Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nedělejte z lékařů maňásky, obořil se Rath na ODS

Za protesty zdravotníků stojí podle ministra zdravotnictví Davida Ratha ODS. Nejsilnější opoziční strana prý využila soukromé lékaře, zubaře a lékárníky k tomu, aby za ni jako "maňáskové" odvedli špinavou práci. "Zdravotníci objektivní důvod k nespokojenosti nemají," zopakoval Rath.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

muf18

Nechápu

co dr.Ráth mínil slovem neplacené zravotnictvý !!Bohužel I.Dnes tuhle větu stáhlo velice rychle takže je to chyba redakce nebo názor  p.Rátha?

0/0
2.5.2006 15:04

babacek

Naopak Rath dělá

 ze svých kolegů nemyslící monstra když je obviňuje z toho,že se nechají manipulovat.:-)

0/0
27.4.2006 7:55

Dezo-Conka

Moje je reforma je

70-80% rozpočtu na platy

200 mld Kč 140-160 mld na laty...jako v Německu nebo USA.53 mld na léky.. to už je deficit 13 mld ,a co papíníčko v nemocnici,které vám tak nechutná.To si koupíte za své,že ?Také dopravu si budete platit a kupovat do nemocnic nové přístroje a zdravotnický materiál.......jste přece dobří hospodáři a voliči pravice.Nebo se vám něco nelíbí,soudruzi?

0/0
26.4.2006 16:52

Dezo-Conka

Re: Moje je reforma je

Za komunistů šlo na platy 30%,te´d už je to 40%.Ti doktoři vystudovali za dělnické peníze a ted by chtěli dřít z kůže dělnickou třídu ..........fůůůůůůůůůj

0/0
26.4.2006 16:55

muf18

Re: Re: Moje je reforma je

Dežo jsi opravu dežo.

0/0
2.5.2006 14:46

REKINM

Re: Moje je reforma je

dezo o jakých dělnických penězích mluvíš, i dnes se školné neplatí, takže se opět studuje za dělnický peníze ???

Ty jsi zřejmě dělník moře, které bohužel nemáme.

0/0
26.4.2006 17:29

RoninW

Dokud lidé nepochopí

Dokud lidé nepochopí, že bezplatné zdravotnictví neexistuje, tak nic nezmůžeme, žádná reforma se neuskuteční.

Dráth je největší lhář, překrucovač, polopravdomil, demagog, narcis a děcko, co mu nefunguje hračka. Když se mu něco nepovede, svede to na ODS. Jak s ním ta jeho může vydržet.

0/0
26.4.2006 14:30

Kuttlirz

V normálních poměrech

jde opozice vládě po krku, protože nemá možnost se prezentovat vlastní prací. Vláda se prezentuje tím, co vykonala a opozici respektuje.

Pokud vláda jde opozici po krku víc než obráceně, je to náběh k diktatuře. (Y)

0/0
26.4.2006 14:20

babacek

Já se divím,že se

nenajde jediný odvážný který by již jednou tu prolhanou hubu Rathovu zavřel dobře mířenou Českou fackou!!

0/0
26.4.2006 13:56

Kuttlirz

Re: Já se divím,že se

Zařiď mi s tím napudrovaným panákem schůzku.

0/0
26.4.2006 14:21

babacek

Re: Re: Já se divím,že se

Takovou moc nemám.

Možná,že některý ze zdejších brouků pytlíků ano.:-)

0/0
26.4.2006 14:28

incisivus

Re: Re: Já se divím,že se

Dej dva, tři miliony na Tempus a můžeš si požádat o schůzku.

0/0
26.4.2006 16:55

stemari

Rath

Rathe nevřískej a dej si odchod. Jo a vem sebou Paroubka. Oba jste na Chocholouška.;-D;-D;-D

0/0
26.4.2006 13:52

babacek

Re: Rath

Ty přesčasy by Chocholouškovi za ty dva exempláře nikdo nemohl zaplatit.;-D

0/0
26.4.2006 13:58

pepe1000-1

Jak muze takovy

magor vubec neco takoveho verejne prezentovat? Vzdyt ten analfabet patri do blazince. Za vsim vidi ODS, coz je znak socanskeho nadoru na mozku. Nejak zapomina, ze on neni prvni ministr v socanske vlade a ze neni problem v ODS, ale celem zdravotnickem systemu, ktery on, jako president LK pomahal vybudovat....Rv(Y)

0/0
26.4.2006 13:37

matysek-k

dříve

platilo, za vším hledej ženu, ale doba se mění 8-o

0/0
26.4.2006 13:30

Kleki Petra

NEDĚLEJTE Z MAŇÁSKŮ MINISTRY!!!

:-/

0/0
26.4.2006 13:14

incisivus

Lok a Česká lékařská komora

jsou maňásci, které kdosi vodí na drathech.

0/0
26.4.2006 9:25

stemari

Re: Lok a Česká lékařská komora

R^!!

0/0
26.4.2006 13:12

vmvanjan

Drath je dalším gaunerem v paroblbusově vládě,

místo, aby se věnoval smysluplným reformám ve zdravotnictví, tak se naváží do všech, kteří ho kritizují. A oprávněně, protože těch hovadin co stihl vymyslet je opravdu na jednoho debila moc. Za všechny případy ta šaškárn  s nucenou správou VZP a následné nalití miliard. Musílkovou jsem taky nemusel.;-O(Y);-O

0/0
26.4.2006 8:28

huhu007

Obvoďáci a zubaři

zvláště pak obvoďáci by měli jít do sebe. Kdyby se měly řádně trestat všechny jejich seky, pak by možná na staromáku nestál jediný.

0/0
26.4.2006 7:45

incisivus

Re: Obvoďáci a zubaři

Škoda, že netrefili svými seky všechny neomylné, že 007?

0/0
26.4.2006 8:25

Ruger

Re: Obvoďáci a zubaři

Vždyť přece studovali za dělnické peníze! Tvá logika je trochu mimo, pokud kdokoliv odborně selže , nezaslouží si slitování. Ale to nesouvisí s financováním zdravotní péče.

Máš pravdu, měli by jít do sebe a zavřít natvrdo ordinace, RaJ PAroubek by táhnul do věčných lovišť během dní, a nepomohl by mu nai Jandák  s Krampolem.R^

0/0
26.4.2006 9:23

eman1

Výchova občanů v Čechách

Problem je že spousta lidi nepochopila ža zdravotnictví není bezplatné jak se neustále snaží někdo tvrdit.Zdravotnictví stojí velké peníze a bude stát ještě větší. Viděl jsem billboard ČSSD který říká o ODS "Zrušíme bezplatné zdravotnictví". To může říct už snad jen ten největší ignorant.Ano pro ČSSD a komunisty je všechno bezplatné. A proto máme největší odvody do státní pokladny vůbec.

0/0
26.4.2006 7:45

gaDzin

Re: Výchova občanů v Čechách

To jsem rad, ze sem si toho nevsiml jen ja a jsem nerad, ze to spouste lidi nedotece! Zdravotnictvi si samozrejme plati uz dnes kazdy, ODS do toho prinese to, ze kdyz date 5x vic nez socka, muzete za to dostat odpovidajici sluzby a POZOR .. nemusite si priplacet tak jako za socanu ... kdy platite jak mourovatej a pak jelikoz na to mate, si muzete jeste priplatit za nadstanadard no neni to padly na hlavu?? ... holt jsme zeme inteligentu, co si mysli jak nesezrali vsechnu moudrost a pritom se nechaji tahat za nos ... jak manasci

0/0
26.4.2006 12:54

mark.meridian

bez podpory se neda udelat nic...

Podivejte se na tento seznam ministru zdravotnictvi (1992 - 2006):

Petr Lom, Ludek Rubas, Jan Strasky, Zuzana Roithova, Ivan David, Vladimir Spidla, Bohumil Fiser, Marie Souckova, Jozef Kubinyi, Milada Emmerova

Zdenek Skromach, David Rath

A reknete mi, kdo z nich sklidil uspech. Kdyz budou vsichni jenom kritizovat, tak se nehnem z mista. Pokud nekdo vi, jak celou situaci vyresit bez "krupobiti", tak by si to nemel nenechavat pro sebe, protoze jinak se mi to zda jako protinarodni jednani. Zatim se mi zda, ze vsichni jenom kritizuji, navic hraje proti i fakt, ze je tesne pred volbami a zdravotnictvi bylo vzdy popularni tema. Kdyby se lidi snazili Rathovi s tim bremenem spise pomoct, nez mu ho sebrat a dat ho nejakemu dalsimu sprymari.

0/0
26.4.2006 0:30

mark.meridian

Re: bez podpory se neda udelat nic...

P.S.: Vim, ze Spidla a Skromach byli povereni pouze rizenim na dobu trvajici do jmenovani noveho ministra, presto by meli byt do seznamu zarazeni...

0/0
26.4.2006 0:33

lada45

Re: bez podpory se neda udelat nic...

Někteří z nich vypadali alespoň jako slušný lidi. O součastném ministrovi se to ale říct nedá. Kritika je namístě, protože rozhádal a naštval skoro všechny.

0/0
26.4.2006 2:17

ppeepa

Re: bez podpory se neda udelat nic...

Proč tam píšeš Škromacha?

0/0
26.4.2006 8:05

Ruger

Re: Re: bez podpory se neda udelat nic...

protože fungoval  místo emmerové

0/0
26.4.2006 9:20

celtic

jsou to šašci....

;-D

0/0
26.4.2006 0:02

ferdapytlik

Re: jsou to šašci....

wer?

0/0
26.4.2006 0:07

Kuttlirz

Re: jsou to šašci....

Kdo?

0/0
26.4.2006 14:23

mark.meridian

...

Na druhou stranu bych stejne nechtel, aby to tady jednou vypadalo tak, ze lide budou muset setrit na to, aby si mohli dojit k doktorovi. Me osobne by to nevadilo, ac je mi dvacet, tak penez uz mam vice nez si mi rodice vydelali za cely zivot, ale pokud by se kazdy zajimal jen o sebe a o svoje blaho, tak kam by pak nase spolecnost dospela. Zamyslete se nad tim poradne a nenechte si nic vsugerovat ani od toho ktereho sveho oblibeneho "modreho ptaka". :) Budte "open-minded" !

0/0
25.4.2006 23:04

ferdapytlik

Re: ...

nevím proč, ale tak nějak se mi zdá, že si tak trochu vymýšlíš

0/0
25.4.2006 23:11

habit

Re: Re: ...

...nevymýšlí... sní svůj sen...

0/0
25.4.2006 23:12

mark.meridian

Re: Re: ...

proc myslis?

0/0
25.4.2006 23:18

habit

Re: Re: Re: ...

... přesně takhle píší ti normální lidi, když chtějí, aby jejich agitace zněla nestranně...

0/0
25.4.2006 23:21

mark.meridian

Re: Re: Re: Re: ...

Nestranne... Kdybych se zajimal jen o sebe, tak budu volit ODS, protoze maji v planu v druhe etape sveho programu zrusit dan z prijmu, takze by tu byl danovy raj. V mem oboru podnikani se nemusim prilis starat o jine dane nez o dan z prijmu, takze... Mel bych v rodne zemi podobne podminky jako v Nevade v USA. Ale protoze si dokazu predstavit kam by to vedlo, tak...

0/0
25.4.2006 23:25

habit

Re: Re: Re: Re: Re: ...

... nevím přesně, čím se živíš, IT je poněkud obecný pojem - neslyšel jsem taky nic o zrušení daně zpříjmu,.... taky není pravdou, že pravice vylučuje jakoukoli solidaritu, jde jen o to vymezit hranice pro tuto solidaritu, a pomáhat hlavně těm, kteří to opravdu potřebují...

... levice to dělá přesně opačně - snaží se svou pomoc vnucovat všem, ale na ty potřebné pak nezbyde - viz třeba doplácení drahých léků těžce nemocnými, a proti tomu prášky na nachlazení za pár korun zdarma...

0/0
25.4.2006 23:34

mark.meridian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

IT - vseobecne vyvoj SW produktu a online sluzeb v oboru managementu, vzdelavani, financi, okrajove cileny webdesign pro urcita hospodarska odvetvi...

souhlasim, ale proste to tu funguje stejne tak, ze kdo ma dost chce jeste vic... Me osobne by treba nevadilo, kdybych platil vice za leky, nez ty penize utracet za zbytecnosti... Napr. souhlasim se zavedenim zdaneni treba take provozu aut s vyssim stupnem ekologickeho znecistovani... Sam sice takove auto jeste nevlastnim a nevim jestli vubec budu, protoze drahe auto je zaprve nejhorsi investice vubec a zadruhe jsem ekolog a vnimam citlive situaci kolem globalniho oteplovani. Take s tim ale sam nemohu nic udelat.

0/0
25.4.2006 23:46

habit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

... v tomhle s tebou nemůžu nesouhlasit, a pro cílené zdanění všeho, co se nějak dotýká životního prostředí, jsem všema deseti... ovšem to je právě ten nesocialistický model - můžeš si určit, jestli si připlatíš za luxus, nebo se spokojíš s něčím šetrnějším....

0/0
25.4.2006 23:51

mark.meridian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Jo, ale to je take problem... Od ODS jsem zatim nic co by se tykalo zivotniho prostedi neslysel... CSSD s tim prisla az v okamziku, kdy vytusila ze by mohla ziskat volice... A Zeleni tam maji nejake kolizni myslenky: napr. nechapu, proc by ta jejich ekodan mela byt nasazena i na elektrinu, kdyz tam by ji platil jiz vyrobce a ten by se proto snazil o jeji setrnou vyrobu. Ale spotrebitel... Nechapu co je neokologickeho na tom, ze si rozsvitim... Chapu to jen z toho pohledu, ze by se melo elektrinou setrit, jenomze ta ekodan by se samozrejme promitla jiz do samotne ceny elektriny a ted by ji jeste navic zvedli cenu pridanim dane.

0/0
26.4.2006 0:05

ferdapytlik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

poslechni ........" program neni dobre koncipovan"       a           "proces transformace zdravotnictví" ........ to nejsou slovní obraty, které se používají v běžném životě

kápni božskou - za kterou stranu kopeš ???

0/0
26.4.2006 0:17

mark.meridian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

za zadnou... kdyby ano, priznal bych to... jeste ani nevim, koho budu nakonec volit, neni to jednoduche rozhodovani... ale jak uz jsem rekl (napsal), byl bych rad, kdyby se do vlady dostaly nejake nove tvare, takze vazne uvazuji o Strane Zelenych, ale take si jimi nejsem jisty... jen myslim, ze by meli dostat sanci... rozhodne by meli nahradit stranu pana inzenyra Kalouska.

0/0
26.4.2006 0:40

mark.meridian

Re: Re: ...

Podnikani v oboru IT na tak obrovskem trhu v USA je zlaty dul, pokud ma clovek dobre napady a mizivou konkurenci.

0/0
25.4.2006 23:20

habit

Re: Re: Re: ...

... práce v IT předpokládá analytické myšlení... tomu tvé příspěvky vůbec neodpovídají...

0/0
25.4.2006 23:22

mark.meridian

Re: Re: Re: Re: ...

presne jsem ocekaval, ze tyto diskuze jsou pouze o vzajemnem napadani, takze koncim... diskuze nema smysl... nikoho z vas jsem nenapadl, presto jsem byl napaden...

0/0
25.4.2006 23:30

ferdapytlik

Re: Re: Re: Re: Re: ...

osla musíš pořádně přetáhnout po hřbetě, jinak se nehne z místa

0/0
25.4.2006 23:35

habit

Re: Re: Re: Re: Re: ...

... buď rád, že aspoň něco tě v životě napadlo...

0/0
25.4.2006 23:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.