Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nemocnice čeká přísný dohled státu

Stát rozdělil nemocnice na dvě skupiny. Na jedny, které budou mít jistotu, že s nimi zdravotní pojišťovny musí uzavřít smlouvy, i když špatně hospodaří. A na ty druhé, které jistotu přežití nemají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

confederate

Thyronx1

Kdybys tak mel pravdu.....Bohuzel i v USA vlada(a ruzne vladni komise a organisace) strkaji noc do zdravotnictvim.

Penize do zdravotnictvi moc nestrkaji....Medicaid mi za navstevu plati asi 22$(overhead je asi 35 $/visit).

C.

P.S.Tohle neni stiznost,jenom upresneni

P.P.S.Paklize vyhraji demokrati-bude to mnohem horsi

0/0
2.5.2006 14:56

oddTom

zdravotní péče zdarma?

Jen ještě jedna poznámka (k mým příspěvků níže na stránce, ale platí i obecně): ona ani v současném systému není léčba různých chorob - a ne nutně nějakých vskutku exotických - z pohledu pacienta zdarma. Cukrovka apod... I při státním poj. se více či méně doplácí, pokud se nepletu. Ví někdo, jak se toto bude (či nebude) řešit? Nemluvě o nedávném krácení práv lékařů předepisovat léky.

Jinou zajímavostí je teorie jednoho léku bez doplatku v každé kategorii. Problém je, že ne každý může kvůli kontraindikacím užívat právě ten lék... Chtělo by to změnu, co myslíte? Když řádně platím poj., proč mám mít zdarma zrovna a jen lék A za 2000, když mi vyhovuje jen lék B za 2000?

Jedna reakce na můj "model" poj. níže byla v tom smyslu, že bych stejně s určitou pravděpodobností přišel za státem s prosíkem, protože bych na léčbu neměl. Jaký je rozdíl mezi principem A, kdy státu platím a stejně za léčbu specifických nemocí (cukrovka) platím, a principem B, kdy státu neplatím a za léčbu platím?

0/0
25.4.2006 9:52

oddTom

Re: zdravotní péče zdarma?

...dokončení:

Samozřejmě nechci srovnávat komplikované operace apod., jde mi jen o ten princip, kdy se v solidárním i "sobeckém" systému za léky (ne zrovna na běžnou rýmu) platí.

Nechci svými slovy působit nijak bezohledně (ve smyslu nesolidarity) vůči ostatním občanům, nakonec mohl bych na to dojet i já, jen si myslím, že by to chtělo nějaký férový a jasný systém.

0/0
25.4.2006 9:59

daimonion

SOCANI

Kdekoliv si socana zvolíte, zvolíte si potenciálního sběrače úplatků, podvodníka, podrazáka, zrádce, ochlastu, pleticháře, slabocha, lenocha, sobce, tupce, hulváta ...

0/0
24.4.2006 22:30

dokliku

To přece pořád chce ODS

Tady má možnost ODS ukázat co vlastně chce, když pořád volá po privatizaci nemocnic. Tady jich má hromadu k použití. Pokud vláda, potažmo my všichni platíme 60% za obyvatele zdravotklu, má právo si hlídat, aby tyto peníze nikdo nerozkrádal a dával je zpět na zdravotní službu občanům. To by se to provozovalo privátně za peníze dodané vládou.

0/0
24.4.2006 20:39

REKINM

Re: To přece pořád chce ODS

ale  ty se pleteš. Privatizované nemocnice v pojetí ODS jsou nemocnice přeměněné na akciovky ve 100% vlastnictví zřizovatele t.j. KRAJE, což je státní organizace. Jde především o to, že v neziskovkách bude vše určováno ministerstvem , odpovědnost bude mít kraj. V neziskovkách budou lékaři placeni dle nálady ministerstva, v a.s. budou placeni dle výsledku hospodaření nemocnice. Dosavadní privatizované nemocnice  zcela jednoznačně vykazují lepší služby  i lepší hospodaření.

0/0
24.4.2006 22:41

Thyronx1

Fakultni(statni) nemocnice prodelavaji kalhoty.

Je jasne ze KSCSSD chce, aby prodelavaly vsechny. Neumim si predstavit ze by tu v USA vlada ci jakesi ministerstvo strkalo nos ( a penize) do zdravotnictvi. Ja si vylozene preji ( v mych 60ti letech) aby zdravotnictvi v USA zustalo presne tak je. Jen prosim zadne zmeny.Mel jsem operace, pohotovosti a u lekare jsem kazdy pulrok na prevenci. Mam i s veho zubare, a dik, nechci mit prideleneho lekare statem, pridelenou pojistovnu a nemocnici, nechci aby stat urcoval jake leky budou placeny a jake ne, a dekuji, nechci menit ani nic na marzich v lekarnach.Lekari v USA memaji zadne limity a doufam nikdy mit nebudou.Take nebudou vstupovat do stavek.Proc taky? Jsou spoojeni jako jejich pacienti.

0/0
24.4.2006 17:40

BenediktSpinoza

V tom pripade jsi v te spravne zemi pro tebe

:-) holt tady v Evrope to chodi jinak

0/0
24.4.2006 17:45

Auggiecz

Re: Fakultni(statni) nemocnice prodelavaji kalhoty.

Doufám, že tady to nedojde tak daleko, abych měla státem přiděleného lékaře. Svoje lékaře nehodlám měnit jen proto, že si to nějaký úředníček bude přát. Vlastně mám lékaře tady i v zahraničí, kde jdem pár let žila a pořád se tam vracím, takže pokud bych tady nemohla k lékaři, ke kterému bych chtěla, tak to budu řešit cestou do zahraničí.

Jak přesně to funguje v USA nevím, nebyla jsem tam až tak moc dlouho abych získala dostatek zkušeností s lékaři tam. Mám velmi dobrého přítele - kardiochirurga, žije v NYC a on si jako vyhledávaný specialista nestěžuje. Trochu jiné postavení mají lékaři na pohotovostech v menších nemocnicích, jiné zase ostatní zdravotnický personál. Paušalizovat se to asi nedá, stejně tak se to ale nedá srovnávat s postavením zdravotníků u nás.

0/0
24.4.2006 18:27

jiekeren

Re: Fakultni(statni) nemocnice prodelavaji kalhoty.

Skákni se někdy podívat, jak vypadá péče pro ty, kdo nemají dostatečně dobrou pojistku, protože na ni prostě nemají. Pak si uvědom, že i zdravotní pojišťovnictví je v USA postaveno na teorii her a je to dobře kalkulovaná loterie, ve které vyhrají pouze pojišťovny a samozřejmě lékaři. Netvrdím, že to nemáš dobře pojištěné, ale nejsi referenční vzorek. Tím se tady trošku lišíme, protože jsme přece jen ještě nezačali posuzovat kvalitu souseda podle šířky gum u kol jeho auta. Alespoň většinou a já doufám, že v tomto se vám nikdy podobat nebudeme.

Také bych nechtěl povinného lékaře, což tu samozřejmě není. Ale co bych chtěl ještě méně je ten dementní povinný "happy styl", bez kterého jsi u vás totální nedůvěryhodný looser, který je prostě společensky odepsaný :-) Takže chápu tvou razanci a sebevědomí jako neuvědomělou povinnost :-)

0/0
25.4.2006 1:08

oddTom

Dobrá...

...a pokud bych chodil výlučně do nestátních nemocnic a za neakutní ošetření platil, budou mi sníženy odvody (úměrně akutním a neakutním ošetřením) na nemocenské pojištění z mé hrubé a superhrubé mzdy a z podnikání?

Měsíčně je to v mém případě několik tisíc, prevence u zubaře dvakrát do roka stojí pár stovek (?), prohlídka praktickým lékařem v případě banální nemoci taky, něco málo by se tedy odvedlo na poj. opravdu jen pro akutní případy a zbytek bych si mohl šetřit/investovat pro případ závažné nemoci či na stáří...

0/0
24.4.2006 15:07

Deleter

Re: Dobrá...

No dovolte, přece byste nebyl takový sobec! Solidarita vám nic neříká? ;-D

Mě by úplně stačilo, kdyby mi pojišťovna ošetření mimo její smluvní zařízení normálně proplatila.

0/0
24.4.2006 15:18

oddTom

Re: Re: Dobrá...

Jo vidíte. ;-P

No, tak dejme tomu, že z těch peněz, co bych si dával stranou, bych byl solidární vůči své nejbližší rodině, kde manželka a dítě momentálně na zdrav. poj. nevydělávají - dejme tomu, že bych se snažil zajistit (resp. díky menším odvodům ušetřit) prostředky také pro "odkladná" ošetření těchto dvou (záhy tří) osob. Je to lepší? ;-)

0/0
24.4.2006 15:47

BenediktSpinoza

Neni

:-) starost o nejblizsi rodinu neni povazovana za solidaritu:-) ostatne neprepokladam, zes vubec doufal, ze tenhle "navrh" projde;-)

0/0
24.4.2006 17:43

jiekeren

Re: Re: Re: Dobrá...

Počítej. Ani za deset let nenašetříš na to, aby udržel své JEDINÉ dítě na živu půl roku, pokud budeš mít smůlu na nějakou méně obvyklou poruchu. Co pak? Přijdeš si pro peníze ke státu, nebo zahraješ srdceryvné divadlo v televizi s prosbou o dary?

Přemýšlej. Náhoda je fakt svině.

0/0
25.4.2006 1:00

oddTom

Re: Re: Re: Re: Dobrá...

Jo, jasně.

Ale nebylo by pak lepší umožnit "komerční" pojištění, abych to, co nespotřebuji (z vlastní kapsy) za banální ošetření, mohl odvádět na pojištění, díky kterému bych mohl v akutních i neakutních případech jít do JAKÉKOLI nemocnice?

0/0
25.4.2006 9:23

Auggiecz

Re: Dobrá...

Já bych se vůbec nedivila, kdyby právě nám všem, kdo si budeme platit (a konec konců si třeba už platíme) bylo to povinné pojštění ještě navýšeno ve smyslu - máte na to, tak solidárně plaťte ještě víc. Absurdistán je tu na to dost velký....

0/0
24.4.2006 18:32

jiekeren

Re: Dobrá...

Takhle to ale vážně nejde a to jsem pravičák jako poleno. Ne tady, ne v tomto systému, ne s naší historií, hodnotami a lidmi kolem. Pochop - šla by do toho spousta mladých a výkonných lidí, potud ok. Jenže pak by začali první z nich umírat, protože by prostě neměli na léčbu rakoviny, na neurochirurgické zákroky, na mnoho dalších, i poměrně prozaických onemocnění. A dále - jak by to bylo s tvými dětmi? Ti by tedy také nebyli kryti, pokud jejich rodič nechce platit a chce to dělat jako ty? Budeš se dívat, jak ti dítě umírá, protože nemáš na jeho ošetření, nebo v tomhle okamžiku všechno odvoláš a půjdeš zpět do stávajícího systému? Tak by to totiž dopadlo - každý by v té situaci chtěl zpět a nemyslím, že je únosné ho nechat examplárně sežrat nádorem, nebo spáchat sebevraždu.

To by vážně nefungovalo.

0/0
25.4.2006 0:55

oddTom

Re: Re: Dobrá...

Dobře, a co soukromé zdrav. pojištění? (Se kterým bych byl ošetřen kdekoli i v případě neakutních potíží.)

Jak to funguje třeba v USA? Mám matný (možná mylný) dojem, že nejedou zrovna naším stylem, a přeci se (soukromá) zdrav. pojistka rodiče může vztahovat i na dítě?

0/0
25.4.2006 9:30

masigrs

nový biologicky živočich

byl objeven nový živočich: Pitchus Rathus

0/0
24.4.2006 12:24

36903690

Re: nový biologicky živočich

Nebezpečný živočich ! Ihned utopit v sračkách,které vyprodukovali za své vlády socani. Materialu na utopení je víc než dost.

0/0
24.4.2006 12:50

masigrs

Re: Re: nový biologicky živočich

jenze k tomu musis povolat protichemickou jednotku

0/0
24.4.2006 13:01

spartaman

Už je nejvyšší čas,

aby někdo odepsal toho socialistickýho trotla Ratha!!!

0/0
24.4.2006 11:31

cyberX

Zruste Ratha

Bajecne... Zrovna jsem se v Praze objednaval na trivialni vysetreni. Cekaci doba mesic :( Ted jeste zrusej tech par oddeleni, ktery ted mame v Roztokach a navic jeste dalsich par prazskych nemocnic.

Tak hadam, ze priste muzu na vysetreni cekat pul roku :(

No mozna kdyz to bude fakt akutni, tak muzu jit a zkusit, zda budu mit na osetreni na soukrome klinice.

Jenom bych ocenil, kdyz uz si stejne budu toho doktora platit sam, kdyby mi stat aspon nestrhaval ty desetitisice rocne na zdravotni pojisteni, kdyz mi pak neposkytne zdravotni peci.

Co uz se na to totiz da jinak rict? Snad jen : Neruste nemocnice - zruste Ratha!!!

0/0
24.4.2006 10:18

Auggiecz

Re: Zruste Ratha

Měsíc? Já jdu tenhle týden na operaci (nic akutního, jenom vysekávání všech 4 osmiček) a čekám na to 4 měsíce (objednávala jsem se někdy v prosinci).

0/0
24.4.2006 11:43

Deleter

Re: Re: Zruste Ratha

Až to dopracujeme pod vedením socanů ke světlým švédským zítřkům, tak to budou 4 roky.

0/0
24.4.2006 12:20

12th

Re: Re: Zruste Ratha

Nic neobvyklého,chodím k soukromé zubařce a termíny jsou stejné...Ona těch pacientů má hodně- je dobrá ;-)PS:Na "bolest" mne vezme hned :-)

0/0
24.4.2006 14:54

Ruger

Proč má USA jedno z nejlepších zdravotnictví na světě

A v síti  tzv."neziskových" institucí se dostává nejlepší péče  nejchudším? Asi je to tím, že nemají úžasného RaJ Paroubka s Rathem?(Y)

0/0
24.4.2006 9:44

jiekeren

Re: Proč má USA jedno z nejlepších zdravotnictví na světě

Snad tu nebudu za levičáka, to by byla fakt ironie :-) No - fakt je, že USA nemají, opakuji ne-ma-jí, opakuji pro jistotu NEMAJÍ zdaleka jedno z nejlepších zdravotnictví na světě v tom u nás běžně chápaném smyslu slova. Já bych ho asi nechtěl a myslím, že nemáme v zásadě špatné zdravotnictví - pokud by se udělalo něco málo změn.

Jednak aby do toho méně kafral stát a více regiony. Dále zvýšit spoluúčast, například už u tolikrát zmíněných paralenů a pod. (a nejen tam). Umožnit lidem našetřit si část placené zdravotní daně (aka pojistky) na nadstandard a pod. Zpoplatnit studium lékařů (a právníků atd.), popř. je umožnit zdarma, ale s pojistkou "budeš pracovat tolik a tolik let ve státní nemocnici", "tolik a tolik let nezdrhneš za hranice, nebo se vyplať"... Omezit plýtvání v nemocnicích. Přidat sestrám a dalšímu personálu. Pevně definovat standard, na který má pacient nárok. Zveřejňovat informace o kvalitě nemocnic a poskytované péče.

0/0
25.4.2006 0:41

jiekeren

Re: Proč má USA jedno z nejlepších zdravotnictví na světě

Ještě dodám - systém public healthcare vypadá přece jen trošku jinak, než znáš z Chicago Hope, takže možná bys raději osobně nechtěl poznat, jak funguje. Ne nadarmo je jedním ze základních lákadel zaměstnavatelů i to, jako zdravotní péči ti zaplatí. Také samozřejmě nečekej, že tě lékař ošetří okamžitě, může to trvat i týdny. Vážně - nelíbilo by se ti to.

0/0
25.4.2006 0:46

datel.gambler

to takovej Karásek,

když má trochu ocásek, kocovinu nahradí a dalším rumem pivo zdí...;-P

0/0
24.4.2006 7:37

pokolgep

nepoucitelny narod...

jak to tak sleduju kdyz byla ODS u moci sel stal dolu z kopce...ted se splhame nahoru spousta lidem se to nelibi....bohuzel p.Rath pichl do vosiho hnizda vsichni kritizujou a ODS vyhraje volby a zas pudem z kopce dolu....

0/0
24.4.2006 1:40

jiekeren

Re: nepoucitelny narod...

Určitě. Tak to určitě bude. Fakt tomu věř a běž to ještě někam napsat, alespoň na pět míst, protože pak tomu konečně začneš sám věřit, i když mozek se vzpírá a rozum ví, jakou to vykládáš hovadinu.

Ale mysli na jedno - je nedůležité, jak vysoko tě socialista vytáhne za vypůjčené peníze (jejichž většinu navíc promrhal). Podstatné je, jak HLUBOKO pak budeš padat, až už to nebude udržitelné. Nebo tvé děti.

Socialista už jednou nemocnice neuřídil a zbavil se jich. Teď si říká, že by to mohl zkusit znovu, protože zdravotnictví je tím, čím lze národ vydírat.

0/0
24.4.2006 7:24

crazyfrogmax

Re: nepoucitelny narod...

Kam že jdeme? Vzhůru? Tak to asi žiju na jiný planetě. Jdi si vykládat ty svoje demagogický řeči, jako ten blb Pablbek na Mars s marťanama. Rv

0/0
24.4.2006 7:47

Ruger

Vážení přátelé!

Pokolgepa si važte! Je to učebnicový příklad levicového voliče:

A. To ce vyplodí jeho sekretariát bere  jako slovo boží. B. Nekomparuje, přijímá myšlenky svých idolů bez jakýchkoliv úvah. C.bude je volit, i kdyby na chleba nebylo. D. Dnes žije  z plodů restrukturalizace průmyslu, kterou provedl KLaus, ale připíše to RAJ premiérovi. E . a obráceně - korupční problémy, průšvihy a zlodějny, kterých máme za historii polistopadové éry nejvíc a s největší škodou připíše nikoliv autorům korupčního systému z dílny Lidového domu, ale  ODS:-D 

Předpokládám, že půjde na  s PAroubkem na Říp, jeno škoda , že tam nepoletí  Usámovi lidé s několika Jumbo Jety:-D

0/0
24.4.2006 9:40

Lui_

Re: Vážení přátelé!

"korupční problémy, průšvihy a zlodějny" ... uz jste zapomnel kvuli jakym prusvihum skoncilo v 98mem ODS?

Ne ze bych hajil CSSD, ale nema smysl si ODS a specialne pana Klause nejak idealizovat. Jejich kuponova privatizace (at uz se prou jestli to bylo dite Jezka ci Klause) take nepotrebuje mnoho komentaru.

0/0
24.4.2006 14:48

jiekeren

Re: Re: Vážení přátelé!

Nebudu se hádat, Klaus je jedním ze zárodků socialisty u koryta, stejně jako mnoho jiných z té doby. Klaus díky své aroganci, se kterou se smál lidem ve zprávách do očí a jeho milovaná Benešová redaktorům odpovídala slovy: "Do toho vám nic není". Lux třeba brilantním provedením KDU strategie hada spícího na prsou a útočícího do zad. Atd.

Nicméně - zpět k vašemu dotazu - já třeba nezapoměl. A nutno říct, že to co je odstavilo od moci je sotva jednou setinou KAŽDÉ JEDNOTLIVÉ aféry ČSSD. Socialisté by měli podle modelu ODS nejen dávno odstoupit, ale vzájemně se pozavírat. Zatím mají zavřeného jen jednoho ministra, pak nějaké ty poradce připravující vraždy, cestovatele za kakaem, spořivé Kavany s podivnými trezory s nespecifickými obnosy... atd.

Osobně jsem na k. privatizaci nevydělal - nechtělo se mi účastnit v davové psychóze. Byla to chyba, vydělalo na tom hodně známých a ne málo. Minimálně zde nepropukla občanské válka a přestřelky mafie.

0/0
25.4.2006 0:24

charlie.sk

Re: nepoucitelny narod...

Máš pravdu ale většinu tupých diskutujících tohle nemá šanci pochopit.Čím větší hlupák,tím agresivnější volič ODS.Je aspoň vidět,jaká lůza se za nima táhne.

0/0
24.4.2006 9:49

Hrustic

Re: Re: nepoucitelny narod...

Tohle ti trochu nesedi !!

Proc by luza odmitala socialisticke nemocnice ???

Je to prave naopak !

0/0
24.4.2006 15:33

Hrustic

Re: nepoucitelny narod...

Clovece, ty vazne veris tomu, ze momentalni mirny rust je zasluhou socanu (nehlede na jine smutnejsi ukazatele)???!!  Nebo jsi proste jen diskuzni provokater ??  Rv

0/0
24.4.2006 15:32

podhurka

Rath odepsal?

Je mi líto, ale opět redaktoři MF Dnes prokazují svou politickou příslušnost.... Nemyslím si dokonce, že chtějí proniknout do podstaty věci... Důležitý je jen titulek takové zprávy.... ale s ohledem na finanční situaci českých rodin, pouze přizvukuje voličům ODS. Nemá tady valnou váhu jejich mlžení...

0/0
23.4.2006 21:29

Ddanna

Re: Rath odepsal?

Tak dlouho mě bude Rath a jeho stoupenci přesvědčovat, že za protesty lékařů a pacientůl stojí ODS až jim uvěřím a budu ODS volit ( ačkoli jejich vlastní volební program mě nepřipadá důvěryhodný) Kolik Vám lidi za tu propagaci ODS všem platí?

0/0
23.4.2006 22:50

J_A_R

Re: Re: Rath odepsal?

oni nekde protestuji pacienti?? Pokud samozrejme nemyslis ty duchodce podepsany pod peticema, co jim vnutil jejich obvodak...

0/0
24.4.2006 11:09

Hello Newspapers

Tak už vám zbyde jen jedna nemocnice na okrese a za chvíli tam nebude ani ta jednaa ..

Pak vezmete za vděk i kvalifikovaným veterinářem. Takže VOLTE KSČSSD tupci !!

0/0
23.4.2006 20:42

J@kub17

,.,

takze podle vyroku ods by si to redstavovali asi takhle: statni nemocnice-obory ve zdravotnictví které sou ztratové

soukromé-pouze nemocice do které si budou chodit boháci na plastiku apod.

stejne je divny ze stavkuji jen lekarnici a zubari (nj volici ods):-/

0/0
23.4.2006 19:50

Vysokoskolak

Re: ,.,

Věř že ani v tvém zájmu není, aby ve zdravotnictví byla konkurence zlikvidována.

Jinak jsi tvůj pohled na věc je propaganad socialistu. Není žádná strana v ČR která by operace a jiné věci chtěla zpoplatnit. Vše takové se bude platit z veřejného pojištění. Pravda, léky typu paralen ano (a nevidím v tom nic nemorálního, k holiči také chodím a ta dvacetikoruna mně nikdy nezruinovala)

Věř ale, že zrušení konkurence, tj. konec motivace nemocnice být lepší a levnější než ta vedlejší se dotkne i tebe. Ale pravda, stačí trocha demagogie "chtějí rozkrást", nabo "dělám pořádek" a jde to. Díky tomu, že o tom lidi nic nevědí

0/0
23.4.2006 20:09

Vysokoskolak

Re: Re: ,.,

oparava:Věř že ani v tvém zájmu není, aby ve zdravotnictví nebyla

0/0
23.4.2006 20:30

BenediktSpinoza

Netusim jakou VS jsi vystudoval

ale jako pracovnik ve zde diskutovanem oboru te ujistuji, ze v zajmu pacienta rozhodne neni, aby nemocnice produkovala zisk pro sve vlastniky - v zajmu pacienta je, aby penize z trzeb byly pouzity nejen pro bezny provoz, ale i pro lepsi  vybaveni spitalu a zvysovani kvalifikace tech co tam pracuji:-)

0/0
24.4.2006 9:36

Hrustic

Re: Netusim jakou VS jsi vystudoval

S tim se da souhlasit, ale kde je psano, ze soukroma nemocnice takhle cast zisku pouzivat nebude ??

A ze statni nemocnice vubec nejaky zisk bude mit?? Bude cekat na nejakou statni injekci?

Nevime nic. Akorat ten jeden system uz mel sanci ukazat jestli muze prezit !!

0/0
24.4.2006 15:39

BenediktSpinoza

tahle diskuze uz tady nekolikrat byla

s uplne nejlepsi v podani Julinek versus Kraus;-D  bavil jsem se kralovsk ale rozpzebirat to uz po x-te nemam chut. Preji hodne zdravi tem co si mysli, ze ho maji zelezne a vzdy budou mit dost penez aby si zajistili zdravotni peci i bez "pojistovenske" solidarity s ostatnimi a vydane financni pomoci statu;-);-D;-D

0/0
24.4.2006 17:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.