Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rath: V budoucnu bude jedna nemocnice v okrese

Zákon o neziskových nemocnicích nebyl podle ministra zdravotnictví Davida Ratha napsán proto, aby některé nemocnice skončily. Myslí si však, že v budoucnu se jejich počet ustálí tak, že bude připadat zhruba jedna na okres.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

raal

Rath a nemocnice

Měl jsem na mysli okresy, pardon.

0/0
24.4.2006 20:49

raal

Rath a nemocnice

Celkem se udivuji nad tím, že máme opět zavedené kraje. Kdy se to vlastně stalo ?

0/0
24.4.2006 20:48

Bouše

Rath mluví o budoucnu,

jako by měl ministrantovat ještě bůhví kolik let, a přitom je nad slunce jasné, že za dva měsíce končí. :-P Rv

0/0
24.4.2006 13:26

Fallout Boy

V budoucnu

bude nemocnice na kazdem kraji vesnice...

0/0
24.4.2006 13:20

itučňák

Skromnost

Proč jedna na okres, stačila by jedna v republice, tam by jedině platilo veřejné pojištění, nemocnice by samozřejmě musela být propojena s firmami dr. Ratha. To by byl potom pěkný socialistický byznys.

0/0
24.4.2006 13:08

Deleter

Výtečně

viz článek na blitcích:

"Reinvestovat svůj zisk – veškeré výnosy musí být použity na rozvoj. Motivace pro nemocnici – pokud splní podmínky, tak bude osvobozena od daně"

Ó. Skutečná motivace. Jistě nejeden ředitel bude bojovat o splnění podmínek do posledního dechu, aby bylo jím řízené zařízení osvobozeno od daně a on tak mohl reinvestovat více peněz. Možná by dostal i nějakou kůrečku od krysáka.

0/0
24.4.2006 10:06

Deleter

Jó přátelé,

držte si kloubouky, jedeme z kopce, už se těším, jak budou neziskovky "výhodně" nakupovat přístroje a zdr. materiál, to budou jistě ceny na hranici dumpingu, určitě budou mít totiž schopné vedení, které tak krásné ceny radostně vydělák, aby pojišťovnám ušetřili kačky... ;-D

0/0
24.4.2006 10:00

horal3

Dotaz na KSČSSD

Ministr zdravotnictví David Rath odpověděl v rozhovoru pro noviny na dotaz "Ale jak vznikl základní seznam?" následovně: "Tak, aby v každém okrese byla jedna nemocnice."

Takže jsem se chtěl zeptat, která nemocnice je to v okrese Jeseník, když jesenická na seznamu není? A v případě že v okrese Jeseník v budoucnu nemocnice nebude, budu muset odvádět jako zaměstnanec i jako firma zdravotní pojištění v plné výši?

0/0
24.4.2006 9:35

Ruger

To snad není pravda!

Ale povedlo se! Socani mají ve svých řadách pátou kolonu. A až začnou lidé běsnit, že se ruší nemocnice RaJ premiér  ze vzniku zákona obviní ODS, MF dnes, Karkulku a Rumcajse.

Nebo začneme  docházet do putovní nemoicnice MASH, kde bude nedostatečná péče kompenzována vtipnými estrádami komického tria  Krampol+Paroubek+Jandák...;-(

0/0
24.4.2006 9:07

Phantom2005

"... rozhodovat bude komise ..."

Komise = jediná známá forma života s několika žaludky a bez mozku.

0/0
24.4.2006 8:50

kostakostic

okres Mělník

Neumím si představit nemocniční péči v okrese Mělník, kde jsou vlastně tři okresní města - Mělník, Kralupy a Neratovice, kterou by prováděla pouze nemocnice v Mělníce. To by ji museli aspoň o polovinu rozšířit. Pak by to snad stačilo, ale to by se musely postavit budovy, a ty by se musely vybavit. To ovšem chce samozřejmě chce svůj čas. Do té doby by se nemocniční péče v mělnickém okrese stala pro mnohé nedostupnou! Na tohle zřejmě můj rozum nestačí. Leč rozum Dr Ratha ano!toto bude tučnětext

0/0
24.4.2006 0:07

babacek

V budoucnu

bude jedna nemocnice v okrese a pět pohřebních služeb a stejný počet krematorií!!!!!!;-O 

Díky Rathově politice zdravotnictví!!

0/0
23.4.2006 16:21

36903690

Re: V budoucnu

S tím souhlasím. Přece budou více a snad umírat starší lidi tedy voliči komunistů. Vyřeší to problémy s volbama a nastane přece jenom lepší období života. Snad.

0/0
24.4.2006 13:04

babacek

Re: Re: V budoucnu

Já však to psal jako ironii na Rathovo léčení zdravotnictví.Tak co kdybychom začali odchodem ze světa u tvých předků? Souhlas ?;-)

Každý senior není voličem KSČM naopak bych řekl,že velká část není.A nakonec to ukázal i průzkum na VŠ kde docela slušné procento jsou jejich voliči,což mne velice zarazilo.Problémy z volbami se vyřeší až lidé dostanou rozum a nebudou volit podle toho co jim politici naslibují ,ale podle jejich skutků.V tom jsem však skeptik,rozum se nedostaví.

0/0
24.4.2006 13:15

Santa1

Jde o záchranu veřejného zdravotnictví

Je to nepopulární, ale nutné. Jsou dvě cesty: 1) DOPLATKY, které se budou donekonečna zvyšovat, až nakonec vyjde nastejno, jestli si člověk všechno zaplatí sám, nebo si bude platit pojištění, nebo 2)VYMEZIT VEŘEJNOU ČÁST ZDRAVOTNICTVÍ a tu zachránit před rozkradením tzv. privatizací a zavázat ji neziskovostí.

0/0
22.4.2006 21:54

merkbar

Re: Jde o záchranu veřejného zdravotnictví

V tom případě je ovšem také třeba dát lidem, kteří nemají zájem být účastníky veřejného zdravotního systému a chtějí raději dát přednost privátnímu zdravotnímu systému, možnost vystoupit z veřejného zdravotního systému a nechat je aby se přehlásili do privátního systému - tzn. aby jejich peníze nešly do veřejného systému, ale jen do systému priváního.

0/0
22.4.2006 21:57

j@ck

Re: Re: Jde o záchranu veřejného zdravotnictví

já si zase nechci ze svých daní platit policii, protože nepáchám kriminalitu a taky si nechci platit armádu, protože jsem pacifista. už vůbec si nechci platit poplatky za televizi, protože se na ni prakticky nedívám.

0/0
22.4.2006 21:58

merkbar

Re: Re: Re: Jde o záchranu veřejného zdravotnictví

Teda, váš příspěvek je tak demagogický záměrně nebo jen nemáte svůj den?

Je jasné, že pokud by ve státě existovaly policie dvě - jedna státní, druhá soukromá a pokud by obě měly stejný rozsah pravomocí, měla by vaše připomínka logiku. V opačném případě je jakákoliv reakce na vaše pejstnutí  jen ztrátou času....

0/0
22.4.2006 22:14

JanSlanina

Re: Jde o záchranu veřejného zdravotnictví

ty budeš  asi připitomělej socan,ktrej o zdravotnictví vi pendrek,ale chceš aby nikdo něměl náhodou víc peněz než ty nebo nedej Bože aby se měl líp inu socansko komunistická lůza;-€;-€

0/0
22.4.2006 23:15

merkbar

Socialistické zdravotnictví - pořadníky, čekačky, úplatky, nezájem o pacienta, nedostatek drahých léků,.....

Ještě, že máme v nejbližší rodině hned 3 doktory medicíny! Vždy, když někdo z rodiny potřebuje lékařskou pomoc, tak rodinní doktoři zalarmují své známé - odborníky v dané specializaci - a ti poskytnou kvalitní - skoro-kapitalistickou a skoro-privátní péči! Naštěstí - doktoři drží při sobě!

A vy ostatní, kteří tyto možnosti nemáte - Užijte si toho svého potupného socíku, když vás to baví a chcete to!;-D

0/0
22.4.2006 21:52

tolan

Pražáci - je to ve vašich rukou! ! !

Vážení, máte jedinečnou příležitost ukázat tomu namyšlenému lháři Drathovi, co si o něm myslíte. Pokud jej budete v Praze volit, máte toho blázna ve sněmovně. To už snad raději Sládka.

!!

0/0
22.4.2006 20:01

JanSlanina

Re: Pražáci - je to ve vašich rukou! ! !

Vystihl jsi to přesně o nic jinýho mu nejde tomu hajzloviR^R^

0/0
22.4.2006 23:16

hnedka_zdrapana

hloupy napad

To je asi takj "pozitivni" napad, jako znarodnit supermarkety, aby "penize neodtekaly mimo tento sektor" a ustavit jeden supermakret v kazdem meste. Pravdou totiz je, ze vice subjektu, ktere si konkuruji, zajisti LEPSI peci. Stejne tak kdyz je v jednom meste vic marketu, tak jde kvalita nahoru (viz u nas v Jicine).

0/0
22.4.2006 18:50

Johny_S

Kontrolní otázka....

Kde najdete tuto větu?

 Členové ÚVV ČSSD, na svém 3. zasedání dne 24. září 2005, zvolili drtivou většinou v tajném hlasování Jiřího Paroubka celostátním lídrem pro volby do Poslanecké sněmovny P ČR v roce 2006.

Ano, jsou to oficiální stránky ČSSD. http://www.cssd.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_org=422010&id_ktg=36834 Ta strana je bolševismem prolezlá. Není divu, že schvaluje podobné zákony.

0/0
22.4.2006 13:07

emerson

Re: Kontrolní otázka....

R^R^R^

0/0
22.4.2006 13:19

dislektik

a co tak jedna v ČR s.RATHE

??

0/0
22.4.2006 12:50

incisivus

Re: a co tak jedna v ČR s.RATHE

A co tak jedna do zubů, Rathe?

0/0
22.4.2006 13:52

dislektik

Re: Re: a co tak jedna v ČR s.RATHE

R^

0/0
22.4.2006 13:57

Auggiecz

Re: a co tak jedna v ČR s.RATHE

Zbytečnost. Žádná a léčit se budeme jezdit jinam. Rv

0/0
22.4.2006 13:56

dislektik

Re: Re: a co tak jedna v ČR s.RATHE

;-D

0/0
22.4.2006 13:57

Johny_S

0/0
22.4.2006 12:49

Depek

Nevolit.

Je snad celkem jasné proč ČSSD & spol (čti KSČ) nevolit.

0/0
22.4.2006 12:22

Johny_S

Re: Nevolit.

+SZ. Bursík se chce spojit s Paroubkem.

0/0
22.4.2006 12:25

nnattalli

Re: Re: Nevolit.

prece jasne rekl, ze k nim ma bliz.......meloun, a jeste navic se SZ nechova dle toho co rikaj

0/0
22.4.2006 12:34

Johny_S

Re: Re: Re: Nevolit.

Ale naopak, oni se chovají velice konzistentně. Za Beránka s Patočkou to byla extrémní levice, rozhodně ne liberální strana, jak o nich nyní leckdo tvrdí. A že by se za ten rok tak radikálně proměnili? To je samozřejmě nesmysl. Doporučuji, pokud máš silný žaludek, pročíst si program KSČM. Taky se to hemží "kvalitou života", "trvale udržitelným rozvojem", "ekologií", apod. Levicové strany tato témata mají rády, jak ČSSD, tak KSČM, tak SZ.

0/0
22.4.2006 12:37

kodox

Za tenhle návrat do komunismu patří zavřít celé vedení KSČSSD - včetně Ratha

Jak dlouho nám tady ten rudý hnůj z ČSSD bude likvidovat stát a přidělávat další ministerské monopoly...!!;-€!!

KSČSSD komplet doufám poletí ze Sněmovny a pak je poslat směr Severní Korea a Čína - ve slušném státě nemají komunisté co dělat.

0/0
22.4.2006 12:06

Johny_S

Re: Za tenhle návrat do komunismu patří zavřít celé vedení KSČSSD - včetně Ratha

R^

0/0
22.4.2006 12:14

Tryskomys Muf

Boze muj, to jsou omezenci

Problem je uplne jinde, tak proc se zase vracime do dob komunismu ??? Jak dlouho nas bude CSSD jeste okradat ? ;-€;-O(Y)Rv

0/0
22.4.2006 12:01

sergej_stokurev

Rath: V budoucnu bude jedna nemocnice v okrese

a dvacet černých havranů...Rv

0/0
22.4.2006 10:54

kcountry

Rath

Rath je tupý namyšlený narcis - už aby byl červen!

0/0
22.4.2006 10:46

nnattalli

Re: Rath

jeste by to chtelo rozumne cechy a hlavne at se nam nespojej ve velkou koalu

0/0
22.4.2006 11:21

Johny_S

Re: Re: Rath

Bohužel. Velká koalice je po nárůstů Zelených bolševiků vysoce pravděpodobná. Bursík bude taktizovat tak dlouho, až se ODS raději spojí s ČSSD. Dopadne to stejně, jako když Lux taktizoval v 98. (opoziční smlouva) nebo přímo Bursík v Praze taky v 98. (chtěl být primátorem, ač vyhrála ODS, tak dlouho lavíroval, až se ODS spojila s ČSSD - což taky vyneslo k moci Paroubka).

0/0
22.4.2006 12:22

Dezo-Conka

jack má pravdu

respektive ten článek v B.listech....Soukromé nemocnice...dnes jsou opravdu rizikem.Třinec Podlesí je super,slušné jednání a myslím že i vynikající úroveň invazivní kardiologie a kardiochirurgie.Je fakt,že jsou zaměřeni na lukrativní výkony...nemocnici vybudovali lékaři,kteří ovšem jak jsem slyšel jsou už jen minoritnímu vlatníky.Majoritním vlastníkem je pan Chrenek.....a to je dravý podnikatel....kdo ví co bude.....Protipólem je nemocnice Bruntál/Brumeda s.r.o a pak Nemocnice Bruntál a.s./...klasický tunel s krachem s dluhem 150 mln Kč....Soukromé nemocnice by mohly být lepší,to je pravda.....ale při dnešní podnikatelské mentalitě ,by 80% skončilo jako Bruntál......to je můj názor.

0/0
22.4.2006 10:33

incisivus

Re: jack má pravdu

Ty bys zakládal svoje zdravotnické zařízení s tím, že je vytuneluješ? Je dnes přece řada nemocnic, které jedou v dluhu. V největším ty, které jsou přímo řízené nejjasnějším panem ministrem. A to mají nasmlouvané vyšší platby za výkony, než Bruntál.

0/0
22.4.2006 10:42

Dezo-Conka

Re: Re: jack má pravdu

Netvrdím,že ve státních nemocnicích není co zlepšovat......

Já to vidím tak,že Rath chce nejdříve stabilizovat sít a pak se uvidí.Prostor k privatizaci bude ale časem.Ten Bruntal je průser,nový majitel dostavuje sály a musí hrozně šteřit... níyké platy ....pokles kvality péče,nepokojení lékaři i sestry.......v sousedním státním Krnově vše šlape a všichni pacienti chtějí do Krnova.....

0/0
22.4.2006 10:53

incisivus

Re: Re: Re: jack má pravdu

Nemůže ji ale stabilizovat od zeleného stolu. Viz "zrušení" Jeseníku, Šumperku.

0/0
22.4.2006 10:56

Dezo-Conka

Re: Re: Re: Re: jack má pravdu

Šumperk ani Jeseník,nelze zrušit.....ono to nějak dopadne

0/0
22.4.2006 10:59

volalmipelta

Re: Re: Re: Re: Re: jack má pravdu

Bohužel, to je zdravotnická koncepce á la Rath - ono to nějak dopadne RvRvRv;-O;-O(Y)

0/0
22.4.2006 11:31

Dezo-Conka

Re: Re: Re: jack má pravdu

No a první soukromý provozovatel bruntálského špitálu je vysmatý.....

vila za 30 mln/asi/ na kopci,síť lekáren,město mu dokonce odprodalo lékárnu na poliklinice,kterou ted provozuje Euromednet:-D:-D:-D.Smlouvá mezi městem a prvním provozovatelem nemocnice je tajná:-D:-D:-D

0/0
22.4.2006 10:58

me2di

Re: jack má pravdu

BL dela byvaly ucitel z Karlovky, kterej ted bydli v Anglii...je to clovek, kterej celej zivot zasvetil socialismu a uz mu nikdo nevysvetli, ze to je kravina....;-(

0/0
22.4.2006 10:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.