Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bush a Chu probírali Írán a deficit

S velkou, i když pečlivě odměřenou pompou uvítal ve čtvrtek americký prezident George Bush v Bílém domě svého čínského kolegu Chu Ťin-tchaa. Stěžejním tématem setkání byla americká nespokojenost se vzájemnou obchodní bilancí. Politici se opět neshodli na postupu vůči Íránu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ježkovy voči!!!

:-)

Starý vtípek, ale potěší. ;-)

www.blisty.cz" target="_blank" rel="nofollow">Who is Hu?

0/0
21.4.2006 16:22

jack_rupnick

,

usa milují totalitní režimy a diktátory. i kdyby byla v číně každý rok genocida, retarda bush by mu do ucha špital stejné přátelská slůvka :-D:-D:-DRv

0/0
21.4.2006 14:13

osvetitel

Re: ,

Bohuzel ty libanky zacala z Cinou SSSR za te studene valky,a snaha USA je dostat na svoji stranu dnes vyvrcholuje tim ze Cina vlastni 40% nekterych USA "zajmu" a ze internacionalni mamuti korporace ze sidlem v USA i jinde, chteji "exploitovat" levne pracovni sily a prelidneni,na kseft!;-)Kazdpadne po padu SSSR jasne prevzala iniciativu Cina a pokud uni  nedojde ke zmnenam ze vnitr, tak sni uz nikdo "nehne"!Ze mam pravdu bambulo?

0/0
21.4.2006 14:23

Montaigne

Re: Re: ,

Máš pravdu, naše US bambulko!:-)

0/0
21.4.2006 14:30

Komunisti_do_plynu

Re: ,

Neco jako Vaclav Klaus,kdyz byl na navsteve Ciny?;-D

0/0
21.4.2006 14:32

fleret1

pro Ajatoláh Monstrum

Čína kdyby chtěla, tak zakroutí Velkému Satanovi krkem a to ekonomicky i vojensky...

blbost hodna oznaceni BLBOST TYDNE...chlapiku ! ;-DRv..neco tak pitomeho se hned tak napsat nepodari...

0/0
21.4.2006 14:08

Ajatoláh Monstrum

Re: pro Ajatoláh Monstrum

Někdo se tu o zábavu starat musí :-)

0/0
21.4.2006 14:25

Ajatoláh Monstrum

Skutečná pravda

Čína kdyby chtěla, tak zakroutí Velkému Satanovi krkem a to ekonomicky i vojensky..:-)R^

0/0
21.4.2006 12:58

Filip II

Re: Skutečná pravda

Nikoli Velkému Satanovi, nýbrž Barbarům ze Západu...

0/0
21.4.2006 13:02

Ajatoláh Monstrum

Re: Re: Skutečná pravda

Jo v čele s imperialistickým broukem ničícím brambory...

0/0
21.4.2006 13:09

Ajatoláh Monstrum

Re: Re: Re: Skutečná pravda

Má dokonce vojenské výložky na zádech....akorát nevím jaká je to šarže...

upload.wikimedia.org" rel="nofolow" target="_blank">upload.wikimedia.org" target="_blank" rel="nofollow"> upload.wikimedia.org" rel="nofolow" target="_blank">upload.wikimedia.org

0/0
21.4.2006 13:11

osvetitel

Re: Skutečná pravda

A proc by to delala bambulo, kdyz USA potrebuje?8-oUSA si tim krkek zakrouti sama protoze svetovou politiku zani delaji monopoly od jinud!Nove svetove usporadani, proti kteremu ja kazdy bezmocny jak v USA tak v Evrope a proto ja ty vase narky a nadavky na obycejne americany, opravdu zeru vy naivni bambulove!Jestli tim krkem ta cina nekomu zakrouti,tak spis Evropanum!USA udelala po valce tu chybu,zesi sem natahala kdejake multikulti od jinud,ktere je ted zneuzivano ve prospech "monopoly " ktere tu vlastni ty mamuti korporace a je take od jinud ze bambulove?!Jak jinak se da USA odstranit z role "velmoce" nezli ze zustane jedina, na kterou kdejaky sasek ve svete bude ukazovat ,jako na jediny puvod vseho zla?Historicky overena metoda ,protoze dnesni svetove usporadani nechce nikoho aby jim do neceho kecal!

0/0
21.4.2006 13:25

Ajatoláh Monstrum

Re: Re: Skutečná pravda

Trochu nesrozumitelné....

0/0
21.4.2006 13:27

osvetitel

Re: Re: Re: Skutečná pravda

Pokud jses normalni slusnej a inteligentni beloch ,tak ti to brzo bude srozumitelne,ale to uz budes ohrozena mencina!;-)

0/0
21.4.2006 13:30

pinguinone

Re: Re: Re: Skutečná pravda

..  asi budes taky bambula..:-/   ;-D

0/0
21.4.2006 13:30

Ichiro

Re: Re: Skutečná pravda

Budme rádi že tu taková supervelmoc jako je Amerika i s její vlastní ústavou (obrana proti monopolům).Kdyby tu bylo víc velmocí války by byly na dením pořádku

0/0
21.4.2006 13:31

osvetitel

Re: Re: Re: Skutečná pravda

Jenomze jedna samotna velmoc na kterou kazdy ukazuje prstem a je zaplavena multikulti od jinud z vlastni agendou ,v te podobe jako byla pred rozpadem SSSR nemuze fungovat!Obvzlast kdyz je jeji politika a zajmy ovladana 40%zajmu v rukou Ciny, a domacich monopolu jako ty olejove korporace od jinud!

0/0
21.4.2006 13:37

Ichiro

Re: Re: Re: Re: Skutečná pravda

Jsem rád že jsi mi "osvítil" Tvé myšlenkové pochody  8-o

0/0
21.4.2006 13:40

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Skutečná pravda

Kdovi jak to vubec bylo stou docasnou stratou komunisticke monopoly ve svete  a jestli vubec neco ztratili?;-)Neni lepsi metoda na zniceni USA stat se docasne kapitalistou a hrat mrtveho brouka?;-DMyslim ze to stoji za zamysleni ze?;-)

0/0
21.4.2006 13:41

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Skutečná pravda

Tak a ted kdyz jsem vas udelal totalne "paranoidni" ze nic neni takove jak se vam to jevi bambulove, tak doufam ze jste neprisli o chut nadavat na americany jako takove, a urychlit si svuj hrob!:-D

0/0
21.4.2006 13:44

Ichiro

Re: Re: Re: Re: Re: Skutečná pravda

ano souhlasím zamysli se :-D

0/0
21.4.2006 13:44

Komunisti_do_plynu

Re: Skutečná pravda

A proc nechce?;-D

0/0
21.4.2006 14:33

osvetitel

Re: Re: Skutečná pravda

Pro slepici kvoc?8-o;-D

0/0
21.4.2006 16:29

tajemník z létajicího ostrova

Čína žádá USA: Vydejte nám vězněné Ujgury

Peking žádá USA o vydání čínských občanů ujgurské národnosti, držených ve věznici Guantánamo na Kubě. “Doufáme, že nám americká strana vydá tyto teroristy,” řekl mluvčí ministerstva zahraničí.

USA je ale podle dřívějších prohlášení Pentagonu nebudou do Číny vracet, protože jim tam hrozí mučení či poprava.

;-D;-D;-D

0/0
21.4.2006 12:52

Ichiro

Re: Čína žádá USA: Vydejte nám vězněné Ujgury

Odkud máš tak dobré informace,prozraď  pošlu ti pětikorunu ;-).Také chci být u zdroje :-)

0/0
21.4.2006 13:03

Ichiro

Re: Re: Čína žádá USA: Vydejte nám vězněné Ujgury

A neříkej žečteš China Daily

0/0
21.4.2006 13:08

osvetitel

Re: Re: Re: Čína žádá USA: Vydejte nám vězněné Ujgury

Planeta opic na obzoru, vic ti nereknu!Uz chapu ten starostlivej ksicht stareho bushe, kdyz v evrope bambulove jasali nad "padem" komunismu!;-D

0/0
21.4.2006 13:49

tajemník z létajicího ostrova

Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

Statistiky jsou zdrcující. Vládní deník China Daily uvádí, že jen v samotném Pekingu zahynulo v práci za posledních pět let deset tisíc migrantů.

Jen v hlavním městě nyní pracuje ve stavebnictví milion tři sta tisíc lidí.

Tato čísla ještě porostou, až začnou práce na olympijských objektech před hrami v roce 2008.

Z obav před špatnou pověstí u novinářů úřady nyní nařídily, že stavební společnosti musejí platit zaměstnancům zdravotní a úrazové pojištění.

Podobné požadavky na zlepšení bezpečnosti se objevují i v těžebním průmyslu, ale bez viditelného efektu.

0/0
21.4.2006 12:42

tajemník z létajicího ostrova

Re: Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

Z instituce, která má zodpovídat za bezpečnost práce, je nyní ministerstvo a na zabezpečení dolů se vynakládá dvě stě milionů dolarů, horníci však stále umírají.

Čína produkuje více uhlí než kterákoli jiná země na světě a platí za to nejvyšší cenu. Čínské hornictví je nejnebezpečnější. Místní horníci vytěží třetinu uhlí na světě a tvoří osmdesát procent všech obětí důlních neštěstí.

8-oRv8-oRv8-oRv

0/0
21.4.2006 12:42

pinguinone

Re: Re: Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

Re: Tak se zase schyluje k valce (pinguinone, mail, 10.04.2006 15:28 ) zpravy.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">zpravy.idnes.cz;vlakno=8017319" target="_blank">vlákno | zpravy.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">zpravy.idnes.cz;reakce=8020525" target="_blank">reagovat

my se nedame..;-P

0/0
21.4.2006 12:45

Ichiro

Re: Re: Re: Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

V té  tvé hlavě je trochu zmatek že ?!;-)

0/0
21.4.2006 13:01

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

..na rozdil od Tajemnika se tim netajim..;-D

0/0
21.4.2006 13:11

Ichiro

Re: Re: Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

V zemědělských částí Číny si průměrně rolník vydělá dle statistiky 2 dolary na den .Tolik stojí např.práce zemědělce

0/0
21.4.2006 13:12

ježkovy voči!!!

Re: Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

Pinku, zeptal ses někdy Kamila, jak to vypadalo s pracovními podmínkami dělníků a životním prostředím v období ranného budování kapitalismu v Evropě a Americe? :-D

0/0
21.4.2006 13:28

tajemnik z létajícího ostrova

Re: Re: Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

pinku, nezapomen ze se pise rok 2006 a ne 1860...   ;-D

0/0
21.4.2006 13:56

ježkovy voči!!!

Re: Re: Re: Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

Samozřejmě. Proto také Číňané nemusí veškerou technologii vyvíjet sami, ale mohou si ji prostě od Západu ukradnout. Tím ušetří spoustu času. :-D

0/0
21.4.2006 14:10

Albedo

Páteční...

www.guardian.co.uk" rel="nofolow" target="_blank">www.guardian.co.uk" target="_blank" rel="nofollow"> www.guardian.co.uk" rel="nofolow" target="_blank">www.guardian.co.uk

www.guardian.co.uk" rel="nofolow" target="_blank">www.guardian.co.uk" target="_blank" rel="nofollow"> www.guardian.co.uk" rel="nofolow" target="_blank">www.guardian.co.uk

0/0
21.4.2006 12:19

Montaigne

létajicí Růženka Pinková

nám to všechno přeložila z mandarínské čínštiny!R^;-D

0/0
21.4.2006 12:01

wigg

Jak se někdo může jmenovat jen

"CH" a "U" ?:-D:-D:-D

0/0
21.4.2006 11:53

Albedo

Re: Jak se někdo může jmenovat jen

www.guardian.co.uk" rel="nofolow" target="_blank">www.guardian.co.uk" target="_blank" rel="nofollow"> www.guardian.co.uk" rel="nofolow" target="_blank">www.guardian.co.uk

0/0
21.4.2006 12:15

wigg

Re: Re: Jak se někdo může jmenovat jen

:-D:-D:-D

0/0
21.4.2006 13:19

Ichiro

Re: Jak se někdo může jmenovat jen

No myslím že by se podivila nad tvým těžko pochopitelným a nesnadno vyslovitelným jménem a příjmením 1 miliadra dvěstě milionů lidí :-D

0/0
21.4.2006 13:19

tajemník z létajicího ostrova

Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

Nejchudší čínské provincie opouštějí miliony pracovníků, kteří hledají štěstí v největších městech. Každoročně jich mnoho stovek toto hledání zaplatí životem.

Většina dělníků žije a pracuje přímo na staveništi. Ráno vylezou z pod plechového přístřešku, kde spí, a myjí se přímo na ulici.

Jsou to přistěhovalci z nejzapadlejších zemědělských oblastí v Číně, zemědělci, ze kterých se stali nekvalifikovaní dělníci, kteří pro sebe chtějí ukrojit kousíček z čínského ekonomického zázraku.

Přijeli z Kuang Si, Kan Su a Čchin chaj, nejchudších ze všech provincií. Cesta autobusem jim trvala celé dny. Čínská města vůbec neznají, ale výdělky - v přepočtu necelých sto dolarů - jsou mnohem lepší, než na co by mohli pomýšlet doma.

Bezpečnost práce není něco, z čeho by si zde někdo dělal těžkou hlavu. Počítá se, když práci zvládnete rychle a levně.

0/0
21.4.2006 11:39

tajemník z létajicího ostrova

Re: Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

A je to také poznat na oficiálních statistikách. Předminulý víkend zahynulo v Šanghaji pět dělníků - všechno migranti.

Tři byli zasypáni, když čistili nádrž na míšení betonu, dva spadli z výškové budovy, poté co se jim vysmeklo bezpečnostní jištění.

8-o8-o8-o

0/0
21.4.2006 11:39

Filip ll

Re: Re: Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

I tobě hloupý Pinku musí být jasné, že aby se národ stal ze světového párie, vůdcem světového pokroku a výrobní dílnou zeměkoul, musí jeho obyvatelé leccos překousnout, tak nevím, čemu se divíš.

0/0
21.4.2006 11:45

tajemnik z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Co stojí v Číně život dělníka z provincie?

zase ses ztrapnil, pinku  :)))))

0/0
21.4.2006 13:57

Filip II

vůdce Bush

Zdá se, že kromě poněkud cirkusové podívané návštěva čínského prezidenta nic nového nepřinese, ač by to americko-čínské vztahy nutně potřebovaly. Jakékoli jednání o snížení obchodního deficitu USA či revalvaci juanu čínský prezident předem odbyl slovy, že čínská strana již přijala příslušná opatření (spočívající v mírné korekci kurzu juanu, ovšem nikoli jeho uvolnění a v dodatečném nákupu letadel v USA v hodnotě cca 50 mld $ tj ve výši 25% loňského amerického deficitu zahr. obchodu).Tato opatření však nic zásadního neřeší. Předseda obchodní a průmyslové komory to komentuje slovy:  Prezidentu se v rozhovorech s čínskou stranou nepodařilo dosáhnout žádného významného pokroku...

Čína není jedinou zemí, která před USA ztrácí respect. Rusko prohlásilo, že není ochotno uvažovat o sankcích proti Iránu, dokud mu nebudou předloženy nevyvratitelné důkazy, že tato země nesleduje výhradně mírový program. To je ovšem prakticky totéž, jako kdyby rovnou řeklo SANKCE NE. 

0/0
21.4.2006 11:23

Filip II

Re: vůdce Bush

Co to znamená pro Bushe a Ameriku?

Bushova už tak nízká podpora dále klesne a neschopnost cokoli prosadit se jen zvětší. Pokud se v blížících volbách podaří Demokratům ovládnout Kongres (což je čím dál pravděpodobnější), bude USA dle mého názoru prakticky paralyzovaná. Rusko, Čína, Irán a další toho jistě neopomenou náležitě využít...

Zvolit idiota za prezidenta je luxus, který si může dopřát opravdu jen málokdo. Každý však za něj musí zaplatit.

0/0
21.4.2006 11:32

Filip ll

Re: Re: vůdce Bush

Na druhou stranu, kdyby USA, tak jak plánují zlikvidovali Iránský jaderný program svými vlastními prostředky, popularita a prestiž amerického prezidenta i celých USA by se nepochybně vrátily na své dřívější hodnoty, samozřejmě hlavně v očích světového pokrokového a mírového hnutí.

Tím myslím to světové pokrokové hnutí, které se směje americkému obchodními deficitu s Čínou a zároveň okázale krade software, filmy a hudbu kudy surfuje jako Juraj Jánošík a kvůli Čínskému textilu vyváženému za dumpingové ceny a vyráběnému za nesmírného komunistického vykořisťování, za jakého by v USA nepracovali ani emigranti z Kuby, musí přijímat celní bariéry.

0/0
21.4.2006 11:43

Filip II

Re: Re: Re: vůdce Bush

;-D  ;-D  ;-D

snažíš se marně Pinku...

0/0
21.4.2006 11:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.