Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vondráčková chce po státu přes 14,6 milionu

Helena Vondráčková chce po České republice náhradu škody ve výši přes 14,6 milionu korun. Důvodem jsou údajné průtahy při vyšetřování jejích trestních oznámení na bulvární časopis Rytmus života, který žaluje za stovku lživých článků. Na českou justici si zpěvačka stěžuje i ve Štrasburku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Trifid

fakt neskutečná kráva

Soudy asi nemají na práci nic jiného, než zabývat se touhle "veledůležitou" starou rachejtlí a myslí si, že se kvůli ní přetrhnou. To si nepřipadá ani trochu směšná?

0/0
24.4.2006 14:41

fnac

Vondráčková ?

Kdo to je Vondráčková ?  Jo to je ta stará megera co si myslí, že je mladá ?

Tak to jo.

0/0
19.4.2006 13:41

Tassadarr

hmm

At si klidne zaluje, ale ty prachy at zaplati ti co za ty prutahy muzou, a ne my co stim mame prd spolecne ;-€

0/0
19.4.2006 13:33

pantalone

Vondráčková

Už neví, jak by ty peníze vydělala. Když se bude soudit se státem, tak bude okrádat nás všechny. Pokud to vyhraje, tak to půjde z naších daní. Určitě ji to poradil ten její zadluženec, který neví jak by nahrabal peníze a nezáleží mu na nikom.;-(;-(;-€

0/0
19.4.2006 10:30

Asmar

Re: Vondráčková

Pantalone, Tvoje starost o Vondráčkovou je obdivuhodná. Ale ona je tak zazobaná, že ji už určitě nepotřebuje. Měli bychom se starat o dalekopotřebnější. Pokud to vyhraje, tak to bude důsledek buď nedokonalého právního řádu, který platí pro všechny, nebo těch, kterří se podle něj neřídili. Za ty bychom to pak platili všichni a ty bychom měli hnát k odpovědnosti.

0/0
19.4.2006 11:00

Asmar

snadné řešení

Vážení ! Řešení je velice snadné. Když si ji bulvár a všichni přestaneme všímat.

0/0
19.4.2006 10:21

Bouše

Vondráčková se naivně

domnívá, že soud bude akceptovat takovou výši odškodného, jakou si sama určí. Finanční újmu je ovšem v tomto případě potřeba prokázat. Podle mne její popularita (a tím i příjmy) soudními průtahy nijak neutrpěly, spíše naopak. Jestli něco vysoudí, tak to bude nějaká satisfakce v hodnotě pár set tisíc. 

Jinak to, že je rozhodnuta dát vysouzenou částku na charitu, mě nijak zvlášť neoslovuje, protože nepůjde samozřejmě o nějaký její dobročinný akt, ale o jakousi formu odpustku, který stejně zaplatí daňoví poplatníci. :-/ Rv

0/0
19.4.2006 10:15

pinguinone

Re: Vondráčková se naivně

.. a soudni prutahy byly teda vlastne PR a mela by calovat mafianka..;-D   videt do mysleni doliku ,je tajeme dobrodruzstvi..:-/

0/0
19.4.2006 10:25

Bouše

Re: Re: Vondráčková se naivně

Proč? Na tom není nic složitého. Soud ti dnes skutečně neodklepne takové odškodné, jaké si vymyslíš. V tom naštěstí nejsme tak ujetí, jako třeba soudy v USA.

0/0
19.4.2006 10:34

Tomach

Re: Vondráčková se naivně

No pokud v poslednich par letech nemela vyrazne klesajici prijmy tak to bude pomerne jednoduche - sama pise ze k te castce dosla rozdilem prijmu pred a po.

Jinak moc nechapu tvuj druhy odstavec - tak jde ji o prachy nebo ne? A nebo ji mozna jde vazne o to ze v CR je nemozne se dovolat spravedlnosti? (a je jedno kdo jsi)

To ji vsichni kurna tak zavidite? Nekdo psal ze trpi predstavou ze umi zpivat - nojo, ale tak si tou predstavou vydela za rok vic nez vetsina zde diskutujicich za celej zivot. Ti asi zadnymi predstavami netrpi....

A danovi poplatnici by se meli vztekat na uredniky kteri serou na obcany (a pak se nedivte ze nekomu z tech obcanu dojde trpelivost a stezuje si)

0/0
19.4.2006 12:42

uprimnyhosan

to je ale legrace

Helča plete z ho*na bič!;-DTo ji asi nakukal ten jeji zadluzeny playboy! Helenko, zpivej a vydelavej penizky zpevem a ne takhle!!!;-);-)(Y)VV

Aneo šup do důchodu a budeš mít klid!R^

0/0
19.4.2006 8:58

LenkaApollo

Pomluvy v bulváru

 Nelíbí se mi Helenina akce. Ale na druhé straně což bulvár si může opravdu psát i neopravdy? Jak se bránit? Pokuty za uveřejněné lži jsou tak směšné proti zisku novin, že tomu se člověk musí jen zasmát. Komu Rytmus o který jde patří? Kdo je majitel?VVVRv

0/0
19.4.2006 8:31

_Karel_

Vstupné

Vybere si vztupné i z koncertu, na který nikdo ani nemusíme jít, není to dokonalost sama?;-)

0/0
19.4.2006 8:24

Radio-Parouball

Naše tipy

žaloby proti státu jsou vysoce efektivní, žalobce skoro vždy uspěje>-

0/0
19.4.2006 8:03

Jean-Jacques

Re: Naše tipy

Máte-li na mysli stížnosti u ESD v Š., tak to jste fakt na dost velkém omylu, protože většina z nich je hodnocena jako nepřípustná. A i ty, které jako přípustné nebo v části přípustné a jsou projednány, přinesou častěji stěžovateli pouze zadostiučinění v podobě konstatování, že k porušení jeho práv došlo, a v podobě úhrady nákladů, ale významnější finanční finanční odškodnění je řídké, nemluvě o částkách, se kterými teď žonglují HV + MM.

0/0
19.4.2006 8:58

Radio-Parouball

Re: Re: Naše tipy

někteří lidé se přesto domnívají, že "podojit stát" se jim nejsnáze podaří přes žalobu k ESD. Jinak souhlas.

0/0
19.4.2006 9:06

Jean-Jacques

Re: Re: Re: Naše tipy

Myslet si to klidně můžou, to je zadarmo. Kromě toho u ESD mají většinou větší šance řadoví občané než známé osobnosti. Jak je zřejmé z judikatury tohoto soudu, přiklání se spíše k tomu, že veřejně známé osobnosti jsou povinny snášet přecejen více než běžná populace.

0/0
19.4.2006 9:19

Radio-Parouball

Re: Re: Re: Re: Naše tipy

předpokládáme, že i pro množství žalob podaných českými občany, je ESD tak trochu opatrný věřit všemu. Málokdo může uvěřit tomu, že v ČR se děje tolik nepravostí.

0/0
19.4.2006 9:26

Jean-Jacques

Re: Re: Re: Re: Re: Naše tipy

Ono to s tím množstvím stížností v porovnání s jinými státy není zase tak hrozné, ono to spíš jen tak vypadá podle tempa jejich nárůstu. To je ale zapříčiněno tím, že dlouho nebyla možnost podat stížnost k ESD příliš známa a tak jich tam od nás docházelo takřka mizivé množství. Může se ovšem stát, že časem budeme i v tomto směru jedničky, protože v Čechách tak nějak nepatří k dobrým způsobům sednout si ke stolu a s protistranou jednat, ale naopak je v módě furiantsky bouchnout do stolu a říct "tak když nebude po mém, tak to dáme k soudu". Pak to bohužel vypadá s přetížením soudů tak, jak to vypadá, a zdá se, že už tento náš "artikl" začínáme i exportovat, protože v posledních letech už tvrdě nestíhají ani ve Štrasburku. Vyřízení takové přípustné stížnosti trvá často několik let.

0/0
19.4.2006 9:36

Radio-Parouball

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naše tipy

Souhlas. Nejsou to jen spory přenášené na ESD. To je nyní celospolečenský sport : soudit se.

A pak pokud možno oznámit prostřednictvím médií :JÁ SE SOUDÍM U ESD. (s podtextem :lidé se mnou nejsou žádné žerty)

0/0
19.4.2006 9:51

Jean-Jacques

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naše tipy

Tak, tak. R^

0/0
19.4.2006 9:54

Muslym

Myslím, že silikonbejby stát neokrade

tak, jako Vladimír Železný, ale i tak je mi z ní k zblití...

0/0
18.4.2006 23:49

Tomach

Re: Myslím, že silikonbejby stát neokrade

Asi v hlave nic nez to bliti nemas ze? Pokud narazis na arbitraz kterou projela CR tak tu opravdu projela CR a ne Zelezny. Opet tam slo o neco uplne jineho, slo o to ze zakony CR umoznily Zeleznemu udelat to co udelal. Tj. s CME neudelal nic nezakonneho a to se CME nelibilo. Proto zalovala CR ze ma blbe zakony...

Stejne jako tady jde o to ze cele soudnictvi v CR (jak ze je ten zkraceny nazev? Debilow?) je nefunkcni, zprofanovane a zkorumpovane...

0/0
19.4.2006 12:48

Jean-Jacques

Re: Re: Myslím, že silikonbejby stát neokrade

Kolikrát jste byl u soudu? Kolik soudců znáte? Kdy přišli so justice? Kolik jim je let? Kolik rozsudků jste v životě četl? Co víte o práci soudů?

0/0
19.4.2006 12:59

antichipka

to ne

Já chápu a rozumím, že jí to vadí. Ale nechápu a nerozumím tomu, že ona moc dobře ví, odkud že by na to její "odškodné" stát vzal. Šlo by to z našich kapes. A ví moc dobře, že zase letos byly povodně a jsme zadlužený jako prase. Je to od ní nesolidní. Kdyby dosáhla toho, že by někdo seděl, budiž, ale že její svinstvo odnáším i já a spousty jiných, tak to se na mě nezlobte, ale paní Vondráčková je normální honák za penězi a se svým partnerem jsou teda pěkně povedená dvojka. Možná si zachrání reputaci u bulváru, ale ne u lidí, co vycházejí z fakt a vidí trochu dál, jí to vyjde s pověstí přesně tak, jak si to nepřála.Rv

0/0
18.4.2006 19:15

antichipka

Re: to ne

(a vsadím se, že když se o ní bude říkat, že je lakomá k..., a to opravdu už v širokém obecném mínění, tak jí to najednou vadit nebude, čili bude zcela zřejmé, proč všechen ten rozruch dělala)

Celkově se mi nelíbí, že kdekdo si stěžuje ve Štrasburku. Češi už nejsou schopni si řešit problémy sami?

0/0
18.4.2006 19:20

Pepan11

Ty penize ale da na charitu

Ona uz driv rikala, ze pokud neco vysoudi, da to na charitu. Vtip je v tom, ze jinak ten bulvar postihnout nelze, nez takto neprimo. Statni zastupitelstvi i soudy jim jdou na ruku, asi je za tim nejaka korupce.

0/0
19.4.2006 0:44

pinguinone

Re: Ty penize ale da na charitu

;-)

0/0
19.4.2006 8:22

Jean-Jacques

Re: Ty penize ale da na charitu

Jenomže stížností do Štrasburku nepostihne bulvár, ale tak maximálně státní kasu, tedy nás všechny. Nenapadá mě ani jediný důvod, proč by jí měl kdokoli hradit jakési imaginární výtěžky ze vstupného na koncerty, o které zřejmě nikdo nejeví zájem. A je z její strany pošetilé se domnívat, že zájem o ni klesá jen a jen kvůli jakýmsi článkům, které čte jen nepatrný zlomek potencionálních posluchačů, kteří si na to, co si přečetli, za 14 dnů už ani nevzpomenou. Spíš si myslím, že si nestačila všimnout, že jí narostla konkurence, která je pro v úvahu přicházející návštěvníky koncertů lákavější než zpěvačka ve věku jejich babičky.

0/0
19.4.2006 9:26

unlimited

Re: to ne

Myslím, že kdyby jí šlo jen o ty prachy, tak to vyřeší v tichosti jako všichni ostatní a nebude mávat lejstry před objektivy novinářů.

0/0
19.4.2006 14:42

OTOBACID

Asi to bude tím,

 že lidi mají dnes radši Anetu,Sámera,Vlastu.Nemyslím,že by na tom měl nějaký podíl bulvár.Pokles tržeb kvůli bulváru?Tomu snad nikdo nemůže věřit.

0/0
18.4.2006 18:59

dislektik

všichni jsi jsiu rovni pře zákonem když jinej může čekat tak i Vondráčková může počkat

nebo že by měla strach že se nedožije výsledku ;-D;-D;-D

0/0
18.4.2006 18:32

Asmar

reklama

normálně se musí mediím za reklamu hodně platit. Nechápu, proč dělají takovou reklamu zadarmo a navíc za kterou budou muset platit.

0/0
18.4.2006 17:45

pehlad

Proboha to je kráva

Nenažranost je dost blbá vlastnost.U této dvojice se už ničemu nedivím;-€

0/0
18.4.2006 16:26

Rebka

Tak to jsem byl jistý,

že ta plastika tolik nestojí.No nic,chce se líbit,tak ať se soudí.Já jen vím,že ji to trvalo několik let,než vyrovnala dluh na Strážnické radnici a zámku,když si tam brala Helmuta.Dokonce jsem slyšel,že to za ní zaplatil někdo jiný.No nechám to být a ať si holka užívá a soudí se.Mě je milejší paní Maruška Rottrová a Hana Hegerová.

0/0
18.4.2006 15:26

osvetitel

Re: Tak to jsem byl jistý,

Ty budes z Moravy jako "Maruska vid?;-)A Hegerovou co tvrdi ze byla nucena zpivat Cesky si dala pred Pilarovou?8-o;-DAle nic proti Hegerove, sansonierka pry byla dobra.

0/0
18.4.2006 15:33

miciangora

za rok jde do důchodu,

tak se potřebuje zajistit

0/0
18.4.2006 15:20

pinguinone

Re: za rok jde do důchodu,

..nezavid..:-P

0/0
18.4.2006 15:49

pepe1000-1

Nekde jsem

slysel, ze negativni reklama je taky reklama. Holt helence uz asi dochazi, ze neni nejmladsi a zisky potrebuje nahrabat jinde. Tak jako spravnej grazl a tunelar, na statu...(Y)(Y) 

0/0
18.4.2006 14:26

hadak1

tady se

paní Vondráčková opět projevuje jako správná selská boule, ať se vrátí zpátky do Slatiňan oblíkne tepláky a jde jednotit řepu  (Y)

0/0
18.4.2006 14:20

osvetitel

<><><>

HEHEHE koukam ze plno Cechu ta Vondrackova tak drazdi, ze by se mnela stim  iDnes  delit o profit z toho klikani na jeji clanky !:-D

0/0
18.4.2006 13:56

matesakoid

hm hm hm

Kdyz ji dame 14,6 milionu tak nam zaruci, ze uz o ni nikdy neuslysime?

Za tu cenu to neni tak spatnej obchod... ;-P

0/0
18.4.2006 13:53

Sakal007

Pokles tržeb o 14,6 miliónů??

Pokles tržeb o 14,6 miliónu:-D To je k smíchu. Tak jaké pak asi ty tržby má, když jí to nepoložilo a není teďka na dlažbě s holou(Y) Ať se de paní Vondráčková vys....... Pokud je jaxe říká "celebrita" tak s takovými útoky musí počítat. U mě klesla v kurzuRvRv(Y)

0/0
18.4.2006 13:27

Jirmat

Re: Pokles tržeb o 14,6 miliónů??

R^:-D.Kdysi jsem ji měl rád,ale po tom co předvádí opravdu upadá v kurzu a rozhodně to není nějakým časopisem,který ani neznám.Do nedávna mi ji bylo líto,teď už ani to ne.

0/0
18.4.2006 13:37

Tomach

Re: Pokles tržeb o 14,6 miliónů??

No nevim jestli prijit o 14,6 milionu je k popukani. Mozna pri Tvych prijmech asi ano, ale ne kazdy muze byt tak prachaty ze pro nej 14 mil Kc nic neni. Jinak tvoje argumentace je asi stejna jako kdybych Ti ja 100x za sebou vykopl doma dvere a vymlatil okynko u auta, ty jsi vedel ze to jsem ja, ale policie by s tim nic nedelala. A prece s takovymi utoky musis pocitat kdyz zijes v CR...

0/0
18.4.2006 13:47

pancho10

Re: Re: Pokles tržeb o 14,6 miliónů??

R^;-) bez komentáře

0/0
18.4.2006 18:51

H5N1

Zbohatlíci by nejraději neplatili žádné daně,

ale policii, soudy atd. zaměstnávají jako nikdoRv

0/0
18.4.2006 13:14

bluetake

Re: Zbohatlíci by nejraději neplatili žádné daně,

Co to meles hnupe ? ...zavist je strasna nemoc, zejmena, je-li spojena s vlastni neschopnosti........

0/0
18.4.2006 13:20

Tomach

Re: Zbohatlíci by nejraději neplatili žádné daně,

Ehm, dovolil bych si upozornit ze v CR stale plati progresivni dan... Tj pro ty kteri tomu slovu nerozumi - Ti co vydelavaji nejvic plati procentualne dani mnohem vic nez socky. Tj. odevzdaji na danich vetsi cast prijmu nez ten kdo bere 10kKc mesicne...  A ze jedna takova zpevacka zaplati vic nez treba 100socek (a navic nezebra na pracaku a soc) nei treba dodavat.

(Jinak mezi nami verim ze i socky by nejradeji neplatili zadne dane, to je jaksi prirozena touha)

0/0
18.4.2006 13:51

Jean-Jacques

Re: Re: Zbohatlíci by nejraději neplatili žádné daně,

Nic není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Za totáče měli výkonní umělci zvláštní výrazně nižší daň oproti normálním smrtelníkům a dneska si pro změnu dají na rozdíl od těch "socek" i kartáček na zuby, plastiku čehokoli i zubní protézu.

0/0
19.4.2006 9:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.