Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lubina jde k soudu. Chci ho vidět, říká vdova

David Lubina, který je obviněn z vraždy střihače televize Nova Michala Velíška, půjde brzy k soudu. Na to, jaký trest dostane, čeká především Iva Velíšková, které Lubina loni v září v centru zastřelil manžela a otce její malé dcerky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Captain-Morgan

Ivča je pěkná baba

Ta dlouho sama nebude.V

0/0
18.4.2006 22:07

podhurka

Re: Ivča je pěkná baba

A ty bys jí doporučoval sebevraždu, nebo klášter?....... Jsi cvok a já jí přeji, až se otřepe, nový, jiný a hezký život...samozřejmě s partnerem..... 

0/0
21.4.2006 21:45

akka

navíc i slabý důkaz

provaz- ostatní by si rozmysleli

0/0
18.4.2006 17:15

tiger2004

Re: navíc i slabý důkaz

Myslím, že trest smrti není, nebyl a nikdy nebude výstrahou pro ostatní. Chcete snad říct, že kvůli možnosti  dostat trest smrti se v USA (nebo Číně a jinde, kde ještě existuje) bojí zločinci vraždit? Mají tam přeplněné věznice a v celách smrti tam čeká taky pár vyvrhelů a všichni si mysleli, že je přece nemůžou chytit.

0/0
19.4.2006 11:10

acidboy

Re: Re: navíc i slabý důkaz

to je pravda, ze trest smrti neni moc velkou vystrahou, ale rikam si...proc platit takovymu haj*lovi pobyt v base ze svejch dani, kdyz stejne vyleze a udela neco podobnyho znovu. nebylo by lepsi ho rovnou povesit, a tak predejit budoucim moznym nasledkum? anebo ze by se v base takovej zm*d zmenil???? (Y)Rv!!

0/0
27.4.2006 9:41

osvetitel

Re: Re: Re: navíc i slabý důkaz

No podle meho nazoru jsou vetsi dobytci podobna individua jako ti co zavrazdili strejce pro prachy a hodili prasatum a soud je pustil protoze "nemneli" dukazy8-o,a ti druzi,co zavrazdili rodine prislusniky pro prachy!Tenhle "zm*d" jak pises,alespon nevrazdil promyslene kvuli prachum ale bud ze strachu  reflexivne nebo pod nejakym vlivem!Co muze "society" ocekavat od takovych ha*zlu ,kteri vrazdi jen aby videli nekoho umirat,a nebo se nestiti zavrazdit pro prachy i sve pribuzne?!A navic si vetsinou "nesliznou" ani ze ctvrtiny to co by chtel kazdy pro tohodle cvoka!Kazdopadne jste v tom CR uz skoro kazdeho predhonili vtech "dobytcinach" kdyz si kazdy vezme tu rozlohu CR a zalidnenost!Zajimave ze kdyz jde o prachy, jak se kazdy nechava "ovlivnovat"na ukor sve kultury a te "socialisticke moralky",a dokaze se chovat stejne, jako ten nejvetsi primitivni dobytek od jinud!

0/0
27.4.2006 15:54

akka

ne v tomto případě

ale vždy za úmyslné zabití smrt

0/0
18.4.2006 17:04

Helena1

V tomto případě smrt za smrt!

Bez diskuze.

0/0
18.4.2006 15:46

osvetitel

Re: V tomto případě smrt za smrt!

Proc zrovna v tomto pripade kdy cvok zabil reflexivne a proc ne v pripade kdy nekdo bestialne zavrazdi promyslene , jen aby nekoho videl umirat,a aby ukojil sve uchylacke touhy , jako ti hajzlove co ubodali tu holku, nebo kdyz nekdo vrazdi vedomne nevine lidi kvuli kseftu ,nebo politice?8-o

0/0
18.4.2006 15:50

osvetitel

Re: Re: V tomto případě smrt za smrt!

Jednak me podle tech jeho oci pripada ze trpi nejakou dusevni poruchou, a proto mel byt davno nekde na leceni, a to lze usoudit i podle toho jeho chovani, protoze ten kdo by delal to co on promyslene, by se asi nechoval jako cvok a neco by z toho mnel!On zte sve reflexivni vrazdy mel tak akorat prd,a i kdyz hoto podle meho nazoru neomlouva,tak delat znej zase takovou "zrudu" na ukor druhych horsich, jen proto ze slo o pripad , ktery byl v popredi "media",a vyzadovat pro nej to, co vmnoha pripadech jine opravdove lidske zrudy nedostanou je blbost!A jeste vetsi blbost je se chtit ptat necich rodicu, jaky by navrhovali trest pro sve dite!Trest si zaslouzi, ale umerny jeho "umyslu" zabit, pokud slo co se tyka zabiti, u nej o ojedinely pripad!

0/0
18.4.2006 16:13

iuos

hmm

hmm, trest smrti - i když jsem pro, tak bych si dovolil tvrdit, že jsou tu zapotřebí jiné změny v oboru "trestů" - třeba by nebylo od věci po dobu výkonu trestu ztratit určitá práva - volit, apod. a naopak zíkat na povinnostech - práce, apod...

0/0
18.4.2006 14:11

marekzprahy

trest smrti

Já bych dal kandidátům na trest smrti vybrat. Buď by se mohli rozhodnout pro práci a být společnosti prospěšní, nebo by si mohli zvolit formu trestu smrti (ať se nemusí věšet na kšandách). Ti, kterým by zdravotní stav neumožňoval práci, by bohužel museli zemřít.

Nemám na mysli jen těžkou manuální práci, klidně bych dovolil i intelektuální činnost.

Muselo by se jednat o práci, při které by nehrozil útěk vězně. Aby na jednoho pracujícího vězně byli 3 dozorci, to by nešlo.

0/0
18.4.2006 12:07

Otabota

Re: trest smrti

Milý Marku, chtěl bych Vás vidět, až by soudce přidělil vrahovi, který by (nedejbože) zabil Vaši dceru nebo syna, nějakou intelektuální práci.

Doufám, že to nebyla z Vaší strany naivita, ale jenom čirá ironie...

0/0
18.4.2006 14:07

iuos

hmm

třeba by pak mohl odsouzenec dělat písaře u soudu :-D

0/0
18.4.2006 14:12

Helena1

Re: trest smrti

si děláš legraci?

0/0
18.4.2006 15:47

doktor_bota

Pro příznivce trestu smrti,

kteří jej obhajují ve zcela jasných případech - až vymyslíte definici absolutní jasnosti případu, tak prosím, ale do té doby (a v ČR zvlášť) je nutno vycházet z toho, že na jasnost viny má každý soudce jiný názor.

0/0
18.4.2006 11:37

VitaminS

Re: Pro příznivce trestu smrti,

když máš důkazy DNA +svědky, někdy jako bonus i vrahovo přiznání, tak je riziko omylu nulové.

A jestli se bojíš zmanipulovaných svědků, falešných stop, tak se prosím přstaň dívat na TV

0/0
18.4.2006 12:07

doktor_bota

Re: Re: Pro příznivce trestu smrti,

Na to stačí blbec státní zástupce a líný soudce. Ano, v případě Lubiny nemám pochybnosti, co ale všechny ostatní případy? Kde je ta hranice absolutní jistoty?

0/0
18.4.2006 12:19

Otabota

Re: Re: Re: Pro příznivce trestu smrti,

Vyhmátl jste podstatu věci.

Ale Vaším tvrzením zpochybňujete práci policie, vyšetřovatelů, soudců, obhájců, žalobců, všech.

Omyl je všude, ale lepší důkaz než DNA neexistuje. A Lubina si provaz zaslouží bez pardonu.

0/0
18.4.2006 14:09

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Pro příznivce trestu smrti,

Jenom naivka si muze namlouvat, ze pokud z neho nebude chtit nekdo udelat "odstrasujici priklad" tak ze v CR dostane trest smrti za jednu vrazdu, kterou provedl spise instinktivne pod nejakym "vlivem" na misto promyslene, jako to delaji druzi, kteri si zato odsedi pouze par let, a vetsinou ani to ne!Spis nezli se tu poburovat nad jednim cvokem, by bylo zahodnejsi zadat poradny trest pro ty, co jmenem "politiky" mucili a vrazdili nevine lidi, a dodnes se jim zato nic nestalo!

0/0
18.4.2006 14:19

r-man

Re: Re: Re: Re: Pro příznivce trestu smrti,

Jenze ani DNA neni 100%...co treba dvojcata?

0/0
23.4.2006 22:44

zafik

Re: Re: Re: Re: Re: Pro příznivce trestu smrti,

Dvojčata se také liší, stejně jako jejich otisky prstů.  Platí to i u jednovaječných dvojčat, ale až po několika letech.

0/0
27.4.2006 9:08

egypttwo

kecáte

souhlasím,že je bordel,že neexistuje trest smrti,jiné tresty sou směšné,vězni si vegetí za naše peníze a při tom by měli makat.PROBLÉM je ale v tom,že dle našich zákonů,je nikdo nemůže k práci nutit!!!hajzly jedny věznovský!!!(Y)

0/0
18.4.2006 11:31

Bochi1

TREST SMRTI

Když se propírá otázka trestu smrti, vždycky vyběhne spousa pseudohumanistů a jedním z jejich argumentů je možnost justičního omylu. Ano, trest smrti by měl být výjimečný a vztahovat se na jednoznačně prokazatelné případy. Ať mi nikdo netvrdí, že takové nejsou, že "vždycky je nějaká možnost bla bla...". Pokud je pravda, co se píše v článku (tj. "Dokázat Lubinovi, že spáchal vraždu, nebude pro žalobkyni Marcelu

Kratochvílovou těžké - obžalovaný se přiznal, poznávají ho svědci a

zanechal také stopy DNA na tašce a na mikině, které odhodil na útěku z

Karlova náměstí."), tak není snad nic třeba řešit. A šance na "převýchovu" je nejspíše mnohem nižší než případná společenská nebezpečnost takového propuštěného vraha.

0/0
18.4.2006 10:44

brlayz

Kdyby

Kdyby byly v řiti ryby .... kdyby se vzali vězni s ne moc velkým prohřeškem, zavezli se do povodňových oblastí a sázeli kolem řek stromečky, bylo by do 15 let po záplavách - a klima se může oteplovat jak chce. Ale to by musela přijít nějaká iniciativa od neiniciativních šéfiků z parlamentu ...

0/0
18.4.2006 10:02

VitaminS

Re: Kdyby

To by museli ty stromy sázet tak hustě, aby voda neprotekla. Jenže to by zase stromy nerostly. :-D

0/0
18.4.2006 12:08

brlayz

Blikání

IDNES - dejte pryč to posrané blikání !!!!!!!!!texttoto bude tučně ;-€;-€;-€(Y);-O

0/0
18.4.2006 9:57

pinklik1

Re: Blikání

Co ti bliká? Že ty nepoužíváš Internet Explorer? :-D:-D:-D

0/0
18.4.2006 10:19

brlayz

Re: Re: Blikání

Jo, Mozillu, v Exploreru to fakt nebliká ... no ale i tak mě to se/re.

0/0
18.4.2006 11:15

oracle29

Měl by dostat dddlllloooooouuuuuuuuhhhhýýýýýýý trest.

Rv

0/0
18.4.2006 9:52

buxus

Dost lidí tady popravdě konstatuje, že ...

... pro vězně není dost práce. To ovšem dost nechápu. Největším zaměstnavatelem je u nás stát. Je to také stát co zadává největší zakázky a určuje si podmínky. Přesto to nejde. Není divu. Nedávno předváděli v TV, jak lidé co potřebují výpis z Trestního rejstříku jsou nuceni čekat celý den ve frontě. A proč? Většinou proto, aby ten papír přiložili k dokumentaci pro Obchodní rejstřík. Dvě organizace ministerstva spravedlnosti se nedokážou dohodnout na společně sdílené databázi. Už patnáct let. Tak co od nich čekat?

0/0
18.4.2006 9:12

erben3

Re: Dost lidí tady popravdě konstatuje, že ...

Já bych pro ně navrhoval práci např. v oblastech s vysokou radioaktivitou, např. v životu nebezpečných zónách jaderných reaktorů. Takovou práci, kterou nezvládnou automaty.

0/0
18.4.2006 9:29

brlayz

Re: Re: Dost lidí tady popravdě konstatuje, že ...

No, pro ty největší vrahouny a zabijáky ano - klidně do uranových dolů - jen by to muselo být opravdu dobře zabezpečené. A pracovat bych dal všechny - bez výjimky. Vždyť z jakého podnětu vzniká prvotně většina trestných činů - z nudy. A když se někdo např. osm let v lochu nudí, jak ho to asi ovlivní? Může tak maximálně spřádat plány na další loupeže apod. Ne nadarmo se říká, že práce šlechtí.

0/0
18.4.2006 9:56

Jana Mu

JENOMŽE

Vězňové, tedy občané ve výkonu trestu, pracují DOBROVOLNĚ.Tedy NEMUSÍ pracovat, když NECHTĚJÍ. V tom případě je živíme. ;-€

0/0
18.4.2006 15:15

Nik

Re: Dost lidí tady popravdě konstatuje, že ...

"...Nedávno předváděli v TV, jak lidé co potřebují výpis z Trestního rejstříku jsou nuceni čekat celý den ve frontě..."

A to není vůbec jisté, zda se na ně za ten jeden den dostane. ;-)

Chápu, že Vás to asi neuspokojí, ale výpis z RT lze vyřešit tak, že si o něj zájemce požádá prostřednictvím městského úřadu. Trvá to sice cca 10 dní (spíš míň), ale zase je to pohodlnější - na úřadě se vyplní žádost, nalepí se kolek a výpis za 8-10 dní přijde poštou...

0/0
18.4.2006 9:50

Mak1

Re: Re: Dost lidí tady popravdě konstatuje, že ...

Předpokládám, že do vlastních rukou, takže člověk pak zase stojí nejmíň hoďku na poště ;-)

0/0
18.4.2006 9:55

brlayz

Re: Re: Re: Dost lidí tady popravdě konstatuje, že ...

:-D

0/0
18.4.2006 9:56

Nik

Re: Re: Re: Dost lidí tady popravdě konstatuje, že ...

Ne. Přijde to jako normální dopis do schránky. :-)

0/0
18.4.2006 10:25

daadyy

Re: Re: Dost lidí tady popravdě konstatuje, že ...

Ono to ve finále vyjde na stejno. Než to získáš z toho úřadu, a než vystojíš frontu na poště a pak musíš ještě 10 dní čekat..

0/0
18.4.2006 10:07

wostrey

scitani delek trestu

"Policie navrhla Davida Lubinu obžalovat z pěti zločinů: vraždy, vydírání, nedovoleného ozbrojování, maření úředního výkonu a loupeže."

sectou se tresty za kazdy jednotlivy TC nebo dostane ten nejvyssi z peti?

Pokud ten nejvyssi, tak by to pani poslanci meli zmenit tak, aby se tresty scitaly.>-

0/0
18.4.2006 8:55

idnesKROKODYL

Re: scitani delek trestu

samozrejme ze se nesectou... v americe dostanes trba 150 let vezeni, tady dostane 12 let a za 6 uz bude pekne venku s pistoli v ruce vyhlizet, koho si tentokrate vybrat jako rukojmi, ale bude poucen z kriminalu jak to udelat lepe...

0/0
18.4.2006 9:20

daadyy

Re: Re: scitani delek trestu

To je dobrá kravina to co u nás praktikujou! Takže já vyloupim banku, při útěku si vezmu rukojmí, cestou autem srazim nějaký lidi, rukojmí znásilnim a pak zabiju. A dostanu trest jen za tu vraždu?

0/0
18.4.2006 9:51

mr603

Re: Re: Re: scitani delek trestu

tak nějak...Rv

0/0
18.4.2006 10:29

daadyy

Re: Re: Re: Re: scitani delek trestu

Divím se, že se v ČR nepáchá více kriminální činnosti při tak dobrý podmínkách..;-PRv

0/0
18.4.2006 10:36

pytlas

Ani v nejmenším nechci snižovat hrdinství M. Velíška,

ale nezapomíná se "tak trochu" na toho druhého muže, který šel na pomoc? Měl štěstí, žije. Ale to je jen náhoda. Mohl dopadnout úplně stejně, jako pan Velíšek.

0/0
18.4.2006 8:46

astatic

Re: Ani v nejmenším nechci snižovat hrdinství M. Velíška,

R^

0/0
18.4.2006 9:46

Pepan11

nucene prace

Vzdor Havlovu humanismu je treba znovu-zavest nucene prace. Koule u nohy na retezu a podbijet prazce ci sterkovat silnice. Dvanact hodin denne, sest dnu v tydnu. Ze mzdy strhavat na skodu a peci.

0/0
18.4.2006 7:12

vaclavaki

Re: nucene prace

ja bych jim to ze mzdy neztrhaval, protoze bych jim zadnou nedal. Jinak souhlas. >-

0/0
18.4.2006 7:54

feferka

Re: nucene prace

souhlas.

0/0
18.4.2006 8:41

aljav

Re: nucene prace

souhlas. A k tomu zákaz kouření (cigaret)a zdravou stravu ( zeleninu, zeleninu a zase zeleninu - třeba brukve ). A hodinu denně psát - už nebude nikdy krást, zabíjet, přepadat, fetovat .... .Škoda že někteří z nich neumí psát.

0/0
18.4.2006 9:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.