Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Advokáti odmítli reportáž ČT od „černé pasažérky“

Advokátní kancelář Brož & Sokol & Novák podala stížnost kvůli reportáži ČT o nevýhodné smlouvě o vymáhání pokut mezi ní a pražským dopravním podnikem. Tvrdí navíc, že autorka reportáže je sama "notorickou černou pasažérkou" a šest pokut zaplatila až po soudním vymáhání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fido7787

Nora Fridrichová u mě stoupla v ceně

myslím, že reportáž uhodila hřebíček na hlavičku, proto se právníci ozvali. Podle pořekadla o potrefené huse ;-P.

Stát je nejhorší hospodář, dokud tu bude vše v drápech státu, bude se to rozkrádat. tohle je podle mě evidentní případ korupce. Ukažte mi jedinou soukromou firmu, ve které by majitel uzavřel takhle nevýhodnou smlouvu.

Jezdím načerno, DP mi to umožňuje a dost často to netrestá. A těm, kteří se tu ohánějí jakousi morálkou a říkají slinty typu, kupuji si službu, tak za ní musím zaplatit, tak těm vzkazuji, mě dejte pokoj, platím vysoké daně. Zaměřte se právě na různé Sokoly, Krejčíře, Mrázky a já nevím koho ještě a zkuste jim svá moudra sdělit s jak velkým pochopením to uvítají ...

0/0
18.4.2006 10:15

Deleter

Re: Nora Fridrichová u mě stoupla v ceně

Jsem moc rád, že ti můžu dotovat tvé černé jízdy, hajzle!

0/0
18.4.2006 10:35

fido7787

Re: Re: Nora Fridrichová u mě stoupla v ceně

když seš blbej, tak plať. To platilo, platí a bude platit vždycky.

Měj se a nezapomeň "mi" koupit lístek:-)

0/0
18.4.2006 11:13

komunisti_sou_svine

Tomu se věnujte dál !

R^ Sokol & spol jsou zloději jako svině, rusáci hadr.... ;-D

0/0
16.4.2006 14:24

Tessien

Ubožáčci advokáti

Někdo o panech advokátech natočil reportáž která jim kouká na zisky a už se ubožáci začali rejpat ve svách análech :-D kdo že se to opovážil natočit, zda by na tu osobu něco nevytáhli a hurá - odvést pozornost od sebe a hodit pozornost někam jinam.. Nenasytní hrabavci, vylhaní gauneři.

0/0
15.4.2006 11:12

Tessien

Ubožáčci advokáti.

0/0
15.4.2006 11:10

občan z kraje města

ČT maskuje problémy

Tahle akce je sice zajímavá, ale ve světle daleko větších průšvihů je trapná a o těch mlčí. Včera například policie zveřejnila informaci o 300 mil korupci ČSOB směrem k advokátovi-poradci Paroubka. ČT je hlásná trouba toho kdo je u moci.

0/0
15.4.2006 11:03

pepe1000-1

Re: ČT maskuje problémy

To je snad jasne, ze je to hlasna trouba vladnouci partaj, pac vladnouci partaj rozhoduje o penezich pro CT..

0/0
15.4.2006 11:15

lolek77

ČT by měla sklapnout a nevyhrožovat.

Jedna věc je výše odměn advokátů, jiná, že redaktorka veřejnoprávní televize podvádí a okrádá město Prahu.

Když už je tak hloupá, že reportáž nepostoupí kolegovi měl by ji Janeček vyhodit. No a management dopravního podniku by měl dozorčí radě vysvětlit jak byla zakázka zadána. DR by to pak měla vysvětlit svému zakladateli a veřejnosti. Kdyby byl DP soukromý podnik tak by se to nestalo.

0/0
15.4.2006 10:46

občan z kraje města

konečně rozumný názor

jinak tady lítaj nesmyslný emoce. Té redaktorce přece muselo být dopředu jasné, že se na to přijde. Bu´d je úplně blbá, nebo chce exhibovat jako anarchista neplatič.

0/0
15.4.2006 10:57

Isbjoerna

Re:

"Součástí jejich vyjádření, které má ČTK k dispozici, jsou i informace o tom, že po Fridrichové byla šestkrát soudně vymáhána pokuta za jízdu na černo v celkové výši téměř 18.000 korun." (CT24) ------- Skutecnost, ze po pani Fridrichové byla pokuta 6x SOUDNE VYMAHANA, hovori o jeji ignoranci spolecenskych pravidel a zakonu (a jejim mizernem charakteru!). Ona povazovala okradani DP za samozrejme/normalni/opravnene.

0/0
15.4.2006 11:40

Isbjoerna

Re: Re:

V spolecnosti, kde je okradani denni praxi, najde tato pani pochopeni, usmev, mozna i obdiv, jak se "hrdinne postavila" velikanu (DP; AK). V spolecnosti, kde je okradani posuzovano (a stihano!) jako trestny cin, by tato pani sklidila pohrdani; verejnopravni TV by ji s takovouto minulosti nezamestnala. ------- Nejde o jizdu nacerno jako takovou, to se nekdy muze opravdu stat kazdemu, jde o jeji jednani POTOM. Clovek s intaktnim moralnim kodexem prizna svou chybu a zaplati pokutu DRIVE nez by doslo k soudnimu vymahani. Zlodeji a lide s zlodejskym charakterem doufaji, ze jim jejich kradez projde, a nebo se "nejak" vyhnou trestu = odpovednosti!

0/0
15.4.2006 11:42

Larrax

Re: Re: Re:

Přesně tak a jestli to dokonce udělala 6x za sebou, tak by jí měli z ČT okamžitě vyhodit, protože to je do nebevolající výsměch morálce a zákonům. Vymlouvat se, že nedostávala obsílky je dalším dokladem jejího charakteru. Ona zřejmě celá léta nenavštívila svojí matku, ta jí nikdy nevolala, nikdy jí neupozornila na obálky s modrým pruhem. To ovšem nikdy nevyzvedla žádnou doporučenou poštu .... to je prostě ubohá lež, navíc musela dobře vědět, že má vroubek a že jí něco přijde. Prostě si to nevyzvedávala schválně, kdo ví, kolik takové pošty od jiných úřadů (policie) si ještě nepřevzala.

0/0
15.4.2006 22:59

erdoes2

Odves pozornost?

Podstatou je velmi vazne odhaleni, ktere naznacuje moznou rozsahlou kopurpcni a majetkovou trestnou cinnost managementu (sveho casu i vc. p. Paroubka, dnesniho premiera), advokacie i soudniuctvi. Zrejme proto se nekteri snazi odvest pozornosti i diskusi k jinym, napr. osobnim problemum - v teto souvislosti zcela podruznym..

0/0
15.4.2006 1:25

kestrik

Re: Odves pozornost?

NAPROSTY SOUHLAS.  Vycurane advokaty i s p.Sokolem by chtelo "provetrat".....

Ac nejsem priznivcem nasilnych reseni, dobre mirena facka kolikrat urychli vysetrovani a usetri spoustu casu a cas jak znamo jsou penize.

0/0
15.4.2006 9:14

Isbjoerna

Re: Moral.

Pokud chapete moral jako system pravidel a zakladnich zakonu pro chovani jednotlivce v spolecnosti, pak existuji v Vasi i v me spolecnosti pravidla, ktera zakazuji jizdu nacerno a definuji postup, jak TENTO NEMORALNI cin trestat (pokuta) a patricny trest prosadit (just. rizeni). Z faktu, ktera stoji Vam a mne k disposition je NESPORNE, ze jezdci nacerno jednaji nemoralne (a ja takove jednani jednoznacne odmitam!) a ze jsou stihani v souladu s platnym zakonem (postup AK Sokol & Co.). Jiny nemoralni cin nestoji v diskusi. ------- Vy mate PODEZRENI (ja zduraznuji slovo "podezreni", protoze Vy nemate ZADNA FAKTA a zadne dukazy!), ze pri uzavreni smlouvy mezi DP a AK jednala DP nonkonform; k posouzeni teto zalezitosti je treba podrobneho just. setreni. JE NEMORALNI odsuzovat nekoho (zde DP) v ramci nejakeho podezreni, ja proto ocekavam vysledku tohoto setreni, a pak si vytvorim nazor na postup DP pri uzavreni smlouvy s AK.

0/0
15.4.2006 9:35

milchama

Proč se Sokol a spol. diví, že reportáž o pokutách připravila černá pasažérka?

Vždyť  např. dobrozdání o homosexualitě lidem již léta do hlav pumpují homosexuální sexuologové...:-/

0/0
15.4.2006 1:20

Lanta2004

Re: Proč se Sokol a spol. diví, že reportáž o pokutách připravila černá pasažérka?

A jéje Milchama se objevil na diskusi,která nemá s homosexualitou nic společnýho.Tak z toho musí hned homosexuální téma udělat,že?;-D

0/0
15.4.2006 1:24

milchama

Re: Re: Proč se Sokol a spol. diví, že reportáž o pokutách připravila černá pasažérka?

To byl jen příklad, nikoli téma. Když jsem zde zahlédl pár homosexuálů, nepřišlo mi až tak od věci uvést analogickou situaci, kdy o určité věci referuje evidentně podjatý člověk...:-)

0/0
16.4.2006 0:31

Deleter

Re: Re: Re: Proč se Sokol a spol. diví, že reportáž o pokutách připravila černá pasažérka?

protože jsi kretén a odpad lidstva. :-)

0/0
18.4.2006 10:34

Josefprav

To je hloupá novinářka a ten Kraft tak. ČT by měla být zprivatizována a bude pokoj.

Novináři a celebrity jsou lidé, kteří mohou velmi ovlivňovat veřejné mínění. Mají zvláštní postavení a neměli by ho zneužívat a nebo nejednat tak, že to vypadá že to dělají. Tady to tak vypadá. Právníci z ní vyrazili dost peněz a ona si to s nimi chtěla vyřídit.   

0/0
15.4.2006 0:06

Lanta2004

Re: To je hloupá novinářka a ten Kraft tak. ČT by měla být zprivatizována a bude pokoj.

Možná se to nezdá,ale někdy je dobře,že jsou novináři tak dotěrní.Bez nich by si dost politiků a vlivných lidí dělalo,co chce...Pamatujete na Slonkovou?

0/0
15.4.2006 0:11

Josefprav

Re: Re: To je hloupá novinářka a ten Kraft tak. ČT by měla být zprivatizována a bude pokoj.

Proti dotěrnosti ani slovo, ale nemůže to dělat novinář, u kterého je zřejmé a nebo si to může každý myslet, že ho k tomu vedou jiné důvody.

0/0
15.4.2006 0:47

1panipovidala

Re: Re: Re: To je hloupá novinářka a ten Kraft tak. ČT by měla být zprivatizována a bude pokoj.

Já bych skutečně neřešila, kolik a komu platí DP za vymáhání pokut. Naštěstí aspoň v případě jízdy načerno neplatí, že to je přestupek, pokud se nejedná o 5.000Kč. A doufám, že jakmile to tuhle sumu přesáhne, půjde už o trestný čin. :-D

0/0
15.4.2006 0:59

ppeepa

Re: Re: Re: To je hloupá novinářka a ten Kraft tak. ČT by měla být zprivatizována a bude pokoj.

A co takhle články NEZÁVISLÉHO komentátora MF dnes pana Karla

0/0
15.4.2006 7:44

Isbjoerna

Re: To je hloupá novinářka a ten Kraft tak. ČT by měla být zprivatizována a bude pokoj.

Bez sporu je, ze pani redaktorka mela s jur.oddelenim/AK DP osobni ucty, a proto JE v teto zalezitosti osobne zaujata (a jeji chef nikdy nesmel dovolit, aby ona vedla recherche v teto zalezitosti, nybrz predat tuto vec nekomu jinemu), avsak je dulezita nezavislost a svoboda tisku i slova; tato nezavislost se rychle ztrati v privatni ruce. Do privatni ruky se daji SNADNO vlozit nejake ZAJMY. ;-) ------- Jsem rada, ze my mame verejnopravni TV a ja jim RADA platim GEZ (=poplatky za TV). :-)

0/0
15.4.2006 0:31

Josefprav

Re: Re: To je hloupá novinářka a ten Kraft tak. ČT by měla být zprivatizována a bude pokoj.

ČT není nezávislá a je v privátních rukách. Stačí si vzpomenou, kdo bojoval o její "nezávislost". Tečou tudy peníze ze státní rozpočtu a z poplatků občanů do kapes vybraných lidí.  

0/0
15.4.2006 0:46

erdoes2

Re: Re: Re: Diky za odhaleni.

Neni vubec jednoduche rict, zda je CT nezavisla, ci presneji, nakolik. Ale to je jiny problem.

V kazdem pripade je toto odhaleni CT velmi uzitecne, protoze muze prispet k ozdraveni korupci nemocneho statniho sektoru vc. soudnictvi.

0/0
15.4.2006 1:00

cybermiky

Re: Re: To je hloupá novinářka a ten Kraft tak. ČT by měla být zprivatizována a bude pokoj.

člověče,snad zase Helmut někde nepaří,že máš čas tady krofat.Nebo jsi opravdu ta důchodkyně ze Žižkova, jak to někdo kdysi tvrdil ?

0/0
15.4.2006 1:02

1panipovidala

Re: Re: Re: To je hloupá novinářka a ten Kraft tak. ČT by měla být zprivatizována a bude pokoj.

(cybermiky, koho se týká ten tvůj dotaz ohledně důchodkyně ze Šiškova? ;-D

0/0
15.4.2006 1:06

tydýt

Tak proč kua

dělá tuhle reportáž někdo, kdo má máslo na hlavě, tomu DP a advokátům to měl natřít někdo úplně nevinej a né bezštípkovní recidivista...:-/

0/0
15.4.2006 0:02

Vysokoskolak

....

šestkrát? to má slečna fakt smůlu :-) A přeju jí to :)) Jinak ať jde někam. 6x znamená že si nekoupila jízdenku několik let :)))) nebo je fakt smolař Česka

0/0
14.4.2006 23:53

Vysokoskolak

Re: ....

jinak o právní kanceláři nic nevím, ale nic to nemění na zkutečnosti, co jsem napsal :))

0/0
14.4.2006 23:56

j@ck

Re: ....

spíš je blbá, že neplatila ty pokuty. o tom, že DP si neplatiče pokud schovává a čeká, až tam naběhnout patřičné úroky se docela všeobecně ví.

0/0
14.4.2006 23:56

j@ck

Re: Re: ....

jé, já jsem udělal úplně stejnou chybu, jakou mají v tom článku - napsal jsem pokud místo pokut;-D

0/0
15.4.2006

Josefprav

Re: Re: Re: ....

No a co?

0/0
15.4.2006 0:03

j@ck

Re: Re: Re: Re: ....

nic, jen mne to samotného pobavilo. protože při čtení toho článku jsem se přesně před tou samou chybou pozastavil.

0/0
15.4.2006 0:05

1panipovidala

Re: ....

Pozor! Šestkrát byla přistižena, nezaměňovat s tím, kolikrát přistižena nebyla! :-P

0/0
15.4.2006 0:11

erdoes2

Cele to zacani rozsahlou korupci...

Myslim, ze nejde jen o nemravne chovani (a) pausal v neprijatelne vysi 12 milionu "za nic", (b) nevyhodna smlouva, kdy DP ziskava mensi cast a AK cast vetsi, (c) to, ze smlouva nevzesla z vyberoveho rizeni, (d) to, ze celkova vyse odmen AK naprosto neodpovida trivialni narocnosti a nizke pracnosti provedenych ukonu (napr. asi jako kdyby statni restaurace nakupovala obycejne rohliky za cenu 1 tis. Kc/kus). Ale i to, ze AK dokaze "protlacit" tyto sve pripady pri soucasne fronte na soudech. Obavam se, ze cele to zavani velmi rozsahlou korupci...

0/0
14.4.2006 23:50

Josefprav

Re: Cele to zacani rozsahlou korupci...

To není pravda, co tady píšeš. Vůbec tomu nerozumíš a ta novinářka taky ne.

0/0
15.4.2006 0:07

erdoes2

Re: Re: Cele to zacani rozsahlou korupci...

Sklanim se pred vahou vasich faktickych argumentu.. :)

0/0
15.4.2006 1:02

mikedonn

Re: Re: Cele to zacani rozsahlou korupci...

Hlavne ze ty tomu rozumis ty chytrej!!To, ze pani redaktorka udelala reportaz jako revans je sice bez pochyb; ale to, ze pravni oddeleni u DP je banda zazobanejch hajzlu, co krome "pozvanek na konzultace" na mista typu Karibik a pod. jeste navic kasiruji statisice rocne jen za to, ze mlci, je bez pochyb. Jen se zeptej beznych dopravaku na narozor na pravni oddeleni, nebo lepe se podivej na majetkove pomery par vybranych osob...

0/0
15.4.2006 1:09

erdoes2

Pripad pro policii

Myslim, ze policie by mela dukladne vysetrit, proc DP uzavrel nevyhodnou smlouvu pripravujici jej o desitky milionu na tak trivialni pravni agendu a proc ji v souvislosti s legislativnimi upravami jiz davno nevypovedel.

0/0
14.4.2006 23:29

wigg

Re: Pripad pro policii

Protože si z té "smlouvy" všichni uzobávali ! A černoši to všechno platí. Kdo by se staral o to, kdo si z nich mastí kapsu, ....."jsou to přece černí pasažéři, tak ať nás živí, patří jim to."

0/0
14.4.2006 23:33

Verstappen

Re: Re: Pripad pro policii

nechci se těch právníků zastávat, ale doporučil bych těm pasažérům aby nebyli černí nebo aby pokutz platili a potom právníkům nebudou muset dávat ani korunu - není to tak složité ;-P

0/0
14.4.2006 23:35

j@ck

Re: Re: Re: Pripad pro policii

směšuješ dva problémy. jedním je problém existence černých pasažérů a druhým je existence tunelu pro peníze DP. kdo myslíš že je větší zloděj? ten, který jezdí v MHD na černo nebo ten, který za tučnou provizi uzavře nevýhodnou smlouvu? je to ta samá situace jako když soudružka součková uzavřela smlouvu s brněnským právníkem nováčkem na 10 mega.

0/0
14.4.2006 23:39

Verstappen

Re: Re: Re: Re: Pripad pro policii

jo uznávám, máš pravdu, takováhle kancelář je sakra luxus na takovou prkotinu jako vymáhání pokut za jízdu na černo navíc s paušálem

0/0
14.4.2006 23:45

Verstappen

Re: Re: Pripad pro policii

akorát ten paušálek je podezřelý

0/0
14.4.2006 23:36

1panipovidala

Re: Re: Pripad pro policii

Ano, souhlasím, patří jim to....mnozí neplatí přesto, že peníze na jízdné mají, prostě mají třeba i drahé auto, ale dělá jim dobře přijít někde zadarmo k pár korunám, a jinak - platit se musí za všechno. Sežrat rohlík bez zaplacení, to si troufne málokdo, ale jezdit zadarmo, to považuje spousta lidí za normální. ;-O

0/0
14.4.2006 23:37

j@ck

Re: Re: Re: Pripad pro policii

měli bychom je za ten strašný zločin věšet na václaváku, nebo ještě lépe je lámat kolem pro výstrahu ostatním.

0/0
14.4.2006 23:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.