- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ziju ted nejakou dobu v Madridu a to, co si dovolujou taxikari v Praze, je fakt narez. Tady to funguje opravdu tak, ze barvy taxiku jsou jednotny (nejen v Madridu, ale jednotne to maji i v Barcelone, Seville, Granade...) a maji povoleno jezdit v pruzich pro autobusy, narozdil od ostatnich aut, coz znamena znacne urychleni v zacpach, ktery jsou nejen v Madridu kazdy den. A co za to? Cena v pracovni den v prepoctu 24 korun a pres noc a o svatcich necelych tricet korun. Taxikar se k vam chova slusne, automaticky vyda stvrzenku a podekuje za vyuziti sluzeb jeho firmy...nesrovnatelne s Prahou, chteji byt drazsi nez ve meste s mnohem vetsi kupni silou, ale kvalitou v zadnem pripade neodpovidaji...co dodat?
Nemám rád taxikáře. Okradli mne i když jsem se vracel z nemocnice ve 4 ráno po silném krvácení a bylo mi fakt blbě.
Proč si magistrát neudělá takovou odnož dopravního podniku, která by provozovala taxislužbu těchto parametrů tj. byla by 100% spolehlivá. Nebyla by to silná konkurence ostatním, kteří by pak přišli o tržby??? Určitě by se praha během několika málo let zežlutila.
Ach jo. Navrhuji max. ceny pro TAXI třeba 100 Kč/km, ale všechna auta budou v max. věku x let, řidič bude umět 1 světový jazyk a bude se slušně chovat. Nesmyslný mi přijde jízda po tramvajových pásech, znát více svět. jazyků a společenský oděv.
hlavne by nemeli smrdet a nemeli by nosit teplaky
Ja vidim problem v Prazske doprave jinde.
Staci treba Plzenska. Proc BUS blokuje vyhrazenej pruh pro sebe, kdyz by mohl mit trasu posunutou asi o 50m a jezdit po kolejich?
To same ty vyvysene delici pasy u tram.koleji. Pokud jedete po silnici a po ni i cyklista (po cyklostesce) nemate ho jak predjet. Tedasluzebnim ano. Ale je to porusenim zakona.
A nakonec ten most Legii. Vsude v inteligentnich zemi se pri odbocovani vlevo vjizdi co nejvice k levemu okraji. Dle naseho zakona sice muzete (MUSITE), ale na moste Legii mate zebru. Takze je to poruseni zakona. Takze jedno auto co odbocuje dela peknou kolonu. To ve spiscce naroste az na ujezd a nakonec tam stoji i tramvaje. Kdyby tam bylo moznost tak pro 2,3 auta pri odboceni vejt na koleje, tak se kolona skoro nevytvori a nebudou stat ani ty tramvaje. Mozna tak tu chvilu, nez ten osobak odboci.
K tomu jeste prechody. Specilane na Jizaku mate pod kaznym i bezbariernim nadchodem prechod. PROC ?
V nemecku, GB, a Francii na semaforech chodcum na chvilku blikne zelena. Ty nalezou do silnice a prejsou. Pak jeste na zelenou odbocuji auta. U nas jim sviti zelena celou dobu. Takze odboci obcas i jedno dve auta a blokujou dlasi dopravu.
Odumírají mozkové bunky a takto to dopadá.
Chápu, že taxikáři potřebují splatit peníze za auto, za benzin, atd., ale takhle vysoké ceny? Myslím, že v takovém Brně, které je druhé největší, jsou taxík levnější, ale ti lidé mají úplně stejné náklady, jako ti v Praze. Nehledě na to, že Praha má oproji zmiňovanému Brnu mnohonásobně více turistů - cizinc, kteří taxi službu vužívají poměrně hojně. Jestli se mýlím, tak mne opravte..
oni taky nejsou zdaleka takoví chudáci, jak se nám snaží prezentovat. ostatně kdo na to nemá, tak by to asi neměl dělat.
Teda nechci tady házet rozumy, ale pokud ZÁKON stanoví, že tramvajový pruh je určen pouze pro jízdu kolejových vozidel+některá blíže určená auta (policie, záchranka...) a dále na otáčení a jízdu nebytně nutnout (objíždění překážky), tak na tom VYHLÁŠKA magistrátu, nemůže nic změnit. Jediná možnost je, že pražští radní zajistí v parlamentu příslušnou novelizaci zákona, který bych navrhoval nazvat "lex taxicus pragensis" další zákon na šitý na míru. hnus....
Musíš uznat, že ve světě taxislužba má určitou volnost, tak proč ne u nás.
Opačně by bylo vhodné uvažovat o likvidaci bez náhrady. Potom je na řadě dopravní policie, senát, parlament, prezident . . .