Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Barkovou odvedla policie, soud záruku nepřijal

Pražský městský soud poslal do vazby podnikatelku Libuši Barkovou. Trvá na kauci osmi milionů, nabídnutých 500 tisíc nepřijal. Obává se, že by mohla opustit republiku. Policie rodinnou známou expremiéra Grosse odvedla do ruzyňské věznice. Je podezřelá z osmimilionového podvodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

houk_lomi

a
Sem se hodí výrok Šáriny Grossové: V téhle zemi se nedá podnikat.
0/0
2.4.2006 21:07

Marmeladeee

Žaloba Petra Cibulky a Pravého Bloku na tzv. "veřejnoprávní" Českou televizi za její uplatňování státní politiky informačního terorismu
Žaloba Petra Cibulky a Pravého Bloku na tzv. "veřejnoprávní" Českou televizi za její uplatňování státní politiky informačního terorismu
0/0
30.3.2006 14:41

roy_batty

Re: Žaloba Petra Cibulky a Pravého Bloku na tzv. "veřejnoprávní" Českou televizi za její uplatňování státní politiky informačního terorismu
Petr Cibulka, Petr Cibulka, něco mi to říká, není to ten paranoidní psychotik co vidí STBáky i v novorozencích?
0/0
31.3.2006 16:54

Marmeladeee

Petr Cibulka: Trestní oznámení na veřejné činitele za jejich aktivní obranu komunistických zločinců!
Petr Cibulka: Trestní oznámení na veřejné činitele za jejich aktivní obranu komunistických zločinců!
0/0
30.3.2006 14:41

dukeprvni

Barkovou odvedla policie, soud záruku nepřijal
sakra co je to se tady za barkovou primlovaj vsichni jeji bejvali klienti, nebo co
0/0
30.3.2006 13:58

..*.. Mc Donald ..*..

Barková a její...
... reakce na oprávněné zatčení jsou akorát k , nebo je opravdu tak naivní
0/0
30.3.2006 11:33

Hans22

Proč svému bílemu koni
nepomůže Standa se Šárkou?
0/0
30.3.2006 8:27

Marmeladeee

Petr Cibulka: Trestní oznámení na veřejné činitele za jejich aktivní obranu komunistických zločinců!
Petr Cibulka: Trestní oznámení na veřejné činitele za jejich aktivní obranu komunistických zločinců!
0/0
29.3.2006 23:41

SuperSocka

Re: Petr Cibulka: Trestní oznámení na veřejné činitele za jejich aktivní obranu komunistických zločinců!
Voni toho mentála Cibuláka ještě nezavřeli na psychinu?
0/0
30.3.2006 7:32

..*.. Mc Donald ..*..

Re: Re: Petr Cibulka: Trestní oznámení na veřejné činitele za jejich aktivní obranu komunistických zločinců!
   
0/0
30.3.2006 11:34

devka z ministerstva

uz na ni doslo
Tak se na ni musi, na k u r v i c k u  jednu. Mysli si, ze kdyz jako prostitutku zamestnavala Sarku Grossovou, tak ze na ni nikdo nemuze. Ale uz bruci, podvodnice jedna
0/0
29.3.2006 23:12

maddog23

Za 500 000...
...by tak akorát zdrhla...
0/0
29.3.2006 16:51

namen

Trochu od věci.
Ještě že do toho ten Kraus nešel.Kamarádi z mokré čtvrti by ho za tuhle investici nepochválili.http://akcie.idnes.cz/ekokomod.asp?r=ekokomod&c=A060329_102700_ekokomod_4347
0/0
29.3.2006 15:47

vmvanjan

Jenom jestli není Barková nastrčený "Bílý kůň"
Měli by si posvítit na krišťálovou rodinku bývalého premiéra Grose.
0/0
29.3.2006 15:38

Peter Schlemihls

Re: Jenom jestli není Barková nastrčený "Bílý kůň"
Prosvícený křišťál, nádherná podívaná.
0/0
29.3.2006 15:39

NewYorkCity

!!!
Tak proč mi nikdo neřekne, co má proti vazbě?
0/0
29.3.2006 15:35

NewYorkCity

!!!
Barková je ve vazbě. Má být?
0/0
29.3.2006 15:22

dislektik

zavřít,pochcat,zadupat do země
0/0
29.3.2006 15:17

Peter Schlemihls

Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
Neprezentuj tu své sexuální fantazie a drž se raději volantu.
0/0
29.3.2006 15:21

dislektik

Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
.-) no už tě začli všichni ignorovat ??
0/0
29.3.2006 15:23

Peter Schlemihls

Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
nechápu, nejsem dislektik.
0/0
29.3.2006 15:29

dislektik

Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
to víš obdarován tímto darem nemůže být každý
0/0
29.3.2006 15:34

Peter Schlemihls

Re: Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
Může, ale musí na sobě tvrdě pracovat.
0/0
29.3.2006 15:41

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
tak ty tvrdě pracuješ abys byl dyslektik ??
0/0
29.3.2006 15:43

Peter Schlemihls

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
Já nepracuji
0/0
29.3.2006 15:47

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
v práci snad nepracuje nikdo ale že by se někdo chtěl dobrovolně stát dyslektikem no nevím .-)
0/0
29.3.2006 15:49

miromax

Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
:-))
0/0
29.3.2006 15:34

doktor_bota

Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
Ano, jak píše P.S. Mimochodem, svítíš?
0/0
29.3.2006 15:23

SeeM

Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
nemusí
0/0
29.3.2006 15:27

doktor_bota

Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
No a? Slušný řidič svítí stále, debil se vymlouvá, že nemusí.
0/0
29.3.2006 15:28

SeeM

Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
hele nevím proč stále ty vulgárnosti ty nebudeš moc chytrý
0/0
29.3.2006 15:31

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
Debil je diagnóza. Co si mám myslet o někom, kdo mi v den jako byl včera řekne, že nesvítí, protože je dost vidět? Lilo, bylo zataženo. Já svítím pořád, bez ohledu na počasí, aspoň se mi nemůže stát, že mě někdo přehlédne kvůli oslnění sluncem, nebo proto, že jedu ve stínu.
0/0
29.3.2006 15:35

SeeM

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
proč mi furt nadáváš, máš nějakou frustraci nebo co, každý rozumný člověk svítí celoročně (já mám světla na relátko), je mi to jedno ale rozsvítit si musíš ty u sebe v hlavě
0/0
29.3.2006 15:53

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
Reagovals, že nemusí, jak z toho mám vyvodit, žes to myslel obecně a že ty osobně svítíš? Vzhledem k tvým "znalostem" trestního práva bych se nedivil, kdybys patřil mezi ty vychcánky, co nesvítí, protože nemusí. Zmýlil jsem se, omlouvám se (v tomto případě).
0/0
29.3.2006 15:56

dislektik

Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
jistě že svítím i jsem připoután
0/0
29.3.2006 15:33

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
Hodnej. Ale kamiony myslím musí, ne?
0/0
29.3.2006 15:36

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
nemusí v tomto jsou stejné akorád osobák s přívěsem musí svítit a od 1.7.2006 budem svítit všichni.
0/0
29.3.2006 15:40

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
To osobně chápu jako jeden z mála přínosů toho zákona.
0/0
29.3.2006 15:41

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zavřít,pochcat,zadupat do země
přínosů je v novém dost.ovšem osobně se mi zdá že blbostí je tam víc.
0/0
29.3.2006 15:44

pawn

Chudák Barková
tak tady vyznívá většina příspěvků.
Tak nevím, ale pokud bych byl odsouzen k mnohaletému trestu OS, nejel bych na dlouhou dovolenou do zahraničí, aniž bych to ohlásil soudu. A proč se zbavuje majetku? Pokud prodala pár domů, neměl by být pro ni problém dát dohromady 8 mil. Vždyť taky navíc byla odsouzena za podvod v té výši. To jako všechno propařila? Vazba je skutečně velká psychická zátěž, ale v dané věci byla barková stíhána po tu nejdelší část řízení na svobodě - policii nelze obvinit, že by vazbou na ni chtěla vyvíjet nátlak. Za vazbu v tomto stadiu řízení si může sama.
0/0
29.3.2006 15:03

doktor_bota

Re: Chudák Barková
1. Barková nebyla pravomocně odsouzena. 2. Informaci o odjezdu soud dostal, i když pozdě, otázka je, zda to Barková mohla ovlivnit. 3. Sama se vrátila.
0/0
29.3.2006 15:05

pawn

Re: Re: Chudák Barková
1. pravomocné odsouzení není třeba pro uvalení vazby, při uvalení vazby se přezkoumává jen důvodnost trestního tíhání. 2. o tom nevím, ale i to může být účelové - je na soudu,aby posoudil dobrou vůli Barkové odjezd včas oznámit 3. to nemusí při zcizování majetku samo o sobě svědčit o tom, že důvod útěkové vazby není dán.
0/0
29.3.2006 15:09

doktor_bota

Re: Re: Re: Chudák Barková
Ad 1, píšeš "pokud bych byl odsouzen k mnohaletému trestu OS", proto moje námitka, ad 2 a 3, ano, jen si myslím, že nebýt medializace a skutečnosti, že Paroubek uklízí, ve vazbě by nebyla.
0/0
29.3.2006 15:14

pawn

Re: Re: Re: Re: Chudák Barková
Nevím proč se při každém druhém (tom, které neodpovídá všeobecnému veřejnému mínění - i když jaké je tady vlastně mínění) zpochybňuje nezávislost soudů. Proč by se měl v této věci soudce snížit k tomu, aby dělal Paroubkovi nějakého zametače. A proč zametat zrovna Barkovou? Podporuje soudce vlastně pravici nebo levici? Má rád Paroubka nebo ne? Měl by mít z něčeho strach, že by ho musel poslouchat?
0/0
29.3.2006 15:22

pawn

Re: Re: Re: Re: Re: Chudák Barková
druhém rozhodnutí
0/0
29.3.2006 15:22

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Chudák Barková
Vzhledem k tomu, jak často média informují o přinejmenším sporných rozhodnutích soudů, o nijakých sankcích pro prokazatelně nepravosti páchající soudce, o provázanosti justice a policie s organizovaným zločinem, tedy vzhledem k tomu všemu se není čemu divit. Zvlášť, pokud se soudci tak často odmítají ke kauzám vyjádřit (vím, že to není jejich povinnost).
0/0
29.3.2006 15:27

pawn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chudák Barková
Ano, pokud soudce nerozhodne tak, jak se nám Čechům líbí, je absolutně nemyslitelné, aby v tom nebylo ještě něco víc. To je standardní přístup k rozhodování soudů v této zemi. Ale co logika? Jakou má logiku v této fázi řízení brát Barkovou do vazby, pokud by tím soud sledoval něco jiného než to, aby neutekla do zahraničí? Jediný logický důvod prosím.
0/0
29.3.2006 15:30

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chudák Barková
Tupost soudkyně, která doručuje obsílku tak, že běhá po budově soudu a hledá advokáta? Nebo jí někdo naznačil, že jestli Barková zdrhne, příjde o práci? Nevím. Podívej, co hrozí Barkové? 5 let? Za 2 a půl je venku a je v klidu, proč by riskovala? Navíc to vypadá, že bude muset žaloba prokázat, že o podvodu věděla, což nevím, jak chce udělat.
0/0
29.3.2006 15:40

pawn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chudák Barková
Tupost soudce - krásný důvod. Bravo. Pokud by někdo soudkyni naznačoval, znamenalo by to také přece, že taková možnost reálně hrozí. Doktore boto, už trochu mícháte moc věcí najednou. Státní zástupce již jednou uspěl u soudu I. stupně. Pravomocné odsouzení má nejen důsledky v oblasti trestu ale i v oblsti povinnosti náhrady škody. Povinnost zaplatit 8 mil. může být také velmi citelná. Ale jen v Čechách, ne v Dominikánské republice.
0/0
29.3.2006 15:46

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chudák Barková
Nevím, proč soud uznal odvolání, nicméně uznal, takže je úspěch st. zástupce u prvního stupně naprosto irelevantní, řekl bych. Ad tupost soudce - já jsem jich během své práce potkal celkem dost, tedy těch opravdu tupých, byl to jeden z důvodů, proč jsem nechal svého oboru (patologie). No, zdá se, že inklinuješ k pro mě nepochopitelné víře v nezávislost a profesionálnost české justice, takže pokračovat v debatě asi nemá smysl, ne?
0/0
29.3.2006 15:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.