Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Železný: Za úplatek mi nabídli vyšší preference

Vladimír Železný nařkl agentury zabývající se průzkumy veřejného mínění z korupce. Uvedl, že za zlepšení volebních preferencí Nezávislých demokratů po něm chtěl člověk z agentury půl milionu za každé procento hlasů. Svá tvrzení ale nedoložil důkazy a neřekl, o kterou z agentur se jednalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik

ten Železný si myslí že s důchodci udělá kariéru
no to je ale vůl :-))
0/0
28.3.2006 17:19

eloš

Nikomu nevěřit, jenom puchejřovi.
Ten když chce ovlivnit hlasování (třeba telefonické), tak to okamžitě na sebe prozradí.
0/0
28.3.2006 17:17

kodox

Zelene se vytahli prave tak. SNK ED to neudelali..
A ted v tech poradech tolik nejsou. Jit proti korupci jako SNK ED a neuplacet vede jak vidime k malym vysledkum u "nezavislych" pruzkumu. Tyto agentury by meli zrusit...
0/0
28.3.2006 15:18

venda111

To by byla dobra zprava
kdyby to byla pravda. Protoze Cesi by nakonec nemuseli byt takovi pitomci, jak dosud naznacovaly pruzkumy v preferencich KSCSSD.
0/0
28.3.2006 13:34

morrissey

Re: To by byla dobra zprava
jako že by mohli mít ve skutečnosti víc na úkor ODStraněných.?
0/0
28.3.2006 14:33

ou_heretik

Předpokládám,...
...že V.Železný, jako každý zákonů dbalý občan, v následujícím okamžiku po nabídce se odebral na policii a podal oznámení ve věci podezření z korupčního chování - jinak se sám dopustil trestného činu!
0/0
28.3.2006 13:24

morrissey

Re: Předpokládám,...
Ne, on to jenom mediálně prezentoval, resp. sebe mediálně reprezentoval:))
0/0
28.3.2006 14:34

Eden Žije

Hartl má pravdu
"Je to naprostý nesmysl. Nedovedu si představit, kdo by Železnému takovou absurdní nabídku dal," uvedl šéf společnosti STEM Jan Hartl.
 
Ano, to je opravdu absurdní - proč by agentury něco nabízely? Procento i dvě za milionek přihodí jen tomu, kdo je osloví sám... nemají důvod riskovat, už takhle se napakují dosti a dosti. V jedné takové jsem pracoval.
0/0
28.3.2006 9:19

wolf80

Pruzkumy
Ja pruzkumy berus  rezrevou a ac nemam Zeleznyho v lasce, tak verim, ze jsou politici, kteri tyto pruzkumy uplaceji ve svuj prospech. O tom, jak na techto pruzkumech zalezi treba soudruhovi Paroubkovi neni pochyb. Tezce nesl nejednu porazku v TV debatach a snazi se dopredu zajistit si vsemi zpusoby lepsi vysledek: http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=073&r=titulni_stranaa&c=464709
0/0
28.3.2006 1:25

wolf80

Re: Pruzkumy
Jen by me zajimalo, kde soudruzi z KSCSSD udelali chybu, ze Prdoubek prohral :o) Nastesti o vysledcich voleb rozhoduji volici a ne nejaky zmanipulovany pruzkumy. Jinak ja osobne, pokud bych byl na vaskach, tyak by me vzrustajici preference obou komunistickych stran motivovali jit k volbvam a volit protivahu :o) Takze evrim, ze ty pruzkumy nakonec pomohou pravici :o)
0/0
28.3.2006 1:28

Kamil25

Re: Re: Pruzkumy

A jakou pravicovou protivahu navrhujes? Pokud vim, tak nekandiduje jedina volitelna pravicova strana. Bud jedni, co to tu uy pos.ali dost a nema cenu je tam yas tlacit nebo dalsi, kteri, ale do parlamentu asi neproklouznou. Nejvic vpravo jsou pak lidovci, ale ti jsou jen brzdna sila, nic vic. Tak nezbyva nez bud nejit k volbam nebo volit to, co aspon trochu prinasi vysledky a to je CSSD. Ja teda radeji budu volit nekoho, kdo se do parlamentu stejne nedostane, a budu si pak 4 roky rikat, ze zijem ve state hlupaku, kteri si zvolili tuhle vladu.

0/0
10.5.2006 11:43

monstrum

Skutečná pravda
Občan SSSR (pst nesmí se říkat nahlas) původu Vladimír Železný by měl raději mlčet....
0/0
27.3.2006 21:54

ian69

Re: Skutečná pravda
Všichni ví, že je samarský Žid. No a co?
0/0
27.3.2006 22:06

monstrum

Re: Re: Skutečná pravda
A nezdá se ti, že je jich nějak hodně veřejně činných ?
0/0
27.3.2006 22:07

dukeprvni

Re: Re: Re: Skutečná pravda
tady tem magorum je kazdy podraznik za genia, tak proc ne plechovy
0/0
27.3.2006 22:43

monstrum

Re: Re: Re: Re: Skutečná pravda
to jsem nepochopil, můžeš to přeložit ?
0/0
27.3.2006 22:44

dukeprvni

Re: Re: Re: Re: Re: Skutečná pravda
sorry vidim, ze jsi to opravdu nepochopil (naprosto se netykalo tebe). ten koment patril zdejsim zastancum podrazniku z baham a odjinud, kde vsude se da splasit nejaka ta imunita......
0/0
28.3.2006 0:01

fel_low

Re: Re: Re: Skutečná pravda
No, a co teprve kolik je v politice rybářů! A těch cyklistů!!!
0/0
28.3.2006 7:35

morrissey

Re: Re: Re: Skutečná pravda
no, a pak se div, že to slabší jedinci považují za "židovské spiknutí":), sem fakt zvědavej, kam to takhle dotáhnou za 20,30let, to zas bude massacre
0/0
28.3.2006 14:32

opat007

Typická reakce
Je velmi zajímavé sledovat jak to soudruzi v politice dělají. Dokážete si představit, že běžný občan je třeba svědkem nebo účastníkem trestného činu - řekněme dopravní nehody, kdy řidič ujede a on si všimnul barvy a auta a poznávací značky. A tento občan nejde na polici oznámit co viděl, ale zavolá do ČTK, že zítra dělá tiskovou konferenci, kde oznámí, že byl svědkem trestného činu. Zatímco u běžného člověka tomu nebudou věnovat média ani řádku, tak v případě našich politiků takováhle blbost projde a mají o článek v novinách postaráno. Politici toho zneužívají a jediné jak se tomu dá účině bránit je, že média budou podobné zprávy ignorovat nebo budou o nich informovat patřičným způsobem. V tomoto případě by odpovídajícíc způsob informování byly maximálně dva řádky s větou: Politik ten bez důkazů obvinil firmu XYZ z takového makového činu. Protože to však neoznámil na polici jde o jen patrně o snahu zviditelnit. V případě, že věc oznámí na státním zastupitelství s pád
0/0
27.3.2006 21:31

opat007

Re: Typická reakce
V případě, že věc oznámí na státním zastupitelství s pádnými důkazy, budeme vás o tom informovat. Jenomže MFD, LN, Právo a další si nemůžou nechat ujít ten bombastiocký titulek: Agentury za peníze ovlivnňují výsledky - kde pak dále malým písmem v textu uvedou - řekl Železný. Vedení těchto denníků je je posr..ané z 50 čtenářů, který si kvůli tomuhle tiulku koupí vyjímečně jejich list. Jediný způsob jak to ovlivnit je nekupovat tyto deníky, neklikat na takovéto odkazy a ignorovat zprávy o těchto politicích. Tady jsem kliknul. ale od teď se tím budu dále řídit. Co se týká Železného jeho jediným cílem je prodlužovat trestní řízení které se proti němu vede, získáváním dalších mandátů v různých sborech, které je pak třeba žádat o zbavení imunity. A než ho zbaví jsou tu nové volby a hurá už jsem zase imunní! Teď však cítí, že mu teče do bot a snaží se to naposlední chvíli zachránit...
0/0
27.3.2006 21:35

Athaulf

pravda
Ale prdlajz Železný se nasral, protože jako jediný nechtěl ty peníze vysolit, šly by z jeho kapsy. ODS, ČSSD, KDU a KSČM to mají zaplacené z příjmů díky podílu hlasů v minulých volbách, Zelení od lobystů, jen chudák pan Železný by musel korumpovat z vlastních (ukradených peněz). Welcome to Czech republic!
0/0
27.3.2006 20:20

RoninW

Re: pravda
Za zelené zaplatí Bursík - má na to
0/0
28.3.2006 14:28

lokokoko

utecte
bohuzel jsme se ted vsichni stali nastrojem Zeleznyho, a on se smeje, staci aby to udelalo par lidi a ma o reklamu postarano, takze navrhuju, nebavme se o tom  a pojdme domu a potrestejme ho takto, to totiz bude nejvetsi trest, sorry ale musel jsem to napsat
0/0
27.3.2006 20:16

regazzi

Ivánku !!
Jenže to byly peníze Jardyyyy
0/0
27.3.2006 19:21

lokokoko

Re: Ivánku !!
jo jasne souhlasim, snaha o populismus, je v koncich a tonouci se stebla vzdy chyta, divim se vubec, ze mu to dovolej a ze to otisknou, to je prave to, jak jsou media mocna, ale on je v konci, takze papa
...a pro nejaky stourali, nerikam to proto, ze bych mu zavidel penize nebo majetek, ale rikam to proto, ze to je pravda....
0/0
27.3.2006 20:10

Balvann

Re: Ivánku !!
tak on nevěděl ,že to jsou peníze Jardy? To mi ho teda vyndej..
0/0
27.3.2006 21:32

me2di

Zelezny rekl nahlas, co vime vsichni :)
0/0
27.3.2006 19:06

jarini

má mizivé preference
poslední pokus, jak o sobě dát vědět
0/0
27.3.2006 17:47

berosh

Re: má mizivé preference
souhlas, fakt pruhledny...
0/0
27.3.2006 18:01

Drussbarb

Re: má mizivé preference
souhlas
0/0
27.3.2006 18:35

kerdak

Re: má mizivé preference
souhlas
0/0
28.3.2006 6:43

kvendelin

Re: má mizivé preference
souhlas
0/0
28.3.2006 6:50

el-lobo

Re: má mizivé preference
Je to ubožák.
0/0
28.3.2006 8:20

Sporadany_obcan

Vsadím se, že už běží odposlechy
a za pár týdnů si poslechneme ve zprávách, co kapříků se nám to zase vylíhlo...
0/0
27.3.2006 17:31

celtic

Železný se honí....
jen za imunitou, ale jsou tací co mu to žerou....
0/0
27.3.2006 17:24

julda

Re: Železný se honí....
jo, celý Znojmo, nebo kde to kandidoval...
0/0
27.3.2006 17:25

technik

když platí Zelení a ČSSD, tak ať i ostatní
Kdo chce hlasy- zaplať. Za vlády podvodníků z ČSSD je to přeci normální.
0/0
27.3.2006 17:21

celtic

Re: když platí Zelení a ČSSD, tak ať i ostatní
soudruzi z ČSSD a ODS jsou nemožní....
0/0
27.3.2006 17:22

HenryVIII

Re: Re: když platí Zelení a ČSSD, tak ať i ostatní
A soudruzi z KDU se do parlamentu vůbec nedostanou..
0/0
27.3.2006 20:30

Hrustic

Aaaaa...
Zeleznak zahajuje kampan, tak si nasel zpusob jak se dostat do novin ....
"Kluk neni blbej ....."
0/0
27.3.2006 17:12

Sporadany_obcan

Re: Aaaaa...
On hlavně není blbej, aby plánovaně tohle plácnul, a neměl přitom v kapse důkazy. Jistě předem počítá s žalobami vůči své osobě. Takže se ještě můžeme těšit... 
0/0
27.3.2006 17:20

julda

Re: Re: Aaaaa...
Spíš bych teda řek, že je to kampaň. Vždyť je to uplnej nesmysl
0/0
27.3.2006 17:23

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Aaaaa...
To by bylo moc drahé gesto, kdyby to byl jen nesmysl. Takové výroky se dělají jen když je v záloze i jejich obhajoba.
0/0
27.3.2006 17:26

julda

Re: Re: Re: Re: Aaaaa...
Ale tím, že neukázal na žádnou agenturu ani na nikoho, má jistotu, že ho nikdo neudá
0/0
27.3.2006 17:27

dislektik

BLBEČEK
0/0
27.3.2006 17:04

Sporadany_obcan

Re: BLBEČEK
Blbeček dislektik - a co dál?
0/0
27.3.2006 17:07

jacksass

Re: Re: BLBEČEK
to stačí, myslím si, že na tohoto pána neexistuje dostatek slangové slovní zásoby a je to škoda...
0/0
27.3.2006 17:09

dislektik

Re: Re: BLBEČEK
tak nevím jestli jsi spořádaný občan
0/0
27.3.2006 17:15

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: BLBEČEK
tak nevím jestli jsi dislektik
0/0
27.3.2006 17:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.