Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vojáci osvobodili Brita a dva Kanaďany zajaté v Iráku

Brit a dva Kanaďané držení téměř čtyři měsíce jako rukojmí v Iráku jsou na svobodě díky akci mezinárodních jednotek. Informoval o tom britský ministr zahraničí Jack Straw s tím, že do osvobozovací operace byly zapojeny i britské zvláštní jednotky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tajemník z létajicího ostrova

Muslimové chtějí po OSN tresty za urážku náboženství
V Manámě se sešlo na Mezinárodní konferenci na obranu Proroka kolem 300 muslimských duchovních ze zhruba 50 států světa. Jsou mezi nimi i prominentní imámové z Dánska, tedy země, která stála u zrodu aféry. Dánští imámové na konferenci řekli, že budou vyzývat k ukončení bojkotu dánských firem a výrobků, protože postižené společnosti jsou podle nich nevinné.  
 
0/0
24.3.2006 9:10

USA4Ever

Re: Muslimové chtějí po OSN tresty za urážku náboženství
ses placenej od "prispevku do diskuze" nebo hodinove, prozradis?
0/0
24.3.2006 9:59

merrygold

a co je tohle?
http://www.blisty.cz/2006/3/22/art27647.html
0/0
24.3.2006 7:57

tajemník z létajicího ostrova

Islám
Muslimové považují přestup od islámu ke křesťanství za zločin, který zasluhuje fyzickou likvidaci.    
 
0/0
24.3.2006 7:44

USA4Ever

Re: Islám
zdroj?
0/0
24.3.2006 8:58

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Islám
...přečti si třeba dnešní LN.
0/0
24.3.2006 9:58

USA4Ever

Re: Re: Re: Islám
precteno ... jestli slo teda o toho "nemeckyho" muslima - to je jako vsechno? nekdo snad veri, ze ho v afganistanu odsoudej k trestu smrti?? blbost ... jinak krestanstvi napr taky proslo svym vyvojem, jude maj snad taky par prisnejch pravidel,ne... ale ok
0/0
24.3.2006 12:37

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Islám
..."KÁBUL Afghánec, který přestoupil z islámu ke křesťanství, by prý mohl být popraven bez ohledu na to, jak rozhodne soud. Míní to někteří přední afghánští muslimští duchovní, kteří se včera vyslovili k případu 41letého Abdula Rahmána. Neodsoudí-li Rahmána k smrti soud, popraví ho „věřící lidé“, tvrdí duchovní. Rahmán byl v únoru zatčen a minulý týden postaven před soud poté, co jej vlastní rodina udala, že se zřekl islámu a v Německu konvertoval ke křesťanství. Afghánské zákony to nepovolují a připouštějí za tento "zločin" dokonce až trest smrti."
0/0
24.3.2006 14:54

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Islám
...a zkus najít něco takového u dnešních Židů, když už si je bereš do své špinavé huby...
0/0
24.3.2006 14:55

tajemník z létajicího ostrova

Islám
Západní civilizace stojí před velkým problémem s názvem islámský fundamentalismus.
Často slýcháme, že praví muslimové toto tvrdě odsuzují. To je pravda, ale teroristé se rekrutují z širokých muslimských komunit, které na daném území žijí. Kdy už vlády dojdou k závěru, že je třeba rázně přehodnotit liberální přistěhovaleckou politiku a opustit koncept umělého multikulturalismu? Co všechno nás ještě čeká? Atomový nebo chemický útok? Tito fanatici spíše než strach budí nenávist. 
 
0/0
24.3.2006 6:29

Júlinek šíšal

Re: Islám
růžo ... ty píšeš, jakoby tebe už nečekalo vůbec nic ... pokud to není náhoda, je ovšem záhada, jak jsi na to přišel ....
0/0
24.3.2006 7:10

tajemník z létajicího ostrova

Re: Re: Islám
Pinku, tebe naučil psát Kamil? 
 
0/0
24.3.2006 12:31

fleret1

Foxe rozstrileli jako reseto a po elektrosocich ( zrejme ho krisili)
 mrtvolu zahodili do blata...co je to ovsem proti tomu,kdyz nejakemu musulmanskemu zmetkovi steka pes u ksichtu...
0/0
23.3.2006 22:45

Júlinek šíšal

Re: Foxe rozstrileli jako reseto a po elektrosocich ( zrejme ho krisili)
to víš - když navíc pes je pro ně zvíře nečisté ... co ty, neurazíš se, až fundamentalista bušík použije pro tvé praktiky s ticháčkovou termín prasárna? ... 
0/0
24.3.2006 7:07

fleret1

Re: Re: Foxe rozstrileli jako reseto a po elektrosocich ( zrejme ho krisili)
ale vubec ne...vsechny sex praktiky s Tichackovou delame radi a je nam suma fuk jak to kdo nazyva - je to prima...klidne nam k tomu muzes stekat chces - li , ovsem jen v pripade,ze te pusti z boudy
0/0
24.3.2006 9:02

fleret1

Re: Re: Foxe rozstrileli jako reseto a po elektrosocich ( zrejme ho krisili)
a jinak,jestlipak vis,kterej basnik napsal nasledujici : Tamti,co rikaji,ze voda neni cista,pes neni cisty,blato neni ciste...tamti,tamti nejsou cisti
....napovim ti,jisty francouz a dokonce marxista - je to ze sbirky " Jak namalovat ptaka"...
0/0
24.3.2006 9:09

USA4Ever

Re: Re: Re: Foxe rozstrileli jako reseto a po elektrosocich ( zrejme ho krisili)
chjo, sice hezky, ale docela laciny ... sakra, vzdyt je to o vychove cloveka, jak si ho vypiplam, takovyho ho mam ... cca - podobny priklady sou i na nasi strane - placnu>> iracani zijou s tarantulemi a muceni zpusobem, ze by se ti ta nevinna mrska prochazela po nahym tele ... tomu by se treba jenom smali, ne tak u nas ;) tot jen jedn (dalsi) uhel pohledu
0/0
24.3.2006 9:23

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Foxe rozstrileli jako reseto a po elektrosocich ( zrejme ho krisili)
...taky furt tvrdím klasické, že čistému vše čisté  .... nojo, ale co s jyrkovou obrozeneckou fundamentální vírou?  ... to víš, že pokud bys mi ty své svérázy nestrkal pod nos, tak bych ani neštěk ... třeba i u tý boudy  ... ale máš náhradní reakce jak nějak čokl ... já, co ty, až jyrka ... a ty, jako bych jyrkou byl já ... tos měl chtěl urazit, viď? ...
0/0
24.3.2006 11:20

USA4Ever

Re: Foxe rozstrileli jako reseto a po elektrosocich ( zrejme ho krisili)
neboli - obhajujes metody USarmy? (a CIA atd atd) ??
0/0
24.3.2006 9:24

fleret1

Re: Re: Foxe rozstrileli jako reseto a po elektrosocich ( zrejme ho krisili)
neznam detailne metody us army,natoz cia...kdybych je znal,byl bych clenem jedne z techto formaci a nebo blbcem jako nekteri na tomto foru,kteri se mylne domnivaji,ze jednani a chovani obou maji davno zmaknute a pokousi se trapne udelovat rady
0/0
24.3.2006 20:35

Trashman

Jenom aby to nebylo
jako s tou americkou vojandou, o které amíci tvrdili, že ji vysvobodili z Iráckého zajetí v nemocnici a pak se ukázalo, že amíci jen drze lhali a nikdo ji nezajal, jen ji v té nemocnici léčili.
0/0
23.3.2006 21:55

mtis

Re: Jenom aby to nebylo
No jasně, a stejně jako ona i Fox trpěl depredemi, proto se nejdříve trochu pomučil elektrickým proudem, pak se zmlátil, zastřelil a uřezal si hlavu...
 
Zkus to laskavě taky !!!
 
0/0
24.3.2006 3:06

Adamal

News..
Další názorný příklad toho, jak se americká vojenská justice staví k porušování lidských práv, tedy rozlišujme, iráčan dle nepsaného pravidla patří do kategorie "untermenschen" a podle toho je s ním taky zacházeno, představte si například, že by někdo v americe mučil a zabíjel civiisty, dostal by půl roku? Nebo by to spíš zavánělo doživotím nebo trestem smrti? Další názorný příklad toho, jak se uplatňuje mezinárodní právo pro něž, ať se to někomu líbí nebo ne, platí dvojí metr, vždyť koho z vás by zajímal život nějákých arabů...že tajemníku)
0/0
23.3.2006 21:34

Pilat

Re: News..
proc titulujes Pinka  tajemniku?  Urazis tim opravdoveho tajemnika.
0/0
23.3.2006 21:48

fleret1

Re: News..
a internetovy ochrance arabu a predkladatel nazornych prikladu...prosim te,bez se takovyma blbinama vycpat ty pudinku...
0/0
23.3.2006 22:46

tajemník z létajicího ostrova

Afghánský křesťan může být popraven bez ohledu na výrok soudu
Afghánec, který přestoupil z islámu ke křesťanství, by prý mohl být popraven bez ohledu na to, jak rozhodne soud. Míní to někteří přední afghánští muslimští duchovní, kteří se dnes vyslovili k případu 41letého Abdula Rahmána. Neodsoudí-li Rahmána k smrti soud, popraví ho "věřící lidé", tvrdí duchovní. 
 
0/0
23.3.2006 19:56

Júlinek šíšal

Re: Afghánský křesťan může být popraven bez ohledu na výrok soudu
...jistěže mohl - muslimové se necítí být podřízeni ničemu jinému než svému náboženství ... obecně se řídí vlastním posouzením ... aspoň by měli ... dokonce i ajatoláhové jsou jen vykladači a učitelé ... je to podobné jako u judeismu rabíni  nebo u evangelíků pastoři ...jen snad katolíci to s tím pozemským buším zastupováním maj vyřešené  trochu svobodněji, demokratičtěji a nezávisleji ... ale nejlíp  to dělají jyrka a ty ... nejvyšší zákon jsou oni  ... jak onehdá ten frantík, co byl stát ... dokud mu neuřízli hlavu ... nebo to byl jeho předek? ...  
0/0
23.3.2006 20:17

mtis

Re: Re: Afghánský křesťan může být popraven bez ohledu na výrok soudu
Hele Šulínku, až se probudíš ze svých představ, pozdravuj ode mne katolíka Bushe ...
0/0
24.3.2006 3:08

fleret1

Re: Afghánský křesťan může být popraven bez ohledu na výrok soudu
pozor...verici lide je velice siroky pojem...popravi ( tedy zavrazdi ) ho musulmane,tedy tydytove ze stada ktere veri bachorkam Muhamadovym...
0/0
23.3.2006 22:49

tajemník z létajicího ostrova

Muslimové
V Evropě dnes žije zhruba 23 milionů muslimů, z toho 15-18 milionů v zemích EU. Například ve Francii jich je na pět milionů (zhruba 8 procent obyvatel), v Německu 3,5 milionu (asi 4 procenta obyvatel).
Za třicet let se jejich počet ztrojnásobil a i v budoucnu jich bude rychle přibývat - hlas islámu zkrátka bude slyšet stále více a více.   
 
0/0
23.3.2006 18:54

Júlinek šíšal

Re: ...hele, Růžo,
v tom výčtu jsi zapomněl " a jeden pink" ...  to s těmi procenty je zajímavé ... ostatně jak jinak půjde nahradit stále svobodnější, demokratičtější a prospěrovavší západně kulturní  populaci s čím dál menším počtem dětí ... a to se nemusí ani mluvit o stejně rostoucí zejména duševní impotenci ... ale zajímavější by bylo, co se stane s tebou ...ne? ...
0/0
23.3.2006 19:48

utanův stín

.
A kolik povstalců se při osvobozovací akci nestihlo vzdát nám nenapíšou? Škoda.
0/0
23.3.2006 17:54

Júlinek šíšal

Re: .žádnej, viďte?
... on tam raděj nikdo nebyl ... myslíte, že by tam  měli po tolikadenních telefonátech čekat na odměnu, ... jak byste zajisté učinil vy? ...
0/0
23.3.2006 18:08

utanův stín

Re: Re: .žádnej, viďte?
Já bych osvoboditele vítal chlebem a solí. Je to u ná tradice.
0/0
23.3.2006 18:11

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: ...už dlouho tuším,
že vy jste svým způsobem vyjímečný ... ovšem jiná země, jiný mrav ... vždyť se iráčané tehdá snažili oplácet tím nejlepším z podobného, co jim osvoboditelé nesli ... dnesk už jsem na vážkách, jestli nejde o to, že ryba a host od třetího dne zapáchají ...
0/0
23.3.2006 18:16

utanův stín

Re: Re: Re: Re: ...už dlouho tuším,
Jo, jo, a hostí je tak, že po návratu z návštěvy musí do nemocnice. Nejspíš na odtučňovací kůru. Hlavně ten sedmdesátiletý agent CIA v činné službě ...
Pokud jde obecně o přítomnost USA, to že v Iráku teď zůstávají je snad důkaz zbytků rozumu, ne?
0/0
23.3.2006 18:20

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: ...nevím,
... zejména jak jsou pozavíráni ve svých lágrech ... a ven je pouštěj jenom vyvenčit ... a i to stihnou napáchat škodu na lovné zvěři ... Nebylo by rozumnější začít organizovat nějakou mezinárodní výpomoc, pro domorodce přijatelnější, než momentální dlouhodobé šíření svobod, demokracií a prosperi? .... než ami šiřitel zvorají i ten svůj odchod? ....
0/0
23.3.2006 18:33

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...nevím,
Bylo, ale pokud si dobře vzpomínám, OSN od pomoci dala ruce pryč a podle mého laického názoru bylo důvodem to, že by de facto uznala oprávněnost invaze. Takže OSN počká na nějakou tu etnickou čistku a po nějakém tom desetitíci civilních obětí se možná rozhodne. Možná, nebo spíše, měla by. Těžko tam ale pošle pákistánské modré přilby, že?
0/0
23.3.2006 18:38

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...nevím,
funkcionalitu OSN  se poměrně dobře podařilo výkvětu zépadní civilizace paralyzovat ... což jistě není ani pro vás překvapení. Ovšem o uznání nějaké oprávněnosti nemůže být ani řeči - spíše o uznání jistého statutu quo ... OSN tam nikoho nepošle ... jsitě nebude mít zájem se střetnout s vý-dobytkem údajné západní civilizace ...
Ale bylo by hezké, kdyby jiné civilizované kruhy začaly cosi v tom dělat ... amíci nemohou, mají toho dost co dělat, aby sundali jyrku & his boys ...
0/0
23.3.2006 18:49

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...nevím,
Takže Rusové, Číňané a Indové, že?
0/0
23.3.2006 18:58

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...no....,
když se nikdo jinej nenajde ... dříve nebo později to udělaj sami ... ale to už se nikdo na nic ptát nebude  nás ...
0/0
23.3.2006 19:43

Flat Vamp A.V.T.

...
...ach loučení, loučení, to je tak těžká věc... Tak zase zítra!
0/0
23.3.2006 17:48

Kentus

To teda zírám...
V zásadě nejsem překvapen podobnými incidenty v dnešním Iráku. Terouši se holt činí. Ale co mě mate, je snaha zdejších borců připisovat tyhle únosy CIA.
 
                                           Kentus pročítá plky
0/0
23.3.2006 17:27

Júlinek šíšal

Re: To teda zírám...
 ... u ničeho podobného už přece nemůže být nic zásadně překvapivého ... tohle fakt nemohla být síajej ... tohle vypadá, jako by ještě vrchní velení dostalo telefon, kde jsou ... a to by slovutná pravduzjišťující organizace nemohla bez chyb zvládnout ... i když ovšem nadále trvá otázka, kdo si to konečně objednal u solidní firmy ... a kolik za to dal ... tak přesto to těm nyní volným přejme   ... holt mohli taky mít smůlu a jmenovat se po světoznámem nosiči nejcivilizovanějších zpráv ...
0/0
23.3.2006 18:02

utanův stín

Re: Re: To teda zírám...
Jo, Flat tu psal, že se ho pokoušeli zapojit.
0/0
23.3.2006 18:12

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: To teda zírám...
no  ... nedočetl jsem to dál než k štěnicově krvavé tlačence ... koho? ... tu lišku podšitou? ... nebo telefon? ...
0/0
23.3.2006 18:35

Flat Vamp A.V.T.

...smazaný příspěvek ještě jednou:
"...Podle informací agentury Reuters bylo tělo odhozeno za železniční trati v západní části Bagdádu a podle zjištěných zranění byl Fox zřejmě mučen elektrickým proudem, než ho únosci zastřelili..."
 
0/0
23.3.2006 17:19

Kentus

Re: ...smazaný příspěvek ještě jednou:
Ty máš dneska krvelačnou náladu, že?
 
                                           Kentus si všiml
0/0
23.3.2006 17:21

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: ...smazaný příspěvek ještě jednou:
...měl jsem k obědu jelítkový prejt a krvavou tlačenku...  
0/0
23.3.2006 17:22

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: ... štěnic a navíc buševik?:
... zas přizná jen půl pravdy  ... o té popelnici, odkud ty odpadky vytáhl, zase ani slovo ...
0/0
23.3.2006 18:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.