Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aféru Grossova bytu neotevřel ani další výslech

Ani další výslech nepřinesl do kauzy bytu expremiéra Grosse nic nového. Případ zůstane odložen. Nezjistilo se nic, co by měnilo závěry dřívějšího prověřování, řekl státní zástupce Julius Lachnitt. Policie zřejmě zpovídala pracovnici kanceláře, která Grossovi zprostředkovala půjčku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dukeprvni

Aféru Grossova bytu neotevřel ani další výslech
proc tady probihaji stale frasky kolem grose, kdyz je kazdemu kdo trochu uvazuje jasne, ze se nikdy nic nemuze vysterit dokud jsou u koryta socani, protoze by se nim svezla fura dalsich kdyby se opravdu poradne vysetrovalo
0/0
22.3.2006 13:01

papanikula

pro Josefa
a pane Josefe pan Tlusty sedel treba v Konsolidacni  agenture,to Vam asi nic nerika ,ze?
0/0
22.3.2006 9:13

martiin

Re: pro Josefa
mně ne! Jsem natvrdlý:( rozvedte to prosím!
0/0
22.3.2006 9:33

papanikula

Re: Re: pro Josefa
KONSOLIDACNI AGENTURA BYLA UMOROVACI jednotkou dluhu firem ,podniku atd.
velice bonitni misto
0/0
22.3.2006 11:22

vmvanjan

Rád bych zjistil z budoucnosti, jestli někdy budou pro tyto
lumpy platit nějaké zákony, které s takovou vehemencí uplatňují u řadového občana. Jestli se někdy bude měřit stejným metrem grázlům jako je kraus, zgarba a dalším zm*dům z křišťálové KSČCSSD. Asi je to z řiše utopie,  že by se naši politici řídili nějakým svědomím a vyšším principem mravním.
Fuj celé naší politické reprezentaci. Těm slušnějším, možná tam existují, se omlouvám.
0/0
22.3.2006 9:01

zberanek

Re: Rád bych zjistil z budoucnosti, jestli někdy budou pro tyto
Velmi pěkně a výstižně napsáno.
0/0
22.3.2006 14:34

martiin

Re: a
Ale proč ten palec dolů? To je přece paráda! Tak jak tam psal jeden maník do ohlasů: Ted místo předvolebního guláše budou vačit kakao!!! :)))) No a inteligentní český volič konečně prohlédne a Sociální demokracie - nebo spíše její momentální postbolševická forma skončí v propadlišti dějin! .... a nebo že by to dopadlo jinak?!
0/0
22.3.2006 8:53

emerson

Re: Re: a
inteligentní už neskočil na sliby tomu hulvátovi z Vysočiny, blbci zůstávají, bohužel...
0/0
22.3.2006 9:00

Horolezec-29

Všichni jsme si před zákonem rovni
někteří z nás však ještě rovnější
neschopnost vyšetřit celou aféru ukazuje jen na neschopnost a zkorumpovatelnost státních zastupitelství (které často pracují na politickou objednávku) a Policie.
Vím, že kdyby se tohoto případu chytili šikovní a poctiví policisté, byla by pravda na světě. Takto se vše zamete pod stůl, neboť zákony platí pouze pro "obyčejný lid".
To je opravdu demokracie, na jedničku s hvězdičkou. Každopádně na každého jednou dojde!
0/0
22.3.2006 8:13

martiin

Re: Všichni jsme si před zákonem rovni
Vem čert Standu i s jeho bytem! Ne že by mně to nezajímalo, ale on už je politická mrtvolka, tak a si té svojí kuličky hovnivál užije!!! Ale co mně zajímá moc a o čem se ani nepíše a patrně nebude nikdy rozkryto , jsou podstatně větší aférky! Namátkou mr. Fencl a jeho pozemečky nakoupené z pozemového fondu v okolí Břeclavi za pár halířů metr (naprostou shodou náhod v okolí dálnice:)), stejně zvláštně lukrativní nákupy mr. Palase, prapodivné poměry na pozemkovém fondu za působení předešlého ministra už Paroubkovy vlády.... Potom mně hodně zajímá jak to bylo vlastně s výstavbou D47 a jediného správného řešení (dle slov pana Zemana) - tj. zadání fy. Housing and Construction. Pan zeman poklepal před minulýma volbama kladívkem na kamínek (dokonce dvakrát), no a po volbách se kontrakt ukončil, protože se to ukázalo jako naprostá blbost (tuším že za nedodržení kontraktu tam bylo odstupné půl mld.).... ve světle těchhle věcí je nějaký ajzlbonák se svým pelíškem, naprostý prd!
0/0
22.3.2006 8:45

emerson

Re: Re: Všichni jsme si před zákonem rovni
Máš naprostou pravdu co se týká těch dalších případů, ale on ty prachy koloťuk také dostal za něco, a to za nějakou nevýhodnou zakázku. Takže nás jako dańové poplatníky okradl...
0/0
22.3.2006 9:02

martiin

Re: Re: Re: Všichni jsme si před zákonem rovni
Asi jo.... Ale mně jde o jednu vcelku zásadní věc. Kromě zhrubnutí politiky jako celku vnímám i otupělost veřejnosti vůči korupci jako celku.... Když Macek "zprivatizoval" v půli devadesátých let Knižní Velkoobchod a měl si tak přilepšit neprávem o 25M, psaly o tom veškerá periodika a politická scéna o tom diskutovala tak vehementně, že tento člověk v politice skončil... V 97mém se provalila aféra s černými dušemi ve sponzoringu ODS. Bylo toho tuším za 13M (z Třince:)) a tohle znamenalo odchod modrých ptáků do opozice, Klausův pád do funkce šéfa sněmovny a pak konečná ve funkci prezidenta (pokud vyhraje podruhé, bude to jedo definitivní derniera, protože cesta zpět do výkonné politiky neexistuje). Tohle všechno jsou oproti věcem které se dějí dneska malichernosti! (za to mně asi mnozí ukamenují:)) Chci tím říct, že tehdy stačilo relativně málo a jednomu to zlomilo vaz! Co by se muselo stát dneska? Restituovat Karlštejn do Lucemburska? Roztavit korunovační klenoty na upomínkové zlaté p
0/0
22.3.2006 9:17

martiin

Re: Re: Re: Re: Všichni jsme si před zákonem rovni
....propisky Ministerstva kultury? Výměna Slezska s polskem za čtyři helikoptéry? Nebo snad Rozprodání dálnic lidem z Pozemkového fondu???? Napadá vás ještě něco? Mně už ani ne! Po těch aférách ODS v 97 byly předčasné volby. Co by se dneska muselo stát aby politická garnitura jež vládne uznala: jsme v průseru, tohle jsme přehnali, jdeme od válu a necháme voliče aby rozhodli jestli se máme k moci vrátit????
0/0
22.3.2006 9:22

emerson

Re: Re: Re: Re: Re: Všichni jsme si před zákonem rovni
Bojím se, že už mají moc lidí i v orgánech, které by měli konat....
0/0
22.3.2006 9:28

godycz

Re: Re: Re: Re: Re: Všichni jsme si před zákonem rovni
citim to stejne.jako velkou beznadej.jaxe to rikalo? vladnou ocelovou pesti a ???uz si nevzpominam....
0/0
22.3.2006 10:53

figurapce

Re: Re: Re: Re: Všichni jsme si před zákonem rovni
Velice zajimavej postreh, odpovidajici skutecnosti, ani sem si to neuvedomil, dobry, vynikajici.
0/0
22.3.2006 17:38

H5N1

"nedopustil trestného činu ani přestupku "
takže, kdo začne s omluvou panu Grossovi?
0/0
22.3.2006 8:02

František Koudelka 4.Kyju

Re: "nedopustil trestného činu ani přestupku "
Klienti klubu Escade.
0/0
22.3.2006 8:24

emerson

Re: "nedopustil trestného činu ani přestupku "
Blbec jako někteří tady, co mu věří...
0/0
22.3.2006 8:41

demokratsocialni

gross je zradce lidu
je to podnikatelsky bohac
0/0
21.3.2006 23:24

František Koudelka 4.Kyju

Re: gross je zradce lidu
A ty jsi exemplární blbec, co tam máš dál?
0/0
22.3.2006 8:23

Rebka

Re: gross je zradce lidu
Nějak jsi zapomněl na to,že jsi tady loni s.Grosse hájil pomalu i svým tělem a nyní je pro tebe zrádce?To jsi na to přišel až nyní?Jen si vzpomeň,jak jsi nás tady za jeho kritiku častoval.Jsi jen ubohý přismrndávač zkorumpovaných socialistů.
0/0
22.3.2006 12:40

demokratsocialni

gross nikda nebyl opravdovy komunista
na socialistickeho vudce lidu si jen hral a ve skutecnosti byl podnikatel bohac a agent ods bude souzen a odsouzen jako kazdy podnikatelsky odesak
0/0
21.3.2006 22:50

BUFFALO_CZ

Re: gross nikda nebyl opravdovy komunista
to se mi vždycky na socanech libi, že dokud je jakejkoliv imbecil v jejich čele , tak ho slepě následují ať dělá cokoliv, jakmile už v čele není a něco se dostane z podpokličky, je označen, jako člověk který morálně selhal a pokud možno, byl vždycky nastrčeným agentem opozice :)) já myslím, že socialismus, by se měl už zadefinovat jako nežádoucí mutace genofondu člověka :))
0/0
21.3.2006 23:04

demokratsocialni

Re: Re: gross nikda nebyl opravdovy komunista
ja sem vzdycky poukazoval na to ze podnikatel nemuze byt dobrym predakem strany kera chce nastolit lepsi spravedlivou lidovou spolecnost a to se take potvrdilo
0/0
21.3.2006 23:12

V.Poustka

Re: Re: Re: gross nikda nebyl opravdovy komunista
takže Paroubek - V letech 1991 – 1998 podnikal v oblasti ekonomického poradenství s důrazem na drobné a střední podnikání.To je jeden špatný předseda strany. Vojtěch Filip - Od roku 1993 mám otevřenou vlastní advokátní kancelář, nejdříve jako komerční právník, později jako advokát se specializací na obchodní právo, ústavní právo, právo politických stran a lidská práva. To je druhý špatný předseda. Co tam máš dál???
0/0
21.3.2006 23:20

demokratsocialni

Re: Re: Re: Re: gross nikda nebyl opravdovy komunista
i rozumni lidovy vudci musi nejak prezit ve spolecnoti kde rozdava karty burzoazii ovladany trh ale to uz brzo skonci levice vyhraje volby cssd+kscm+strana zelenych je jista budoucnost lidu
0/0
21.3.2006 23:22

sageorg

Re: gross nikda nebyl opravdovy komunista
A v čem podnikal?Myslíš to podnikání na ministerstvu vnitra?
0/0
21.3.2006 23:18

demokratsocialni

Re: Re: gross nikda nebyl opravdovy komunista
ponikani jeho kapistalisticke zeny
0/0
21.3.2006 23:21

Josefprav

Naplácal jsi tady dost hloupostí.
Jsi tady papanikulo? Srovnej si to v hlavě.
0/0
21.3.2006 22:32

papanikula

Re: Naplácal jsi tady dost hloupostí.
a pane Josefe pan Tlusty sedel treba v Konsolidacni  agenture,to Vam asi nic nerika ,ze?
0/0
22.3.2006 9:13

papanikula

pro martina
az na malickost nekteri maji optiku jednostranne zamerenou a nektere veci radi vidi,jine videt nechteji a delaji jako by nebyly,nepripomina Vam to neco?demokracie to ale neni.
0/0
21.3.2006 22:11

Josefprav

Re: pro martina
Kamaráde Tlustý nevykonával a nevykonává žádnou výkonou funkci, kde se rozhoduje o státních penězích. Být poslancem opozice a nebo premierem to je dost velký rozdíl. Pokud tohle nezlišuješ není co dodat.  Srovnej si to trochu v hlavě.  
0/0
21.3.2006 22:27

papanikula

Re: Re: pro martina pro Josefa
a pane Josefe pan Tlusty sedel treba v Konsolidacni  agenture,to Vam asi nic nerika ,ze?
0/0
22.3.2006 9:11

BUFFALO_CZ

Re: pro martina
a kdo chce demokracii ? tak maximálně plebs, pro ty schopný je tu republikové státo-právní uspořádání
0/0
21.3.2006 23:07

xpavell

Pevně doufám že po volbách!!!
pevně doufám že po volbách se otevře nejenom aféra grose,ale i jiných soc.lumpů?
0/0
21.3.2006 21:43

papanikula

Re: Pevně doufám že po volbách!!!
doufam,ze se otevre afera pana Tlusteho a jeho anonymnich darcu v radu nekolika milionu,shodou okolnosti take na bydleni
0/0
21.3.2006 22:13

xpavell

Re: Re: Pevně doufám že po volbách!!!
máš pravdu kdo jednou vstopil do té zločinecké , strany je lump a můj názor je( komunista zůstane komunistou) Jedou s tím svinstvem souhlasil ,tak má prostě smůlu,jak se říká z hrušky dolů!!"!!
0/0
21.3.2006 22:29

xpavell

Re: Re: Re: Pevně doufám že po volbách!!!
jenom malou hádanku,jdu totiž už spát:lidi jestlipak víte kdo je nejhorší kapitalista,no přece ten bývalý komunistický všivák!!!!!!
0/0
21.3.2006 22:34

Josefprav

Re: Re: Pevně doufám že po volbách!!!
Otevřou se aféry pracovníků ministerstev, ministrů  a jejich náměstků. Co do toho pleteš Tlustého? Jestli Tlustý bude ministrem financí, tak na něho budou platit stejná pravidla na ministra financí současného, ale on není není a ještě nebyl. Já jsem si postavil dům zta 9,5 mil. Kč a co je tobě do toho,. kde jsem na to vzal. Pokud bych byl ministerm tak by to jedno nebylo.  
0/0
21.3.2006 22:30

papanikula

Re: Re: Re: Pevně doufám že po volbách!!!
a pane Josefe pan Tlusty sedel treba v Konsolidacni  agenture,to Vam asi nic nerika ,ze?
0/0
22.3.2006 9:14

inedible

Re: Re: Re: Re: Pevně doufám že po volbách!!!
clanek je o grossovi, jestli sis nevsiml. co sem tahas tlustocha?
0/0
22.3.2006 12:37

ChorcheCh

byt
Jo kdyby poslancům rozdávaly služební bydlení dle své volby na věčné časy tak by to nemuseli teďka řešit a strana by neutrpěla na dobré pověsti. Takhle je to vyjde hodně draho.
0/0
21.3.2006 21:29

devka z ministerstva

prijde na ne rada po volbach
Urcite na ne  prijde rada po volbach a pak je vsechny povesime: Grosse, Spidlu, Paroubka, Kalouska, ...
0/0
21.3.2006 20:53

Josefprav

Re: prijde na ne rada po volbach
Kalouska ne ten  bude v koalici.
0/0
21.3.2006 22:34

karel hynek gott

neotevřitelnej byt
Grossův byt neotevře vůbec nikdo, ani ten nejlepší bytař - leda tak Jura Pablbek - ten má klíče ke všemu.
0/0
21.3.2006 19:38

papanikula

tlusty kom. a bud. min.financi?
asi tak jako neznami darci panaTlusteho s koleckem.
pujcka byla nebyla?darci byli ,nebyli?
Pan Tlusty umi proste vse,hlavne mlcet
0/0
21.3.2006 19:16

martiin

Re: tlusty kom. a bud. min.financi?
:-) vždycky když čtu tyhle reakce, kde na šlendrián JEDNOHO se reaguje šlendriánem DRUHÉHO, jakoby to mělo toho prvního ospravedlnit, nutí mně to k smíchu.... Vždycky si vzpomenu na Járu Cimrmana, který vymyslel geniální pomůcku pro divadelní herce trpící Alzeimerem popřípadě sklerózou. Ta pomůcka se zove jmelí a funguje takto: herec zapomíná svoji repliku a na cokoli reaguje větou - všimli jste si kolik se letos urodilo jmelí?? Pokud zapomene svůj štěk nebo nedej bože repliku na jmelí i partner ve scéně může dále pokračovat: Copak jmelí! Ale všimli jste si kolik se letos urodilo jmelí?
0/0
21.3.2006 20:48

papanikula

Re: Re: tlusty kom. a bud. min.financi?
az na malickost nekteri maji optiku jednostranne zamerenou a nektere veci radi vidi,jine videt nechteji a delaji jako by nebyly,nepripomina Vam to neco?demokracie to ale neni.
0/0
21.3.2006 22:10

martiin

Re: Re: Re: tlusty kom. a bud. min.financi?
jednostranně zaměřenou optiku???? To myslíte vážně?? Tenhle článek mluví o tom, že proběhlo další kolo výslechů, které nebjasnily a nerozkryly nic z těžko uvěřitelného guláše strýců Viků, směnek, táboráčků a jiných nevídaných historek (snad mi odpustíte "jednostrannou" optiku). Hovoříte o nedemokratickém nevidění některých věcí. Znamená to snad že s článkem by jste byl spokojen tehdy, kdy by se v něm vzpomnělo afér Tlustého, Topolánka, D47 - Zemana a celé jeho vlády, zvláštního konce a pokračování IPB pod ČSOB, Palase, Fencla,... Bamberku, Macka,.... To by pak bylo vyvážené???? a kde by byla death-line??? U konfiskací majetku českých protestantů po bitvě na Bílé Hoře??? .... Zasraný Valdštejn!!!!!
0/0
22.3.2006 7:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.