Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Polský kamion přehradil cestu renaultu s rodinou

Na D5 u Mýta na Rokycansku se před půl pátou ráno převrátil kamion. Přehradil dálnici napříč a následně do něj narazilo osobní auto a dodávka. Jeden člověk na místě zemřel. Záchranka odvezla pět lidí včetně dvou dětí. Dálnice je od 12 hodin plně průjezdná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dpe2006

zena je jiz mrtva
zena jiz zemrela v nemocnici, mala divka je ve velmi kritickem stavu a chlapec jediny je stabilizovany
0/0
21.3.2006 19:02

Deleter

Re: zena je jiz mrtva
0/0
22.3.2006 15:17

selmakockovita

Re: zena je jiz mrtva
Nevím od koho máte informace,ale tato rodina pochází od nás a měli dva kluky
0/0
22.3.2006 16:14

dislektik

je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
a ta dodávka taky.
0/0
21.3.2006 17:43

bobcat

Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
Asi tak. Nechce se mi věřit, že by auta měla tak špatné brzdy, aby nedokázala na těch 300 metrech, co jejich řidiči museli vidět, že s kamionem před nimi není něco v pořádku, zastavit. Jinak ta Laguna vypadá, že je registrována velmi čerstvě...
0/0
21.3.2006 17:47

sepp__cz

Re: Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
To si dovoluji oponovat. Jezdim do Plzne po D5 2x az 3x tydne a ten usek znam. Sice rovny a dlouhy a tak viditelnost dobra, ale jen za svetla. Nad ranem ve tme je 300m kriticky malo a vetsina majitelu Lagun jinych Reanultu to vubec rada svisti po dalnicich, jako by meli bavoraky. Musel jet jak blazen a proste to pozde zahlid. Ve 130 by mel sanci aspon to narvat do svodidel nebo podobne...
0/0
21.3.2006 18:01

dislektik

Re: Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
a co to stou registrací má společného prostě porušil jistá pravidla a dojel.boužel málem vzal i zbytek rodiny.
0/0
21.3.2006 18:03

Tyrl

Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
Ano. Nepřizpůsobil styl jízdy ospalosti kamioňáka před sebou. ( Ale souhlas, že ten v laguně jel nejspíš taky jako čuně, jinak by mohl dopadnout třeba jako ta dodávka. )
0/0
21.3.2006 19:04

dislektik

Re: Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
tak raději nejezděte když neznáte jistá pravidla pro jízdu.
0/0
21.3.2006 19:30

Tyrl

Re: Re: Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
Kamioňák zachrápl, přečtěte si diskusi, jsou tu bližší informace z místa nehody. Pokud je to ve Vašich možnostech, zkuste si spočítat, jakou rychlostí by musel řidič jet, aby bezpečně zastavil, pokud se před ním náhle převrátí kamion. Pokud pojede "normálně" ( = dle pravidel ), skončí v lepším případě jako ta dodávka. Pokud příliš rychle - dopadne to hodně špatně.
Viníkem nehody je IMHO jednoznačně kamion, za velmi tragické následky si může řidič v laguně sám. 
Předpokládám, že to se svými názory  dotáhnete brzy na ministra dopravy - no, doufám, že socani nevyhrajou volby.
0/0
21.3.2006 19:55

muj_nazor

Re: Re: Re: Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
"Viníkem nehody je IMHO jednoznačně kamion, za velmi tragické následky si může řidič v laguně sám."
 
S tou větou jednoznačně souhlasím. 
0/0
22.3.2006 8:42

dislektik

Re: Re: Re: Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
takže kdyby dodržel bezpečnou vzdálenost tak to jistě ubrzdí když kamion se ještě motal 300 metrů než se vyvrátil !! a pak ve tmě když mám dohlet na 100 metrů nejedu 130 km/h víme.a jistě za to že se kamion převrátil může řidič tohoto vozu ale né za následky na těch co do něj vlýtly.
0/0
24.3.2006 18:25

dislektik

Re: Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
a ten kamionák nemusel usnout.
0/0
21.3.2006 19:30

2Mac7

Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
ano, ten s tou Lagunou jednoznačně může za to, že kamion se převrátil a zatarasil jeho pruh.Chudák řidič kamionu, doufám, že necítí žádné výčitky svědomí
0/0
21.3.2006 19:32

dislektik

Re: Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
bezpečná vzdálenost říká to tady někomu něco ??
0/0
24.3.2006 18:19

Alex B.

Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
Mam otazku? Aka je podla Vas bezpecna rychlost na dialnici v tme, na stretavacich svetlach (kedze nechcete byt prasa a oslnovat auta v protismere) aby ste pri nahlej neosvetlenej prekazke nedopadli podobne... Mam podobnu skusenost v 120-130 km/h(nastastie to bol len privesny vozik o ktory som sa "len obtrel") a poviem vam ze aj 80 km/h je vela... Nikomu neprajem skusit na vlastnej kozi...
0/0
22.3.2006 15:04

Deleter

Re: Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
70-80 kmh
0/0
22.3.2006 15:16

dislektik

Re: Re: je to smutné ale s tou lagunou má smůlu může si za to sám.
pokud ve tmě při normálních světlech vidíte na 100 metrů tak nemůžu jet přeci 100 km/h ale jedu takovou rychlostí abych byl schopen zareagovat na možnou překážku.
0/0
24.3.2006 18:22

spunlock

že bi redaktor neví co píše ?
"Stav těžce zraněné ženy i jejích dvou dětí je kritický," 
"Nehoda si celkem vyžádala jeden lidský život, jedno vážné zranění a čtyři lehčí,"    
0/0
21.3.2006 15:26

Tyrl

Re: že by redaktor nevěděl co píše ?
článek je doplňován průběžně ... informace o stavu dětí je doplněna nově. Btw, co je na tom divného, že mluvčí policie plácá nesmysly ? Spíš ty nevíš, co píšeš - nadpis se ti opravdu povedl
0/0
21.3.2006 15:56

chrtil

Re: Re: že by redaktor nevěděl co píše ?
0/0
21.3.2006 16:31

Husky11

???
Tak si říkám,čím to je,že tady ta diskuse má naprosto odlišnou úroveň,než stejné téma na novinkách?A dodávám...zaplať pánbu...:-)
0/0
21.3.2006 15:06

muj_nazor

Rychlost renaultu!!!
Ten s tím renaultem měl na tachometru rychlost 200km/h.
Nemám k tomu co dodat. Měl vedle sebe manželku a vzadu dvě malé děti.
0/0
21.3.2006 13:49

scaty

Re: Rychlost renaultu!!!
hm tak tomu moc nevěřim, ve tmě, v dešti a nebo ve tmě+dešti jezdí 200 jenom němci na německých dálnicích, ale je fakt že předvídání ti dneska zachrání zadek spíš než dobrý auto, kdyby jel stovkou, tak se mně nechce věřit v, že by to takhle dopadlo, Renault přeci není taková shnilá s.ačka..
0/0
21.3.2006 13:54

muj_nazor

Re: Re: Rychlost renaultu!!!
Myslím, že nepršelo. Ale to je jedno. Pravda to je, bohužel, vím to od člověka, který u té nehody byl a likvidoval její následky.
Kamioňák zaspal, vzal to od svodila a následně se převrátil na bok na silnici.
V té tmě byl viděl na pár metrů.
ten řidič ani nebrzdil, nestačil vůbec zareagovat
0/0
21.3.2006 13:57

scaty

Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
hm tak to je tedy kretén, i kdyby tam nebyl kamion, tak mu tam mohlo hupsnout nějaký hladový lesní zvíře, bo u nás nejsou ochraný ploty jak v německu, tady se takhle rychle jezdit nedá, je to pak jak ruská ruleta....
0/0
21.3.2006 14:01

app

Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
Podívej se na ty fotky, myslíš, že by ten Renault vypadal po náraz do zdi ve 200 km/h tak, jak vypadá?
 
0/0
21.3.2006 14:06

scaty

Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
no já viděla jenom krasch testy, Renault nemá předek, tipuju že to zbrzdil na 100, ale oni to určitě změří a řeknou, tady jsme jenom amatéři, a záchranáři taky nemusí mít ten správný odhad, jedině že by se mu zasekl tachťák....
0/0
21.3.2006 14:21

svazak1

Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
Zcela souhlasim. 200 nevypadá takhle. Hlavně při 200 by přežil tak maximálně křeček v kufru. Vzpomeňte na ty rómy co to byla ta největší bourčka snad 6 nebo 7 mrtvých. Dvě auta čelně na hradecký a každý z těch aut začínalo zadní nápravou.
0/0
21.3.2006 14:21

scaty

Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
čelně se to sčítá, ale na dvěstě to v době srážky nevypadá, i kdyby jeli v tanku by jim to muselo urvat orgány
0/0
21.3.2006 14:27

svazak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
Jasně že se to sčítá ale rómové na druhou stranu nesvištěli dva sta kmh. :) 
0/0
21.3.2006 14:35

scaty

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
:-)) to je pravda, ale taky nejeli v pár let starým autě, ale v pár desítek let staré plečce:-)
0/0
21.3.2006 14:38

svazak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
OK REMÍZA :))
0/0
21.3.2006 16:19

muj_nazor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
Oni ty orgány taky měli urvaný. Matka i děcka prý mají devastující poranění. Těžko to přežijou.
Ta Laguna má předek na srač***, bohužel to na té fotce není pořádně vidět.
0/0
21.3.2006 14:38

scaty

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
trošku to vidět je, a co neni vidět se uvidí večer v TV, ale nic to nemění na tom, že je dneska fakt zbytečný honit nějakou rychlost, zvlášť když nekopu jenom za sebe a někoho vezu, musela to být strašná rána, když jim to všechno utrhalo a nepomohli pasy ani airbagy, zadek přitom vypadá úplně v pohodě
0/0
21.3.2006 14:41

kasavaros

Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
Co proletí mouše hlavičkou při čelním náraze na sklo auta jedoucího 200? Zadeček.
0/0
21.3.2006 18:03

Deleter

Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
kamion nemusí být "zeď"
0/0
21.3.2006 14:26

app

Re: Rychlost renaultu!!!
Jak to víš?
 
0/0
21.3.2006 14:01

muj_nazor

Re: Re: Rychlost renaultu!!!
Už jsem to napsala výše, jak to vím.
0/0
21.3.2006 14:03

Deleter

Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
No já teda nevím, jestli je údaj na (rozbitém) tachometru k něčemu dobrý.
0/0
21.3.2006 14:25

svazak1

Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
Údaj to je naprosto irelevantní. Stačí aby si před bouračkou zahamtnul a bloknou se kola a rázem tam máš nula kmh. Naopak na ledu nebo při bočním smyku ti zase vyjde že jedeš jak blázen a přitom stojíš.
0/0
21.3.2006 14:37

muj_nazor

Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
Asi jsem to napsala nesrozumitelně. Nemyslela jsem tím to, že tachometr byl zaseklý na 200, ale že měl na tachometru 200 když jel.
Viditelnost cca 30m. Reakce žádná. Ani si neuvědomili pravděpodobně, že se něco stalo. Naštěstí.
0/0
21.3.2006 14:41

svazak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost renaultu!!!
Párkrát jsem boural a párkrát na lyžích docela zle a vždycky mi hlavou proletělo jenom hodně výrazné a hlasité "KUR-A" nebo "DOP-CI" a pak už jen ten náraz :((
0/0
21.3.2006 16:17

Praotec

Uz se
zamyslete nad sebou!!! Stale se prodavaji pixlicky a nakupni tasky na kolech v EU a umira prehrsle lidi kvuli setreni na masivosti aut. Nepoucitelni proste.No a dalnice tak pro panske kocary odpovidaji sirkou. Uzemi mezi smery neexistuje skoro vubec,aby se vesel nakladak pri takove situaci co je popisovana...proste musi zustat na dalnici hore kolama.
0/0
21.3.2006 12:53

svazak1

Re: Uz se
diakritika má svůj smysl.... :/
0/0
21.3.2006 13:19

scaty

Re: Uz se
to by museli jet asi v tanku, ani v Kobře 11 neprojede auto ležící kamion....
0/0
21.3.2006 13:47

chroustík

Policie ČR
by už konečně měla začít systematicky kontrolovat TIRáky v kteroukoliv denní či noční dobu. Na co čekáme ?
0/0
21.3.2006 11:21

jhk2

Re: Policie ČR
a co terba bezpecna vzdalenost .... ?
0/0
21.3.2006 13:15

scaty

Re: Re: Policie ČR
ty si bezpečná vzdálenost, když ti ve tmě skočí před čelní sklo dvoumetrová zeď, tak se nestihneš ani pomodlit
0/0
21.3.2006 13:45

chundelkas

nehoda
 Je vidět že někteří chytráci nikdy žádnou nehodu neměli a jen hloupě žvaní,nehoda je otázka pár vteřin,ale kdo to nezažil nepochopí,po bitvě je každej generál.
0/0
21.3.2006 11:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.