Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Balbínovci žalují lidovce za přelepené billboardy

Balbínova poetická strana žaluje kvůli přelepeným předvolebním billboardům lidovce, kteří text o padouchovi pod fotkou Miroslava Kalouska přelepili poděkováním Kateřině Neumannové. Balbínovci navíc chystají odvetu - text přelepí veršovánkou o volovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marmeladeee

Balbínovci žalují lidovce za přelepené billboardy? To by měla ale žalovat ODS, která tyto plakáty financovala a věděla přitom moc dobře proč to dělá!!! Viz:

Balbínovci žalují lidovce za přelepené billboardy? To by měla ale žalovat ODS, která tyto plakáty financovala a věděla přitom moc dobře proč to dělá!!!  Viz:

Nejdůležitější politická odnož reformě komunistického Občanského fóra: Občanská demokratická strana (ODS) pod vedením druhého (post) komunistického presidenta Václava Klause A JEJICH DODNES NEPOTRESTANÉ ZLOČINY, SPÁCHANÉ NA NEVINNÝCH!:

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005051108

0/0
19.4.2006 19:49

merkbar

Se dost divím, že to Lidovcům stojí za to, dávat té šmíře,
která jen cítí příležitost jak se zviditelnit, tolik prostoru. Lidovci moc nedomýšlejí, když těm nulám zařizují prostor v médiích.
Je jasné za koho Balbínovci kopou, když vylepili plakáty jen proti ODS a Lidovcům. Když Paroubka jeho ČSSD podporuje taková šmíra, tak se tím pro mě tato strana stává nevolitelnou.
0/0
21.3.2006 13:11

papanikula

Re: Se dost divím, že to Lidovcům stojí za to, dávat té šmíře,
šmira je strana lidova ,vcele s cestnym Kalouskem jo a pravdomluvnym
0/0
21.3.2006 13:46

papanikula

stejny metr
tak ODS udelala to same akorat objektem plakatu byl Paroubek a nazvala ho reznikem,coz opravdu byla pomluva.
Balbinovci nazvali Kalouska nejcestnejsim muzem a to pro Vas v poradku neni
Zkuste merit stejnym metrem.
0/0
21.3.2006 11:01

Kleki Petra

Re: stejny metr
To s tím Paroubkem bylo objektivně mnohem horší. Tím spíš, že jediné, co si dokáže uříznout, je ostuda.
0/0
21.3.2006 11:40

Bouše

Re: Re: stejny metr
Popřípadě si zaříznout trenky
0/0
21.3.2006 12:09

merkbar

Re: stejny metr
Nelži troubo! Řezníkem Paroubka nenazvala ODS, ale Czechtekáři. S těmi plakáty ODS neměla nic společného!
0/0
21.3.2006 12:53

papanikula

Re: Re: stejny metr
tak to lzes zase ty ,
0/0
21.3.2006 13:47

Bouše

Mám trochu pocit,
že se Balbínova poetická strana poněkud zpronevěřila svému image recesistické strany. To, že si za cíl svých výpadů vybrala právě Kalouska, svědčí spíše o nějakých osobních antipatiích, či nevyřizených účtech, než o nějaké formě recese. Na politické scéně jsou podle mne daleko příhodnější figury.  
0/0
21.3.2006 10:56

papanikula

Re: Mám trochu pocit,
jasne kdyz objektem neni CSSD tak neco neni v poradku,ze?
pritom Kalousek ma maslo na hlave i proto se po pusobeni na MV musel stahnout z politiky no a nekdo proste nezapomnel
0/0
21.3.2006 11:32

Kleki Petra

Drevo sa listiem odiévá,
slavíček v kěřku spiévá,
Máji, žalujem tobě!
0/0
21.3.2006 10:43

papanikula

svoboda projevu
jedna se o svobodu projevu.
kdyz se to lidovcum nelibi,meli podat trestne oznameni
V zadnem pripade ale neni mozne prelepovat plakat a plochu,kterou jsem zaplatil.
timto jednanim se lidovci nechovaji jako demokrate
0/0
21.3.2006 9:39

karoten

Re: svoboda projevu
Tak v žádném případě? Ty budeš hochu asi anarchista. Svobodně si někoho pomluvíš a počkáš si na soud, co? Jenomže ona ta svoboda není na světě jenom pro Tebe, i někdo další si může svobodně přelepit plakát a počkat si na soud
0/0
21.3.2006 10:21

papanikula

Re: Re: svoboda projevu
takze zrovna tak se chovala ods tj pomlouvacne,kdyz vylepila paroubka a nazvala ho reznikem,ze?
a jeste znovu jestli si neco zaplatim tj. plochu a nekdo mi to prelepi ,tak poskozuje cizi vec,balbinovci soud vyhraji
0/0
21.3.2006 10:31

Juan Monaco

Re: svoboda projevu
cha, kdybych byl na Kalouskově místě, už bych  ty plakaty davno prelepil, nevim, na co cekal. Že je právo na jeho straně, je každému jasné . Svoboda projevu, stejně jako každá jiná svoboda, končí tam, kde začíná svoboda druhého.
A navíc, Katka Neumanová s tím souhlasí!
A že se lidovci nehcovají jako demokraté? No, rozhodně ne jako Evropští "demokraté", kteří tuto nízkou kampaň ve skutečnosti financují.
0/0
21.3.2006 10:31

papanikula

Re: Re: svoboda projevu
takze zrovna tak se chovala ods tj pomlouvacne,kdyz vylepila paroubka a nazvala ho reznikem,ze?
a jeste znovu jestli si neco zaplatim tj. plochu a nekdo mi to prelepi ,tak poskozuje cizi vec,balbinovci soud vyhraji
katku Neumannovou si mohli vylepit,ale na plochu,kterou si pronajmou,nikoliv na cizi.
0/0
21.3.2006 10:40

karoten

Re: Re: Re: svoboda projevu
Hele nech se poučit od nějakýho právníka, o hierarchii práv, o tom, co čemu je nadřazeno, čemu se dává přednost. Jestli ochraně osobnosti, nebo poškozování cizích práv.
0/0
21.3.2006 10:42

papanikula

Re: Re: Re: Re: svoboda projevu
no ja to vim,ale ty evidentne ne
0/0
21.3.2006 10:49

papanikula

Re: Re: Re: Re: svoboda projevu
jinak kdyby se Kalousek citil byt poskozen ,mohl pozadat soud o predbezne opatreni,to neudelal,misto tohozacal poskozovat pronajatou a radne zaplacenou plochu,to je stupidni chovani strany Narodni fronty
0/0
21.3.2006 10:51

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: svoboda projevu
Kalousek udělal to nejlepší co mohl. Pokud zadavatel podpásové reklamy počítal s žalobou, nebo odpovědí ve stejném duchu - pak se přepočítal.
0/0
21.3.2006 10:55

Juan Monaco

Re: Re: Re: svoboda projevu
a co sem porad pletes ods a paroubka? Ti s timhle nemaji nic spolecneho.
Kazdopadne jsi vedle jak ta jedle, balbinovci soud prohraji. Jsem zvedav, kde vezmou na soudni vylohy...
0/0
21.3.2006 10:56

papanikula

Re: Re: Re: Re: svoboda projevu
tak ODS udelala to same akorat objektem plakatu byl Paroubek a nazvala ho reznikem,coz opravdu byla pomluva.
Balbinovci nazvali Kalouska nejcestnejsim muzem a to pro Vas v poradku neni
Zkuste merit stejnym metrem.
0/0
21.3.2006 11:01

PanePávekJáNechciKTurkovi

Re: Re: Re: Re: Re: svoboda projevu

muj dedecek byl reznik a vyprosuju si tady aby ho kdokoliv prirovnaval k paroubkovi ;-€;-€

0/0
19.4.2006 16:19

abysser

hm..
.. stejně by mě zajímalo, kde na to balbínovci berou peníze.. nevím, připadne mi to dost nízké obecně, protože ať už je to jakýkoliv plakát, vola nedělá z Kalouska a jiných, ale především z voliče, kterého dehonestuje na úroveň filozofa z hospody...
0/0
21.3.2006 9:32

abysser

Re: hm..
Kdyby raději místo Kalouska dělali idiota z představitelů KSČM.
0/0
21.3.2006 9:34

Kuttlirz

Re: Re: hm..
Přesně tak! Máme tady zločineckou KSČM a premiéra s diktátorskými sklony. Pokud ovšem někdo z nich balbínovce na tyto věci nenajímá.
0/0
21.3.2006 9:43

papanikula

Re: Re: Re: hm..
chyba mame tady i pana Kalouska a napr nakup neletajicich padaku.
podle vas by bylo spravne aby plakaty byly jen o tech,ktere se hodi Vam,kdyz jsou i o ostatnich tak to neni spravne,to je unikatni pohled na vec
0/0
21.3.2006 9:47

tyrael

Re: Re: Re: Re: hm..
Lidovce nemám zrovna moc v lásce,ale s těmi padáky Kalouskovi křivdíte, jejich problematika je složitá a hodně se diskutovala mezi odborníky, Kalousek s tím nemá nic společného!!! Minulý týden sem někdo dával skvělý odkaz na odborné periodikum, kde byl problém vyvsětlen, kdybyste si ho někdo pamatovla hoďte ho sem .
0/0
21.3.2006 10:22

Juan Monaco

Evropsti "demokrate"
tuto ubohou kampaň ve skutečnosti financují Evropští demokraté
Tuto informaci mám z důvěryhodných zdrojů...
0/0
21.3.2006 10:18

papanikula

Re: Evropsti "demokrate"
z ustredniho vyboru ,ze
0/0
21.3.2006 10:33

Juan Monaco

Re: Re: Evropsti "demokrate"
to už je váš problém, odkud to uniklo
tady se stejnak nic neutají, za chvíli už to budou vědět všichni
0/0
21.3.2006 10:39

strycek_Pompo

Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
U Balbínovců nebo řezníka či DJ Paroubka šlo vystopovat aspoň nějakej vtip, nadhled, nebo ironii, ale "lékárník" (podle všeho z dílny ČSSD), to byla obyčejná žlučovitá podpásovka.
0/0
21.3.2006 9:14

karoten

Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Máš pravdu. Je podlost první třídy poukazovat na všeobecně známé skutečnosti, jež je tabu vyslovovat nahlas. Ten bilboard odrážel skutečné smýšlení lékárnického stavu. Je ze stejné kategorie, jako by byl například cikán vytahující z cizí kapsy peněženku, pod ním pak nápis Buďme tolerantní k menšinám
0/0
21.3.2006 9:20

strycek_Pompo

Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Co to meleš? I kdybych přistoupil na bolševickou rétoriku, že obchodní přirážka je diktát cen, tak nemůžu přehlídnout, že lékárníci mají stanovený rozpětí pro marži, takže si ceny léků prostě nediktují.
0/0
21.3.2006 9:37

karoten

Re: Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Taktéž problémy s chápáním psaného textu. Bilboard je o smýšlení, ne o současném stavu.
0/0
21.3.2006 10:19

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Mlžíš. Billboard byl od počátku koncipovanej tak, aby babka, která půjde okolo, uvěřila, že je to skutečný lékárník, který touto cestou chce podpořit ODS, uvěřila, že jsou všichni lékárníci lumpové, kteří ji okrádají na aspirinu a pravdu má tím pádem Rath, naštvala se a šla volit socany. Tím se ten billboard od všech ostatních odlišuje - tím, jak je podlý.
0/0
21.3.2006 10:54

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Ale samozřejmě, bilboard je podlý. Ukazuje něco, s čím se veřejnost snadno ztotožní.
Nebo se snad lékárníci cítí být obyčejnými prodavači? Drogisty? Necítí. Považují se za šlechtu a chtějí být za ni považováni. To reklama využila.
0/0
21.3.2006 10:59

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Lékárníci předně nejsou obyčejní prodavači, nebo snad musejí mít ještě jiní prodavači vysokou školu srovnatelnou navíc se studiem medicíny? A pak nevím, jaký má smysl argumentovat nějakým obecným názorem na lékárníky, když tohle obecný povědomí vytváří právě Rath a ČSSD s pomocí zmíněnýho billboardu.
0/0
21.3.2006 11:45

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Strýče, lékárník je především postavení, až potom ona odbornost. To platí po staletí. Rath a ČSSD jsou tu posledních několik let. Zkus to jinak.
0/0
21.3.2006 12:17

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Co mám zkoušet? Přesvědčit tě, že lékárníci nemůžou prodávat léky bez marže? To asi nepůjde.
0/0
21.3.2006 12:28

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Ty o maržích, já zas o mínění, jakého lékárníci požívají. Souhlasím, že bilboard je podpásový - jako každá reklama. Útočí totiž na emoce.
0/0
21.3.2006 12:43

ickis

Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Jsi vedle jak ta jedle. Lekarnici si ceny nediktuji, urcuje je vyhlaska. Naopak v ramci konkurencniho boje lekarny snizuji svoji zakonem povolenou marzi, aby prilakaly vice lidi. Kdyz o necem vis prd, tak to aspon neblej na netu, vypadas potom jako trubka...
0/0
21.3.2006 9:37

karoten

Re: Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Trubkou jsi sám. Bilboard nekomentuje možnosti lékárníků, ale jejich tužby
0/0
21.3.2006 10:18

ickis

Re: Re: Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Ooo, ja zapomnel, ze ty vis vse o tuzbach lekarniku. Jiste jsi delal mezi nimi pruzkum a vis, o co jim jde.
0/0
21.3.2006 10:34

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Ne o každém, ale o jejich stavu (profesním) panuje ve společnosti víceméně shoda.
0/0
21.3.2006 10:40

inedible

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
o tom, ze jsi debil, panuje ve spolecnosti diskuteru na idnes take shoda. ty ctes myslenky lekarniku, ja diskuteru zde, oba mame pravdu
0/0
21.3.2006 11:38

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
Jenomže Tvá společnost diskutérů není má společnost. Moje názory jsou sice na iDnes menšinové, ne však profesně izolované, jako je to u lékárníků.  To bylo dobrý
0/0
21.3.2006 12:21

merkbar

Re: Tak jestli tohle přijde někomu nízký,
ČSSD rozjela sekernickou podpásovou volební kampaň. Co jiného také čekat od mafiánského spolku korupčníků a zlodějů, že?!
0/0
21.3.2006 13:14

karoten

Spolek idiotů
Nic víc. Bohužel, na tuhle ptákovinu si sami nevydělali
0/0
21.3.2006 9:08

djc

balbínovský humus
tímto u mne balbínovci klesli na uroven humusu... evidentni ale je, ze si je vyuziva nekdo druhy (ODS??) k svemu predvolebnimu boji
 
jinak velice zive zde vystupuje papanikula, že by čestný přeceda - Hrdina nebo obycejny anonymní padouch z netu??
0/0
21.3.2006 6:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.