Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékařské komoře hrozí rozkol, soukromníci se bouří

Soukromí lékaři se rozhodli v rámci své profesní organizace založit názorovou platformu. Vyčítají totiž novému prezidentu České lékařské komory Milanu Kubkovi, že stejně jako jeho předchůdce David Rath bojuje víc za zájmy lékařů zaměstnaných v nemocnicích než za zájmy soukromých doktorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

baronfonlempl

Již neotravujte.
Lékaři a lékárníci. Když se vám to nelíbí, rekvalifikujte se, odejděte do zahraničí, ... Ale neotravujte a nehrajte svou obrovskou starost o mně, jako o pacienta. Kašlu vám na tu faleš.
0/0
22.3.2006 20:39

NERATHRATHA

PODPORA MUDr. ZDEŇKU KRÁLOVI !
Komora či více komor musí být dobrovolná a profesní , nikoliv odnož politické strany ! Vlezdo....... je u nás více než dost ! SOUHLASÍM S VÁMI , PANE DOKTORE KRÁLI !
0/0
22.3.2006 20:33

gentlastwo

místo aby se vzdělávali..Huhu 007
Samnozřejmě.Nemocnice  pošle  někoho na propustku,   aby mu obvodní    lékař  napsal léky.
Že musí   šetřit...
Pak   za 6-12   měsíců  přijede   revizní z  pojištovny  a řekne: Tady ste  psal  na toho   člověka  léky, on ležel v nemocnici...
Celkem  to   dělá 30-40  tisíc...
My   Vám  to  srazíme...
To bylo u Plzně,   bylo  to v kamenici nad Lipou, bylo to jinde...
Nevidíte si na špičku  nosu...
Ten  obvodní  lékař  musí  živit  sestru, rodinu, auto...
0/0
22.3.2006 18:37

gentlastwo

DEZO CONKA rozumíte tomu ECHU???
To   hodnocení,  že  je  chlopen  silnější    nebo   nedomykavá
je  velice  subjektivní...
85  procent...No Tě  bůh...
Držte  se   ejkční   frakce,  tam je to  objektivní...
A  Laikům   nematte  hlavu..
0/0
22.3.2006 18:34

huhu007

Já myslím, že je to jasné
je 40 tis. lékařů, z toho 16 000 soukromých a z toho je asi polovina obvoďáků. Nicméně obvoďáci by chtěli mít rozhodující hlas v komoře a nemají ho, protože jejich odborná úroveň je velmi nízká, tak je ani jejich problémy nikdo nebere vážně. Kdyby obvoďáci zastali více práce, mohli by jako strážcové brány profesionálně zlikvidovat minimálně třetinu své konkurence, které nyní celí bezradní posílají pacienty jak na běžícím páse. Oni jen místo toho, aby se vzdělávali a zvyšovali své schopnosti, brečí. Nemůžou se divit, že když geometrickou řadou indukují péči a píšou nepotřebné léky, že se to odráží na jejich sociálním postavení. To z nich dělá potenciální spojence modrostrak, které chtějí vytunelovat to, co ze špitálů ještě zbylo. Narozdíl od socanů to můžou udělat mnohem rychleji, protože voliči ODS jsou vesměs mladí dynamičtí zobáci, kteří nemocnice toho času nepotřebují. Kupředu soudruzi a zpátky ni krok..
0/0
20.3.2006 11:35

Dezo-Conka

Re: Já myslím, že je to jasné
Podívej se.
Na obvodě tvoří 30%-40%/podle obvodu/ práce vypisování a kontrola neschopenek..Mohdy se jedná o zdravé nemocné,praktik neschopenku většinou
napiše,nechce přijít o klientelu.Pokud nenapíše, "pacient" mění doktora.Já bych neschopenky zrušil a zavedl systém jako v USA.Nebo je nechal jen dlouhodobě nemocným.Za návštěvu praktika 80 Kč/v Německu myslím 8 euro/.,počet pacientů by klesl na polovinu, praktik by měl na pocienta čas,mohl by se školit v EKG,USG,oftalmoskopii....pak by si tyto přístroje koupil.Nepotřeboval by internistu,kardiologa.....pokud, tak minmálně.Měl by důvěru pacienta a zasloužený solidní příjem.
Nejsem praktik.
0/0
20.3.2006 14:39

vladazyka

Dobrý den všem diskutujícím.
Víte. co mě na těchto diskuzích dost často udivuje? Že se jen velmi vzácně vyskytne názor, který se skutečně zabývá daným problémem. Takže vlastně celá diskuze naprosto postrádá význam. Kromě pár nepublikovatelných titulů na adresu kohokoli z vlády či dokonce i z diskutujících se člověk nic nedozví a k ničemu se nedobere....a tak mám pocit, že ten chaos, který se děje v politice (ale který narozdíl od chaosu v této diskuzi má jistou logiku) je jen odrazem naší neschopnosti zaujímat takové názory a postoje k různým situacím, které s sebou přinášejí alespoň náznak řešení či alespoň náznak lidské moudrosti. Z předpokladu, že na tomto webu komunikuje malý vzorek naší vzácné české společnosti, musí člověk dojít jen k jednomu názoru, a to, že je docela zázrak, jak u nás vlastně všechno dost dobře funguje.Hezký den všem, ale dnes není o čem diskutovat.
0/0
20.3.2006 10:23

JanSlanina

Re: Dobrý den všem diskutujícím.
Jestli nerozumíš tomu o čem je řeč tak ani nic nepiš -to co jsi napsal  je mnoho  slov o ničem a vidím ,že i ostatní diskutující zbytečně tlachají a problému nerozumí.
0/0
20.3.2006 10:41

donald007

Re: Dobrý den všem diskutujícím.
Věcně máš naprostou pravdu, ale zamysli se, do jaké míry to co tu čteš je třeba brát vážně. Já se sem chodím například pobavit, naštvat prár blbů, což se mi ve většině případů podaří - avšak nijak to neprožívám ani urážky ani stupiditu "známých flustrovaných firem". Podstatné je, že ten vzorek, co se tu vyskytuje předpokládá, že vývoj věcí bude dle jejich představ (výsledek voleb, arbitráží, demisí apod.) - přitom opak je pravdou.
0/0
20.3.2006 10:47

Muslym

Opravdu nikomu nevadí,
že se v diskusi jako argument používá, kolik kdo vidělává? Takto argumentoval Jakeš, když mluvil o Zagorové. Poté to oprášil jeho myšlenkový nástupce Paroubek a především "Inteligence ve službách zločinu" Rath... Pokud vydělávám poctivě, je bohatství známkou schopností nebo pracovitosti, nikoliv něčeho negativního.
0/0
20.3.2006 10:14

CyklonB

pro 0100
Nemám Tě rád, protože jediný co umíš, je dát odkaz na web, kde je reklama na stranu bezpáteřních haj.lů. Můj blízký příbuzný z Trutnova, dělal poradce panu Luxovi, což byla největší hyena, hned po Kalouskovi. Na jednu stranu hodný táta od rodiny, na druhé chladný zkorumpovaný ministr, který tady položil co se dalo. Samozřejmě asi zdarma. Možná. Z vlastní blbosti. Každopádně byl manipulovatelný naprosto neuvěřitelně, v kombinaci s vypočítavostí....vím k čemu tomu mému příbuznému a jak pomohl. To na začátek. Současná KDU-ČSL se svými názory by se tak hodila do roku 1930, a její pan předseda je jako církev. Jde příkladem. Je skromný, bydlí naprosto tuctově, hmotné statky nemá, nepočítat prosím byty po polomafiánech, ze svých 130 tisíc jako správný křesťan drtivou většinu dáva na charitu.....Je mi z Tebe na zvracení. S podivem je také to, že někdy tady cenzor zasahuje až moc,ale Tvoje odkazy jsou v diskuzích každý den. Asi jsi s cenzorem kamarád, nebo je to možná fanatický černop.delník, j
0/0
20.3.2006 10:14

Albert Nerom

Divím se. Jsme podivný stát.
U nás je všechno postavené na hlavu. Ukřivdění se cítí, či přímo vyhrožují a pak dokonce stávkují ti privilegovaní a relativně úspěšní - piloti, dispečeři, strojvůdci, lékárníci milionáři a teď už i privátní lékaři. Řadu jich znám; mají vesměs "narvané" ordinace, mnozí si rozhodně nemají na co stěžovat (různé soukromé kliniky, zejména ty, které se věnují movitějším ženám, kterých přibývá a které jako "pacientky" z nudy nevědí, co by si mohly ještě vymyslet, aby trumfly jiné takové podobné). Chápu rozhořčení těch, kteří jsou závislí na platbách od pojišťoven, že jen "dřou" a na peníze čekají, ale vše ostatní je trapná šaškárna. To, co se děje u nás, je skutečně fraška. Teď už čekám jen, že začnou "protestovat" či štěpit se od svých komor nejbohatší advokáti, nejúspěšnější daňoví poradci, odhadci nemovitostí, lepší a úspěšnější soukromí projektanti a architekti atd. Na tomto Kocourkově se podílí jak neschopnost ČSSD umět prezentovat svou politiku, tak štvavé kampaně ODS. 
0/0
20.3.2006 9:16

Zelenej Raul

Re: Divím se. Jsme podivný stát.
Běž si o tom nejdříve něco přečíst! "Narvaná ordinace" je něco jiného než "narvaný obchod" příp. "narvaná restaurace". V dnešní státem určované platební politice pojišťoven je to v podstatě pravý opak...
0/0
20.3.2006 9:38

Hans01

Re: Re: Divím se. Jsme podivný stát.
Máš naprostou pravdu, ALE řekni i to B a popiš situaci lékařů v nemocnicích.
0/0
20.3.2006 9:50

Dezo-Conka

Re: Divím se. Jsme podivný stát.
No a víš o co jde?
Aby se nevyšetřovaly movité a jinak zdravé ženy,ale lidé nemocní a to kvalitně.Nejde o to vydělávat na zdravých ale léčit nemocné.
85% lidí má na echu lehkou nedomykavost mitrální chlopně.....
stačí si tudíž zvat na kontrolu  tyto zdravé lidí 1x do roka/jestli se jim ta nedomykavost nezhoršuje/ a je vyděláno......náklady nulové/nepíše se léky/,paničky spokojené,pojišťovna také,lékař nepřekračuje limit na rodné číslo, a nemocní lidé
čekají na vyšetření týdny......
Člověk,který v tom neumí chodit,celý život dřel a nebyl u doktora tak často dříve umře než se mu dostane adekvátního vyšetření...
Hlavně ,že nikdo nepřekročil limit na unicitní rodné číslo.Postkomunistický Absurdistán.
0/0
20.3.2006 9:42

JanSlanina

Re: Re: Divím se. Jsme podivný stát.
Máš sice pravdu,ale řeč je o komoře a mě taky pěkně s*re ,že musím platit Kubkům a jiným funkcionářům ,kteří oprakticích tvrdí jen to nejhorší.Tady bude s ostatníma debata asi planá ,protože nemůžou vědět o čem je řeč.
0/0
20.3.2006 10:45

emerson

Re: Divím se. Jsme podivný stát.
ČSSD prezentuje svoji politiku poslední dobou velice průhledně.Akorát, že nás to stojí moc peněz.No ono to vlastně není jen poslední dobou:"Zavedeme plošné přídavky na děti. Změníme strukturu daní ve prospěch posílení váhy daní z příjmů oproti nepřímým daním (DPH)," sliboval Socánek. Tehdejší předseda Špidla tvrdil, že šetřit není potřeba, neboť "zdroje tu jsou". "Sliby nebyly zasazeny do reálného rámce. Byli bychom blázni, kdybychom trvali na něčem, co není ekonomicky reálné," řekl ale Sobotka v květnu 2003 MF Dnes.
0/0
20.3.2006 9:45

JanSlanina

Re: Divím se. Jsme podivný stát.
Nevíš co mluvíš asi trochu moc závisti ,ale mozek nemáš
0/0
20.3.2006 10:43

Albert Nerom

Re: Re: Divím se. Jsme podivný stát.
Vysvětli mi, člověče z mozkem, v čem je ta moje údajná "závist". Nikomu nezávidím, poctivě pracuji (na svém) a mám se dobře. Vyslovil jsem jen podiv nad tím, že se u nás cítí nejvíce ukřivděni ti, kteří si mají čerta starého (slušně řečeno) na co stěžovat. Já nechodím demonstrovat a jen mne štve, že se u nás všechno využije za politikum. Mlátí se prázdná sláma ohledně hlady umírajícíh lékárníků, dává se prostor soukromým doktorům jen proto, že jsou blíže jisté politické partaji než ti, kteří jsou "zaměstnanci" a jsou tudíž blíže partaji jiné atd. atd. Podivil jsem se jen nad tím, čeho všeho se dá v tom našem Kocourkově využívat. A propos. Lidi bez mozku jsou Ti, kteří se nechají masírovat médii. Nechci být sám sobě diagnostikem, ale moje sebevědomí mi říká, že toto postižení není právě můj případ. Spíše se zamysli nad sebou.
0/0
20.3.2006 11:29

macovka1

Sytý hladovému nevěří
Paktici se mají dobře, jejich náklady na ordinaci jsou ve srovnání s náklady na provoz nemocnice mizivé. Jejich oddělení od ostatních je logické a žádoucí. Veřejnost jasně uvidí, kde je problém a nebude při požadavcích lékařů z nemocnic poukazovat na blahobyt praktiků.
0/0
20.3.2006 8:08

Zelenej Raul

Re: Sytý hladovému nevěří
Jekale Jekale, zase ta závist? A přitom by sis to ani na minutu nevyměnil...
0/0
20.3.2006 9:40

macovka1

Re: Re: Sytý hladovému nevěří
O závisti tu nebylo ani slovo. Asi jsi špatně četl.
0/0
20.3.2006 13:07

Jen Aby

1 200 ??
a co ti ostatní? to jsou všechno lékaři-bolševici?
0/0
20.3.2006 7:20

poiuz

Re: 1 200 ??
Ale kdepak, jen jsou předposraní, aby je sviňa dráthenická nepřipravil o praxe...
0/0
20.3.2006 7:29

Ftipnejj

Zrusit povinne clenstvi
Nejlepsi by bylo zrusit povinne clenstvi !!!
0/0
20.3.2006 7:16

JanSlanina

Re: Zrusit povinne clenstvi
0/0
20.3.2006 10:47

0100

Doktoři by se měli především zasadit o změnu zákona o nepovinném členství..
Kdo nechce, ať neplatí a nemusí se nikde sdružovat.Komory stejně vymysleli jen vychcánkové, které si na úspěchu druhých vybudovali karieru jako Rath. Nicméně Udělat komoru soukromých lékařů není také od věci.Pah se mohou jít Rath s Kubkem bodnout, protože nejvíce peněz tam jde právě od soukromých lékařů. Bude konec jejich odborů.To, že se ptájí lékaři, kde je oněch 60 milionů, to je správné.Kdopak je prošustruje?více: http://www.odborar.webzdarma.cz
0/0
20.3.2006 6:55

Engena

Re: Doktoři by se měli především zasadit o změnu zákona o nepovinném členství..
Tak jednoduché to není. Členství v komorách je povinné. Když nejste členem nemůžete vykonávat povolání lékaře, lékárníka, zubaře ...
0/0
20.3.2006 7:11

crm6

Re: Re: Doktoři by se měli především zasadit o změnu zákona o nepovinném členství..
Jo, jo. Jako u každé jiné mafie.
0/0
20.3.2006 8:54

JanSlanina

Re: Doktoři by se měli především zasadit o změnu zákona o nepovinném členství..
Moc pěknej názor
0/0
20.3.2006 10:48

jkzrt

menšina
Menšina chce rozhodovat v ČR.Typické pro Čechy!
0/0
20.3.2006 6:10

prazakm

Re: menšina
Jenomže ta menšina není tak malá, aby musela držet hubu a krok s parazitující většinou.
0/0
20.3.2006 7:05

Engena

Re: menšina
Problém je v povinném členství. Když musíte být povinně členem komory, které nezastupuje Vaše zájmy, tak jste v nezáviděníhodné situaci.
0/0
20.3.2006 7:13

kiki46

Re: menšina
Socani si myslí, že demokracie je prosazování vůle většiny, masy¨
Omyl, v demokratických státech mají zaručená práva i jednotlivci!!
0/0
20.3.2006 8:29

Dezo-Conka

ČLK
je především profesní organizací lékařů hajících jejich zajmy.
To však neplní,hají jen zájmy lékařů nemocničních.
Koubek je Rathův nohsled,měl by jít od válu.Mám pocit jako by s tichým souhlasem Ratha a Koubka pojiˇš´tovny
chtěly zlokvidovat 30% soukromých praxí.Nejdříve kontraktační povinnost z roku 1993,kdy si mohl praxi zřídit každý/proč i lékaří pouze s jednou atestací a 3 léty z praxe v oboru ?/ a teď sprostá likvidační politika pojišťoven.Kdo je autorem regulačních srážek a systemu úhrad,kdy internista dostane 300 Kč na jedno rodné číslo
za půl roku?To si každý spočítá,že nastane hon za rodnými čísly a vyplatí se vyšetřovat předeším zdravé.Tak ordinace internistů zaplní nezávažné hypertenze apod,kdy pacient užívá 1/2 tbl beta blokátoru denně.Vybavení 1.linie je horší než za 1.republiky.Co má váš praktický lékař? Tužku a tonometr. Koubek a Rath nemají absolutní zájem,aby 1.linie fungovala.
Starý Rath se zajímal o metabolismus tyrozinu a m
0/0
20.3.2006 6:04

Dezo-Conka

Re: ČLK
a mladý upřednostňuje lékaře zabývající se funkcí dejodaz v mozku před lékaři 1.linie.Postkomunistický Absurdistán s Kim Čong Rathem a jeho nohshledem Koubkem u moci.
0/0
20.3.2006 6:06

Juzko

Re: ČLK
Zírám na "odborné " hodnocení chádáků lékařů. obzvláště těch soukromých.Jejich nenažranost je nekonečná, chdáci pracují 3 měsíce zadarmo ??? - nebo jen zpoždění plateb. Rath by měl zveřejnit jejich měsíční příjmy od pojišťoven a pak by značně ubylo zde uvedených příspěvků.Nejedná se o žádné chudáky, nemající na mizerné výplaty jejich sester, jež na rozdíl od státních berou. Zná někdo chudého praktického lékaře ?? Nejde mi o závist, přeji jim evropsky přiměřený   plat-  v relaci českých podmínek - přece neplatí za služby evroské ceny v EU ale české.Praktiků je jistě nadpočet stejně jako lékárníků,takže i jejich redukce je k diskuzi.
0/0
20.3.2006 8:44

kostakostic

Re: Re: ČLK
Milý Juzko, vám taky zaměstnavatel zadržuje 3 měsíce plat? Ty 3 měsíce opravdu pracují lékaři zadarmo, nebo si myslíte, že ne? Je-li praktiků a lékárníků nadpočet myslíte, že je rozumné je "redukovat"! No, a jak si takovou "redukci" představujete? Snad nejlépe postavit je ke zdi a zastřelit, nebo nahnat do pracovních táborů někam na uran. Jenže to dělali už bolševici a to snad máme už zasebou.
0/0
20.3.2006 9:13

Dezo-Conka

Re: Re: ČLK
Nejsem praktik,ale praktici nejsou žádní boháči ani u nás ,kde skoro všichni mají v péči 2200-2500 lidí.
60-70 pacientů za den,sam katar HCD,záda,neschopenky....... náročná
ale sterotypní práce,bez možnosti samému něco vyšetřit do hloubky.....
Návštěvnost 16x do roka na pacienta...
a nezájem vedení komory a MZd,pojištoven na zkvalitnění péče v 1.linii.....dělá z praktiků otroky,dělníky medicíny,kteří za svou těžkou práci sklízejí jen nevděk.
Nejde jen o peníze,jde o náplň a organizaci práce.
0/0
20.3.2006 9:26

JanSlanina

Re: Re: ČLK
Milý Juzko uklidni se jseš závistí celej rudej a asi i přesvedčením je to na tobě vidět ty chdáku socanská
0/0
20.3.2006 10:52

JanSlanina

Re: ČLK
Já mám i EKG
0/0
20.3.2006 10:50

huhu007

Re: Re: ČLK
neříkejte.  A umíte ho aspoň interpretovat, nebo tím jenom děláte dojem na nicnetušící pacienty?
 
0/0
20.3.2006 11:28

donald007

Naopak
Hrozí jí ozdravný proces, kdy se z ní vyčlení dobytek byť významně nepočetný, nicméně v určitých dobách škodící.
0/0
20.3.2006 6:00

smotitak

Re: Naopak
Donalde slezte z toho lustru,přehřejvá vám mozek.
0/0
20.3.2006 6:02

donald007

Re: Re: Naopak
Naopak můj mozek je klidný - zatím poránu odpočatý - některé příspěvky mi dávají za pravdu. Nechť se LK rozmělní. Bude to jako odbory na dráze. Jedna obrovská většina druhá menšina - na rozdíl od strojvůdců - živoříví na okraji. Že se LK rozpadne nehrozí, protože tu zdravou část politici vudou podporovat, neboť jí potřebují pro sebe, rodiny a známé - jak jinak. Ta první linie nezajímá ani komunální politiky (zajímá babička a dědečky, ale to je politikům jedno, v mimovolební době určitě) - takže členové komory si mohou vybrat.
0/0
20.3.2006 6:29

doktor_bota

Re: Re: Re: Naopak
Tedy nazvat praktické lékaře dobytkem a živořící menšinou, ty jsi opravdu dement k pohledání.
0/0
20.3.2006 6:33

smotitak

Re: Re: Re: Naopak
Tos nemusel na mě tak rozsáhle reagovat.Omlouvám se.
0/0
20.3.2006 6:35

donald007

Re: Re: Re: Re: Naopak
Není třeba se omlouvat, ta reakce byla vysvětlení i k ostatním příspěvkům, prptpže už nehodlám ztrácet čas plkáním a musím pracovat, abych měl plat.
0/0
20.3.2006 6:58

Muslym

Re: Re: Re: Re: Re: Naopak
To vysvětluje: plat, ne příjem.
0/0
20.3.2006 10:21

babacek

Když Rathovo
dvojče přebíralo funkci zvedaly se hlasy které to odsuzovaly.Mnozí se však zastávali a poukazovali na jakási zamlžená pozitiva toho jedince. A neulynulo ani mnoho času kdy se začíná ukazovat,že pravdu měli odpůrci.
0/0
20.3.2006 5:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.