Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie chytila vraha starostky, není mu ani 18

Policie zadržela den po činu vraha třiačtyřicetileté starostky Liberka na Rychnovsku. Pachatelem je mladistvý, proto jeho identitu tají. Vzhledem k věku hrozí mladíkovi nejvýše 10 let. Je v policejní cele, vyšetřovatel podá návrh na uvalení vazby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mlokman

Je to jasne...
Tak podle toho co ted padlo na nasi slavne TV NOVA, tak je to JEJI syn. To je priserne. :(
0/0
15.3.2006 19:49

qoknu

Re: Je to jasne...
Přesně tak, je to její syn.Nova to dost mazace prokecla. Včera totiž říkali, že její syn se schoval pod postel a že je v šoku.Dneska jen Nova potvrdila, že pachatel se schoval pod postel
0/0
15.3.2006 20:44

_m-

Re: Re: Je to jasne...
A docela by mě zajímalo jak vypadal tatínek, resp. jestli nebyl chlapec adotovaný - ukazovali ho sice zezadu, ale byl to teda echtbrunet - podle fotek nebyl po mámě ani trošku.
0/0
16.3.2006 8:25

jajaja00

Dotaz :
Jaký je rozdíl mezi vraždou a brutální vraždou ?
0/0
15.3.2006 17:33

2Mac7

Re: Dotaz :
jsou rozdílné a různě dlouhé způsoby umírání , to jste netušil ?
0/0
15.3.2006 20:51

jajaja00

Re: Re: Dotaz :
Tušil, jenže jsem měl na mysli, že trest je pro pachatele vraždy prakticky stále stejný.
0/0
16.3.2006 9:06

_m-

Re: Dotaz :
Myslím, že zaastřelit někoho je o něčem jiném, než ho zapáoit a poté umlátit sekerkou...........
0/0
16.3.2006 8:26

jajaja00

Re: Re: Dotaz :
viz. předchozí odpověď
0/0
16.3.2006 9:06

CarterV18

Pritvrdit tresty
Jelikoz jsem z blizkeho okoli,vím jak se to stalo a vražda to byla skutečně brutální. Já osobně jsem pro obnovení trestu smrti, pro mladistvé bych pak rázně přitvrdil. Bohužel tentokrát to nebude příliš tvrdé soudce přihlídne na to, že dotyčný mladík je osoba,, která má duševní problémy.
0/0
15.3.2006 15:51

Hater

Navrhuji popravu od 14 let věku.
Oko za oko, zub za zub. Pokud se to tomu smradovi prokáže, rozdrtil bych mu veřejně hlavu kovářským perlíkem. Jen tak by bylo spravedlnosti učiněno za dost. Falešná humanita musí jít stranou. Za zločin musí následovat trest, ne bububu a tytyty!!!
0/0
15.3.2006 14:20

cinsky_buh_srandy

Re: Navrhuji popravu od 14 let věku.
moje slova
0/0
15.3.2006 15:47

Horle

Re: Navrhuji popravu od 14 let věku.
0/0
15.3.2006 18:25

Deleter

Re: Navrhuji popravu od 14 let věku.
Á, Hejtr, místní e-silák. Silně pochybuji, že bys byl schopen perlíkem pronikat do tajů mozkové tkáně, frajere.
0/0
16.3.2006 8:53

AnalProbe

Re: Re: Navrhuji popravu od 14 let věku.
Perlik je 60-90 cm dlouha a 3-10 kg tezka kovarska dvourucni palice (obe plosky jsou rovne). V cem vidis problem?
0/0
16.3.2006 12:30

VyMeTaky

Re: Navrhuji popravu od 14 let věku.
Proc ne rovnou ho privazat na kladu a prohnat katrem nohama napred? Co treba vpletani do kola?
0/0
16.3.2006 11:42

libienski

Re: Navrhuji popravu od 14 let věku.
Nebo už raději od 2 let. Oko za oko, zub za zub. Konec konců i rvačka ve školce zatraceně smrdí minimálně výtržnictvím!!!!!
0/0
16.3.2006 12:10

eterson

Ja bych zavolal ParouBACKOVI
A jen z jedineho duvodu, protoze on my kontakty na vyssi moc a tam vi vse...takze pokud nekdo chce vedet kdo zabil milou pani starostku tak at se obrati na Misu kulicku co si ted hraje na parlamentnim pisecku...
0/0
15.3.2006 13:53

_m-

na novinkách na diskuzi
"Jsem z Liberka a všichni to tady věděj že to byl její syn,máma mu nechtěla dát na motorku,tak ji zabil sekyrkou...Neuvěřitelný a strašný...Za tohle by měl dostat smyčku a ne 5 let!!!"
0/0
15.3.2006 13:12

Kleki Petra

Re: na novinkách na diskuzi
To by byl ovšem nářez!  
0/0
15.3.2006 13:14

_m-

Re: Re: na novinkách na diskuzi
Jo :-(((. Zlatý moji grázlíci...............
0/0
15.3.2006 13:16

Jeli-man

Re: na novinkách na diskuzi
ze stejne diskuse: "Předchvilkou mi volal kámoš, co bydlí opodál a prej to udělal František Plotský a nejspíš byl pod vlivem omamných látek. Je mu prej kolem 14.let "
0/0
15.3.2006 13:30

AnalProbe

Re: Re: na novinkách na diskuzi
Co presne bral?
0/0
16.3.2006 12:31

Mak1

Re: na novinkách na diskuzi
Souhlas - v takovýchto případech by věk neměl hrát roli
0/0
15.3.2006 14:14

qoknu

Re: Re: na novinkách na diskuzi
Nesnížili trestní odpovědnost na 14 let?
0/0
15.3.2006 21:27

kalaban

.....
Docela by mne překvapilo, pokud by vrah nebyl blízký příbuzný. Stačí občas kouknout do novin a člověk zjistí, že podobné "věci" jsou nejčastěji rodinnou zaležitostí. Je to smutné , ale je to bohužel tak....
0/0
15.3.2006 12:47

pedr64

Re: .....
to říkají i dlouhodobé statistiky, vrah je nejčastěji osoba příbuzná nebo známý oběti. Kalivoda a Stodolovi jsou vyjímka potvrzující pravidlo
0/0
15.3.2006 13:26

the bear

Policie chytila vraha???
Nesmysl, Mlada Fronta Dnes je obycejny bulvar.
Policie pouze zadrzela podezreleho, jeste neni ani obvinen a uz jej vsichni odsoudili. Je mi z toho na bliti.
0/0
15.3.2006 12:21

jojoj897

Re: Policie chytila vraha???
pokud píší "........ Policie chytila vraha" tak proč se divíš  A jestli to udělal tak si to holt bude muset odtrpět a pokud to neudělal, tak má šanci vysoudit slušný odškodný ......
0/0
15.3.2006 12:28

jojoj897

TO jeliman 11:46
jelimane - co ty máš za komplex, že máš potřebu pokoušet se urážet  ja v příspěvku v čase 11:41 nic netvrdím, pouze předkládám k diskuzi otázku - a co následuje  jedině primitiv jeliman se snaží exhibovat  máš pro to racionální důvod všichni ostatní reagují slušně ....... no co, i takoví jsou mezi námi
0/0
15.3.2006 12:16

Jeli-man

Re: TO jeliman 11:46
tak koukej ty chudinko... jestli je to co sam pises pouze predlozena otazka, tak dovol abych se smal... jiz predjimani zaveru slovy "co by asi tak mohlo ....." neni slusne polozena otazka v diskusi... nehlede na to, ze vytah obeti a pachatele syn matka je cira spekulace, kterou ty se hned ohanis jako faktem... proto ti pisu jak pisu... jen pro hlupaka je slovo psane v novinach nebo recene v televizi nezvratitelnou pravdou a jedinym spravnym nazorem. nemam rad lidi o maj hned jasno, co maj hned zaver, ac je z jejich prispevku absolutne zjevna absence vlastniho logickeho usudku... a proto ten hlupak... nehlede na to, tva reakce s nadmernym poctem obrazkovych blbinek, vcetne tech blikajicich me v tomto mem dojmu jen utvrzuje... tohle neni exhibice, to je odsudek primitivu jako se ty a tobe podobnych....
0/0
15.3.2006 13:20

butch2

škoda
že tady nejsou nějaký hutný fotky...
0/0
15.3.2006 12:01

Loubik1

syn?
Pokud vím, tak podezřívali jejího 16ti letého syna... to by sedělo.... každopádně, je-li to opravdu viník, tak děkuji PČR...
0/0
15.3.2006 11:53

Kleki Petra

Re: syn?
Víš něco, co my ne, a co by mohlo způsobit, že bychom se tu přestali dohadovat a vyrábět konstrukce?
0/0
15.3.2006 11:56

Mc_Bain

Děkuji ...
... za všechny občany policii, za dobře odvedenou práci.
0/0
15.3.2006 10:52

12h

Re: Děkuji ...
Tak byla zabita takovým způsobem, že to policie nebude zveřejňovat. Říká jejich mluvčí. Deset let to je zbytečnost. Až bude venku tak mu bude tolik, v kolika si jiní teprve užívají studentská léta. Uvidíme kolika lidem to ještě pak spočítá. Měli by zavřít za jeho budoucí vraždy zákonodárce, kteří toto umožňují. A utajení identity, bezva, nemají třeba i nějaké konto na příspěvky na jejich psychické problémy? Dal bych mu kus z daní které já budu odvádět na jeho pobyt za katrem
0/0
15.3.2006 11:09

TommyCZ

Re: Re: Děkuji ...
Jakmile bude pravomocne odsouzen, tak zverejnit, ale do te doby bych dodrzoval presumpci neviny a identitu utajoval.
0/0
15.3.2006 12:37

Kleki Petra

Opět všichni přesně víte, co se stalo.
Gratuluji. Z deseti řádek na netu získat absolutní jistotu o příčinách následku, to je udivující potvrzení o naprosté genialitě tohoto národa. Když tady před nějakým časem proběhla zpráva o pokusu o znásilnění dívky, která bodla násilníka kapesním nožem, načež on zemřel, všichni se rozplývali nadšením nad odvážnou školačkou, jen houšť, více takových atd. Aštar vám snad sdělil podrobnosti, za kterých ten kluk tu ženskou zabil?
0/0
15.3.2006 10:29

katone

Re: Opět všichni přesně víte, co se stalo.
Jeden aspoň trochu s nadhledem psanej komentář v debatě.
 
Je opravdu s podivem, kolik je mezi náma lidí schopných provést (našťestí slovem) lynč bez jakéhokoliv povědomí o podrobnostech, za kterých k tomu došlo.
 
0/0
15.3.2006 10:44

JTR

Re: Opět všichni přesně víte, co se stalo.
Je to pravda, třeba ji zabil při nutné sebeobraně před znásilněním!!
0/0
15.3.2006 10:47

Kleki Petra

Re: Re: Opět všichni přesně víte, co se stalo.
Velmi vtipné. K popukání.
0/0
15.3.2006 10:54

JTR

Re: Re: Re: Opět všichni přesně víte, co se stalo.
v rámci objektivity ani tuto variantu nemůžeš předem vyloučit!!
0/0
15.3.2006 10:59

jojoj897

co by asi tak mohlo ospravedlnit syna, který zabije matku ?
0/0
15.3.2006 11:41

Jeli-man

Re: co by asi tak mohlo ospravedlnit syna, který zabije matku ?
nerikam ze to bylo tak, ale treba to, že matka syna týrala... ale to je asi moc na tvuj mozecek, ze? navic, ze je obvinen syn, ci ze to vubec spachal on, je jen cira spekulace.... ale asi ses nejlepsi kriminalista na svete a mas uz pachatele, dukazy, motiv a uplne jasno.... Jsi hlupak....
0/0
15.3.2006 11:46

JTR

Re: Re: co by asi tak mohlo ospravedlnit syna, který zabije matku ?
takže dle tebe řešit tento problém vraždou je v pořádku???
0/0
15.3.2006 11:47

Kleki Petra

Re: Re: Re: co by asi tak mohlo ospravedlnit syna, který zabije matku ?
Jak víš, že to byla vražda? To muže stanovit výhradně a jedině soud. Ve stádiu policejního vyšetřování je na takový závěr ještě hodně času.
0/0
15.3.2006 11:49

JTR

Re: Re: Re: Re: co by asi tak mohlo ospravedlnit syna, který zabije matku ?
samozřejmě třeba ji přejel doma vlak, ale pravděpodobnější je snad ta vražda nebo ne???
0/0
15.3.2006 11:51

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: co by asi tak mohlo ospravedlnit syna, který zabije matku ?
Mezi vraždou a nešťastnou náhodou je poměrně dost dalších alternativ. A pochybuji, že by starostka obce bydlela jako ty na nádraží.
0/0
15.3.2006 11:55

JTR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: co by asi tak mohlo ospravedlnit syna, který zabije matku ?
máš pravdu ani neštastnou náhodu nelze vyloučit, ale ani o nádraží se policie nevyjadřuje!!!
0/0
15.3.2006 11:58

hbf

Re: Re: Re: Re: co by asi tak mohlo ospravedlnit syna, který zabije matku ?
Soud rozhoduje o tom, jestli je obžalovaný vinen,tedy jestli spáchal trestný čin vraždy.
Což se nemusí nutně shodovat s realitou, že.
Za druhé, já si mohu o komkoliv myslet cokoliv. Klidně si tedy mohu o někom myslet, že někoho zabil, ač soud v této věci ještě nerozhodnul.
Uvědomte si, že diskuze na idnesu, jakož i jinde, jsou jen virtuální hospoda, lampárna a trafika, kde může kdokoliv nakdákat cokoliv.
0/0
15.3.2006 12:13

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: co by asi tak mohlo ospravedlnit syna, který zabije matku ?
Tedy i já. Takže máš stejný důvod reagovat na mě, jaký jsem měl já při svém příspěvku. Že?
0/0
15.3.2006 12:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.