Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sněmovna odhlasovala vyšší porodné i pastelkovné

Poslanci opět schválili zdvojnásobení porodného a také takzvané pastelkovné prvňáčky. Matky od dubna dostanou 17 500 korun. Rodiče prvňáků se mohou od července těšit na tisícikorunový příspěvek. Senát už normu odsouhlasil, kvůli formální změně ji ale vrátil Sněmovně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Quasar

Porodné
aspoň 1 000 000,-Kč a zpětně za padesát let... To co vám já slíbím, to vám nikdo nedá
0/0
27.3.2006 15:49

Hugo2006

Demografie
V roce 2050 bude složení obyvatel následovné: Cikáni = 50%
                  Ostatní = 50%
 To bude výsledek dnešní vlády ČSSD. Ale kdo bude dělat? Padesát procent nebude schopné živit těch padesát procent nemakajících, to vidíme dnes jak se hrnou do práce a to nejsou půl na půl.
0/0
15.3.2006 9:58

hovi

Re: Demografie
Souhlas. Kdo si chce pořídit rodinu s 2ma či 3mi dětmi, tak pro něj se nic nemění (byť peníze navíc přijdou vhod). Ale sociálně slabší občané s tím zajisté budou kalkulovat...
0/0
15.3.2006 11:16

Montaigne

Re: Demografie
a jak někdo vtipně napsal: Cikánský král bude přemýšlet, jak zvýšit produktivitu u české minority v zájmu udržení živ.úrovně
0/0
15.3.2006 11:21

budvarek

...
Doporučuju díl Simpsnů s názvem Pastelka a pak pochopíte, proč tolik peněz na pastelky http://simpsonovi.comics.cz/Popisy/homr.htm
0/0
15.3.2006 1:11

figurapce

omg
Vis to ty, vim to ja,on to nechape , ona se raduje za cizi penize ji pridelene (nechape souvislost, ze nez ji nekdo penize dal, jinemu je vzal, z nich odecet tucnou cenu za prerozdeleni a teprve potom je dal mamince), proste, jsme stado stupidnich ovci, popr oslu, kterym staci zamavat pred uzdou trsem slamy a pujdem tam, kam jezdec chce.To je cely. Tenhle narod je bohuzel stadem ovci a oslu(az na vyjimky), bohuzel, je to nase prokleti. Je to vizezstvi otroku, kteri nechteji sundat okovy, protoze by jim zejtra pan nedal nazrat. A za to tenhle narod tvrde zaplati, cimz mozna pochopi, o cem je svoboda volby. Ale spis ne. Co vic chtit od prizdisracu.
0/0
15.3.2006 1:03

vlákno

Konečně ODS pochopila, že na naší politické scéně pro ni není místo
očekávám slučovací sjezd s tradičnější a racionální KDU-ČSL.
0/0
15.3.2006 0:53

Larrax

Teda to je síla
... jak se teď před volbama může ČSSD přetrhout v rozdávání. Jejich voličům asi nedochází, že co stát občanům rozdá jim musí napřed sebrat a nikdy nerozdá tolik, kolik sebere, protože přerozdělování je velmi drahé.
0/0
15.3.2006 0:11

vlákno

Re: Teda to je síla
co to meleš troubo, hlasovali pro to všechny strany a odsouhlasil to modrý Senát. Nakonec to ještě podepíše maximální liberál Klaus, uvidíš...
0/0
15.3.2006 0:51

_Clayman

Nejak mi to nejde do hlavy s teba babyboxama...
Nejsem proti nim, naopak, ale jak je to s tou anonymitou?
 
Takže nějaká ženská (řekněme že ze sociálně slabší menšiny :o) porodí dítě, a za čtrnáct dní ho dá do babyboxu, a to úplně anonymně. Dostane porodné, a půl roku bere mateřskou?
 
Nebo matka v afektu zabije svoje dítě, a když se za nějakou dobu přijde na to, že legálně narozené hlášené dítě není k nalezení, a řekne, že ho dala do babyboxu (i když tam asi můžou porovnat její DNA se všemi nalezenými dětmi...)
0/0
15.3.2006 0:04

ondradve

hmm
a co by jim to udelalo kdyby to omezili jen na prvni dve deti???  takto se to bude zas jen zneuzivat
0/0
14.3.2006 23:09

sarume

Re: hmm
a na dve deti ženy a nebo dve deti muže?.) Jen pro priklad, z 1. manzelstvi mam 2 deti, ted mam třetí , ale s jinym otcem, ale ten ma jen to jedno:)
0/0
14.3.2006 23:27

tydýt

Re: Re: hmm
První dvě děti osoby, kterré se to týká, to je spravedlivé...
0/0
15.3.2006 0:00

eloš

Já souhlasím.
Nejbližší šance bude za 4 roky.
0/0
14.3.2006 23:05

Josefprav

Krátkodobý populismus nadevše.
Je to další vítezství socialismu. Hned druhé nejdůležitější po tom, co jsme předehnali Portugalsko. Huráááááá
0/0
14.3.2006 22:59

inzinierbula

Vyšší porodné a pastelkovné
Ano na rozdávání z cizího, to jsou naši poslanci kabrňáci. V čele s Jirkou Velikým Převelikým, který takto před volbami sbírá laciné body. A ODS mu v tom bohužel zdatně sekunduje. Jak zpívá Kapitán Kid: "(Paďouři si mohou třeba trhnout nohou), vždyť to jedna banda je"
0/0
14.3.2006 20:53

siskol

Re: Vyšší porodné a pastelkovné
No, sekundovat před volbami, když to socani s komančema a lidovci upečou je nutnost, jelikož volič je tvor iracionální a taky mohl by prchnout za lepší nabídkou pastelek , tak to ODS neutralizovala a Paroub s bolševiky na tom nic netrhnou.
0/0
14.3.2006 22:41

Josefprav

Re: Re: Vyšší porodné a pastelkovné
 Je to taktika boje. Bohužel.
0/0
14.3.2006 23:01

Josefprav

Re: Vyšší porodné a pastelkovné
Pokud to národ žere, tak ODS v tom sekunduje. Když je národ blbec?
0/0
14.3.2006 23:00

miciangora

re nosní můra
nemá to něco společného s nosní mandlí?
0/0
14.3.2006 19:34

habit

Re: re nosní můra
... i kdeže, to je můra nosnice...
0/0
14.3.2006 19:38

wessan83

Re: re nosní můra
takove trapne kecy a diskuze o nicem me prestaly bavit na zakladni skole, pak uz mi takove chovani prislo trapne
0/0
14.3.2006 19:39

Josefprav

Re: Re: re nosní můra
Máš ještě jinou než základní školu? 
0/0
14.3.2006 23:04

petr_sleder

:(
Nechápu, proč naši posalnci usilují o to, aby se nám tu množili cikáni ještě víc, než doteď. Nechápu, jak někdo může volit tyhle idioty.  
0/0
14.3.2006 19:34

Maxx-IP

Re: :(
Domníváš se, že Cikáni víc šukají, když jsou vyšší přídavky?
0/0
14.3.2006 20:05

Josefprav

Re: Re: :(
Nešujají víc, ale za stejné šukání dostanou víc peněz. To je snižování produktivity práce.  
0/0
14.3.2006 23:02

miciangora

no
konečně si cikáni budou moci koupit ty pastelky...
0/0
14.3.2006 19:30

wessan83

Re: no
jo bile pastelky, ktere dobre hori
0/0
14.3.2006 19:33

habit

Re: no
... jo, 40tiprocentní...
0/0
14.3.2006 19:34

1_130_202_135

Re: no
Myslíš hlavně zelenou...?
0/0
14.3.2006 19:35

V.Poustka

Re: Re: no
spíš bílou hůl
0/0
14.3.2006 19:46

V.Poustka

je třeba dohnat posledních 8 let - fofrem
ČSSD - Volební program 2002, 28. 1. 2002 "Vytvoříme podmínky pro růst porodnosti a finanční podpory s nezaopatřenými dětmi." Státní sociální politika prostřednictvím rodinných přídavků byla v roce 1997 1,6% HDP. V roce 2004 jen 1,2% HDP. Vláda ČSSD vydává na rodinnou politiku o čtvrtinu méně, než předchozí vlády.
0/0
14.3.2006 19:22

prafotr Morava

›››››››››››› ™
Klidně ať daj porodný a pastelkovný, ale jen těm kteří dělaj a ne těm asfaltům co jen vyžíraj ostatní, ti by měli fasovat kilo chleba na den a osobu a hotovo, víc na přežití nepotřebujou.
0/0
14.3.2006 19:20

habit

Re: ›››››››››››› ™
... Moravo, ty mě překvapuješ... to je snad prvně, co můžu s klidným svědomím dát palec nahoru...
0/0
14.3.2006 19:29

wessan83

Re: ›››››››››››› ™
rovna socialni davka 3k na osobu, o kterou clovek neprijde ani kdyz zacne pracovat a 3k na kazde dite (do poctu 4 treba) ... minimum administrativy, zadne dokazovani prijmu, spoustu usetreno na urednicich, najmech, energii apod
0/0
14.3.2006 19:31

monstrum

Sněmovna odhlasovala vyšší porodné i pastelkovné
Hmm, urazili proroka Mohameda, jdu podpálit sněmovnu ...
0/0
14.3.2006 19:19

kodox

Platit vic lidem z budoucich i stavajicich zbytecnych profesi ci pracaku?
Neni lepsi zpelsit podminky podnikani i vydelavani, aby lide meli dost penez na byty i deti a nemuseli cekat na penize, ktere jim stat ukradl a ted posila zpet - jiste o dost mensi
 
Prece schopni si na deti vydelaji - takhle se posilaji penize na materskou kazdemu buranovi a lidem, kteri uz tak stoji stat dost na vsemoznych podporach, pracacich a v neefektivnych zamestnanich, vytvarenych zvyhodnenim zahranicnich monopolu, ze kterych stat jinak nic nema..
 
TAHLE LEVICOVA PREROZDELOVACI POLITIKA - vyssi dane a vracet po korunach tem s detmi - ac se jedna o cloveka vyspeleho ci ne JE ZKAZA SLUSNYCH LIDI
0/0
14.3.2006 19:08

figurapce

Re: Platit vic lidem z budoucich i stavajicich zbytecnych profesi ci pracaku?
Vis to ty, vim to ja,on to nechape , ona se raduje za cizi penize ji pridelene (nechape souvislost, ze nez ji nekdo penize dal, jinemu je vzal, z nich odecet tucnou cenu za prerozdeleni a teprve potom je dal mamince), proste, jsme stado stupidnich ovci, popr oslu, kterym staci zamavat pred uzdou trsem slamy a pujdem tam, kam jezdec chce.To je cely. Tenhle narod je bohuzel stadem ovci a oslu(az na vyjimky), bohuzel, je to nase prokleti. Je to vizezstvi otroku, kteri nechteji sundat okovy, protoze by jim zejtra pan nedal nazrat. A za to tenhle narod tvrde zaplati, cimz mozna pochopi, o cem je svoboda volby. Ale spis ne. Co vic chtit od prizdisracu.
0/0
15.3.2006 1:00

wessan83

socani
misto toho aby udelali jednoduchy system dani a davek, tak zavadi nejake doplatky, priplatky, prispevky ... dani je tolik druhu, ze je mi z toho spatne, a neco se dani 2x ... vyplnit danove priznani, pro nekoho kdo pracuje jen bokem jako student (treba pro me) bylo nosni murou a narizeni a administrativy pozehnane ... v tehle zemi se opravdu nevyplati normalne pracovat, ale hledat jen jak vy*ebat se systemem
0/0
14.3.2006 19:01

prafotr Morava

Re: socani
no pokud máš v nosu můru tak utíkej k doktorovi
0/0
14.3.2006 19:03

wessan83

Re: Re: socani
debil se pozna na prvni pohled ... ty budes asi volic kscssd, ze si vyberes to nejmene dulezite z prispevku
0/0
14.3.2006 19:04

prafotr Morava

Re: Re: Re: socani
já ti na tvoje breky zvysoka se.., a jsem volič KSČM
0/0
14.3.2006 19:06

V.Poustka

Re: Re: Re: Re: socani
to ovšem spíše podporuje než vylučuje výše uvedené
0/0
14.3.2006 19:08

wessan83

Re: Re: Re: Re: socani
jak jsem rikal - debil (volic kscm)... je jasne na ostatni seres, tebe jen zajima, aby nikdo na tom nahodou nebyl lip nez ty a kdyz je, tak budes rad, kdyz ho stat okrade nebo zabije
0/0
14.3.2006 19:09

prafotr Morava

Re: Re: Re: Re: Re: socani
ne, já se.. na ty co furt jen fňukaj a brečí jak je jim ubližováno, ale to je jejich neschopnost.
0/0
14.3.2006 19:11

wessan83

Re: Re: Re: Re: Re: Re: socani
jj ... spousta tech "neschopnych" se odstehuje za praci na zapad a najednou jsou schopni ... ja nebrecim ... uz mam zajistenou vysoce kvalifikovanou praci v norsku kdyz budu chtit, takze si asi tento rok vezmu vs titul a abych vam tady jako neschopny nezavazel, tak odejdu ... ja jen nechci platit na zavistive kreteny jako ty, chapes?
0/0
14.3.2006 19:17

prafotr Morava

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: socani
no pokud studuješ tak jako kreténa platím tebe zatím já.
0/0
14.3.2006 19:21

wessan83

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: socani
ne ... ty jsi ten kreten, protoze zaplatis studium nekomu, kdo se odstehuje a vyveze svuj potencial a dane mimo republiku ... komunismus je prave uzasny v tomhle (a dalsich) zpusobu plytvani (holt delnicka trida) .... jinak taky platim dane, takze tim studium bohate zaplatim
0/0
14.3.2006 19:27

komise

Re: Re: Re: Re: Re: Re: socani
ty schopný volí voly KSČ?
0/0
14.3.2006 19:24

kodox

Re: Re: Re: Re: socani - Misto snizit dane zase prerozdelit ukradene penize obcanu..
Ty prispevky dostava spousta lidi, kteri rodi deti do podminek, ve kterych je vysoce pravdepodobnem, ze z nich vyrostou nevzdelane zateze statniho rozpoctu ci problemy jako cele tyto rodiny..TOTO PRERODELOVANI JE NESMYS¨L - maji umoznit lidem vydelavat - a schopni maji mit deti - a budou mit na to prostredky - nejvic. Socanska politika je zlodejstvi na schopnych obcanech a studentech - dane a poplatky jen rostou, aby se prerozdelovaly vetsinou naprosto zbytecnym volicum KSCSSD...
0/0
14.3.2006 19:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.