Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD chce zdržet zákon, který zapomněl na tuneláře

Jiří Paroubek prohlásil po jednání sněmovního klubu ČSSD, že chce odložit hlasování o trestním zákoníku. Z něj vypadl paragraf o tunelování. Premiér řekl MF DNES, že požaduje analýzu, zda je možné chybějící odstavec připojit k jinému zákonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

edik2

To se
To se ale ODS moc líbit nebude,vždyť ona je na tom,co zapoměl ten zákon ta strana založená.
0/0
14.3.2006 15:36

Borgh

MFDNES to prezentuje, jako by ten paragraf vypadl sám od sebe!
Asi se jim nechce připomínat, že to bylo na návrh bastarda Bendy z Obstrukční Defraudační Strany.
0/0
14.3.2006 15:03

EasyR

Re: MFDNES to prezentuje, jako by ten paragraf vypadl sám od sebe!
To je paráda, jak jeden Benda dokáže přehlasovat parlamentní většinu KSČSSD :o)))
0/0
14.3.2006 15:07

Borgh

Re: Re: MFDNES to prezentuje, jako by ten paragraf vypadl sám od sebe!
že celá sněmovna je banda lemplů a absentérů je jiná věc...
0/0
14.3.2006 15:10

babacek

Re: Re: Re: MFDNES to prezentuje, jako by ten paragraf vypadl sám od sebe!
To není jiná věc to plně a bezprostředně souvisí.
0/0
14.3.2006 15:15

navsteva

Soudruzi by meli prestat chlastat
vodku a vzdat se hromadne mandatu. Kdyz jeden tyden hlasuji jako jeden muz pro a druhy tyden deaji ze oni nic a chcou hlasovat proti, tak by si meli udelat trochu jasno.
0/0
14.3.2006 14:36

edik2

Re: Soudruzi by meli prestat chlastat
Pro tento stát by bylo nejlepší,kdyby voliči nevolili ODS.Cokoli jiného,ale ne ODS.
0/0
14.3.2006 15:37

Kleki Petra

Re: Re: Soudruzi by meli prestat chlastat
Tedy i komunisty?
0/0
14.3.2006 16:10

play-boy

Klasicky zvrhlá diskuse...
...na téma ODS versus ČSSD. Myslím si, že drtivá většina diskusí k tomu před volbami zvrhávat bude, což bohužel ukazuje mnohé. Podstatné je asi to, že mezi voličstvem obou politických stran není rozdílu, jelikož jeden na argumenty druhého neslyší, bez ohledu na to, co se říká.
0/0
14.3.2006 13:58

Otabota

Re: Klasicky zvrhlá diskuse...
Ano, máte pravdu.
Problém je, že je tu spousta voličů vyloženě středových, kteří by nevolili ani vpravo ani vlevo.
Ale ukažte mi takovou stranu...
 
Takže nakonec to bude kdo z koho, a bude se volit menší zlo...
0/0
14.3.2006 14:09

Borgh

Re: Re: Klasicky zvrhlá diskuse...
Předpotopně primitivní dělení voličů na pravicové a levicové u nás postrádá smysl. Lidé spíše rozdělují strany na seriózní a neseriózní. A pro většinu lidí je ODS krajně neseriózní strana. Pamatují si totiž velmi dobře ten bordel v devadesátých letech.
0/0
14.3.2006 15:12

babacek

Re: Re: Re: Klasicky zvrhlá diskuse...
Nemáte náhodou zato,že co se týká různých kauz ČSSD jen za poslední rok zabodovala tak,že jí již ODS nemůže dohnat.
0/0
14.3.2006 15:18

good_luck!

Re: Re: Re: Re: Klasicky zvrhlá diskuse...
Máte pravdu, jenže problém je, že za ODS se kradlo tak, že na "lidi" nezbylo. Oproti tomu se ČSSD poučila, takže sice taky krade, ale současně rozděluje (všem, nejen bratrům "zlodějům").
0/0
14.3.2006 16:08

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Klasicky zvrhlá diskuse...
Mne dali nic ani jedni.A ani neznám nikoho komu by dali.
0/0
15.3.2006 5:04

itučňák

Přiřadit zákon
Ať dodatek o "tunelářích"  Pablbek připojí k zákonu o registrovaném partnerství. Potom bude pro tuneláře polehčující okolnost, pokud bude homosexuál a partner bude navíc smět po něm dědit, jako Paroubek po Zemanovi.
0/0
14.3.2006 13:24

mateusik

narod dementu..nic jineho nejsme
Pratele uz to tady napsali hezky Josefprav a Milan Kolar. ZA a] zakon naprosto neztraci moznost postihu tzv. tunelaru za b] zakon predlozili i celni predstavitele USDEU a CSSD predevsim. Takze proc se to porad svadi na ODS kdyz za to maji odpovednost VSICHNI ..jak ODS tak CSSD a jeste jednou to napisu pro slabomyslnejsi obcany z levicovejsich rad. CSSD TENTO ZAKON PRINESLA K SCHVALENI spolecne s US DEU a ODS. MUZETE NYNI NAPSAT NEKDO Z CSSDKSCM VOLICU NECO ROZUMNEHO A NEJEN OPAKOVAT SLOVA SVEHO KAPA PAROUBKA? Ale ani v to nedoufam. Je to jako za komunistu "HLEDANI VNIRTNIHO NEPRITELE JE VZDY JEDNODUSSI NEZ UKAZAT PODSTATU PROBLEMU" MYSLETE PRATELE, MYSLETE.
0/0
14.3.2006 13:10

good_luck!

Re: narod dementu..nic jineho nejsme
asi nechceš vyjádření po mně (alespoń jak čtu tvoji výzvu k voličům), ale ...
ČSSD, US-DEU (vládní strany??) předložili zákon parlamentu. Ovšem v tomto návrhu byl i paragraf, o který se tady už týden hádáme.
Jejich hloupost je, že nedocenili "poslaneckou iniciativu" p. Bendy z ODS. A proto se argumentuje ODS stranou....
Jinak samozřejmě pan Benda může předložit argumenty, které jiné paragrafy (a příklady) nahrazují tento zmiňovaný. 
0/0
14.3.2006 16:13

Josefprav

To je jen populistický aféra.
To jednak není zákon. To je jenom skutková podstata v trestním zákoně t.j. jeden § a těch § je tam tolik, že to vůbec nezpůsobuje žádný problém. Podvod je obecný pojem a co je to zpronevěra? To je také podvod. Neplacení stržených odvodů a daní ze závislé čiánnosti za zaměstnance je zvláštní skutopková podstata a při tom je to zpronevěra. V trestním zákoně může být polovina § a nic se nestane.  
0/0
14.3.2006 13:00

Ulrich

Re: To je jen populistický aféra.
Ta to zase ne. Mezi zpronevěrou a podvodem je rozdíl. Někdy sice může jít i o souběh obou trestných činů, ale skutkové podstaty se liší. Zpronevěry se lze dopustit bez podvádění a podvodu se lze dopustit bez zpronevěry.
0/0
14.3.2006 13:08

qiiz

Re: Re: To je jen populistický aféra.
Aneb :
postata se jeví a jev je podstatný. 
0/0
14.3.2006 13:10

qiiz

Re: Re: Re: To je jen populistický aféra.
ne, nemá tam být prostata
vypadlo mi d  = podstata
0/0
14.3.2006 13:14

Ulrich

Re: Re: Re: To je jen populistický aféra.
To je právě ono. Ty mi nerozumíš a myslíš si, že jde jen o hru se slovy. Přitom jen diskutuji s kolegou v našem pracovním jazyce.
0/0
14.3.2006 13:14

qiiz

Re: Re: Re: Re: To je jen populistický aféra.
Já Ti rozumín a nic si nemyslím. Ale jsem rád, že to dokážeš detekovat i na dálku.
Jen jsem poukázal na to, že podobná slova jen jinak poskládaná mohou být 3 lidmi vykládána na 4 způsoby....
0/0
14.3.2006 13:52

Ulrich

Re: To je jen populistický aféra.
Stejně tak neplacení odvodů není zpronevěra, protože ty odvody nejsou nic, co by zaměstnanci svěřili zaměstnavateli.
0/0
14.3.2006 13:09

Ulrich

Re: To je jen populistický aféra.
Na druhé straně to porušování zákazu konkurence, které dnes spadá pod zneužívání informací v obchodním styku, lze stejně dobře postihovat jako porušování povinností při správě cizího majetku. Tam ta duplicita skutkových podstat prostě je a návrh Marka Bendy je z hlediska logiky jedině správný.
0/0
14.3.2006 13:12

Milan Kolář

Re: Re: To je jen populistický aféra.
Kolego, máš pravdu. Socani však pravdu nechtějí. Oni chtějí pouze nalézt jakýkoliv klacek na ODS. Mají totiž fóbii z toho, že pokud bude vláda pod vedením ODS, půjdou od korýtek. Bude je čekat práce - asi jen rukama, protože na přemýšlení jsou líní. Pokud nejde o nějakou malou domů, rozhodně nic nevymyslí.
Jde tady tudéž o "shit" a Marek Benda se stal jen shodou náhod klackem v rukou kmotra Jiřího. Jestli je to známka, že už buldozer Jiří jiné nápady nemá a proto už se chytá takovýchto blbostí, je to jen dobře. Cítí, že je v koutě a žije v očekávání odchodu ze Strakovky.
0/0
14.3.2006 13:20

Milan Kolář

Kdo z vás ví oč jde??
Z toho co tady někteří píšou vyplývá, že netuší o čem mluví.
1. Není pravda, že vypadl paragraf o tunelování, paragraf o nějž jde, v zákoně zůstal, vypadla pouze dvě slovíčka, která nemluví o zneužití informací.
2. Sice to byl poslanec Benda, který upozornil, že původní znění mělo logickou chybu, ale stejný názor měli i členové ústavně právního výboru (i jeho místopředseda za ČSSD) a toto doporučení nešlo jako doporučení poslance Bendy, ale jako návrh celého výboru včetně sociálních demokratů.
3. Nynější obstrukce vyvolané ČSSD kolem schvalování zákona mají spíše zabránit tomu, aby exponenti sociální demokracie neskončili u Ivoše Svobody nebo v jiné cele.
Všimněte si, co řekl kmotr Džodžino. Jeho snahu tento zákon neschválit je třeba správně pochopit jako snahu zabránit trestnímu stíhání jeho soukmenovců či jeho samotného. To snad už všichni socani zapomněli na noční můru Paroubka -má jméno První Pražská Banka? 
0/0
14.3.2006 12:59

itučňák

Re: Kdo z vás ví oč jde??
0/0
14.3.2006 13:25

Ulrich

Demagogie
Skutková podstata trestného činu zneužívání informací v obchodním styku vůbec není vymezením typického tunelování. To, co se u nás míní tunelováním, spadá pod trestné činy porušiování povinností při správě cizího majetku a poškozování věřitele. V neděli to hezky v Otázkách Václava Moravce vysvětlil Tomáš Sokol. Další účastník debaty, Josef Zieleniec, to vůbec nepochopil a mlel svoji nesmyslnou písničku o amnestii tunelářů.
0/0
14.3.2006 12:59

Milan Kolář

Re: Demagogie
Kolego souhlasím. Jenže pokus se příznivcům asociálně demagogické strany vysvětlit, že zneužití informací v obchodním styku není nutné doplňovat o zneužití postavení (tato dvě slova pokud vím vypadla).
 
Zeptám se jinak: Komu pomůže nepřijetí zákona či jeho pozdější přijetí. Tozhodně z něj museli mít největší hrůzu právě sociální demokraté a jejich kámoši a štědří sponzoři z šedé ekonomiky, možná kamarádka bývalého premiéry Standy, možná Veliký Jiří za švajnerai kolem První  pražské banky, někteří další čelní socani za svinstvo kolem nákupu gripenů či za pravděpodobné úplatky kolem Unipetrolu.
Když čtu výroky pana premiéra, napadá mne okamžitě jen přísloví: "Zloděj křičí, chyťte zloděje" 
 
 
0/0
14.3.2006 13:12

contraC

aneb kdo nekrade je bolševik a nepřítel podnikání
ODS by asi měla zveřejnit, které trestné činy hodlá zrušit - ve věznicích určitě vyhraje :-)
0/0
14.3.2006 12:56

zodiax

Re: aneb kdo nekrade je bolševik a nepřítel podnikání
Jiste, a CSSD by mela moznost si ujasnit pro co a jak chce hlasovat, aby se pak najednou nedivila, ze odsouhlasila neco, co vlastne vubec nechtela
0/0
14.3.2006 12:59

Josefprav

Re: aneb kdo nekrade je bolševik a nepřítel podnikání
ODS zajistí propuštění tunelářů a tím posílí ČSSD, protože drtivá většina to jsou členové a nebo bývalí členové ČSSD.
0/0
14.3.2006 13:02

idneol

Tato
debata ukazuje, jak jsou voliči ČSSD mimo podstatu jakéhokoliv problému, o kterém tak rádi a zasvěceně hovoří. Paroubek dobře ví, ke komu mluví.
0/0
14.3.2006 12:54

kamarad z terapie

je to prace ODS
Do zakonodarstvi propasoval legalizaci tunelovani ten hnus a spina Martek Benda - asi si jeho strana potrebovala prilespit na volebni kampan v podobe sponzorskych daru od omylostnenych tunelaru ...
0/0
14.3.2006 12:41

contraC

§ o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
to jen vypovídá o tom, že ODS je lobististická skupina organizovaného zločinu. Že by 1/3 občanů ČR byla či podporovala tuneláře? Nekteří občané by se měli zamyslet nad svojí volbou v červnu. Jinak nám tu modré straky z ODS zase vytunelují banky a podniky, jak to predvedly za vlády Klause, což mj. vedlo i k poklesu HDP.
0/0
14.3.2006 12:37

Kolokol

Re: § o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
Další, který vůbec netuší o co v tom § jde, pouze papouškuje něco o § na tuneláře.
0/0
14.3.2006 12:38

buxus

Re: Re: § o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
Jde o paragraf o zneužívání informací v obchodním styku, což je velmi blízké termínu "insider trading". Takovéto jednání je v celé řadě legislativ různých států hodnoceno jako nelegální.
0/0
14.3.2006 12:40

kiliannedory

Re: § o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
Když pominu to, že píšeš naprosté nesmysly, tak bych se Tě rád zeptal proč se mám bát poklesu HDP ?
0/0
14.3.2006 12:38

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: § o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
protoze ods jiz jednou dokazala, ze to dokaze.
0/0
14.3.2006 12:40

kiliannedory

Re: Re: Re: § o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
a v čem mi takový pokles HDP ublíží, když je ten celej skvělej růst úplně k h*vnu
0/0
14.3.2006 12:43

Petr1234

Re: § o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
já nevím kde bereš tu jistotu, že Paroubek mluví pravdu. TAdy vůbec nejde o tuneláře. Znovu připomínám, že pro vyškrtnutí hlasovalo 176 ze 180 poslanců
0/0
14.3.2006 12:39

adamsmith

Re: § o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
dalsi chyceni zlodeji a korupcnici z CSSD (na Min. dopravy) jeste nestacili zahrat prycny v lochu a socan tu uz zas mlzi a lze...
0/0
14.3.2006 12:39

me2di

Re: § o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
Ty myslis to vytunelovane prosperujici komunisticke hospodarstvi?
0/0
14.3.2006 12:39

j@ck

Re: § o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
banky a podniky už nevytunelují, už není co. teď přijdou na řadu nemocnice.
0/0
14.3.2006 12:40

Petr1234

Re: Re: § o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
na řadu přijde tvůj majetek, ale jen v případě, že budou vládnout komouši
0/0
14.3.2006 12:45

EasyR

Re: § o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
"propašovala ODS" ??? Kdo má v PSP většinu ? :o)
0/0
14.3.2006 12:41

adamsmith

Re: Re: § o legalizaci tunelovaní propašovala ODS
psssst! to jsou fakta. to nemuzes, takhle na ne, to oni tezce snaseji!
0/0
14.3.2006 12:43

Petr1234

zajímavé
že pro vyškrtnutí tohoto pragrafu hlasovalo 176 polsanců ze 180 přítomných, TAk proč to házíte na ODS. NAvíc právnická diskuze se spíš přiklání k tomu, že ten pragraf tam opravdu být nemusí. 
0/0
14.3.2006 12:37

karel60

Re: zajímavé
Diskuse právníků ODS nebo nezávislých?
0/0
14.3.2006 12:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.