Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vladimír Železný vyrazil do voleb v dodávce

Nezávislí demokraté, strana europoslance a bývalého ředitele televize Nova Vladimíra Železného, zahájila předvolební kampaň. Se svou dodávkou nazvanou Železňák chce do voleb projet všech sedmasedmdesát bývalých okresů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

okurky

Devka Zelezny
raci v kramflikach a pjesky.
0/0
12.3.2006 11:31

iveta99

Vovka
Železný
0/0
12.3.2006 10:25

lemax

Zelezny je jeden z pripadu, ktery dokazuje absurditu v nasich zakonech!
V jine zemi by uz davno sedel na deset let a ne jezdil v dodavce kvuli volbam. Smesny!Ale hlavne dost drzy od tohodle parchanta Zelezneho.
0/0
12.3.2006 7:42

dislektik

Re: Zelezny je jeden z pripadu, ktery dokazuje absurditu v nasich zakonech!
neboj Znojemáci ho zvolí za Prezidenta
0/0
12.3.2006 10:27

osvetitel

<><><>
Coto tady porad meles "doktore -boticko" otom jak ta "Arbitraz" nemela s Zeleznym nic spolecneho a jak byla pro CR neprohratelna? Zelezny se pri prodeji sveho podilu v CNTS smluvne zavazal, ze nebude do roku 2000 CNTS konkurovat,a proto ji dluzil 23,5 milionu dolaru i s uroky! Zelezny nekolikrate zduraznil, ze jde o osobni spor mezi nim  a tou  amickou CME ktera vlastnila tu CNTS!Sam "Vavra jeste nezli ta arbitraz zacala prohlasil ,ze danovi poplatnici zrejme zaplati zatu "zlodejnu",kterou mu Cesky stat umoznil!Nejake "blah blah" otom jak nektera "Stokholmska" opatreni byla v rozporu s  ceskymi zakony mohl blabolit pouze Zelezny!Kde beres tu jistotu o te vyhre CR statu v te arbitrazi za Zelezneho a ze o nejakou takovou "vyhru" vubec CR stalo? Lauder si mohl vybrat koho znich soudit protoze dobre vedel ze si svuj majetek Zelezny zatim stacil "uklidit"!!
0/0
12.3.2006 7:32

zuza0007

...
lidi neblbněte a běžte spát
0/0
12.3.2006 2:46

odesák

Železný je podvodník
NEZAVISLÍ se svým vůdcem Železným by měli se rychle ukrýt,aby je lidi nezlinčovali.Železný okradl náš národ o 11 miliard Kč, a to mu lidé nikdy neodpustí.Pryč s takovou stranou.
0/0
12.3.2006 1:25

buranumdopamatniku

10 miliard
Jen  se divim, ze mu nekde nerozbijou hubu .
0/0
11.3.2006 10:14

dukeprvni

Re: 10 miliard
nemyslim si, ze to zrovna hrozi za litr slivovice kazdej spravnej cech je schopny prodat i svou matku, natoz babicku a najdou se i taci, kteri ho zde stale chvali, jak je dobrej a nevinnej
0/0
11.3.2006 11:02

doktor_bota

Re: 10 miliard
Kvůli Železnému se ty prachy neplatily.
0/0
11.3.2006 12:52

xblack13

Re: Re: 10 miliard
To máš pravdu, paltili jsme proto, že jsme nedokázali Vláďovi zabránit v ukradení Novy
0/0
11.3.2006 13:36

doktor_bota

Re: Re: Re: 10 miliard
Ani to ne. Platili jsme proto, že stát se nedokázal objajovat v arbitráži, kterou odborníci považovali za předem vyhranou (pro nás). Železný s tím neměl společného vůbec nic, poděkuj úředníkům vlády ČSSD, kteří pravděpodobně za peníze Laudera totálně zmrvili podklady.
0/0
11.3.2006 13:47

pacers

Re: Re: Re: Re: 10 miliard
A to ti nakukal Langer s Dostálovou?
0/0
11.3.2006 17:30

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: 10 miliard
Ne hlupáčku, to jsou veřejně dostupné informace.
0/0
11.3.2006 17:31

MacLover

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 miliard
To je sice všechni hezký, ale primární příčinou (prohrané) arbitráže stejně bylo konání doktora Železného. Kdyby amíky neodsunul od válu tím, že posal do háje jejich servisní organizaci, která mu zajišťovala vysílání, nikdy by s ČR zřejmě žádnou arbitráž nevedli. Spíš mě zaráží fakt, že se nikdo ani nepokusil zabránit prodeji Novy "poškozené" a následně královsky odškodněné CME. Nabízelo by se vysvětlení - Železný se s Lauderem o prachy získané z arbtráže podělil :-) ale kdo ví jak to opravdu bylo.
0/0
12.3.2006 2:42

okurky

Re: Re: Re: Re: 10 miliard
0/0
12.3.2006 11:30

Jedena

VŠIMLI JSTE SI HESLA ? :-)
DEJME ŠANCI PROFESIONÁLŮM Jak je to asi míněno poctivě když ani při tvorbě loga žádnému profesionálovi šanci nedal? NECHUTNÁ SLÁTANINA NĚKOLIKA PÍSMEN  
0/0
11.3.2006 0:00

Strasak

Re: VŠIMLI JSTE SI HESLA ? :-)
Jo, tak to je pravda. To logo je hnusný hrozný, ... dětský.
0/0
11.3.2006 12:50

kasavaros

Železný
Cínofý, Ólofěny,
0/0
11.3.2006 0:00

MacLover

Re: Železný
a von, kur**a Šelésny!!
0/0
12.3.2006 2:44

lolek77

Joe
nechlastej tolik limonády. Železnýho podvodníka můžou volit leda tupani ze Znojma.
0/0
10.3.2006 23:36

Ulrich

Re: Joe
Tupani odkudkoliv. A těch jsou u nás mraky.
0/0
10.3.2006 23:46

osvetitel

<><><>
HEHEHE "VOVKA je mazanej "podnikatel",ktery za vse vdeci Petru Krsakovi,ktereho "odrovnal" a prez "mrtvoli" se stal vetsinovym podilnikem prez "vylhane sliby"a vlastne "podvodem"!Jeho "majetek" byl ziskan kdyz predlozil "statu" car papiru za ktery ziskal zadarmo licenci. Ovsem bez Amickejch dolacu ta Krsakova "spolecnost" ktere porad nebyl Zelezny clenem  nemohla zacit!Diky tomu ze umel nejlepe anglicky,nejvice figuroval v tom CNTS,ve ktere amici postupne vlastnili az 99%!Krsak a spol se rozhodli udelat Zelezneho reditelem a on je zato "odrovnal" aby mu neprekazeli!Zelezny doplatil nato ze podvadel vecinove vlastniky te CNTS a ze fusoval prez tu TV do politiky!Amici ho sesadili z trunu a kdyz chteli prodat tu CNTS za lepsi cenu z licenci, tak zacal vetsinovy licencovy  podilnik Zelezny delat svaly!Amici meli proti nemu i CR opravnene "pohledavky" a zda to stalo CR za "vyhru" vi pouze politici v CRa to je konec pohadky!
0/0
10.3.2006 23:17

osvetitel

Re: <><><>
>>>o jednom charakternim poctivci, ktery potom zanevrel na drive zboznovane amiky natolik ,ze by jim chtel povine naridit "viza"do CR cimz by to u spravedlive naladenych Cechu zrejme politicky vyhral, a proto nezbyva nezli mu poprat "GOOD LUCK"
0/0
10.3.2006 23:20

Alein

Zelena levice a podvodnik Zelezny
, Zeleni jsou vsude na svete levicova strana a jsou i u nas.Jsou v ni extremisti jako Uhl,a zkrachovali byvali politici jako jejich predseda Bursik.A Zelezny to je proste prospechar a podvodnik.Chce to velkou davku najivity ho volit. Jedina skutecna pravicova strana je NARODNI STRANA.Pravice neni o penezich ,ale o hodnotach,jako je rodina ,stat a narod, poradek a bezpecnost, i pravo a povinost.To je pravy smysl pravice.Zatimco levice jsou jen ruzne formy anarchizmu a socialnich pokusu. Dle CVVM bude volit Narodni program 5% lidi.Konzervativni dokonce 13%.Myslim,ze se NS do parlamentu nakonec dostane.
0/0
10.3.2006 22:55

LimonadovyJoe

Re: Zelena levice a podvodnik Zelezny
Souhlasím. Byla by to zajímavá pravicová štika v bolševickém parlamentním rybníku. Možná bych o ní i uvažoval, ale nehodlám vyhodit hlas z okna. Problém je v tom, že státní socialistická televize jim asi těžko pomůže tak, jako zeleným.
0/0
10.3.2006 22:57

Ulrich

Re: Zelena levice a podvodnik Zelezny
1. Naši Zelení jsou politicky nevyhranění. Obecně politologicky jsou levicoví, ale ve fiskálních otázkách jsou asi tak pravicoví jako Národní strana.
 
2. Petr Uhl je levicový extremista a kandiduje za Zelené. To je pravda. Na druhé straně se nachází na šestém a tu¨díž zjevně nevolitelném místě kandidátky. Zato je jedním z volebních lídrů Jiří Dědeček, kterého bych považoval za spíše pravicového.
 
3. Martin Bursík není zkrachovalý politik. Žádné uskupení, v němž se angažoval nezaznamenalo debakl. Je velmi schopný a charismatický ( pozor, nejsem jeho obdivovatel, jen komentuji ).
 
4. Národní strana se s poměrně drtivou pravděpodobností do Sněmovny nedostane. neříkám, že je to nemožné, ale zatím tomu nic nenasvědčuje. Edelmannová ani ten tajemný muž v pozadí nejsou žádné výrazné osobnosti. Peníze strana také nemá. Rovněž tak její aktivita je velmi nízká. V tomto bodu by si měla vzít příklad z Železného.
0/0
10.3.2006 23:20

LimonadovyJoe

Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
bude to chtít také třetí pravicovou stranu. A z pravicových stran má k parlamentu nejblíže právě Železného parta, takže nezbývá než doufat, že se mu to podaří.
0/0
10.3.2006 21:33

Ulrich

Re: Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
1. Program Nezdem je sice pravicový, ale za stranu kandiduje jistě mnoho lidí s levicovými názory. I proto, že se sloučila s polokomunistickým Hnutím za životní jistoty. Byl bych proto opatrný se závěrem, že Nezdem jsou pravice.
 
2. Je sporné, zda mají Nezdem do Sněmovny blíže než např. SNK - ED. Uvidíme, jak se buden vyvíjet kampaň.
 
3. Zelení jsou pro případnou nelevicovou koalici použitelní v přibližně stejné míře jako Nezdem. Budou mít sice krajní ekologistické požadavky, ale Železný zase evidentně tendenci být protestní stranou, tzn. v opozici. Zelení mi připadají státotvornější.
0/0
10.3.2006 22:13

LimonadovyJoe

Re: Re: Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
Četl jsi program zelených? Ne? Tak si ho přečti a pak mi sem napiš jestli ti stále připadají státotvorní.
0/0
10.3.2006 22:16

Ulrich

Re: Re: Re: Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
Podíval jsem se na to hodnotím ho jako sice ekologistický, ale jinak pravicový. Záleží samozřejmě na tom, co budou klást jako podmínku vstupu do nelevicové vlády. Takzvanou ekologickou daňovou reformu by ODS asi neakceptovala. Ale i tak mi připadají státotvornější než Nezdem. A podotýkám, že nejsem žádný ekologista a propagátor Zelených. Jen přemýšlím o situaci a Nezdem u mě žádné zvláštní sympatie ani naděje. nevzbuzují. I když samozřejmě pořád lepší než KSČSSD.
0/0
10.3.2006 22:22

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
Já stále doufám v koalici KDU+ODS, že to bude stačit. Asi ale ne. V takovém případě bych dával přednost třetí straně, která by neměla být fundamentalistická a tak radikální jako zelení. Vzhledem k všeobecné neoblíbenosti pseudoliberálních pidistraniček(také je nemám rád) to vypadá spíš na Železňáka, je to mistr populismu, může to na 5% klidně dotáhnout.
0/0
10.3.2006 22:25

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
1. Taky bych dal přednost koalici ODS - KDU. Ale je opravdu velmi nepravděpodobné, že tyto dvě strany by získaly ve Sněmovně většinu. I když naděje umírá poslední.
 
2. Jasně, že to Železný může dokázat. Je velmi schopný a pracovitý. Koneckonců může pomoci i tím, že odsaje část levicových hlasů. To je zcela reálné, protože na jeho kampaň podle mě naletí hlavně lidé z elektorátu ČSSD.
 
3. SNK - ED bych předem neodepisoval. Podle mě se poperou o voliče se Zelenými a tento duel by mohl do konečných výsledků voleb hodně promluvit. Může se stát, že nakonec Zelení i SNK - ED budou mít 4,5%. To by bylo nejspíš fatální, ale nepředbíhejme.
0/0
10.3.2006 22:33

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
S body 1a 2 souhlasím. Kdyby došlo k naplnění bodu 3 tak bych se docela smál, nemám rád pseudoliberály, nemám rád stranu zelených. Ovšem nastal by problém se sestavením pravicové vlády, je to pro mě schizofrení situace.
0/0
10.3.2006 22:37

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
Ideově nesnáším jak ekologismus Zelených tak pseudopravicovost SNK - ED. Ovšem je tu i morální stránka politiky a mně osobně připadají Bursík i Zieleniec mravnější než Topolánek nebo Kalousek.
0/0
10.3.2006 22:42

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
Nevím, Topolánek a Kalousek nevystřídají za život tolik politických stran co Zieleniec za volební období. Jako příznivec KDU hodnotím Kalouska velmi kladně, já vím, působení na min. obrany atd., ale podle mě je to moderní konzervativně-pravicový politik. Topolánka neznám, jen z televize, novin atd. vím jaké názory zastává a nemám s tím problém.
0/0
10.3.2006 22:45

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
Změnu dresu nevidím jako problematickou, pokud nezahrnuje zradu nebo ideový posun. A k takové zradě ani posunu u Zielence podle mě nedošlo. Kalousek je po intelektuální stránce i mediálně nejschopnější lidovecký politik po roce 1948. Ovšem korupční podezření, o kterých jsi mluvil, jsou zásadním handicapem. U Topolánka je zase podezření, že podplácel Kořistku.
0/0
10.3.2006 22:59

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
Propadnutí hlasů Zelených a SNK - ED by mohlo i usnadnit vytvoření nelevicové vlády. Ale záleží prostě na konkrétních číslech a ta teď ještě nelze seriózně předvídat.
0/0
10.3.2006 22:44

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
Ono to stejně směřuje k většinovému systému. Je absurdní, aby strana s 5%podporou rozhodovala o tom, kdo a jak bude vládnout.
0/0
10.3.2006 22:46

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to smutné, ale pokud se mají do parlamentu dostat ekobolševici
Přechod na většinový systém vyžaduje změnu ústavy a k takové změně je zapotřebí ústavní většiny v senátu. Takovou většinu přitom ODS a ČSSD ( předpokládaní zájemci o změnu ) asi v dohledné době mít nebudou. Navíc je mezi těmito stranami zásadní ( a zdá se, že nepřekročitelný ) rozpor v tom, zda by mělo jít o systém jednokolový či dvoukolový. Z toho vyvozuji, že většinový systém je hudbou velmi vzdálené budoucnosti. Jinak osobně dávám přednost systému stávajícímu před jednokolovým většnovým, který má jednu zásadní nevýhodu ( nebo já to alespoň jako nevýhodné, spíše nebezpečné vidím ) - možnost získání parlamentní většiny stranou, která má kompaktní, ale výrazně menšinovou podporu.
0/0
10.3.2006 23:05

inzinierbula

Železňák?
Chudák, už mu asi dochází invence. Mohl být alespoň trochu originálnější, pan železný europoslanec...
0/0
10.3.2006 21:01

LimonadovyJoe

Re: Železňák?
On je europoslanec. Copak hezkého jseš ty?
0/0
10.3.2006 22:42

udolak

Nebezpečnej nápad !
V dodávce vyrazili i ti co skončili v sudech na dně Orlíku. Bacha Vavko !!!
0/0
10.3.2006 20:02

_Ufon_

Re: Nebezpečnej nápad !
ja myslim ze s ridicem bude mit jeste sanci se seznamit v nasem napravnem zarizeni
0/0
10.3.2006 20:04

eloš

Re: Nebezpečnej nápad !
Vovka !
0/0
10.3.2006 20:18

oliverXXL

Vladimír Železný vyrazil do voleb .......
..... aby získal poslaneckou imunitu, to je jediné co ho teď zajímá a potom ještě prosadit nějaké to promile alkoholu v krvi pro řidiče.
0/0
10.3.2006 19:27

Ulrich

Re: Vladimír Železný vyrazil do voleb .......
To určitě není kvůli imunitě. Vždyť on do Sněmovny vůbec nekandiduje. Je a zůstane poslancem Evropského parlamentu, který ho imunity zbavil.
0/0
10.3.2006 19:32

Ulrich

Šoková kampaň
Železný sliboval šokovou kampaň. Jsem na ni zvědav. Osobně Železného moc rád nemám, ale není snad horší než Topolánek, Paroubek, Kalousek nebo dokonce Filip. A záměr objet v rámci kampaně celou zemi je samozřejmě zcela správný. Svědčí o cílevědomosti a pracovitosti. Uvidíme, jak se budou v dubnu a květnu vyvíjet preference Nezdem.
0/0
10.3.2006 18:09

karoten

Tenhle HAJZL má v dnešním Metru sloupek
Stojí za přečtení.....
Základní myšlenka zní: Kdo má správný společenský oděv, má správné předpoklady. K čemu, to už raději pan Železný nepíše. Každý, kdo není oblečen dle společenského úzu, je přinejmenším odpudivý levičák.
Ten člověk je jako z románu J.K.Rowling Lucius Malfoy
0/0
10.3.2006 16:02

racekk

Re: Tenhle HAJZL má v dnešním Metru sloupek
já jsem žádný tvůj článek nikde nenašel
0/0
10.3.2006 16:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.