Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za spor o Putina může prezident

Mezi prezidentem Klausem a premiérem Paroubkem vyvřel další konflikt: premiér se během návštěvy prezidenta Putina v Česku obrátil na poslední chvíli na prezidenta se žádostí, aby mezinárodní smlouvy byly podepsány za jeho přítomnosti a v Lichtenštejnském paláci, ne na Hradě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rybizek

Ano delfino15, pan Dolezal je v porovnani s tebou objektivni clovek!
0/0
9.3.2006 6:42

Janhura

A mluví Doležal i jinak než česky?
Pokud ne, tak bych chápal jeho komlex vůči lidem ovládajícím cizí jazyky.
Jsem si jistý, že u cizince se naopak vzbudí respekt znalostí jeho jazyka.
0/0
8.3.2006 10:36

pinguinone

Re: A mluví Doležal i jinak než česky?
..nemel  hrusky s jablky , statnik si proste nechava prekladat , i kdyby rec ovladal sebelepe.. a pouzit rustinu ,okupantskou rec ,nenavidenou 70 % naroda je ritolezstvi..
0/0
8.3.2006 10:42

Janhura

Re: Re: A mluví Doležal i jinak než česky?
70% národa ruštinu už zapomnělo. A cizím okupantům horlivě přisluhovala domácí KSČ - řiťolezectví vidím v tom kamarádit se s nimi, jako třeba i s marťany.
0/0
8.3.2006 10:50

Janhura

Re: A mluví Doležal i jinak než česky?
Například dost Němců se už učí česky a jednání s takovými je pak daleko vstřícnější, než obvykle (přestože mluví lámaně a slovíčka hledají ve slovníku).
0/0
8.3.2006 10:46

Delfino15

Jak uz jsem tady jednou napsal,
pan Dolezal je dost objektivni clovek a v porovnani s neprilis inteligentnim absolventem komunisticke AMU rudym Karlem Steigerwaldem je i kvalitni komentator. To se pozna hned, kdo byl clenem predlistopadove KSC a kdo ne. Karel na stranickych schuzich nasal tu atmosferu tridni nenavisti k odpurcum (drive KSC, dnes ODS) a jednostrannou retoriku.
0/0
8.3.2006 7:07

Janhura

Re: Jak už jsi tady víckrát napsal,
tak Doležal správně ohodnotil, že když Klaus jedná s Rusy rusky je to mnohem horší, než když Paroubek leze komunistům do zadku. Aha.
0/0
8.3.2006 10:55

ant.

Re: Jak uz jsem tady jednou napsal,
...a to prý jsou delfíni inteligentní....
0/0
8.3.2006 14:01

ant.

Na panu Doležalovi se mi líbí jeho objektivita-
jednou hájí prezidenta,jednou premiéra-jistě jen náhodou hájil prezidenta,když byl premiérem Klaus a premiéra,když je prezidentem Klaus....
0/0
7.3.2006 20:41

Albert Nerom

Článek se mi jeví jako rozumný, vyvážený a fundovaný.
Nechápu jen tu kritiku ohledně používání ruštiny. Podle mne to spíše svědčí o Klausově úrovni, stejně jako když mluví s politiky z anglofonní oblasti solidní angličtinou. Rozhodně to není projev nějaké servilnosti. Ta spočívá úplně v něčem jiném a Klaus rozhodně nepatří k těm, kdo se k někomu chovají servilně. Dokonce ani ve vztahu k USA a to je na dnešní poměry co říci. Jinak Klause uznávám, ačkoliv jako občan s ním v řadě věcí i nesouhlasím. Je to ale důstojný a dobře reprezentující prezident. Paroubka uznávám zase pro jeho důraz a nezlomnou vůli prosazovat přes pomluvy a odpor opozice a hysterický pokřik větší části médií program své strany. Oba jsou silné osobnosti a nedivím se, že každý z nich má jak skalní příznice, tak zaryté (až neobjektivní a sprosté) odpůrce, jak je patrné i z diskuzí na iDnes. Mrzí mne ale, že vůči sobě navzájem často chovají jako malí kluci. Proto také souhlasím s kritikou p. Doležala v záležitosti návštěvy prezidenta Putina a jeho článek hodnotím kladně.
0/0
7.3.2006 19:30

baronfonlempl

Re: Článek se mi jeví jako rozumný, vyvážený a fundovaný.
To jste napsal pěkně. Místní levicoví a zejména "pravicoví" radikální imbecilové si to však nepřečtou. Nebo přečtou a nepochopí. Což je stejné. Třeba pepa.
0/0
7.3.2006 20:47

Janhura

Re: Silné osobnosti asi jsou oba,
nicméně rétorika Paroubka je mluvou komunistických kádrů ("kulturní fronta, ..."). A jednání silně podobné. Velmi dobře si na tu dobu pamatuju.
0/0
8.3.2006 10:41

caterpillar

Tenhle
Spor bych viděl tak na plichtu.
0/0
7.3.2006 19:06

celtic

Doležal má....
pravdu....
0/0
7.3.2006 19:05

idneol

Jak
řekl rytmistr z Písku: Posledně jsem vám říkal, že největší blbec, kterého jsem poznal, je jekul, ale podle dnešní debaty přetrumfnul ho borgh.
0/0
7.3.2006 18:24

Borgh

Re: Jak
Tvůj názor je irelevantní. Budeš asimilován.
0/0
7.3.2006 22:03

sisko1

OBYČEJNÍ LIDÉ ODMÍTAJÍ KLAUSE NA HRADĚ !!
NARCIS PO TÉ CO ROZKRÁDACÍ AKCI NAZÝVANOU "KUPONOVÁ PRIVATIZACE " ZNIČIL ČESKÉ HOSPODÁŘSTVÍ SE TEĎ STAL PRODLOUŽENOU RUKOU MODRÝCH PTÁKŮ A KRYJE JEJICH TUNELOVÁNÍ Z HRADU !! MUSÍME VYTRPĚT JEŠTĚ DVA ROKY S TÍMTO "PÁNEM" NA HRADĚ A POTÉ ZVOLIT DŮSTOJNÉHO REPREZENTANTA NAŠÍ ZEMĚ !!! KANDIDÁTŮ JE DOST , MEZI JINÝMI SE NABÍZÍ PAN ŠPIDLA A DALŠÍ !!
0/0
7.3.2006 17:05

Sporadany_obcan

Re: OBYČEJNÍ LIDÉ ODMÍTAJÍ KLAUSE NA HRADĚ !!
     Spidloun for president of Bohnice psychiatric department
0/0
7.3.2006 17:26

NERATHRATHA

Re: OBYČEJNÍ LIDÉ ODMÍTAJÍ KLAUSE NA HRADĚ !!
A BOLÍ TO MOC ? STUDENÝ OBKLAD NA HLAVU A POKUD MOŽNO NEDÝCHAT - TAK 10 MIN.
0/0
7.3.2006 18:19

idneol

Re: Re: OBYČEJNÍ LIDÉ ODMÍTAJÍ KLAUSE NA HRADĚ !!
Ještě lepší je opakovaně strkat hlavu do kýblu s vodou - taky vždycky na 10 minut.
0/0
7.3.2006 18:32

idneol

Re: OBYČEJNÍ LIDÉ ODMÍTAJÍ KLAUSE NA HRADĚ !!
Navrhuji ředitele Janečka z ČT, jeho impozantní výběr poplatků mluví za vše. 
0/0
7.3.2006 18:20

caterpillar

Re: OBYČEJNÍ LIDÉ ODMÍTAJÍ KLAUSE NA HRADĚ !!
Nestraš se Špidlou. Václava namusim, ale Špidla? Ne.
0/0
7.3.2006 19:09

jekal

ČT2 ve 21.00, estráda s koktavým Mirečkem v hlavní roli
Předvolební televizní diskuse s pražskými lídry jednotlivých stran:
ODS - Mirek Topolánek , ČSSD - David Rath, KDU-ČSL - Cyril Svoboda, KSČM - František Beneš, Strana zelených - Martin Bursík.
0/0
7.3.2006 17:00

idneol

Re: ČT2 ve 21.00, estráda s koktavým Mirečkem v hlavní roli
Ovšem tím, žes napsal Topolánka malejma písmenama, jsi mu to morálně natřel.
0/0
7.3.2006 18:35

sageorg

Prapodivná.......
úvaha pana Doležala!Spor vyvolal evidentně chrápající a zaRáthovanej Paroubek!
0/0
7.3.2006 16:47

Borgh

Re: Prapodivná.......
No kdyby Klaus nebyl narcistická hysterka, nebyla by z výměny dopisů mediální aféra
0/0
7.3.2006 16:54

idneol

Borghu!
Jseš sobotka nebo přímo paroubek?
0/0
7.3.2006 16:33

Borgh

Re: Borghu!
Tady Slávek Šlouf, jsi mě nepoznal Vlastíku Tlustý?
0/0
7.3.2006 16:41

jacobsen

Re: Re: Borghu!
Ani Sobotka, ano Parouback, pouze zoufalý snažílek.
0/0
7.3.2006 16:44

Depek

Teda pane Doležale,
vy mě dokážete pobavit. Myslíte, že kdo mluví s Rusem rusky, ten je servilní? V naší firmě máme Rusy čtyři, tři holky a kluka a kdo umí, ten s nimi mluví rusky. Kdo neumí ten anglicky nebo česky, případně rukama nohama. To, že se vám ruština už vykouřila z vaší děravé hlavy, to už je holt jiný problém. Ve svém věku byste mohl vědět (pokud jste to už dávno nezapomněl), že neumět jazyky není nic víc, než druh nevzdělanosti. Dobrá kvalifikace pro politologa, jen co je pravda.
0/0
7.3.2006 16:30

Janhura

Re: Teda pane Doležale,
 Taky to tak vidím. Mluvit výhradně česky je argument hlupce, kterej se jinak nedomluví.
0/0
8.3.2006 10:22

st0rm

to je preci truhlik
Autor clanku je truhlik.
0/0
7.3.2006 15:47

Borgh

Re: to je preci truhlik
a ty prázdný květináč.
0/0
7.3.2006 15:50

idneol

Re: Re: to je preci truhlik
To máš z novin, z nichž jistě čerpáš svoji moudrost. Nebo jsi někdy četl i něco jinýho?
0/0
7.3.2006 16:26

Borgh

Re: Re: Re: to je preci truhlik
nééé to já sám
0/0
7.3.2006 16:40

doktor_bota

No to je sranda.
Pan Doležal nejméně ve třech případech nepíše pravdu, což při jeho profesi znamená, že lže. Škoda, občas dokáže vyprodukovat i docela objektivní statě. Tímto textíkem se u mě zařadil do šuplíku s nápisem "tisk: idioti a lháři", kde se bude ve společnosti například Martina Komárka nebo Johany Grohové, ať zůstaneme u stejného plátku, cítit jistě dobře. Pane Doležale, jste lhář.
0/0
7.3.2006 15:34

Borgh

Re: No to je sranda.
specifikuj nepravdivé body
0/0
7.3.2006 15:35

doktor_bota

Re: Re: No to je sranda.
1) Celý 3. odstavec - jde o prosbu, aby se premiér nepokoušel tlačit presidenta ke zdi v situaci, kdy je naprosto jasné, že nemá kam ustoupit, nikoliv o to, co popisuje lhář Doležal. 2) Odstavce 12, 13 a 14 - Klaus si nic nepřivlastnil, jako hostitel ve spolupráci s vládou naplánoval program návštěvy, který schválili lidé hosta. Tedy 4, ne 3 lži.
0/0
7.3.2006 15:47

Borgh

Re: Re: Re: No to je sranda.
3. odstavec: "Na Paroubkově reakci je nepochopitelná jen jediná věc: jak to, že reagoval tak pozdě a že si tu sice formální, ale přitom zásadní věc on ani jeho úřad předem neohlídali."....tvoje odpověď nedává smysl.
0/0
7.3.2006 15:53

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: No to je sranda.
Otevři si článek a spočítej si v něm odstavce. 3. obsahuje text: "Následovala rozhořčená a uražená prezidentova reakce, končící větou: "Prosím Vás, aby se to již nikdy neopakovalo." Tak mluví řídící učitel s neposlušným žáčkem druhé třídy."
0/0
7.3.2006 16:27

Borgh

Re: Re: Re: Re: Re: No to je sranda.
no dobře, normálně se abstrakt či úvod nepočítají, ale tady dejme tomu. Nicméně tvoje odpověď stále nedává smysl. Klausova reakce nepochybně byla rozhořčená a uražená, koneckonců to by to ani nebyl Klaus. kdyby odpověděl normálně
0/0
7.3.2006 16:45

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je sranda.
V publicistice se perex skutečně nepočítá, v "názoru" ale rozhodně ano. Pleteš do toho vlastní dojmy, Klaus neměl naprosto žádnou možnost ustoupit, nemohl den před návštěvou změnit schválený itinerář a Paroubek si to mohl zjistit. Klausova reakce byla logická a přiměřená vzhledem k naprosto nesmyslnému požadavku. Asi jako by ti manželka po dostavění domu řekla, že se jí nelíbí okolí a že by chtěla ten dům jinde.
0/0
7.3.2006 17:01

Borgh

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je sranda.
obsahově možná, forma však byla hystericky Kluasovská, jak jsem již zvyklí.
0/0
7.3.2006 17:33

idneol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je sranda.
No vidíš, že to s tebe vylezlo. Kromě toho, žes nepochopil tu křivku, ti vadí, že Klaus má hodně kravat a je trochu snob. Což je. Tak si to mužně přiznej a příště nežvaň o transformaci a rozkrádání národního majetku.
0/0
7.3.2006 18:34

idneol

On si
Klaus udělal nepřátele hned ze začátku. Tady si o sobě každej myslel, jakej je ekonom a když začal Klaus malovat na tabuli tu nejjednodušší křivku nabídky a poptávky a tihle "odborníci" vůbec netušili, o čem je řeč, strašně se jich to dotklo. V tomhle státě totiž všichni rozumíme hajzlům, autům, žrádlu, fotbalu a ekonomice a říct takhle veřejně - byť nepřímo - volům, že jsou voli, to se neodpouští.
0/0
7.3.2006 15:23

idneol

Re: On si
Dodatek: A tehdy byla počata Unie svobody.
0/0
7.3.2006 15:29

Borgh

Re: On si
Také bychom ale měli upřesnit, že Klausova ekonomie u té "nejjednodušší křivky nabídky a poptávky" končí. Nic víc než syrový kapitalismus 19. století Klaus nepochopil. Aplikováno v praxi, přineslo nám to nedozírné škody. 
0/0
7.3.2006 15:38

idneol

Re: Re: On si
Kdysi jsem tady udělal kritikům transformace návrh: Navrhněte koncept o několika bodech, jak měla transformace probíhat a já vám ho roztrhám na kusy, protože KAŽDÁ transformace socialismu v kapitalismus má už z principu spoustu nedostatků. Pokud si ovšem nemyslíš, že to tady mělo zůstat jak dřív, jenom měl Husáka nahradit Havel. Tenkrát se nikdo neozval, jen jekul s větou, že za první republiky se stodola platila na dřevo,  a s tím by asi Klaus tenkrát  do parlamentu nemohl, to uznáš. Tak máš příležitost se předvést, ekonome.
0/0
7.3.2006 16:24

jacobsen

Re: Re: Re: On si
 
0/0
7.3.2006 16:42

Borgh

Re: Re: Re: On si
K tomu jen podotknu, že po dlouhém vývoji dospěl kapitalismus ve vyspělých zemích k velice složitému a propracovanému systému regulace, který zajišťuje stabilitu systému a zabraňuje excesům. Klausovy obecně známé postoje typu, zákony nepotřebujeme, vše vyřeší neviditelná ruka trhu, jsou projevem nevzdělanosti, hlouposti a diletanství.
0/0
7.3.2006 16:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.