Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FOTOSTORY: Hasiči vystříhávali řidiče z nabourané tramvaje

Pražští hasiči měli v noci plné ruce práce. Vyjížděli ke srážce tramvají v Černokostelecké ulici. Z trosek museli vystříhat 36letého řidiče jedné z nich.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

old fashioned Vince llI.

teď chybí už jenom
reportáž "Jaxme kalili vocel"
0/0
4.3.2006 9:54

tydýt

Nejtěžší bylo
upilovat výfuky !!!
0/0
3.3.2006 13:06

Deleter

Re: Nejtěžší bylo
A namontovat rezervy!
0/0
3.3.2006 13:20

Mak1

Tak takhle to vyptadá,
když se člověk ožere a sedne si " ZA " tramvaj. Jó - už  aby to bylo za body
0/0
3.3.2006 10:18

komunisti_sou_svine

Re: Tak takhle to vyptadá,
až na to že na tohle nepotřebuješ žádný řidičák....
0/0
3.3.2006 11:07

demon3

Re: Re: Tak takhle to vyptadá,
a co teda ? hraješ si se slovíčkama...
0/0
3.3.2006 11:43

Deleter

Re: Re: Re: Tak takhle to vyptadá,
řidičák neřidičák, kde přišel k tomu chlastu?
0/0
3.3.2006 11:52

demon3

Re: Re: Re: Re: Tak takhle to vyptadá,
Jestli myslíš Maka tak to "vyptadá" že asi v hospodě...
0/0
3.3.2006 11:54

Platebni doklad SIPO 14.364 Kc

pozoruhodné
..hezký komiks. Ale pořád nemohu pochopit jedno. V noci jsem okolo toho jel taxikem a je to vidět i na těch fotkách, jak se mohli srazit dvě tramvaje čelně, jezdí se tam dvojkolejně. začínám mít pocit, že tyto "noviny"  jsou nějak mimo
0/0
3.3.2006 9:33

Vichr-z-hor

Re: pozoruhodné
Teda nevim co na ty fotce vidis ty, ale ja tam nikde nevidim, ze by jeli proti sobe.... To, ze jsou dve kabiny proti sobe jeste neznamena, ze nejeli stejnym smerem. Ty "novy" tramvaje maji totiz stejnou kabinu na obou koncich... (nevim jak u vas, ale tady v Praze v ty v zadu nikdo nesedi:-)) krom toho mam z fotek dojem ze vystrihavaj toho ridice starsi tramvaje... (podle vybaveni kabiny a toho laminatu nad hlavou ridice - ty novejsi tam maj displej a trochu jinak resenej strop) Takze mam pocit, ze proste klasicky jedna tram najela zezadu do druhy jako uz stokrat predtim....
0/0
3.3.2006 9:52

Platebni doklad SIPO 14.364 Kc

Re: Re: pozoruhodné
asi máš pravdu jel jsem taxikem v půl druhé ráno z večírku a rozhodně jsem nebyl ve 100 % kondici
0/0
3.3.2006 10:45

Vocko_tr

Re: Re: Re: pozoruhodné
Máš pravdu, tramvaje musely jet proti sobě, protože pokud v noci nejezdí nejaké speciální typy, tak denní tramvaje mají dveře jen na jedné straně a v tomto případě u každé tramvaje na jiné, tzn. musely jet proti sobě. Moc vysvětlit proč si ale neumím..
0/0
3.3.2006 11:09

mhers

Re: Re: Re: Re: pozoruhodné
Proboha jaký proti sobě??? Vždyť je to z těch fotek naprosto jasný. Vpředu jela tramvaj KT8, asi zastavila nebo zpomalila a zezadu do ní najela T3. Naprosto klasická nehoda, co je na tom k nepochopení?
0/0
3.3.2006 11:21

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné
No a takoví se pak rozhodujou, koho volit.  
0/0
3.3.2006 11:24

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné
Ty se rozhoduješ podle fotek koho volit
0/0
3.3.2006 14:00

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné
No takto kdyby to popsali páni novináři tak zde nebyl žádný dohad.Podle úvodní fotky to skutečně pro laika vypadá jako když jeli proti sobě.
0/0
3.3.2006 13:59

Deleter

Re: Re: Re: Re: pozoruhodné
Nevím jak v Praze, ale v Brně mají KT8 kromě dvou čel také dvě sady dveří, a to jak ve dne, tak i v noci.
0/0
3.3.2006 11:23

Vocko_tr

Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné
Neuvědomuju si, že by ramvaj měla dveře na obou stranách.. Tady v Praze jsem takovou ještě nepotkal. Nevím co je T3, KT8 ale vím, že dveře jsou vždy jen na straně vpravo po směru jízdy a na té foce jsou jedny na jedné sraně a u druhé tramvaje na druhé
0/0
3.3.2006 11:41

demon3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné
Viděl jsi někdy vůbec tramvaj ?
0/0
3.3.2006 11:45

Vocko_tr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/8665-28.jpg Kde má dveře???
0/0
3.3.2006 11:53

demon3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné
A co třeba http://www.prazsketramvaje.cz/v-kt8d5.html , tos nikdy neviděl ?
0/0
3.3.2006 11:58

Vocko_tr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné
Ok, uznávám, že takové tramvaje tu asi jezdí, ale je jich asi dost menšina, protože na naprosté většině linek co jezdím (6,8,9,18,22,23) jsem ji ještě nepotkal, nebo s ní aspoň nejel. Jdi chvíli koukat na Václavák nebo na Národku, kolik napočítáš tramvají jedno a oboustranných, myslím že to bude tak 50:1. Ale máš pravdu, sorry.
0/0
3.3.2006 12:02

demon3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné
Myslim že zrovna přes Václavák jich jezdí celkem dost, protože jezděj hlavně na 3 a 24... Máme jich v Praze tušim 47.
0/0
3.3.2006 12:06

Deleter

Re: pozoruhodné
Nebude to tím, že KT8 má dvě čela?
0/0
3.3.2006 9:58

anders22

Re: Re: pozoruhodné
no ale podle fotek strihali ridici z KT8... tedy se musely srazit fakt celne...
0/0
3.3.2006 14:40

orbital

Re: Re: Re: pozoruhodné
ta kabina ze které dostávají řidiče je T3, takže narazil zezadu do KT8
0/0
3.3.2006 19:11

babacek

Re: pozoruhodné
Podle fotky se nějakým zázrakem dostaly obě tramvaje ne jednu kolej.
0/0
3.3.2006 13:55

regazzi

?
A co treba napsat proc a jak se to stalo, ci to byla chyba a tak ?????
0/0
3.3.2006 8:15

pekelně masitý Higgsův boson

Re: ?
Neblbni, přece se nebudou obtěžovat zpravodajstvím ... tady jde jen o fotky plechu a krve a 200 Kč za kus ...
0/0
3.3.2006 8:18

Deleter

Re: ?
Asi to není tak jednoduchý, když "příčiny nehody nejsou ještě známy"
0/0
3.3.2006 9:26

pekelně masitý Higgsův boson

Tak co, pánové hasiči?
Dneska zatím nebyla mrtvola k fotografování a ke zveřejnění na internetu?
0/0
3.3.2006 8:04

Gusper

Re: Tak co, pánové hasiči?
Myslis si, ze zrovna hasici jsou Ti, kteri maji zajem uverejnovat drasticke zabery a fotografie mrtvych lidi ? Sice je v ramci fotodokumentace urcite porizuji, ale rozhodne ne za ucelem dodani do medii. To jsi se asi kapku zblaznil...  Hasici si od Tebe zaslouzi spise uctu a obdiv, nez takovehle stupidni pripominky...
0/0
3.3.2006 8:23

pekelně masitý Higgsův boson

Re: Re: Tak co, pánové hasiči?
Milý příteli, takové fotostory se vyrojily jako houby po dešti poté, co redakce začala platit za fotografický materiál cash. Už tady byla ohořelá těla z bouračky na Proseku, mrtvola po výbuchu plynu na P5, teď tady máte zkrvaveného řidiče v kabině. Určitě je strašně rád, že je v novinách a pozůstalí předchozích obětí to také dozajista ocení :-) Hasiči si sice zaslouží úctu a obdiv, ale něco se prostě nedělá ... Kdyby poslal do novin fotografie zraněného nebo mrtvoly nemocniční zdravotnický personál, tak by šli všichni do hodiny ... a pokud by si za to nechali ještě platit, tak by z toho byly pěkné reportáže na Nově :-)
0/0
3.3.2006 8:31

xblack13

Re: Re: Re: Tak co, pánové hasiči?
SOUHLAS, za takový "fotostory" by se nemusel stydět ani Blesk. iDnes se ovšem v bulvarizaci překovává ze dne na den...
0/0
3.3.2006 8:47

Gusper

Re: Re: Re: Tak co, pánové hasiči?
Ja naprosto souhlasim s tim, ze tyhle fotky na verejnost proste nepatri. To je bez debaty. Priznam se, ze jsem si nevsiml, ze zdrojem fofografii je prislusnik HZS. Omlouvam se tedy...
0/0
3.3.2006 8:54

Zkazius Catrix

Re: Re: Re: Tak co, pánové hasiči?
Kdybys daval vetsi pozor, vsimnul by sis, ze ta nejhorší fotka ohorelych ostatku z Proseku napriklad vubec nebyla od HZS, ale primo od fotografa MF Dnes. Atd. Treba na serveru Pozary.cz, pokud je na fotkach videt oblicej nektereho z postizenych (nezalezi, zda ziveho nebo ne), jsou fotky umyslne rozostrovany, aby nebylo poznat, o koho se jedna. Totez se obvykle delava s registracnimi znackami vozidel. Ze to nedela i-He -ute, za to hasici nemohou.
0/0
3.3.2006 9:22

Gusper

Re: Re: Re: Re: Tak co, pánové hasiči?
no na pozarech to tak vestinou je, ale ja se ted naschval mrkl na hzspraha.cz a tam jsou ty fotky z te tramvaje bez rozostreni
0/0
3.3.2006 9:26

pekelně masitý Higgsův boson

Re: Re: Re: Re: Tak co, pánové hasiči?
1) Na místě nehody může/má fotit/filmovat PČR a hasiči, ani záchranka to nemá v popisu práce ... v bezprostření blízkosti nehody nemá fotograf od novin co pohledávat a už vůbec nemá co fotit ostatky ... 2) Snímky pořízené PČR a hasiči, ze kterých lze identifikovat zraněného/oběť/vůz, se k veřejnosti nemají vůbec dostat - a pokud vím, tak novinář nic jiného než veřejnost není ... vymlouvat se na to, že grafik v novinách nerozostřil detaily je teda docela dost chabý pokus ... 3) Jestli za poskytování fotografií dostává někdo zaplaceno (což by mě docela zajímalo), tak no comment :-)
0/0
3.3.2006 9:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.