Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zelení ukázali program, chtějí volit od 16 let

Strana zelených, která má podle průzkumů šanci proniknout do Sněmovny, představila volební program. Slibuje zrušení minimální daně živnostníků i přijímacích zkoušek na střední a vysoké školy a snížení daní celkově. Peníze na reformy chce získat prodejem ČEZ a ekologickou daní z energií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ant.

PROTESTUJEME!!!!

...chceme také volit-i holky z naší školky.....

0/0
13.4.2006 21:09

komunisti_sou_svine

To je kvalitní nápad volit od 16ti let.

Ne , vážně já bych to klidně schválil , mladý nemaj v hlavě tak nasráno jako důchodci.....R^

0/0
13.4.2006 14:44

Marmeladeee

zelení jednají naprosto nezodpovědně, když chtějí snížit věkovou hranici voličů. jen tak chtějí teď populisticky získat ve volbách hlasy.

Mladí lidé nemají životní zkušenosti a dalí se snadno zmanipulovat. kdo z dnešních 16letých ví něco o komunismu? Jak znají dějepis? A takové voliče chtějí zelení - jen proto, že cítí, že by tak mohli získat hlasy. To je naprosto nezodpovědný přístup.

0/0
13.4.2006 14:41

80E-seven

Re: zelení jednají naprosto nezodpovědně, když chtějí snížit věkovou hranici voličů. jen tak chtějí teď populisticky získat ve volbách hlasy.

bude sranda. treba nebudou volit zelene ale amandu spears :-D

0/0
13.4.2006 14:45

80E-seven

Re: Re: zelení jednají naprosto nezodpovědně, když chtějí snížit věkovou hranici voličů. jen tak chtějí teď populisticky získat ve volbách hlasy.

echhh britney

0/0
13.4.2006 14:46

komunisti_sou_svine

Re: Re: zelení jednají naprosto nezodpovědně, když chtějí snížit věkovou hranici voličů. jen tak chtějí teď populisticky získat ve volbách hlasy.

Část jich bude volit zelené, ale část ne , většina bude volit spíš pravici, a čast ruzny extrem , ale to je taky potřeba a bolševici to většinou nebudou.....;-D>-R^

0/0
13.4.2006 14:48

komunisti_sou_svine

Re: zelení jednají naprosto nezodpovědně, když chtějí snížit věkovou hranici voličů. jen tak chtějí teď populisticky získat ve volbách hlasy.

Rozhodně mají daleko lepší přehled a zdravější uvažovaní než staří dementi prochlastávající socialku v putice nebo průměrný pomocný dělník nebo uplně vygumovaný ale zarytý bolševik důchodce !!!! ROZHODNĚ JSEM PRO !!!!>-!!!!VV

0/0
13.4.2006 14:46

Marmeladeee

jak to bylo s financováním jeho rekonstrukce z peněz bratra martina Bursík,a žijícího v Mnichově - to by nám Martin Bursík měl říci dřív, než bude moci v papučích přeběhnout ze svého barokního paláce do práce - do Poslanecké sněmovny.

V diskusi si Martin Bursík otázky vybíral, jak je i uvedeno v příslušném článku o té diskusi. Proto jsou jeho odpovědi pro voliče nazajímavé. Nebyla položena jediná otázka "na tělo" ohledně jeho barokního paláce ve Sněmovní ulici na Malé Straně, nebo si ji prostě nevybral? Redaktor serveru by měl poctivě uveřejnit všechny otázky, které Martin Bursík dostal, jinak to je jen zase "Potěmkibova vesnice." Volební program zelených si totiž můžeme přečíst na internetu na stránkách zelených, ale jak to bylo s restitucí barokního paláce po prastrýci pana Bursíka a jak to bylo s financováním jeho rekonstrukce z peněz bratra martina Bursík,a žijícího v Mnichově - to by nám Martin Bursík měl říci dřív, než bude moci v papučích přeběhnout ze svého barokního paláce do práce - do Poslanecké sněmovny. (Podvodníků jsme už zvolili habaděj...)

Litujeme, ale zadávání otázek bylo možné do 13.04.2006 11:08

0/0
13.4.2006 14:25

Jóžin

0/0
6.3.2006 11:29

dobredo

S
tím zrušením min. daně pro živnostníky samozřejmě souhlasím, taková kokotina ani neměla být níkdy zavedena, spoustu malých živnostníků odradila od dalšího podnikání. S tím zrušením přijímaček na SŠ a VŠ a zvýšením platů učitelů bych taky souhlasil, ale to by právě muselo být zavedeno školné, jinak by to vysoké školy finančně neutáhly. Ekologická daň nás tak jako tak nemine.
0/0
5.3.2006 9:06

babacek

Volit by měli osoby které dospěli a ne nezralé mláďata kteří vědí o realitě světa a dění ještě .... :-/
0/0
4.3.2006 16:02

dobredo

Re: Volit by měli osoby které dospěli a ne nezralé mláďata kteří vědí o realitě světa a dění ještě .... :-/
Pokud chceme děcka trestně stíhat už od 14 let, nevím proč bychom jim měli upírat volební právo až do 18 let. Nehledě na to, že by se snad i zvýšila volební účast.
0/0
5.3.2006 9:02

babacek

Re: Re: Volit by měli osoby které dospěli a ne nezralé mláďata kteří vědí o realitě světa a dění ještě .... :-/
Protože jsou lehce ovlivnitelné a tedy by mohli být zneužity např. komunisty.
0/0
5.3.2006 9:38

Možný

Tupost!
Bursíku, nikdy jsi nebyl moc chytrý, hlaně oprav ve svém životopisu, že jsi děla l vědeckou práci, ve Stavební geologi jsi by jeden z picmochů, žádný vědec! Tak nelži!
0/0
4.3.2006 10:01

iveta99

SZ
STRANA ZELENÝCH-
0/0
3.3.2006 15:52

LimonadovyJoe

Re: SZ
To je model co Yveto . Že se nestydíš psát sem zhulená. Vždyť je to neekologické.
0/0
3.3.2006 23:54

LimonadovyJoe

Zrušení přijímacích zkoušek a vyšší platy učitelů a bez školného
No, ani komunisti by se za takto ohavný populismus nemuseli stydět. Tuto ultrabolševickou stranu může vážně volit jen idiot.
0/0
3.3.2006 11:47

Kentus

Re: Zrušení přijímacích zkoušek a vyšší platy učitelů a bez školného
A k tomu snížení zdravotního a sociálního pojištění. Zajímalo by mě, kolik bychom vlastně za ten benzín museli platit, abychom to zatáhli.
 
                                           Kentus se přidává
0/0
3.3.2006 11:49

LimonadovyJoe

Re: Re: Zrušení přijímacích zkoušek a vyšší platy učitelů a bez školného
Auta budou zakázaný. Vzhůru do jeskyň a na stromy, ovšem s vyšími platy.
0/0
3.3.2006 11:50

Anemik

Re: Zrušení přijímacích zkoušek a vyšší platy učitelů a bez školného
Presne tak, me by zajimalo kolik a jak dlouho toho chcou financovat s prodaného CEZu .)))
0/0
3.3.2006 13:19

iveta99

Re: Zrušení přijímacích zkoušek a vyšší platy učitelů a bez školného
počítá se s tebou!
0/0
3.3.2006 15:54

LimonadovyJoe

Zhulený středoškoláci by patrně této straně pomohli
Chytrej tah   .
0/0
3.3.2006 11:43

Kentus

Ták!
Jsem pro. Volit by se mělo od pěti let. Do popředí politického programu by se dostaly radostné hry, hříčky a samozřejmě pohádky.
 
                                      Kentusova idea
0/0
3.3.2006 11:40

Blackshield

No jo,
holt chtějí využít mladé naivní puberťáky... Pryč s melouny!
0/0
3.3.2006 11:15

Deleter

Zelení
chtějí volit od 16 let, aby jim mohly dávat hlasy jejich hysterické fanynky, než dostanou rozum.
0/0
3.3.2006 9:28

Vosta Jindra

Re: Zelení
no podivej, tobě je asi už nejakej pátek víc, a taky tu nepíšeš nic chytrýho. A když mají volební právo sedmdesátníci, kteří už jsou kolikrát zrovna jako děti, tak proč ho nedat mladejm. Nakonec dneska se vyspívá dřív.
0/0
3.3.2006 9:35

Deleter

Re: Re: Zelení
A že by taky rozhodovali o tom, co se mají nebo nemají učit a jak náročné budou maturitní zkoušky, ne?
0/0
3.3.2006 11:05

Vosta Jindra

Re: Re: Re: Zelení
A vysokoškoláci o tom rozhodují? V tom to asi není. Já jen říkám, že ty mladí mají z věcí kolikrát větší pojem než jejich rodiče a zejména prarodiče. Toť vše.
0/0
3.3.2006 11:14

Deleter

Re: Re: Re: Re: Zelení
Na tom se neshodneme. Na vysokou školu nechodí všichni 18 letí, na střední všichni 16ti letí, někteří tedy na ZŠ (?). Mě se myšlenka, že volit půjde 260 tisíc pubescentů, z nichž nemalá část jedná bez racionálního myšlení, zato s hlavou plnou Guevary, Hitlera nebo Žižky pranic nezamlouvá.
0/0
3.3.2006 11:34

Mak1

Přečtení tohoto článku mě znovu přesvědčilo,
že Zeleným může dát hlas jen naprostý idiot. Že jich u nás ale je, co ???
0/0
3.3.2006 9:15

Vosta Jindra

Re: Přečtení tohoto článku mě znovu přesvědčilo,
nepřipadám si jako idiot, ale kdybych hlasoval pro nějakou ze stávajících parlamentních stran, tak by se mi nedělalo dobře. Chce to tam vyvětrat, a to Zelení svedou. Idiotů u nás jinak skutečně dost je. stačí se podívat na podporu komunostů a počet rozzářených očí z vidiny rovné daně, o které se však pořád neví, jaká vlastně bude. Tak si ty kategorické soudy schovej do voleb.
0/0
3.3.2006 9:28

Mak1

Re: Re: Přečtení tohoto článku mě znovu přesvědčilo,
No - vždyť to říkám. A četl jste aspoň, jak prohlásili, že půjdou s levicí i s pravicí, podle toho, kdo nabídne víc ? A Bursík, není to  náhodou ten hazjl, na kterého neměli žaludek ani v těch dnešních stranách ???
0/0
3.3.2006 9:37

Vosta Jindra

Re: Re: Re: Přečtení tohoto článku mě znovu přesvědčilo,
nemyslím, že je to hajzl, nicméně byl v lidové straně, ale nevyčítal bych mu, že tam není. Co se koalic týče řekli, že nebudou říkat, zda radši ODS nebo ČSSD, vylučují však jakoukoli spolupráci s komunisty, to mi stačí. Jinak je to reakce na to, že předchozí vedení se fixovalo na ČSSD. Chovají se stejně jako všechny strany, půjdou tam kde prosadí víc, na tom není nic špatného. Já bych radši, kdyby zůstali v opozici a myslím, že se to i stane, protože nás tak jako tak čeká další velká koalice.
0/0
3.3.2006 10:13

Mak1

Re: Re: Re: Re: Přečtení tohoto článku mě znovu přesvědčilo,
Tak to Vám toho stačí dost málo - ČSSD taky prohlásila, že na vládní úrovni s komunisty nepůjde ...  A myslím, že příklad US názorně ukázal, čeho je malá strana pro koryta schopna.  
0/0
3.3.2006 10:30

Vosta Jindra

Re: Re: Re: Re: Re: Přečtení tohoto článku mě znovu přesvědčilo,
Nespolupracovat s komunisty není málo. A z mého hlediska není ODS o nic lepší než sociální demokracie a ani pro jednu z nich bych nehlasoval. V tomto vidění Zelených sdílím.  K volbám chodím vždy a lerikály nemám rád, takže co zbývá. Oni jako divadlo povedou div ne civilizační střet (ODS a ČSSD) a pak to skončí velkou koalicí. Vzpomeňte na rok 98. A kromě toho, vstup Zelených do sněmovny znamená ztrátu většiny KSČM- ČSSD. Mně to nepřijde málo, resp. máte-li pocit, že někdo nabízí víc, tak já tomu prostě nevěřím.
0/0
3.3.2006 10:46

Mak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přečtení tohoto článku mě znovu přesvědčilo,
No vidíte, jak se různí názory. To já si dodneška myslím, že opoziční smlouva vznikla jako důsledek vydírání Lidovců. Tedy malé strany, která chtěla víc a víc. a od té doby si také mysím, že bychom měli mít volební systém většinový  - to si ale žádná malá strana do programu nedá, že ?
0/0
3.3.2006 11:03

Vosta Jindra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přečtení tohoto článku mě znovu přesvědčilo,
no jistěže ne, a kdyby dala, tak bych jí nevolil. Zakonzervovat systém ODS-ČSSD-KSČM by skutečně nic nezlepšilo, naopak by to byl ještě větší humus. Je naivní si myslet, že je chyba ve volebním systému, chyba je asi v lidech, že tak volí. Nebo ve stranách. ODS prostě nikdy nedosáhne na 40 a víc procent, tak hledá, jak toho dosáhnout volební matematikou. V kontinentální Evropě většinový volební systém je raritou a britský systém je britský a nedá se přenášet do střední Evropy, krom toho jaká je legitimita jednobarevné vlády s 35% podpory. Když se uvažovalo o tom, že by se zavedly většinové prvky v rámci třeba dvoukolového systému voleb jako mají ve Francii nebo Maďarsku, ODS byla proti. Ale volební systém nelze šít na míru jedné straně. A venkoncem ne takové.
0/0
3.3.2006 11:12

Mak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přečtení tohoto článku mě znovu přesvědčilo,
u většinového by to snad byly jejn ODS - ČSSD. Nicméně jsem pořád přesvědčený, že když bude vládnout jedna strana,  tak bude na konci jasno - slíbili jsme - splnili jsme. Zatímco u koalice se to vždy rozplizne -  my jsme chtěli, ale naši koaliční partneři .... A myšlenka, že ti z malých stran kradou míň - tak ta je hodně absurdní ...
0/0
3.3.2006 12:20

velkaselma

Re: Přečtení tohoto článku mě znovu přesvědčilo,
V tom případě se očekává i tvůj hlas
0/0
3.3.2006 10:11

vymrzovac

ZELENÍ
ukažte nějakou skutečnou aktivitu.Běžte do těch Vašich rezervací sbírat chcíplý ptáky,hrdinové! Tam se ukáže,kolik Vás skutečně je!
0/0
3.3.2006 8:41

Tatíček MORAVA

›››››››››››› ™
Jsou to blázni, hoďte na ně sítě
0/0
3.3.2006 7:07

_Ufon_

proc maj zeleni 8%
vysvetleni je jednoduche, jen proto ze nejsou rudi, ruzovi, modri a nebo cerni. Jinej racionalni duvod neni. Pokud vam uz se.ou vsichni ti blbci co si hrajou na neomylne politiky tak jinou volbu asi nemate. Za par let zjistite ze ani u zelenych to neni lepsi. Dokud bude v tomhle state vstupovat do politiky tenhle druh lidi tak se to nezmeni. Gross je toho nazornym prikladem, premier ktery nic neumi a nikdy nic neridil. Tak maximalne pomoci namestku.
0/0
3.3.2006 0:59

billclinton

Re: proc maj zeleni 8%
A já bláhovej myslel že jsou dvojitý B U Z I C I 
0/0
3.3.2006 1:33

zena_zdena

Re: proc maj zeleni 8%
Ufone, neměl bys být zelenej?  
0/0
3.3.2006 7:17

fantomas

Re: proc maj zeleni 8%
jsou to prostě melounisti..navrch zelení, uvbitř rudí s občasným černým jádrem
0/0
3.3.2006 7:45

sashino

Re: Re: proc maj zeleni 8%
no tak to je opravdu velice nová a originální metafora, která toho navíc strašně moc vysvětluje. děkujeme :/
0/0
3.3.2006 9:13

tydýt

Dobrá
ukázka toho, jak zděsit voliče, který pak v hrůze sáhne po jakékoli jiné barvě.
0/0
2.3.2006 23:38

MadHawk

Re: Dobrá
přesně !
0/0
3.3.2006 0:24

velkaselma

proč budu volit zelené
NECHCI,ABY SE Z REPUBLIKY  STALO SMETIŠTĚ!
0/0
2.3.2006 22:56

iveta99

Re: proč budu volit zelené
SZ  
0/0
2.3.2006 22:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.