Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rath odešel ze studia, neunesl „konfidenta“

V MF DNES vyšel první rozhovor z rubriky Z očí do očí. Michaela Jílková v ní každý týden zpovídá jednoho z významných českých politiků, kteří podstoupí hodinové interview v připraveném studiu. Jejich odpovědi a reakce jsou zaznamenávány na kameru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Isbjoerna

Rath odešel ze studia...

Inu, on mel k tomuto odchodu jiste duvody; otazkou je, jake duvody pan Rath k odchodu mel.;-)

Pani redaktorka polozila jasnou a konkretni otazku "Ptám se: Vy tady vystupujete jako konfident Paroubka, sociální demokracie?", na niz lze jasne a konkretne odpovedet "ano...", "ne...", "nevim...", pripadne "na tuto otazku nechci dat odpoved...".

Ocividne privedla pani redaktorka pana Ratha do (v teto prekvapive situaci) neresitelneho konfliktu - ne tou otazkou, ale jiz samotnou zminkou o tomto dopise.:-/

0/0
12.4.2006 11:50

pinguinone

Re: Rath odešel ze studia...

..chlape ,nejak Te to bere...;-D

0/0
12.4.2006 16:53

etel38

Míša = 1*

VVVVVV                                     Rath se tak lekl,                            že rychle utekl,                     čehopak se asi bál,                   že na ústup se dal,                          s Míšou chtěl laškovat asi,          místo aby se věnoval práci.          ;-D;-D;-D

0/0
12.4.2006 11:11

pochyst

UDAVAČKA jiného osočuje!!!

Tak to je Fičák!!! Hysterická udavačka a veleposlušná členka SSM, která udávala a donášela na kdekoho vč. bohužel již nežijícího Pavla Dostála tu zase rozehrává komediantské divadélko jako na Nově... pro "dolních 10.000"VVV

0/0
11.4.2006 20:55

pleoner

Re: UDAVAČKA jiného osočuje!!!

Jo, jo. Ještě že ta hysterická udavačka a veleposlušná členka SSM nedělá ve státní správě. Nedej bože třeba MINISTRA.

0/0
11.4.2006 21:09

etel38

Míša = 1*

VVVVVVRath se tak lekl, že rychle utekl, čehopak se asi bál, že na ústup se dal, s Míšou chtěl laškovat asi, místo aby se věnoval práci. [] 

0/0
6.4.2006 11:17

reem

Proč konfident?
Proč stále drzost má snahu vítězit. Na to lze reagovat přesně tak jak to udělal ministr zdravotnictví.  To je ta nejslušnější forma.
Jílková rozhovor jednoduše hrubě nezvládla.  Ví vůbec co je to konfident?
0/0
30.3.2006 17:49

Rebka

Re: Proč konfident?
Na toho konfidenta se zeptej Rathova otce.Ten pojem je pro něho velice blízký.
0/0
30.3.2006 18:13

bull11

Re: Proč konfident?

jo ten slusnosti primo preteka. A pro vsechny co tady blaboli blbosti doporuciji precist nejdriv toto:http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A060228_214056_domaci_zra(Y)(Y)(Y)

0/0
4.4.2006 22:42

doktor_bota

Re: Proč konfident?

Člověk s čistým svědomím by zareagoval jinak. Rath v té době splňoval všechny podmínky pro přiznání označení "konfident", takže se (taky díky minulosti jeho prominentního fotříka) nelze jeho reakci divit.

0/0
4.4.2006 22:47

Trencherman

†††

konfident: tajný spolupracovník policie, donašeč, fízl, udavač

Minimálně jeden z významů Rathovo jednání přesně vystihuje. Jeho dopis Paroubkovi je skutečně donašečský. :-/

0/0
4.4.2006 23:08

randy123

Re: Proč konfident?

Ty jsi ale osel, pokud jsi to nepochopil tak jsi úplně stejný bezpáteřní gauner a blbeček jako je ten Sráth

0/0
6.4.2006 19:24

LuiDee

Lži, samé lži potřetí
Ne, mě nejde o samotného Ratha, spíš mi jde o to, že by novináři z MF dnes měli mít více profesionality. Měli by umět rozlišit, kdy použít otazník apod. To je základ novinařiny. Dostat na papír přesně to co bylo vysloveno. Pokud to neudělali, a tady na tom je to překrásně vidět, tak se vnucuje otázka proč. Co myslíte? Je to neschopnost? Já myslím že ne, a o to je to horší.
0/0
30.3.2006 0:57

pancho10

Re: Lži, samé lži potřetí
ty vole sorry čtu to asi po 3 ale připadám si čím dál více jak debil.A ještě se mě chechají holky do xichtu
0/0
30.3.2006 1:13

pleoner

Re: Lži, samé lži potřetí
Opravdu. Otisknout Rathův dopis slovo od slova, tak jak ho napsal, to byla opravdu rána pod pás. To te přece mezi soudruhy nedělá!
0/0
30.3.2006 8:12

LuiDee

Re: Re: Lži, samé lži potřetí
Ne to bylo správné, ale stejně tak by bylo správné, otisknout i ten rozhovor písmenko od písmenka stejně, tak aby vytištenej nedával jiný smysl než se ve skutečnosti stal. A stejně tak bych očekával, že nadpis bude odpovídat skutečnosti. MFdnes si holt bude muset vybrat, jestli chce dělat objektivní žurnalistiku, nebo bulvár.
0/0
30.3.2006 11:31

Deleter

Re: Re: Re: Lži, samé lži potřetí
Budeš si muset vybrat, buď lžeš, nebo jsi hluchej, viz níže.
0/0
30.3.2006 11:46

pleoner

Re: Re: Re: Lži, samé lži potřetí
Holt zlaté Rudé právo. Tam soudruzi uměli dát tomu, co se děje, ten SPRÁVNÝ smysl. Tak, aby to opravdu každý, sakra, pochopil.
0/0
30.3.2006 12:21

pleoner

Re: Re: Re: Lži, samé lži potřetí
Hele, ještě mám dozaz. Mohu si sám vybrat, co budu číst jako bulvár a co jako normální noviny? Nebo podle tebe MUSÍM poslechnout soudruha Paroubka, pro kterého je například bulvárem (v pejorativním slova smyslu) MF, HN resp. Reflex, ale dobře si rozumí se Šípem (myslím TEN bulvární plátek - podle mě) nebo s Krampolem (tady myslím toho šaška).
0/0
30.3.2006 12:27

pochyst

Re: Lži, samé lži potřetí

Německé noviny MF, bývají poměrně odlišné od jiných novin... zkuste číst několik odlišných listů a po čase ti bystřejší z vás asi začnou dumat "Čím to je???"

0/0
11.4.2006 20:58

pancho10

Ale tož
Jílková je moderátorka a ten blb politik.O co jde?Ona je schopná bruneta a on neschopný brunet
 
A nebo to  vzít trochu jinak?
 
Velmi schopná a populární novinářka proti ní neschopnej tlučhuba?Bůh suď ale je to /slušně psané/divný politik
0/0
30.3.2006 0:04

pinguinone

Re: Ale tož
..mpzna , ze jsou oba konfidenti..
0/0
30.3.2006 8:17

larrry

Ubohá Jílková
Jílková je opravdu ubohá,každý normální by odešel.Ať radši je doma s malou a nehraje si na drsnou redaktorku.Rath se zachoval zcela normálně a logicky.Když někoho napadl vždycky to zdůvodnil / Klaus,Kalousek atd./
0/0
29.3.2006 23:23

NERATHRATHA

Re: Ubohá Jílková
Mám naprosto rozdílný pohled na RATHA , tím ovšem nemluvím o paní Jílkové - ano : RATH a paní Jílková - stačí ?
0/0
29.3.2006 23:56

pancho10

Re: Ubohá Jílková
Ani jsem moc nechtěl psát?Ale mám jen jeden dotaz?JAKO PROČ JE UBOHÁ?sorry tak tohle nepochopím ani náhodou.To se jako schopnost vysvětluje jako blbostr? nebo snad slabost?Je mě z toho dost smutno Jenom doudfám že takových prasopsů tady není habaděj
0/0
30.3.2006 0:26

LuiDee

Lež, samá lež
Dnes jsem se dostal náhodou sem, a nestačím se divit. Lidi, copak jste si nevšimli jak s vámi novináři cvičí? Jílková opravdu Ratha urazila tím že ho označila za konfidenta. Přehrajte si ten stream znova. Takhle je to na Webu: Vy tady vystupujete jako konfident Paroubka? Když si přehrajete ten záznam, a budete dobře poslouchat, tak nikde ve slovech pí. Jílkové neuslyšíte zvýšení hlasu, které by opravňovalo kohokoliv se domnívat, že jde o otázku, a použít za větu otazník. To že to tak novináři z MF zaznamenali, je přinejmenším neprofesionální. To co pronesla Jílková není otázka ale konstatování směrem k Rathovi. A on zareagoval tak, jako každý kdo si jen trochu váží sám sebe. Požadoval omluvu. Té se mu nedostalo, tak odešel. Neumím si představit, že by někdo zareagoval jinak. Druhá lež které se novináři dopustili je už v upoutávce na článek viz. http://webtv.idnes.cz/video?relation=06022717461353 Při pondělním rozhovoru pro MF DNES ministr zdravotnictví David Rath neunesl palbu
0/0
29.3.2006 18:06

LuiDee

Re: Lež, samá lež2
Jenom doplním co se nevešlo nahoru. otázek Michaely Jílkové a utekl ze studia. Vždyť to není pravda, on odešel poté, co ho Jílková hrubě urazila. Nechápu, že si novináři, něco tak nekorektního mohou dovolit.
0/0
29.3.2006 18:09

Deleter

Re: Re: Lež, samá lež2
Nechápu, jak může někdo být tak blbej a větu:
"Ptám se, vy tady vystupujete jako konfident Paroubka"
považovat za něco jiného, než otázku. Podej si se slizounem pařátek...
0/0
30.3.2006 8:58

LuiDee

Re: Re: Re: Lež, samá lež2
Mám chuť odpovědět podobně: Jak může..... Ale neudělám to. Spíš se tě zeptám. Víš jak se pokládá otázka? Tak, že na konci věty zvýšíš hlas. To je rozdíl mezi větou oznamovací a tázací. To za prvé. Za druhé Jílková neřekla Ptám se, vy tady.... Poslechni si ten stream pořádně, ona řekla vy tady vystupujete..... A to je ve významu toho co řekla, ve spojení s tím nezvýšením hlasu na konci věty, právě to, co odlišuje otázku od věty oznamovací. Nauč se česky panáčku.
0/0
30.3.2006 11:26

Deleter

Re: Re: Re: Re: Lež, samá lež2
Řekla:
"... vy tady popíráte to, že by pro vás byli prvořadí lékaři, a ptám se, vy jste vlastně tady ... vystupjete jako konfident ... Paroubka, sociální demokracie, ano..."
 
Jestli máš potíže s ušima, zajdi si na otorinolarynogologii.
0/0
30.3.2006 11:45

pleoner

Re: Lež, samá lež
Na tom, že měl Rath odejít, se shodneme. Jenom si myslím, že cesta kanálem by pro něj byla nejpatřičnější. Bonzáci byli, jsou a budou, ale musí počítat s tím, že když to praskne, tak že dostanou přes hubu.
0/0
29.3.2006 19:51

jirka696969

konfident rath
konfidentRath zní opravdu výstižně na toho člověka
0/0
29.3.2006 2:15

jirka696969

konfident rath
a ten blbej zkorumpovanej konfident je naším ministrem...
0/0
29.3.2006 2:06

JHOGOFOGO

jilková
Rath není a ani nebyl můj kůň, ale Jílková nemuže ztravit , že jí vykoply z Novy. Tak uráží každého prostě IVcenová skupina!
0/0
22.3.2006 16:15

etel38

Míša = 1*
Rath se tak lekl,
že rychle utekl,
čehopak se asi bál,
že na ústup se dal,
s Míšou chtěl laškovat asi,
místo aby se věnoval práci.
0/0
22.3.2006 12:36

gentlastwo

T.M..děláte z ní udavačku...???
Připomínáte   odsouzení   Dr  Horákové  a  Babické  procesy...
Ti  soudci a  prokurátoři   budto  mysleli  jak VY,
nebo  byli   prostě   fašisti..
0/0
21.3.2006 22:27

gentlastwo

kontra Deleter...
Já  teda   se  nikdy   nebyl  v  žádný  straně...
Ste  dost  sprostej...
To   je asi  jak  když Vám  zemře  pacient  a  někdo by se zeptal: Cítíte se být   vrahem??
Šel   bych  pryč, než...
0/0
15.3.2006 22:49

unaveny

konfident
Joj to sem se pobavil narcis dostal na prd.l. Já snad půjdu vybrat poslední těžce vydřený úspory a dam to na billboard. Myslím že se to s ním potáhne celou kampaň.A přeji mu to konfidentoj.
 
0/0
15.3.2006 19:25

gentlastwo

Od té krávy to sedí..Jste si tak jist??
Je    velice   jednoduché   někoho  takhle   očernitz...
Kde  je  důkaz??
0/0
15.3.2006 8:28

Deleter

Re: Od té krávy to sedí..Jste si tak jist??
Chápu, že tvůj rudý mozek bude zřejmě přetížen, ale:
Ona se ho zeptala, jestli vystupuje jako konfident, a on mohl odpovědět, že to v žádném případě ne, nebo se přiznat, že jo.
Tak co, overload?
0/0
15.3.2006 8:37

Deleter

Jó holt, dokud
doktůrek urážel všechny, kteří navzdory neschopné vládě drží zdravotnictví pohromadě, tak mu lůza tleskala. No, a nějaká Jílková si dovolila rejpnou do doktůrka, ten z toho vypadal tak na hysterickej záchvat a zdrhnul - a lůza mu tleská. Ojoj joj.                
0/0
6.3.2006 15:50

karoten

Šetři vlajkama, není to jenom Tvoje země
Lůzáku.
0/0
6.3.2006 16:47

Deleter

Re: Šetři vlajkama, není to jenom Tvoje země
Och
0/0
6.3.2006 17:05

honzavid

reakce
myslim, ze slovo bylo zvoleno neadekvatne. Nechci se zastavat Ratha, ale myslim ze se zachoval spravne.
0/0
6.3.2006 15:25

T.M.

Od té krávy to sedí
Vždyť za totáče udávala zesnulého Dostála
0/0
5.3.2006 22:33

gentlastwo

P e t s u ch
Vůbec    nepochybuji,  že   Vaše   gyri   precentrales   a  gyri postcenraůes
nejsou  natolik   morfologicky   a   funkčně   dimensované,   abyste  něco   pochopil.
Když   máte 8   obecných, vedte  polemiku se    sobě  rovnými.
Snažil   jsme  se   nepsát  implicitně,  ve Vašem  případě to  ovšem  bylo   zcela  pofiderní...
  Máte snad   VUML???
0/0
5.3.2006 21:05

Deleter

Re: P e t s u ch
úroveň Vašich příspěvků vylučuje, že byste obecnou školu viděl jinak, než zvenčí; proto nechápu, proč tady stále někoho napadáte.
0/0
6.3.2006 9:49

celtic

Rath....
0/0
5.3.2006 19:00

doktor_bota

Re: Rath....
El confidente de la mafia se confiesa...
0/0
5.3.2006 19:04

ďArtagnan

Re: Re: Rath....
TSCHECHISCH, BITTE!!
0/0
6.3.2006 8:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.