Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tajemství Kateřiny N.

I mnoha lidem, které sport nezajímá a kteří téměř netuší, co je to běh na lyžích, dokázala v pátek vehnat slzy do očí olympijská vítězka Kateřina Neumannová. Některým dalším, nazvu je mediálními mudrlanty, však oči naopak rychle rudnou vztekem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lázeňská veverka

TAJEMSTVÍ
To je zase bulvár
0/0
14.3.2006 10:14

KevinCostnaty

Co furt řešíte!!!!!!
Vy jste "bulváristi" !
Myslíte si, že holka,která denně dře do úmoru si taky večer nechce dobře zasouložit?!? Užívá si, je mladá a k tomu holt potřebuje chlapa. takže otec tu je. Tečka. koho si pustí do maníže je jen její věc. Starejte se o důležitější věci, než koho má Kačka mezi stehnama!
 
0/0
14.3.2006 9:10

Sew11

Kdo je otec ??? chybi mi taky hodne clanku iDNes o Helence
..
0/0
1.3.2006 8:29

vymrzovac

hele ty blekoto
vem si lyže a ukaž co umíš ty.....
0/0
28.2.2006 10:54

56xjf

to je kravovina!
Tedy co chtěl autor říci touto větou: "Vzorem ve vztahu ke svým rodičům či dceři, v němž Neumannová ukázala, že důležitým, i když v Evropě stále více opomíjeným prvkem společnosti zůstává rodina.", vůbec nevím. Vždyť K.N. má dítě s ženatým mužem. To si tedy autor článku trochu protiřečí:)))
0/0
28.2.2006 7:54

babacek

Media jak
 vidět neustále musejí strkat své rypáky kam nemají.A kam by měly tam se bojí aby o ně nepřišly.Nechte Katku Katkou a hleďte si lumpů kteří si říkají zástupci lidu
0/0
28.2.2006 7:23

Bouše

To jste tedy přehnal, pane Bucherte.
Váš článek je sice pravdivý, ale poněkud samoúčelný. Evokuje ve čtenáři pocit, že v Česku se snad po vítězství Kateřiny Neumannové zdvihla vlna nevole nad jejím zbožněním. Přitom se mohlo jednat o pár názorů vyšinutých jedinců, kteří rýpou vždy a za všech okolností. Ze svého nejbližšího i širšího okolí neznám jediného člověka, který by Neumannové vítězství z celého srdce nepřál. Příště si pane Bucherte pro své úvahy vyberte jiný typ sportovce, než představuje právě Kateřina Neumannová. 
0/0
28.2.2006 7:15

hovnoval-

@@
myslim si, ze K.N. si zaslouzi vice, nez takoveto blaboly v tomto clanku...
 
prislusnice slabsiho pohlavi....
 
 
Vzorem ve vztahu ke svým rodičům či dceři, v němž Neumannová ukázala, že důležitým, i když v Evropě stále více opomíjeným prvkem společnosti zůstává rodina.
 
to je taky nesmysl prece...
0/0
28.2.2006 6:39

ro16ck

Absolutní souhlas
Souhlasím s článkem ... do puntíku. Káča je idolem a její soukromí by mělo být (pokud si to přeje) tabu. Zase se tady ale objevuje bulvár v nás .... prahneme po jménu, podrobnostech, ... Pokrytci nejsou jen novináři, kteří po tom pasou, ale i přispívatelé do této diskuze. 
Kačko děkuji za vše co jsi dokázala . Ten tvůj závěr 30 tky jsem sledoval živě na internetu - prostě úžasný !!
0/0
28.2.2006 6:24

dacan81

nechce
se mi věřit, že u nás v ČR, i když to spoustu i bulvárních novinářů ví, že to jméno otce její Lucky nezveřejnili..
0/0
27.2.2006 22:09

martinova

Re: nechce
Nebylo by vůbec nic zlého na tom, že je K.N.s dcerou sama,že s jejím otcem nežije.Ona však v rozhovorech naznačuje,že ano,mluví o OBOU babičkách.Pokud se po jejím boku objevuje aspoň v soukromí nějaký muž či jeho matka, není možné,aby to bulvár nevyčenichal.A ten
by si to pro sebe nenechal! Podle mne novináři nic nevědí,protože už jaksi nic není.
0/0
28.2.2006 1:15

karel60

Pane Buchere,
opět zavádějící nadpis článku? Nebylo by lepší napsat "Respektujme soukromí Kateřiny N."?
0/0
27.2.2006 14:21

vevere

hele
tak kdo je teda otcem její dcery
jo a kde je ta "rodina" na kterou poukazuje autor článku, když otec není
0/0
27.2.2006 12:30

karel60

Re: hele
Otec je, snad si nemyslíš, že je Katka nějaká Panenka Maria. Jak víš, že se o dceru nestará, že nejsou rodina? Jen proto, že nevyskakuje před televizními kamerami jako Paroubková, aby bylo vidět, že Jiřík není sám? Respektuj jejich soukromí.
0/0
27.2.2006 14:13

56xjf

Re: hele
No otec má svou rodinu a k tomu dítě s K.N.
0/0
28.2.2006 7:56

nasic

souhlasím s článkem
Myslím,že za věškerým hemzáním proti Neumannové,Valentovi a.t.d.nestojí nic jiného než závist lidí,kteří nic nedokázali,nebo za to co si myslí,že dokázali,nejsou náležitě oslavovaní.Jenže to je holt život..
0/0
27.2.2006 10:46

popelka88

Re: souhlasím s článkem
Ale ne. Tady jde spíše o tristní stav současné lidské společnosti která tak vehementně oslavuje (v rámci manipulaci médií) robotické běhání po dvou kusech dřeva, házení klackem apod. (což je jinak dobrá zábava). To co člověka dělá člověkem nejsou jeho svaly a výdrž (spousta zvířat je na tom lépe), ale jeho duševní obzor a jeho rozvíjení. Proto je opravdu absurdní (jak je zmiňováno i v článku) že současná společnost tyto odlidštěné stroje oslavuje více než lékaře, vědce, umělce atd. ... kteří rozvíjejí hodnoty, které jsou člověku skutečně vlastní
0/0
27.2.2006 11:45

cport

Re: Re: souhlasím s článkem
A kde je Vas dusevni obzor? Kam se rozvinul? Ja se pohybuji v uspesne vedecke komunite, ale presto nechapu lidi jako Vy - odsuzujici cokoliv spjate se sportovnimi vykony. Katka se stala nejlepsi na svete, to je fakt. A stala se nejlepsi svou vuli, cilevedomosti a vytrvalosti, kterou ji muze spousta z "nas" zavidet!!! To jsou hodnoty, ktere deli lidi vyjimecne od tech prumernych .... a to ve vsech oborech.
0/0
27.2.2006 12:51

Lucius_Malfoy

Aniž bych chtěl jakkoliv zlehčovat tu spoustu práce,
kterou jistě příprava stála (navíc to zlato KN upřímně přeju), musím upřesnit - KN není nejlepší na světě, je pouze nejlepší z podobně zaměřených osob, které se na dané místo sjely za účelem porovnání svých schopností. Nic více, nic méně. Jako vědec byste možná mohl věnovat více pozornosti kvantifikaci výroků :-)
0/0
27.2.2006 12:56

jojoj897

Re: Aniž bych chtěl jakkoliv zlehčovat tu spoustu práce,
0/0
27.2.2006 13:00

Obcasnykomentator

Re: Aniž bych chtěl jakkoliv zlehčovat tu spoustu práce,
V podobě registrací existuje dokonce i oficiální množina individuí tohoto druhu.
Případně v podobě výkonnostních žebříčků seřazená na základě předchozích výsledků.
0/0
27.2.2006 13:36

popelka88

Re: Re: Re: souhlasím s článkem
To je otázka. Někdo je zase "nejlepší na světě" v počtu snězených švestkových knedlíků nebo klobásů, jiný v tažení nakláďáků v zubech nebo v plivání do dálky ... Otázka jak se to principiálně liší od jiných "sportů", jak to rozvíjí a inspiruje lidského ducha a též jestli skutečné hodnoty se dají takto měřit a klasifikovat a o ně bojovat (lepší, nejlepší atd.). Sport je dobrá zábava a kratochvíle, ale to co se z něj stalo (a co díky tlaku médií zakrývá jeho skutečnou primirivní podstatu) je hodně tragikomické a svědčí o jistém nepříliš lichotivém stavu současného lidského myšlení a společnosti obecně
0/0
27.2.2006 12:58

Albert Nerom

Re: Re: souhlasím s článkem
. Zcela souhlasím. Neumannové si nesmírně vážím, sledoval jsem se zatajeným dechem celý závod a zejména fantastický, nervy drásající finiš. To ale nemůže vyvážit pravdivá slova o bulvarizaci dnešní konzumní společnosti. Vinu nesou především média. Dovedou jen blít na politiky (je to módní), hledat pochybné senzace a přispívat ke zbožňování kdejakého "VIP" komedianta. (Tím se nechci dotknout skutečných umělců). Stejně tak je to se sportovci. Probírá se jen pozlátko spojené s jejich úspěchy a často také (s bulvárním podtónem) jejich příjmy. Jásání nad úspěchem takových sportovců je jen klišé a lživá kulisa. Jsem např. zvědavý, jak konkrétně třeba povrchní a bulvární MF Dnes rozebere a zdůrazní ty roky odříkání a dřiny Kateřiny Neumannové, jak přispěje k tomu, aby právě ona byla vzorem pro mladé lidi a ne např. nějaká zdrogovaná popová hvězdička, promiskuitní herečka či ložnice VIP mužů dobývající modelka.
0/0
27.2.2006 13:04

popelka88

Re: Re: Re: souhlasím s článkem
Aby právě toto bylo "vzorem" pro mladé lidi, je dost diskutabilní. Léta extrémní "robotizace" kdy veškerý čas (za využití vědeckých týmů, různých povolených chemikálií atd.) je věnován maximálnímu tréninku svalů, plic a drilování pár daných pohybů, kdy výsledkem není nic jiného, že robot A je o pár vteřin rychlejší než robot B, to už jsou smysluplnější závody modelů nebo chrtů. Jako zábava a skvělé provětrání jsou tyto věci výborné, ale aby se z nich stal seriózní smysl a náplň života je dost rozpačité ...
0/0
27.2.2006 13:23

popelka88

Re: Re: Re: Re: souhlasím s článkem
... to vše za cenu maximálního tělesného utrpení a vyčerpání a ničení zdraví a těla ... o nějakou radost a požitek tady jde až v poslední řadě ...
0/0
27.2.2006 13:28

Albert Nerom

Re: Re: Re: Re: souhlasím s článkem
To je ale spíše filosofická otázka ohledně toho, zdy má vůbec smysl špičkový sport jako takový. Námitka až "robotizace" je skutečně namístě, ale pokud vrcholový sport bereme pouze jako jeden z produktů dnešní konzumní civilizace, je to přece jen produkt podstatně přijatelnější oproti všemu ostatnímu, čím nás tato civilazace oblažuje a zaplavuje. Vzpomeňme jen třeba pochybné "hrdiny" reality show, se kterých bulvární média vyrobí (masírováním tupých mozků tuctových konzumentů této pseudozábavy) doslova celebrity či tzv. VIP. Ve srovnání s nimi a exprostitutkami, které tyto ubohosti moderují, mi Katka Neumannová (a to se na mne nezlobte) připadá skutečně jako opravdový vzor a nikoliv jen mediální výblitek stupidně konzumní civilizace.
0/0
27.2.2006 13:53

karel60

Re: Re: Re: Re: Re: souhlasím s článkem
0/0
27.2.2006 14:15

popelka88

Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlasím s článkem
No, mně je sympatičtější někdo kdo umí (byť neuměle) třeba zazpívat nějakou písničku než cvičená masa svalů ... která x let nedělá od rána do večera nic jiného. Samozřejmě každý je svobodný dělat co chce, ale dávat to za nějaký "vzor", to je dost strašidelné ...
0/0
27.2.2006 14:34

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlasím s článkem
Co je zajímavého a sympatického na neuměle zazpívané písničce? To přece umí doslova každý, bez jakéhokoli úsilí?? Nějak nechápu :-0 Že by závist?
0/0
27.2.2006 14:51

briza

Re: Re: Re: Re: souhlasím s článkem
Mysli, ze to neustale omilani jakychsi "robotu" akorat dokazuje, ze ti unika podstata clanku. Jednak neni nikde receno, ze spickovy sportove musi byt nutne jednostranne zamereny omezenec (vedel bych napr. o jinem nasem olympijskem vitezi, ktery krome sportovani vystudoval medicinu a dnes se zivi jako lekar - mozna si taky vzpomenes ;-)) ale to co z nich dela vzor pro jine je fakt, ze cesta k opravdovemu uspechu vede pres cilevedomost, vytrvalost, skromnost, notnou davku sebezapreni a to nikoliv na dobu par televiznich zaberu ale po radu let. Tohle je to podstatne a vubec pri tom nezalezi na oboru.
0/0
27.2.2006 14:40

Lucius_Malfoy

Úlet ...
"Je radost pozorovat to obrovské množství žen, které se radují a inspirují tím, že příslušnice slabšího pohlaví je tak uznávaná a tak úspěšná." prosím vás, autore, ona to Kačka běžela proti chlapům ?
0/0
27.2.2006 10:08

HankaS

Re: Úlet ...
A kdepak jste to, Luciáši, vyčet, že měla běžet proti chlapům?
0/0
27.2.2006 10:46

Lucius_Malfoy

Re: Re: Úlet ...
Vyplynulo to z autorovy logiky - pokud žena zvítězí proti jiným ženám v ženské disciplíně, proč potom ty slzy dojetí jiných žen a ta teze o úspěšnosti ?
0/0
27.2.2006 11:13

nasic

Re: Úlet ...
Úlet je spíš tento argument,který vůbec nevyvrací,to co autor napsal..Mám to chápat,že Neumannová by musela běžet s chlapama aby byla úspěšná??? No,to je teda ÚLET!!!
0/0
27.2.2006 10:49

Lucius_Malfoy

Re: Re: Úlet ...
Vůbec ne, ale vzhledem k tomu, že jde o ženskou, a že tedy VŽDY bude příslušnice slabšího pohlaví ...  tak uznávaná a tak úspěšná, uniká mi autorovo zdůraznění. Ergo, pokud je tedy právě případ Kateřiny N. natolik specifický, že jiné ženy z něj pociťují hrdost na své ženství, je třeba předpokládat, že nešlo o o ženskou disciplínu :-)
0/0
27.2.2006 11:18

Zorrrrrro

Re: Re: Re: Úlet ...
Jezkovy voci, ty jsi ale blbej...
0/0
27.2.2006 18:57

karel60

Re: Úlet ...
Já bych za úlet spíše pokládal srovnání Kateřiny a Věry Čáslavské. Obě sice sportovně úspěšné, ale morálka paní Čáslavské jí v mých očích řadí až na dno lidské společnosti. To není ten správný vzor života.
0/0
27.2.2006 14:05

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: Úlet ...
Eh, co?? Cítíš se dobře??
0/0
27.2.2006 14:53

smich

příklad jak kdy
Souhlasím se vším až na ten příklad v přístupu k "rodině":  Že by bylo příkladné (?) vydávat za chvályhodný vzor evropské rodiny soužití svobodné maminky s dcerou, která snad někdy pochopí, že z jakýchsi důvodů nevyrůstala odmala s oběma rodiči? Je mi dost jedno, kdo to ví či neví, ale tady bych prostě a jednoduše respektoval přístup K. N. a být novinářem, vůbec bych o tom nepsal, natož to dávat za příklad. Jsou i jiné modely rodiny, pane Bucherte
0/0
27.2.2006 8:37

popelka88

Re: příklad jak kdy
To že ze sebe člověk nechá udělat za využití extrémních metod naprostý mechanický stroj specializovaný na jediný pohyb též nepovažuji za moc oslnivý příklad k následování ...
0/0
27.2.2006 9:52

eurotel

P O D Ě K O V Á N Í
PANE V.BUCHERTE,
JE VELIKÉ UMĚNÍ NAZÝVAT VĚCI PRAVÝMI JMÉNY..
  TO ZVLÁŠTĚ PAK V TÉMATECH, KDE TO NEJRŮZNĚJŠÍ MEDIA - A TO NEJEN TY BULVÁRNÍ, "SVÁDÍ" NÉ MÁLO ČASTO, K VÁGNÍ, VYČPĚLÉ AŽ PŘISPROSTLÉ, NEŘKU-LI VULGÁRNÍ DEZINTERPRETACI ZNÁMÝCH A V MNOHÝCH PŘÍPADECH DOLOŽITELNÝCH FAKTŮ!?!
0/0
27.2.2006 1:52

Liberál 79

Re: P O D Ě K O V Á N Í
Jste mě pěkně naštvali, mi končí smlouva na CDMA a ani nepřídete, že mi to zlevníte na cenu za kteou teď prodáváte...:/
0/0
27.2.2006 2:19

brazilskakava

Re: P O D Ě K O V Á N Í
Je neuvěřitelné nasekat tolik chyb do vyjádření, které tě mělo prezentovat jako inteligenta. Víš, co o sobě vůbec říkáš ?
0/0
27.2.2006 14:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.