Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ozbrojený muž hodiny ohrožoval vlastní rodinu

Opilý muž se navečer zabarikádoval v bytě v pražské Vítovcově ulici. S pistolí v ruce ohrožoval manželku a syna. Na místo přijela zásahová jednotka s policejním psycholožkou. Ta nakonec docílila toho, že muž rodinu propustil. Policisté ho zadrželi až v půl jedenácté večer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

idnesnepisepravdu

iDnes nepise pravdu
Vážený iDnes,
měl jsem o Vás mínění, že jste serióznější portál, obzvlášť v tom, že nejste bulvár tipu Blesk apod.
Avšak bohužel nejen že v článku byly chyby pravopisné, ale jsou zde uvedeny informace naprosto nepřesné. Pan redaktor, který byl na místě, se spokojil pouze s názory kolemjdoucích, aniž by si ověřil pravdu.
Obzvlášť mě to mrzí v tom, že uvádíte, že v domě byli rukojmí, což není pravda a nepravdivě to uváděla i mylně informovaná tisková mluvčí.
Prosím, napříště si ověřte fakta a nepublikujte, co Vám kdo podsrčí.
Že jde o alkoholika, kterýmu šiblo, však souhlasím.
S pozdravem, Váš rukojmí.
0/0
27.2.2006 11:04

sikorski

trotl Henzn
Podle toho co vím o ženách, muž žádnou pistoli nemá a pouze ožralý krákorá, že toho hajzla se kterým jeho žena šoustá jednou zastřelí. Doufám, že toho chudáka URNA nezabije. Ženský jazyk je nejstrašnější zbraň, to věděl už Neruda.
0/0
24.2.2006 12:48

Henzn

Tradicni rodina!
 Tradicni rodina. Tu musíme jako stat podporovat.
0/0
23.2.2006 23:32

pmjcop

Re: Tradicni rodina!
Jo tradiční to je, to máš recht. Tohle řeším tak třikrát za šichtu, každý den.
0/0
23.2.2006 23:39

NORDMAN

Re: Re: Tradicni rodina!
A jak to resis?
 
Ceske soudy to resi tim, ze nadrzuji samicce a odstreli samecka. Na to, aby to prosadili, potrebuji nejakeho "copa". To jest samecek, ktery je tak blby, ze kvuli penezum jednostrane (!) podporuje samicky... A jeste vypravi, jaky je to chlapik...
0/0
23.2.2006 23:51

pmjcop

Re: Re: Re: Tradicni rodina!
Nepodporuju ani saměčky ani samičky. Podporuju jejich mladé,  protože ti tím trpí nejvíce. A jak to řeším? Nejlépe v klidu.
0/0
24.2.2006 0:00

NORDMAN

Re: Re: Re: Re: Tradicni rodina!
...hm - a kdyz dostanes "befehl" - prikaz  - jak to resis?
0/0
24.2.2006 0:06

pmjcop

Re: Re: Re: Re: Re: Tradicni rodina!
Už jsem párkrát odmítl, když jsem usoudil, že to nemá oporu v zákoně. Pořád sloužím.
0/0
24.2.2006 0:09

NORDMAN

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tradicni rodina!
...hm, to jako ze po tobe vyzaduji nezakonou cinnost?
0/0
24.2.2006 7:11

pmjcop

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tradicni rodina!
Ano párkrát se to stalo ale spíše z neznalosti zákonů, než že by to bylo schválně, což je možná ještě horší. Toto se netýkalo tzv. domácího násilí.
0/0
26.2.2006 13:48

pmjcop

pmjcop
Ne není to náhoda skutečně PÉJAK. No jo střízlivej by to vzdal. S naším právním systémem dostane roka a za půl ho pustí, ale ožralovi to nevysvětlíš.
0/0
23.2.2006 22:53

NORDMAN

Re: pmjcop
...a jak to popisuje idnes, to je mozne zjistit na dalku, ze ten chlap se ozral  a ze to je duvodem jeho reakce? 
Ja si myslim, ze duvodem je rodiny konflikt a ze ten chlapik proste reagoval dle toho, co priroda urcuje v rozmezi normalu.
A na reseni neni potreba URNA, naopak dodrzovani zakona z hlediska soudu a z hlediska URNY - to jest dodrzovani prav jedincu jako obcanu CR .
0/0
23.2.2006 23:30

pmjcop

Re: Re: pmjcop
NO to nemyslíš važně: takže když mně naštveš a já se opiju, vezmu tyč a půjdu si to z tebou vyřídit, je to pud a policie nemá právo zasáhnout? Nepil si taky?
0/0
23.2.2006 23:37

NORDMAN

Re: Re: Re: pmjcop
O tom nemluvim, jen se ptam, zda ma policie pravo zasahovat neopravnene.
Soudy rozhodnou klasicky neopravnene, protoze CR neni pravni stat a nikdy jim asi nebude. Proste porusi zakon, jak je zvykem ceskych soudu. Potom nastupuji pmj-cop, nebo-li copove a podobni, kteri maji nepravo prosadit. Klasika, nejmene 40 let to probihalo v CR stejne... A myslim, ze i predtim...
Co na to "robocop" ?
0/0
24.2.2006 0:01

pmjcop

Re: Re: Re: Re: pmjcop
Nikdo nemůže zasahovat bez zékonného důvodu, ale někdy se tak asi děje.
0/0
24.2.2006 0:05

Tomach

Re: Re: pmjcop
 To jsi pil nebo hulil, nebo to myslis vazne ze je v mezich normalu vytahnout v ramci rodinneho konfliktu na neozbrojenou manzelku a syna bouchacku?
To je teda narez  Hele slibme si neco - ze ty z toho bordelu kteremu se rika CR nikdy nevylezes a ja tobe ze do toho bordelu nikdy nevlezu. Vazne bych se nikdy nechtel potkat s nekym, kdo si mysli ze je normalni resit rodinne konflikty bouchackou
0/0
24.2.2006 2:55

ilna

Re: Re: pmjcop
Podle tvých příspěvků soudím, že už  sis to sám vyzkoušel - agresivita proti vlastní rodině a následně zásah policie. Jestli jsi za to dostal na budku, tak dobře ti tak.
0/0
24.2.2006 9:09

pmjcop

Re: Re: Re: pmjcop
Mnohdy po té co dojde k zákroku a skutečně agresivitu projevuje muž, (viděl jsem ženu s rozdrceným nosem, které svého muže posléze na místním oddělení omlouvala, že vůbec není zly jen když se napije.). Je to to nejhorší co může žena říct. Tohle řekne 3krát a už se napočtvrté nikdo jejími zlomeninami zabývat nebude, prostě proto že každému bude jasné, že je to zbytečná práce. Ale zažil jsem i bité manžely.
0/0
26.2.2006 13:54

Mispulda

a teď si může vybrat jak skončí
Je tam stále zásahovka?  Takže má na výběr. Buď se zastřelí sám a nebo ho picnou oni.
0/0
23.2.2006 22:42

pmjcop

Re: a teď si může vybrat jak skončí
Musím tě zklamat. Stačí výstřel a i maséři ze zásahovky stráví dlouhé hodiny na inspekci. Do toho se nikomu moc nechce.
0/0
23.2.2006 22:44

Mispulda

Re: Re: a teď si může vybrat jak skončí
já vím, jen v té situaci to zní komicky - něco jako - sebevrahu, slezte z té střechy - jste obklíčen , vidíte kolik tu máme dostřelovačů
Jinak ta přezídvka je náhoda nebo taky od firmy PMJ?
0/0
23.2.2006 22:51

pmjcop

No to bude zase chytrých
Vsadím se že ihned po té bude ihned iDnes informovat jaké jsou legální držitelé zbraní zvířata. Opilému řidiči, (auto je taky zbraň v rukou magora), budou věnovat jeden článek. Tohle se potáhne týdny. Jsem policista. Nejsme na tom s technikou a počtem lidí moc dobře, takže dojezdy nad 5 minut nic neobvyklého. Za pět minut se dá zabít dost lidí. Další věc. Pokud nemá agresivní člověk zbraň, vezme co má po ruce mockrát jsem si to ověřil. Lidi by něměli podlehnout panice typu ptačí chřipka, a uvědomit si, že pár pitomců by němělo způsobit, to co se stalo ve Velké Británii. Kde lidé jsou naprosto bezbranní vůči násili, protože se nemají čím bránit. A neozbrojení policisté mohou tak akorát přihlížet.
0/0
23.2.2006 22:40

NORDMAN

Re: No to bude zase chytrých
Tak to byl vykvet blbosti, promin ale:
1) Obcane Velke Britanie preferovali neozbrojene policisty, protoze rikali, ze kdyz nebudou ozbrojeni policiste, nemusi se ozbrojovat zlocinci... A fungovalo to dost dlouho...
2) Rodina politika, agresivita jedince a ptaci chripka nemaji nic spolecneho. Pokud to opravdu myslis tak jak to pises, tak pouze legalizujes vtipy o policajtech a to si tvoji kolegove urcite nezaslouzi ....
3) Pokud nechapes, ze policista zneuzivajici moc verejne cinitele je horsi nez prumerny zlocinec, tak to s policii CR nevypada zrovna nejlepe...
No nic, to bude konkretne urcite zbytecne....
0/0
23.2.2006 23:01

NORDMAN

Re: Re: No to bude zase chytrých
...myslim konkretizovat pripady....
0/0
23.2.2006 23:03

pmjcop

Re: Re: Re: No to bude zase chytrých
Další příklad. Před dvěma týdny byla na ulici zastřelena neozbrojená policistka.
0/0
23.2.2006 23:07

NORDMAN

Re: Re: Re: Re: No to bude zase chytrých
Kde?
0/0
23.2.2006 23:31

pmjcop

Re: Re: Re: Re: Re: No to bude zase chytrých
Omlouvám se NORMANE začátek je jak si to představuje IDnes. Jo tak to je standardní přístup. Zvyk je železná košile.
0/0
23.2.2006 23:41

pmjcop

Re: Re: No to bude zase chytrých
Souhlasím ad 3 v plném rozsahu. ad. 2. Stejně jako media straší lidi ptačí chřipkou, nebo vláda U.S.A své občany terorismem, tak naše média děsí lidi legálními držiteli zbraní. Ad. 1 Máš pravdu, nějakou dobu to fungovalo (minulý čas). Ale koukni tedˇ. Třeba dnešní loupež.
0/0
23.2.2006 23:06

NORDMAN

Re: Re: Re: No to bude zase chytrých
Jasne, ale Anglani nepolarizovali, maji ten zpusob se tomu oddalit. To byla i jejich vseobecna politika behem WW II.
Ptaci chripka je vymysl tech, kteri chteji odlakat od skutecnych problemu.
Terorismus - to je tema samo o sobe a je opravdu otazkou, jestli nemaji mirumilovni "teroriste" pravdu v tom, ze kdyz nekdo na ne hazi bomby, ze se logicky naserou .... Maji jine predstavy...
0/0
23.2.2006 23:18

pmjcop

Re: Re: Re: Re: No to bude zase chytrých
No taky by mně naštvalo kdyby někdo házel pumy na mou rodnou vísku. Svým způsobem mají důvod být naštvaní. Ale je zbabělost zabíjet obyčejné lidi na ulici. To je jako kdyby mně oloupil zloděj na kterého nemám a tak si to vyřídím s první kolemjdoucí stařenkou. Angličani se teď možná chytají za hlavu, ale vládám se těžko přiznává chyba a to kdekoliv.
0/0
23.2.2006 23:24

pmjcop

Re: Re: Re: Re: No to bude zase chytrých
A co se týče ptačí chřipky  Takových bubáků ještě naši pisálci vymyslí.
0/0
23.2.2006 23:26

NORDMAN

Re: Re: Re: Re: Re: No to bude zase chytrých
souhlas
Ale mam nesouhlas  ohledne postupu policie a psaneho prava v rodinych vecech
0/0
24.2.2006 0:04

pmjcop

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to bude zase chytrých
Jakých povídej. Pokud budu vědět řeknu svůj názor.
0/0
24.2.2006 0:06

Tomach

Re: Re: No to bude zase chytrých
No vykvet blbosti jsi nam tu predvedl ty. Situace anglie byla uplne jina nez popisujes, tam se jednalo o celkove zakazani kratkych zbrani, coz za jistych podminek a za jisteho casu bylo vice ci mene mozne pro ostrovni zemi zaridit. Ze uz to tak 20 let neplati je vec jina a taky na to radne doplaceli.
pmjcop pokud vim nerikal ze ptaci chripka ma neco spolecneho s agresivitou, naopak daval najevo jak jsou to rozdilne veci a ze lide propadaji panice kvuli chripce ktera za posledni dva roky zabila mene nez 100 lidi a nechavaji je klidnymi jine jevy, ktere si tech 100 lidi vyzadaji treba za mesic.
Bod cislo 3 je nejak uplne mimo misu. A stejne v tom ku*vastate o kterem se bavime stejne zneuziva kazdej co muze a tech par slusnejch co tam je to jen odtrpi.
P.S. Nejsem ani policajt, a nastesti uz ani obcan toho po*ranyho bordelu
0/0
24.2.2006 2:44

nebydlící

Vítkovcova
Kde je v Praze zmiňovaná Vítkovcova ulice??
0/0
23.2.2006 22:28

Pavel170339558

Re: Vítkovcova
ne, tahle ulice neexistuje, další chyba v článku...  Redaktoři asi už usínají nad tím co píšou.  Není nakonec celej článek jen kachna???
0/0
23.2.2006 22:32

bmw.williams.f1.com

0/0
23.2.2006 22:39

nebydlící

Re: Re: Vítkovcova
už to opravili
0/0
23.2.2006 22:39

Pavel170339558

psycholog nebo psycholožka????
Tak v úvodu článku je "Na místo přijela zásahová jednotka s policejním psycholožkou.",  dál v článku "Na místo ihned vyrazila zásahová jednotka s policejním psychologem" a uprostřed "Po bezmála čtyřhodinovém vyjednávání se psycholožce podařilo..."
Doporučuju redaktorům po sobě číst co píšou.
Aby nakonec policejní jednotka nepřijela s policejním psem a ne psychologem....
0/0
23.2.2006 22:25

Vagabond_

:D
zprvu jesm myslel ze ukradl neco v sulermarketu :DDD
0/0
23.2.2006 22:00

NORDMAN

Tak jsem zvedav, co se z toho vyklube ...
... naposled nekdy pred vanoci nas media "informovala" o "unosci ditete" v okoli Liberce.
Pokud jsem spravne o tom pripadu informovan, slo o rodiny konflikt mezi manzeli.
Dle zakona maji oba rodice stejna prava a nezalezi na pohlavi.
Manzelka chtela ale opustit manzela a vzit dite s sebou proti vuli manzela.
Zasahla URNA a bez pravni legalizace (zakon ci soud) manzela zatkla....
 
Tak co probiha dnes vecer v Praze    
0/0
23.2.2006 21:38

daadyy

Re: Tak jsem zvedav, co se z toho vyklube ...
na to abys někoho odvezl na služebnu (zřejmě to co ty nazýváš zatčením) nepotřebuješ žádnou legalizaci (zákon či soud)..
0/0
23.2.2006 23:06

pmjcop

Re: Re: Tak jsem zvedav, co se z toho vyklube ...
Ne vždycky musí být legální důvod na všechno. Veřejnost nemá představu jaké vyšetřovaní se spouští byť by po jediném výstřelu ze služební zbraně. Hodiny výslechů atd.
0/0
23.2.2006 23:09

pmjcop

Re: Re: Re: Tak jsem zvedav, co se z toho vyklube ...
U nás jsou tři způsoby omezení osobní svobody. Zajištění § 14 odst 1 písm. d.) zák. 283/1991 Sb. Zadžení § 76 odst. 1 zák. 141/1961 Sb. Zatčení § 69 odst. 3 zák. 141/1961 Sb.Ostatní už je jen odvozené od těchto tří.
0/0
23.2.2006 23:13

radikalni_recidivista

Bracho neblbni
0/0
23.2.2006 21:11

kunde

bude to taková
klasická normální domácí zabijačka.
0/0
23.2.2006 21:10

tajemník z létajícího ostrova

.
uz se na to vyser pinku :)))
0/0
23.2.2006 20:52

mosulský machredž

O:O
Všichni maj bouchačku, jen asi já ne
0/0
23.2.2006 20:45

Fikos

Re: O:O
no to je jenom dobře ...
0/0
23.2.2006 22:11

HIP_HOP_4_EVER_

.......
tak to je psycho......ale stejně nevystřelí
0/0
23.2.2006 20:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.