Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Díky čtenářům iDNES má Dáša peníze na vozík

Suma peněz na nákup speciálního vozíku pro postiženou Dagmar je díky dražbě diamantu a solidaritě čtenářů iDNES kompletní. K 60 tisícům z dražby přibylo na zvláštním kontě dalších 76 tisíc. Děkujeme všem, kteří přispěli Dáše na vozík, který jí přinese větší svobodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

usnicka

přání
Kéž si ho holčina užije moc dlouho a v jak tak dobrém zdraví
0/0
23.2.2006 16:25

Templ

Jo...
Nejlepší na tom je, že stát na této sbírce ještě vydělá....také projev humanismu.
0/0
23.2.2006 9:12

Thyronx1

Charita nastupuje kde Rath ignoruje.
Muj nazor je ten, ze zdravotni pojistovny by mely hradit zakladni verze voziku, a tedy pri doplaceni rozdilu mezi necim lepsim a zakladem by mela ten vozik dostat v ramci pojisteni. Bohuzel, ve state kde brzy nebudou penize pro pojistence s vaznymi onemocnimi a komplikacemi je tedy treba ucinit sbirky. Akce MfD je zasluzna. Dalsi ceske dite bude mit rozzarena ocicka. A ze jich je mozna tisic ktere tuto sanci nedostaly? Well.... volebni listky i pravo mate VY! Volite i svoji zivotni uroven i tech socialnich pripadu. Nezapomente ze tem detem muze pomoct pouze BOHATY stat s PLNOU statni pokladnou. A to prece nemuzete chtit od socanu? (o Rathovi uz radeji nic)
0/0
23.2.2006 0:59

Templ

Re: Charita nastupuje kde Rath ignoruje.
Po socanech bych něco chtěl....ale to mi určitě nesplní...
0/0
23.2.2006 9:14

Dzugasvilli

Ať je to jedna, nebo 50 ...
J eto vždycky bezva, když se něco takového podaří. Nemusím snad říkat, že všichni tito by byli radši úplně v pořádku. Jen děkuji bohu ( s to jsem pohan) , že do toho nemůže zasahovat DrRath ,Paroubek a Sobotka... To by děvčeti zbyly snad jen oči pro pláč...
0/0
22.2.2006 23:13

doktor_bota

Re: Ať je to jedna, nebo 50 ...
No, mám pocit, že zasahují, protože ty získané peníze hezky zdaní. A nepochybuju o tom, že by se levičákům líbilo, kdyby ty vybrané peníze dostal na starost nějaký úřad, nelze přece nechat kontrolu nad rozhodováním lidem.
0/0
22.2.2006 23:53

vlákno

Tato monstrakce slouží pouze k tomu, aby se několik lidí dobročinně saturovalo
Takových lidí jako je Dagmar jsou v této republice tisíce!!!! Ti vás nezajímají??? Jistěže ne, vy potřebuje pouze sousto pro média!!! Ale lidé potřebují systémovou pomoc, ne almužnu pro jednoho člověka vyžebranou přes noviny!!! Toto celé je jedna velká šaškárna!!! (Jinak Dagmar to přeju, jen je mi líto těch tisíců dalších, na které jaksi "nevyzbyl" mediální prostor...)
0/0
22.2.2006 19:04

Tyrl

Re: Tato monstrakce slouží pouze k tomu, aby se několik lidí dobročinně saturovalo
Jsi - obávám se - poněkud mdlého rozumu ( soudím i z tvé reakce níže ).
Smiř se s tím, že žiješ ve státě, který byl půl století devastován rudou lůzou. A tedy nemá - a v době, které se my i naše děti dožijí, nebude mít - prostředky na to, systémovou pomoc finančně zvládnout.
Buď rád, že nežiješ v např. chudé africké zemi, tam podobní postižení prostě umírají jako malé děti.
Čím víc bude bohatých lidí, tím víc bude slušných bohatých lidí; tím víc bude nadací, úspěšných sbírek; zdaleka ne jen přes média. K tím víc lidem se prostředky dostanou.
Solidarita totiž existuje, nemusíš ji nařizovat zavedením povinných odvodů, daní. Ty slouží jen k tomu, aby se na nich pár lidí z elit dobře přiživilo. Pravicový model funguje, je to ověřeno v praxi - a vůbec nevidím nic špatného na tom, to v médiích prezentovat.
0/0
22.2.2006 19:19

Montaigne

Re: Re: Tato monstrakce slouží pouze k tomu, aby se několik lidí dobročinně saturovalo
naprosto meleš blbosti ty, protože on má pravdu
na jedné straně vyhazovat miliony a miliardy a na druhé straně hrát na city a žebrat o milodary jen pro mediálně vybrané lidi opravdu není systémové, a je to navíc trapné
0/0
22.2.2006 19:43

Tyrl

Re: Re: Re: Tato monstrakce slouží pouze k tomu, aby se několik lidí dobročinně saturovalo
Jistě, levicově smýšlející člověk bude považovat mé názory za blbosti ... a naopak. To, že na pomoc všem podobně postiženým peníze nejsou, je realita, tady nezáleží na politické orientaci. Někdo prostě bude mít smůlu  , je to kruté, ale je to tak. Nejsme schopni vyprodukovat tolik, aby podobné věci byly nárokové. "Milodar" to bude vždy, od státu nebo od soukromých dárců, v čem je rozdíl ?
A nemyslíš, že čím nižší bude přerozdělovaná částka, tím menší budou vyhozené miliony a miliardy ?
 
0/0
22.2.2006 19:55

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Tato monstrakce slouží pouze k tomu, aby se několik lidí dobročinně saturovalo
jsi politolog bezmála Doležalova formátu. Jak ty dokážeš bryskně z názoru na dobročinné sbírky hravě odvodit politické smýšlení    Já se zase domnívám, že sbírky by se (když tak) měly dělat na utečenecké tábory, převozy a náročné operace dětí např. z Iráku a naopak toto (ten vozík) by mělo být hrazeno z peněz, které plynou automaticky na výše uvedené  
0/0
22.2.2006 19:59

Tyrl

Re: Re: Re: Re: Re: Tato monstrakce slouží pouze k tomu, aby se několik lidí dobročinně saturovalo
Reagoval na příspěvek, kde jsem psal o tom, že pravicový systém funguje, ne pouze o sbírkách ...
Nejsem takový kosmopolita, abych chtěl platit operace dětem z Iráku na úkor českých dětí, na jejichž léčbu kolikrát nejsou peníze ... možná je to chyba, tady akceptuji tvůj odlišný názor. Mám jen jiný.
Pokud se mají dostat finance k zdravotně handicapovaným ( obecně ke komukoliv potřebnému ), čím menší počet mezičlánků ( stát, komise vyřizující žádosti, paušály zpět přes kraje, atd. ), tím líp = tím míň peněz se cestou ztratí, tím menší korupce, atd.. Navíc dárce ví, na co dává a proč dává. Může dát i předem, viz nadační fondy, a pod.. Snad časem ...
A i v současné situaci : pokud se nemůže doatat na všechny ( což nemůže ), je mi milejší, když se pomoc dostane tomu, jehož případ se podaří medializovat a zaujmout tím veřejnost - než tomu, kdo někoho někde podplatí.
0/0
22.2.2006 20:19

autor2

Re: Re: Re: Re: Tato monstrakce slouží pouze k tomu, aby se několik lidí dobročinně saturovalo
kdyz pravice neumi vladnou, at teda nevladne no, kdyz si penize neumi uhlidat. Ty penize jsou, jen ted jsou misto techto voziku v bazenech, mercedesech, utracene za slapky apod. Schopni vyprodukovat je rozhodne jsme, jen chtit.
0/0
22.2.2006 23:10

autor2

Re: Tato monstrakce slouží pouze k tomu, aby se několik lidí dobročinně saturovalo
presne tak, souhlas
0/0
22.2.2006 23:07

Tyrl

hodně dobrá zpráva
ale naprosto nesouhlasím s názory, že podobné věci by měl zařizovat stát. Je daleko lepší, když se povede zorganizovat akci přímé solidarity, než aby ti, kteří si mohou pomoc dovolit, byli extrémně zdaněni ( a polovina peněz se ztratila v kapsách úředníků ).
Nízké daně, nadace, charitativní akce ... kéž bychom vykročili touto cestou, do civilizace.
0/0
22.2.2006 17:09

generallz

Re: hodně dobrá zpráva
přesně tak. jen s jedním dodatkem: daně nemají být žádné, protože je to v principu pošlapání práva na majetek.
0/0
22.2.2006 17:18

WWWFlash

Re: Re: hodně dobrá zpráva
Ä budeme chodit po chodnících z blata :-))
0/0
22.2.2006 17:35

Tyrl

Re: Re: hodně dobrá zpráva
Jsme evidentně na stejné vlně , ale nějaké daně být musí : justice, urgentní zdravotnictví ... jen jako příklad.  
0/0
23.2.2006 1:16

sillogism

Re: hodně dobrá zpráva
Naprosto souhlasím. Většina lidí prostě chce pomáhat. Stát k tomu není potřeba.
0/0
22.2.2006 17:35

BaStarda

Re: hodně dobrá zpráva
Jak si jistě pamatuješ, tak pro Dagmar, musel být vozík "spešl", protože je malá. A ten stát nehradí, ostatní ano.
Hlavně, že už peníze má a za chvíli bude moci brázdit terén. Bude konečně svobodná.  Tak super, alespoň něco pozitivního.  Dagmar přeji příjemné vození a do života hodně dalších úspěchů.
 
0/0
22.2.2006 18:33

Tyrl

Re: Re: hodně dobrá zpráva
Jasně, výsledný efekt je nejdůležitější, taky jí přeju, ať si ho co nejlíp užije.
Stát není tak bohatý, aby mohl hradit vše, natož "spešl" věci. Jenom trend socanů udržovat "paralen zadarmo" a definovat čím dál víc věcí jako "spešl" ( protože peníze prostě nejsou) a zároveň zvyšovat daně bohatým, kteří mohou pomoci potřebným ( jak vidět, ono to funguje, jak obecně - např. povodně - tak v konkrétních případech - Dagmar a j. ) je ... až se mi chce napsat zločinný.
0/0
22.2.2006 18:53

vlákno

Re: hodně dobrá zpráva
no ty jsi exot nebeských rozměrů....!!!!!!!!!!!!!!!! "Když se povede"?????????????????? "Když se zadaří"??????? Takže opět systém almužen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak už začni organizovat ty orgáne, protože takových bezmocných jsou u nás tisíce, nemůžu se dočkat, až se stane z idnes jeden velký dobročinný server... Z těchto militantně-pravicových šílenců je mi na blití, fúúúúúúj!!!!!!!!!! Myslete lidi trochu!!!!!!!!!!!
0/0
22.2.2006 19:00

Tyrl

Re: Re: hodně dobrá zpráva
já bych blil zas z tebe a tobě podobných ... no, blil ... spíš je mi líto jak vás ( protože za to v podstatě nemůžete ) tak nás ( protože máte volební právo  ) (
0/0
22.2.2006 19:22

generallz

Re: Re: Re: hodně dobrá zpráva
Vždycky mě potěší, že existují i normální lidi, uprostřed té spousty hlupáků s mozky vymytými kolektivistickou propagandou.
0/0
22.2.2006 23:38

generallz

Re: Re: hodně dobrá zpráva
Dobře. pokud podle tebe dobrovolná solidarita je systém almužen, pak hned v další větě musíš říct, že státní sociální systém je systém stojící na loupeži posvěcené zákonem, na obětování soukromého majetku ve jménu společnosti, na nedobrovolné altruistické morálce, na neúctě k individuálním právům. Na respektu k individuálním právům, jako jsou práva na svobodu nebo na majetek, není nic pravicově militantního. je to jen morální. narozdíl od loupeže za bílého dne, které se každý den dopouští socialistická vláda. Myslete lidi trochu!!!!
0/0
22.2.2006 23:36

autor2

Re: hodně dobrá zpráva
no to je nazor, takze misto toho aby povinost mel kazdy stejnou, tak si sve ustavni povinnosti budou plnit jen lide, kteri jsou dobraci. Dal radeji uz bez komentare.
0/0
22.2.2006 23:07

Tyrl

Re: Re: hodně dobrá zpráva
neuvažuj o povinnosti pomoci potřebným, ale o pomoci samé. O tom, že pomoc obohacuje i pomáhajícího, pokud je adresná a dobrovolná. O tom, že je potřeba nastavit systém tak, aby tohle mohlo fungovat. O tom, aby lidé, kteří pomoci mohou, nebyli vysávání státem a denodenně nasíráni tak, že ztratí zájem o cokoliv, kromě sebe ...
0/0
23.2.2006 0:59

bagrous

pomoc od Idnes
nechci nejak hanit Idnes a jeho pomoc. podle meho nazoru by ale takovych clanku a podobnych drazeb melo byt vic. co maji rict ostatni postizeni. Idnes si vybral jednu osobu, o ktere napsal pribeh. jsem pro to, aby se neco podobneho opakovalo, protoze jinak je podobna akce silne nespravedliva. proc se tu skoro kazdy tyden uvadi nazor krejcire, kdyz je to zlodej. chce to vic clanku ktere lidem pomohou!! jinak samozrejme ji ten vozik moc preji a doufam ze ji to zlepsi zivot
0/0
22.2.2006 16:28

jandolni

Re: pomoc od Idnes
Potěšila mne dobrá zpráva, že Dášenka bude mít kvalitní vozík i když je otázka, zdali lze v takové souvislosti o dobré zprávě mluvit.
Skutečně dobrou zprávou by bylo, kdyby snad lékaři vymysleli něco, co by Dášence umožnilo chodit.
Snad jednou...
Naděje umírá poslední
0/0
22.2.2006 16:37

prchz

Kolik dali?
Kolik dali Paroubek a Rath? Tady měl především zasáhnout sociální a zdravotní systém státu!
0/0
22.2.2006 16:12

E.Krajan

IDNES
Smutné na tom je že je to díky Idnes a ne díky státu
0/0
22.2.2006 16:10

sillogism

Re: IDNES
Ne. Je evidentní, že stát je v tomhle případě na nic.
0/0
22.2.2006 17:38

jirka_plnouparouzpet

nebýt dražby
tak peníze byly rychleji, ale idnes nechtělo dát číslo účtu
0/0
22.2.2006 15:56

Kvestural Romtok

Re: nebýt dražby
Jezis, to je snad jedno, ne?  Rychleji, myslis, ze zalezi na tom, esli ma ten vozik o tri dny pozdejc?
0/0
22.2.2006 15:57

Peter Schlemihls

Na lidi,
kteří potřebují největší pomoc, se musí dělat sbírky, to není jako Svoboda, nebo Havel.
0/0
22.2.2006 15:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.