Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Novorozenec nalezený mezi odpadky byl zavražděn

Novorozený chlapeček, kterého v úterý objevili pracovníci třídírny odpadků u Plané na Tachovsku, byl zavražděn. Znalci na základě pitvy potvrdili, že dítě po narození žilo. Krátce poté ho někdo zabil a odhodil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lister, Cerveny Trpaslik

Skoda, ze mi redakce smazala predchozi prispevek
i kdyz vubec neobsahoval rasisticke ani jine vyrazy... Mel jsem ho zkopirovany a rad jej radakci zaslu..
Slo jen o to,¨ze tato vrazda ma mozna souvislost s pripadem odlozeneho dvojcatka minuly tyden do baby boxu...
Takze matka dusevne nevyrovnana, prostitutka nebo socialne slaba se radeji rozhodla miminko zabit a pohodit nez ho dat do baby boxu, kde by jakykoli dobrak (zrejme z rad lekaru) zverejnil vase udaje z prilozeneho rodnehgo listtu ditete (to byla nutnost ho tam dat - aby se socilani pracovnice v miste bydliste neshanely po druhem miminku..).Takze byt matkou male Soni, zazaloval bych hlavne lekare tamni nemocnice a take novinare tech deniku, kteri to uverejnili, protoze ted aby chodila chudak kanalama - uplny hon na carodejnice. Ucelem BABY BOXU je jejich zaruceni anonymity coz v tomto pripade naprosto selhalo!!!
zdravim, p.s. cekame taky rodinu a toto bych neudelal, nicmene si dovedu predstavit v jek drsnem postavenmi
0/0
22.2.2006 16:18

strapocek

Re: Skoda, ze mi redakce smazala predchozi prispevek
z Vasim nazorem naproste souhlasim, protoze to co se deje ohledne te nebohe zeny, ktera odlozila sve miminko po dlouhem a urcite narocnem premysleni do Babyboxu a ted je na ni hon jak na carodejnice, ze to muze souviset s vrazdou toho nevinneho miminka
0/0
22.2.2006 20:06

Lister, Cerveny Trpaslik

Re: Re: Skoda, ze mi redakce smazala predchozi prispevek
Diky
0/0
23.2.2006 16:23

ma-jkl

přijde mi...
že pan Kare Žák je věřící...tohle mu neubírám...akorát nesnáším církev, sekty atd...ať si člověk věří v co chce, ale přijde mi, že zákaz potratů by nás zase vrhl do středověku...dle mého názoru celá církev je jedna velká blamáž...jak si někdo může koupit odpuštění...??? Jak může zakazovat potrat...nemám rád tohle diktování...
0/0
22.2.2006 15:32

Karel Žák

Re: přijde mi...
Jak někdo může zabít?
0/0
22.2.2006 15:33

ma-jkl

Re: Re: přijde mi...
zamyslete se nad pojmem vražda...již dole jsem na Vás reagoval...prosím přečtěte si to a žádám Vás o adekvátní odpověď a ne uhýbání...děkuji
0/0
22.2.2006 15:34

E.Krajan

Re: přijde mi...
Nechápu jak to, že Jehovisti u nás nejsou postaveni mimo zákon, protože jejich víra porušuje listinu základních práv a svobod.
0/0
22.2.2006 15:52

ma-jkl

Re: Re: přijde mi...
taky u Vás několikrát zvonili...?Já se s nimi pustím do diskuse...a je to fakt prdel...nedokáží vůbec odpovědět na jasně specifikovanou otázku...neustále uhýbají...at si každý věří v co chce..ale církve...sekty...všechno pakáž...i sám ježíš, pokud se nemýlím řekl, že jest pouze bůh a člověk...o žádný církvi mezi ním a bohem nemluvil...
0/0
22.2.2006 15:54

E.Krajan

Re: Re: Re: přijde mi...
Mi jde o to, že jejich víra zakazuje pomoct dítěti i při záchraně jeho života.
PS: To jejich zvonění ustalo po té co jsem jim nabídl přečíst si satanistickou bibli.
0/0
22.2.2006 15:59

iuos

hmm
no, ono je těžký specifikovat co znamená "pomoct dítěti" - podle nich mu pomůžou tím, že tu transfúzi nedostane - podle vás (nás) mu pomůžou právě tím - co když mají pravdu oni? Je to stejný jako s potratem - myslím, že dítě není majetek státu, ale rodiče - když už to teda napíšu takhle surově
0/0
22.2.2006 16:09

radical666

takovou hnusarnu
mohla udelat jen nejaka socka volici KSCSSD, to je zcela evidentni :(( Skoda, ze dite nedostalo Modrou sanci na zivot - tj.kdyby treba matka podnikala a byla zabezpecena, sotva by hodila dite do popelnice.. jenze KSCSSD nici podnikatelske prostredi a zene to treba nebylo umozneno, byla nucena zebracit a zit z pane Skromachovych davek :((
0/0
22.2.2006 15:23

E.Krajan

Re: takovou hnusarnu
Tak mám pocit, že jste slabomyslnější než ta matka, která udělala něco tak strašného.
0/0
22.2.2006 15:46

Karel Žák

Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
Obojí je stejné vyjádření neúcty k lidskému životu.
0/0
22.2.2006 14:45

Karel Žák

Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
Chci tím říct, že se mi nelíbí, jakým způsobem se na straně jedné umožňuje zabíjení dětí a na druhé se tvrdě jde po "pachatelích" stejného činu.
0/0
22.2.2006 14:51

zrzavej

Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
Osobně bych řekl, že je rozdíl obrovský. Narozené dítě lze v pohodě při v podstatě běžné péči za běžných podmínek (nakrmit, přebalit atd..) vychovat až do dospělého člověka. Těžko to ale uděláte s několikatýdenním shlkem buněk.
0/0
22.2.2006 15:12

zrzavej

Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
oprava .. shlukem..
0/0
22.2.2006 15:12

LeBuzna

Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
Ale to jde preci udelat i s tim shlukem bunek. Pri bezne peci se z nej stane dite, ktere jde vychovyt.
0/0
22.2.2006 15:16

ma-jkl

Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
vy jste ten sobecký typ, který se vůbec neumí podívat na věc z hlediska ženy...
0/0
22.2.2006 15:18

ma-jkl

Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
souhlasím...je v tom velmi zásadní rozdíl...tohle je vražda...představ si karle, že potrat by byl zakázaný...kolik by skončilo takhle dětí...???Máš představu, k jaké situaci by to vedlo...?mnoho žen by šlo do rukou "rádoby doktorům" a dělali by se potraty na koleni...váš názore jest hodně hodně zastaralý...
0/0
22.2.2006 15:17

Karel Žák

Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
Říká se tomu úcta k životu člověka od početí, a to není žádný zastaralý názor, i mnozí vědci, zdravotníci a biologové říkají, že život začíná právě početím, a ne 12. nebo x-tým týdnem těhotenství.
0/0
22.2.2006 15:21

ma-jkl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
soudě podle vašeho projevu se domnívám, že máte již děti...žádná ochrana není stoprocentní...je to počátek života...ale ještě je to po biologické stránce stále shluk lidských buňek a ať si rozhodne po právu matka budoucího dítěte...ona nejlépe ví, co je potřeba a pochybuji, že Vaše či mé znalosti rozumí ženě...jejím pocitům...jejím strastem...ale jak říkám, je to věc matky...Vám ani mě nepřísluší jí přikazovat, co má dělat...tot můj názor...
0/0
22.2.2006 15:24

good_luck!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
problém je, že matka možnost rozhodnutí již měla, ale teď už je z ní matka a rozhoduje za své dítě, ne za sebe...
0/0
22.2.2006 16:01

ma-jkl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
mmt...možnost měla...?To jako, že ochrana třeba selhala...nebo není na něj psychicky připravená...?To nemyslíte vážně ne...? Jste sobec...zkuste se vžít do role ženy...ale já vím, doma vypráno, teplá večeře...a maminko, tak jak bylo dneska...představte si, že jste v životní situaci, kdy to nejde...takže radši tajně porodit...nebo se nechat někde vykuchat...vratte se do středověku...
0/0
22.2.2006 16:25

zrzavej

Mohu se zeptat -
pán je dozajista věřící, že? Nic proti, ale toto jsou pouze nesmysly. Není to tak dlouho, co zde psali o matcez Polska (tuším), které nepovolili potrat ani  kvůli zdravotním problémům.
0/0
22.2.2006 15:26

brouzdalka

Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
Podle nevím přesně které mezinárodní dohody, pod jsme podepsaní, má člověk nárok na fyzický a duševní soulad. V případě ženy, která v sobě nosí nechtěné dítě, je tato zásada porušena. A nemusím se na to koukat jen z pohledu práva, to že ženy jsou dárkyně života snad znamená, že si musí nechat diktovat, zda dítě donosí či ne?
0/0
22.2.2006 16:19

good_luck!

Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
také nesouhlasím s potratem....
na druhou stranu - jaký je rozdíl mezi dítětem -6M a +6M? Pro zdárný vývoj jsou obojí závislé na matce... Přitom některé dítě v -2M je daleko životaschopnější než člověk +50R.
Interupce jen zvláštní název pro vraždu, protože kdysi nedávno kdosi rozhodl, že "člověk/lidský zárodek" je člověkem od data X a ne Y. Obdobně jako Hitler rozhodl, že slované, cikáni a židé, Stalin vůči kulakům, buržoazii atd. jsou méněcení lidé a podle toho se k nim chovali... Jde tedy pouze o nastavení standardu.
Nevím zda-li by se měli interupce zakázat, ale určitě by měl parlament, politikové, lékaři a ostatní odborná veřejnost ne tuto otázku zlehčovat, ale vystupovat k interupcím jako k poslední možnosti... 
0/0
22.2.2006 15:59

E.Krajan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
To mi připomíná jeden kmen který tvrdí že ženy jsou v jistém opakujícím čase nečisté, protože se zbavují života.
0/0
22.2.2006 16:06

ma-jkl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
heh...to je no comment...a doma žena musí být doma a vařit že...??? Sobče
0/0
22.2.2006 16:22

Lapan

Re: Re: Re: Re: Re: ReJe rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
A to, že donošené dítě je schopné samostaného života (samo dýchat apod.), kdežto zárodek odebraný při potratu ne. Jinak potrat jako takový také beru jako nejkrajnější řešení kdy už nic jiného nezbývá a nebo v případě kritických zdravotních důvodů - hlavně se z toho nesmí stát náhrada antikoncepce nebo jiné ochrany - ženy by se o sebe měly v tom to směru postarat samy, protože muži považují jakoukoliv ochranu za omezování osobní svobody  
0/0
23.2.2006 11:49

Karel Žák

Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
Každý člověk není nic jiného, než shluk několika bilionů buněk.
0/0
22.2.2006 15:24

ma-jkl

Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
otázka je, kde končí embryonální fáze vývoje...nechť si každá žena rozhodne o svém osudu sama...Nechci, aby lidé podobného smýšlení měli někdy možnost změnit svobodnou vůli matky, jak se rozhodne...na to Vy naštěstí právo nemáte...
0/0
22.2.2006 15:27

zrzavej

Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
ano, ale něco jiného je, zda-li ty buňky jsou či nejsou samostatně životaschopné, což podle mne plod ve stáří 5-ti týdnů zdaleka není.
0/0
22.2.2006 15:28

Karel Žák

Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
Samostatně životaschoné není ani dvouleté dítě...
0/0
22.2.2006 15:30

Karel Žák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
...nebo taky starý nemohoucí člověk.
0/0
22.2.2006 15:32

ma-jkl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
srovnáváte nesrovnatelné...
0/0
22.2.2006 15:36

ma-jkl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
tuto reakci jsem čekal...bohužel od Vás postrádám věcné argumenty na jasně položené otázky...jako většina věřících se vyhýbáte přesným odpovědím...jen mlžíte...na jasně definovanou otázku, mimochodem to bylo, Když zakážete potraty, navýší se logicky počet "domácích potratů", kde se hazarduje se životem matky...co byste pak dělali????že se nic neděje???
0/0
22.2.2006 15:33

Karel Žák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
Můžete mi, prosím, napsat, kde zmiňuji požadavek zákazu potratů?
 
Nikde ho nezmiňuji. Jen je mi líto té ženy, po které policie "jde", když na druhé straně zabíjení dětí stát umožňuje, byť jen do 12. příp. 20. týdne těhotenství. Argument je jediný:
Kdykoliv od početí se proces s názvem život přeruší, navázat již nelze = smrt. Smrt v případě přičinění cizí osoby = zabití. Nic víc ani nic míň jsem zde neřekl.
0/0
22.2.2006 15:41

ma-jkl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není rozdíl mezi potratem a tímto zabitím.
máte trochu hokej v tom, co je vražda...Opravdu, chcete srovnávat vraždu, když se dítě porodí a vy ho vlastní rukou uškrtíte či potrat třeba ve druhém týdnu... To nemyslíte vážně...
0/0
22.2.2006 15:44

maly33

Rad bych
Jak rad bych tomu vrahovi udelal to, co udelal valecny premier Elias
www.smejdil.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.smejdil.cz" target="_blank" rel="nofollow"> www.smejdil.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.smejdil.cz
0/0
22.2.2006 14:23

deus ex vagina

Re: Rad bych
Spam, mnamy mnam.
0/0
22.2.2006 14:25

honza-v

Re: Re: Rad bych
Jaký hamm,že tu mám?
0/0
22.2.2006 14:44

petrucciani

Novorozenec nalezený mezi odpadky byl zavražděn
Mohl byt korunnim svedkem nasi doby, proto byl zavrazden
0/0
22.2.2006 14:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.