Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie je krátká na weby popírající holokaust

Vídeňský soud poslal do vězení historika Irvinga, který ve svých knihách popírá holokaust. Jeho díla jsou v Česku běžně dostupná. Ještě víc materiálů, které zpochybňují utrpení Židů v koncentračních táborech, si může kdokoli vyhledat na internetu. Policie je totiž na tyto weby krátká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hagana

www.hagana.wz.cz
Navštivte dnes náš web, ukázka z článku: Postavení islámských žen - V Německu se množí případy, kdy mladé turecké dívky, jsou provdávány proti své vůli do Turecka, nebo i Alžírska, za někoho koho v životě neviděly. Jeden takový případ v poslední době rozvířil stojaté vody veřejného mínění, neboť skončil vraždou „neposlušnice“, a vrahem byl vlastní bratr zavražděné, kterého k tomuto účelu vybral zbytek rodiny, aby tak údajně zachránil všem čest.
0/0
23.2.2006 15:14

Trinecak30

Re: www.hagana.wz.cz
Bez s tim nekde prosim te...spravny CECH nechce www.islamweb.cz" target="_blank" rel="nofollow">www.islamweb.cz ani www.rslfoundation.org" target="_blank" rel="nofollow">www.rslfoundation.org
0/0
24.2.2006 0:44

Trinecak30

Re: www.hagana.wz.cz
 www.narodni" target="_blank" rel="nofollow">www.narodni-strana.cz
0/0
24.2.2006 0:49

pindick

opět tendenční článek
Článek je o prdu. Kromě žvástů se v něm nic nedozvím. Nerozumím tomu, proč je jedním dechem spojováno popírání holocaustu s neonacizmem. To je dle mého sugestivní a zavádějící.
 
Irving navíc není popíračem holocaustu, ale tzv. revizionistou, tedy člověkem, který diskutuje na témata, která jsou zatížena tabu nebo dogmaty.
 
Všiml jsem si, že i dnes je prožidovsky orientované, ať již to byly ódy na Šarona nebo záměrně posunuté významy v textu.
0/0
23.2.2006 12:53

hagana

www.hagana.wz.cz
To mě neudivuje, že tomu nerozumíš, fakt... bylo to psáno totiž pro lidi, ne pro lidský odpad, jasné???
0/0
23.2.2006 15:15

pindick

Re: www.hagana.wz.cz
AHAVAT YISRAEL – láska k židovství
Tak takhle je to :-)
Vsadím se, že o toho o Kabale moc nevíš. Rovněž termíny jako Zochar, rabín Ben Jochaj atd. jsou pro Tebe termíny neznámé.
 
Když už se tady oháníš JDL, fanatiku, měl by sis projít základní židovskou historii.
0/0
23.2.2006 15:29

pindick

Re: www.hagana.wz.cz
"MISHMAAT - DISCIPLINA A JEDNOTA Mishmaat - disciplína a jednota - Nedostatek disciplíny a židovské jednoty by mohlo znamenat zničení Izraelského národa. Proto JDL vštěpuje, že pouze jednota a sebedisciplína povede k triumfu židovského lidu."
 
Tohle je také dobré - že by tu mezi námi byl übermensch?
0/0
23.2.2006 15:31

Ulrich

Re: www.hagana.wz.cz
Tedy, jsem v podstatě sionista ( i když ne Žid ), ale ani já nerozumím, proč by pochybnosti o holocaustu musely mít nacistickou podstatu. Jsem přesvědčen, že je správné hodnotit kriticky jakékoli tvrzení, tzn. pochybovat o jeho pravdivosti a prověřovat ho.
0/0
23.2.2006 15:41

Pilat

u nas v Kanade
mame pravo na svobodu slova ja muzu zaprit i svoji mamu, kdyz budu chtit
0/0
23.2.2006 7:39

Ulrich

Re: u nas v Kanade
To není pravda. Jiný popírač holocaustu, Ersnt Zündel, byl pro své názory v Kanadě zatčen a nakonec deportován k potrestání do Německa.
0/0
23.2.2006 15:12

Ulrich

Re: Re: u nas v Kanade
xxx
0/0
23.2.2006 15:25

hagana

Re: u nas v Kanade
ty jsi určitě ani žádnou neměl, protože bys takhle o ní nemluvil...
0/0
23.2.2006 15:16

Ulrich

Re: u nas v Kanade
O Zündelovi se lze dočíst na stránkách Zvedavec org. Chtěl jsem připojit konkrétní odkaz na článek, ale počítač idnes ten zdrojový server ostrakizuje.
0/0
23.2.2006 15:27

Pilat

pieknie !!!!!!
Pověření policisté proto podle něj znají místa, kde tyto věci dohledávat, navštěvují inkriminované stránky a diskusní fóra a jsou tak v kontaktu s neonacistickou komunitou. Policie také prověřuje veškeré impulzy a podněty od veřejnosti.
chteli jste rici provokateri, jako za France Jozefa
0/0
23.2.2006 7:37

Ulrich

Antisemitismus Irvinga? Pcha!
Četl jsem některé Irvingovy knihy a žádný antisemitismus ani zpochybňování holocaustu jako takového jsem v nich nenašel. Autor tohoto článku tedy od Irvinga prevděpodobně nikdy nečetl ani písmeno. Jak si potom může dovolit odsuzovat obsah těch knížek? To mi připomíná komunistickou kritiku Charty 77.
0/0
22.2.2006 21:30

spl!te

Re: Antisemitismus Irvinga? Pcha!
Selským rozumem jsem došel k závěru že za něco ty tři roky dostat musel - takže ty knihy asi nebyly zas až tak v pohode...
0/0
22.2.2006 22:16

Ulrich

Re: Re: Antisemitismus Irvinga? Pcha!
Irving byl odsouzen nikoli za obsah svých knížek, nýbrž za výroky vyslovené při přednáškách, které měl v Rakousku na konci osmdesátých let minulého století.
0/0
22.2.2006 22:33

rasputinoch

Re: Antisemitismus Irvinga? Pcha!
jenom jestli si necetl jineho Irvinga mozna ze jsi cetl Pravidla mostarny
0/0
23.2.2006 0:28

Ulrich

Re: Re: Antisemitismus Irvinga? Pcha!
Hezká poznámka... Pravidla moštárny jsem četl taky.... Ale měl jsem na mysli Hitlerovu válku a životopisy Goebbelse a Göringa. Ty jsi některou knihu od David Irvinga četl?
0/0
23.2.2006 0:35

Koaraeeel

Stále se dovídám něco o holocoustu,
prosím pěkně, dokáže mi to někdo přeložit do češtiny?Domnívám se, že tímto divným slovem je míněno konečné řešení židovské otázky, ale nejsem si tím jist.
0/0
22.2.2006 20:12

milchama

Re: Stále se dovídám něco o holocoustu,
Holokaust = "celopal" (z řeckého septuagintního 
ολοκαυτος  Leviticus 6,16 - označení typu oběti). Pro genocidů Židů toto slovo začal používat patrně židovský spisovatel Elie Wiesel...
0/0
22.2.2006 20:45

milchama

Re: Re: Stále se dovídám něco o holocoustu,
Pro genocidu Židů nacisty...
0/0
22.2.2006 20:47

rasputinoch

Re: Stále se dovídám něco o holocoustu,
spise se hodi SOA
0/0
23.2.2006 0:29

Marmeladeee

RUSKO, DĚDICTVÍ DŽINGISCHÁNA! NEJVYŠŠÍ ŠKOLA POLITICKÝCH A MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ, PROVOKACÍ A DEZINFORMACÍ, aneb KUPCI, INTELEKTUÁLOVÉ, MODERÁTOŘI
  RUSKO, DĚDICTVÍ DŽINGISCHÁNA! NEJVYŠŠÍ ŠKOLA POLITICKÝCH A MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ, PROVOKACÍ A DEZINFORMACÍ, aneb KUPCI, INTELEKTUÁLOVÉ, MODERÁTOŘI
www.cibulka.net" rel="nofolow" target="_blank">www.cibulka.net" target="_blank" rel="nofollow"> www.cibulka.net" rel="nofolow" target="_blank">www.cibulka.net
0/0
22.2.2006 19:23

Marmeladeee

Kdo stojí za tím vším? kdo se snaží rozvrátit civilizaci a z lidí udělat zvířata?
Ty případy antisemitismu a neonacismu jsou uměle vyvolávané, aby to v lidech vzbudilo obavy ( a oni pak neprotestovali, až v "zájmu jejich bezpečnosti" budou připravování o občanské svobody. Kdo zná historii, vzpomene si na takové akce Němců (akce Gliwitz), apod. Umělé vytváření strachu je jen metodou manipulace, a nijak novou. Uplatňují ji všichni totalitní a materialističtí držitelé moci, kteří klesli hluboko pod hranici lidství.
0/0
22.2.2006 19:22

spl!te

Re: Kdo stojí za tím vším? kdo se snaží rozvrátit civilizaci a z lidí udělat zvířata?
Asi v tvem okoli ještě něměli skinheads svůj koncert, pak by jsi takhle nemluvil. Jistě, spousta dnešních sociálních "problémů" je spíš vykonstruovaná než cokoliv jiného, ale myslím si že zrovna tohle není ten případ...
0/0
22.2.2006 22:20

pindick

Re: Re: Kdo stojí za tím vším? kdo se snaží rozvrátit civilizaci a z lidí udělat zvířata?
Hele, drtivá většina skiheadů jsou vygumovaní idioti a to málo, co za něco stojí, je jen statistická odchylka.
Gaussova křivka je v jejich případě spíše gaussovou přímkou :)
 
Jinak co se týče problematiky vzájemného vyfackování mezi Němci a Židy, čtu teď zajímavou knížku od Žida Johna Sacka "Oko za oko". A věř, že o Židech nepíše lichotivě, o prasárnách, které byly bez výjimky páchány na civilním "odsunovaném" obyvatelstvu, vraždy dětí nevyjímaje.
 
0/0
23.2.2006 13:02

Marmeladeee

A neokomunismus nikomu nevadí?
Když někdo naznačí, že by snad mohl trochu fandit nacismu, policie je aktivní. Ale  policie naprosto ignoruje, že se v naší republice PODPORUJE další kiminální a násilnická ideologie, která připravila o život, majetek či svobodu desítky milionů lidí na celém světě - komunismus. A toleruje komunismus proto, že jeho představitelé sedé vpřímo v parlamentě a dokonce jsme nuceni je platit z našich daní. není stejný metr na neonacisty a na neokomunisty.
0/0
22.2.2006 19:19

killy

Policie je ještě kratší na weby šířící islám...
.. a to se mě zdá být daleko nebezpečnější, než nějaký bláboly o koncentrácích pramenících z nemocnejch mozků ...
0/0
22.2.2006 19:03

spl!te

Re: Policie je ještě kratší na weby šířící islám...
Jenomže ti nemocní mozkové jsou nám mnohem blíž - otevři v našich zeměpisných šířkách a délkách na jakékoliv ulici většího města obě oči - schválně kolik napočítáš exotů v maskáčích, kanadách a s vyholenou hlavou. A pak kolik uvidíš lidí kteří by jsi mohl jen považovat za druhou řečenou skupinu...
0/0
22.2.2006 22:26

hagana

www.hagana.wz.cz
Zdravím, nová zpráva v rubrice diskuze: "Antisemitská vražda v Paříži - Paříž - Brutální gang pařížských únosců a násilníků, který si říká Barbaři, umučil minulý týden židovského mladíka k smrti. Podle nových zjištění policie je motivem činu antisemitismus.".... více na našem webu..
0/0
22.2.2006 19:03

Marmeladeee

Hlasování nanečisto
Hlasujte nanečisto na www.volebnipreference.cz" target="_blank" rel="nofollow">www.volebnipreference.cz
Na 6.místě je prozatím Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOSTpolitiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii www.CIBULKA.NET" target="_blank" rel="nofollow">WWW.CIBULKA.NET
0/0
22.2.2006 18:49

spl!te

Re: Hlasování nanečisto
a teď tu o Perníkové chaloupce, ta je také hezká :)
0/0
22.2.2006 22:33

Englishman

Tolerance
Moc se mi líbí, jak cosi, co se jmenuje Tolerance, monitoruje, co si kdo myslí. Starý Orwell by měl radost.
0/0
22.2.2006 18:49

ex_Czech

Re: Tolerance
Presne tak. At si blaboli kazdy co chce a at poslaucha kazdy co se mu libi. Narod ktery nema svobodu projevu si pestujev sobe rakovinu. Kdo v narode rozhodne co se smi a co se nesmi rikat. "Oni?"
 
Na "oni" si pamatuji jeste z doby kdy byl komunismus
0/0
22.2.2006 19:30

pindick

Re: Re: Tolerance
pindick.blog.cz" rel="nofolow" target="_blank">pindick.blog.cz" target="_blank" rel="nofollow"> pindick.blog.cz" rel="nofolow" target="_blank">pindick.blog.cz
0/0
23.2.2006 13:04

Marmeladeee

RUSKO, DĚDICTVÍ DŽINGISCHÁNA!
O tom, jak skrytě a rafinovaně je politické dění manipulováno, jak pomalu, ale systematicky, a odkud nám takové nebezpečí hrozí, se lze dočíst na: www.cibulka.net" rel="nofolow" target="_blank">www.cibulka.net" target="_blank" rel="nofollow"> www.cibulka.net" rel="nofolow" target="_blank">www.cibulka.net článku:
RUSKO, DĚDICTVÍ DŽINGISCHÁNA! NEJVYŠŠÍ ŠKOLA POLITICKÝCH A MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ, PROVOKACÍ A DEZINFORMACÍ, aneb KUPCI, INTELEKTUÁLOVÉ, MODERÁTOŘI
0/0
22.2.2006 18:47

Marmeladeee

Údajný neonacismus jen složí vyšším zájmům
Stejně ty štváčské nacistické zprávy, rozesílané po světě, nebo internetové nacistické stránky jsou jen provokací, ke které jsou zneužiti a naočkováni hlupáci. Před 15 lety o tom nebylo ani potuchy, a najednou tolik? To nevychází přímo z lidí, k tomu jsou skrytě popichováni a manipulováni. A k čemu to slouží? vyvolat u lidí obavy o vlastní bezpečnost, strach před nacismem, aby pak lidé souhlasili s neustálým omezováním občanských svobod. Aby dovolili, aby byli sleováni kamerami na ulicích (jako údajná ochrana před loupeží a krádeží), aby neprotestovali proti odposlouchávání telefonátů (což má být údajná ochrana proti teroristům), atd.
0/0
22.2.2006 18:42

PichlaMeVosa

Re: Údajný neonacismus jen složí vyšším zájmům
Di do prdele
0/0
22.2.2006 19:06

theKing

vždyť je tak snadné odhalit pachatele!!!
1) ve vyhledávači najdu podle klíčových slov antisemitský web
2) zjistím si poskytovatele webového prostoru, kde je daný web umístěn
3) soud vydá příkaz poskytovateli web. prostoru za účelem získání logů k danému webu
4) zjistí se IP adresa tvůrce nebo tvůrců webu
5) internetový provider sdělí na základě rozhodnutí soudu, osobu, která se za IP adresou skrývá
 
...a je hotovo. Soud. Basa. Proč todle policie nedělá. Pořád se jenom vymlouvají (na svoji neschopnost), prostředky existují (a jsou zdarma!!!).
 
Takhle by mohla třeba sekretářka pana policejního prezidenta vyřešit 10 případů denně. Na to není potřeba "kvalifikovaný" detektiv.
 
Hlavně, že si zase budou přidělovat další frčky naši slavní vůdci slavné policie.
0/0
22.2.2006 17:17

petr_sleder

Re: vždyť je tak snadné odhalit pachatele!!!
Když ony ty weby jsou registrované většinou v zemích, kde to není trestné víš?
0/0
22.2.2006 17:29

Tokamak

Re: vždyť je tak snadné odhalit pachatele!!!
jenomže v třeba v USA to trestným činem není, tudíž soud nemůže rozhodnout o uvolnění informací
0/0
22.2.2006 17:31

czechchick13

Re: Re: vždyť je tak snadné odhalit pachatele!!!
Je to snadne najit toho pachatele cinu, ale mas pravdu na tom ze treba v Americe ti za to ani nedaj pres ruku.  Tady totiz maji neco blbyho co se jemnuje zankon "free speach" a nemuzes se proto nikoho dotknout at si rekne co si rekne a nebo napise.  Je to blby pro ty co se jim to nelibi ale je to pravda
0/0
22.2.2006 18:25

czechchick13

Re: Re: Re: vždyť je tak snadné odhalit pachatele!!!
ani tem pitomym islamskym extremistum nemuzou nic udelat kvuli psani na webu proti America a zapadnimu svetu.  Mohli by jenom kbyby mohli dokazat ze se neco planuje.  to je blbost co?
0/0
22.2.2006 18:29

proviron

Re: vždyť je tak snadné odhalit pachatele!!!
haha,to je naivní příspěvek
0/0
22.2.2006 17:43

Luca-Brasi

Re: vždyť je tak snadné odhalit pachatele!!!
:) tohle si fakt nekdo muže myslet...
0/0
22.2.2006 18:33

houba_

protizidovske X protiislamske
protizidovske platky a weby jsou prohlasovany za extremisticke, dokonce existuje zakon, ktery toto zakazuje (?)
cokoliv protiislamskeho je obhajovano svobodou slova
kde je tedy ta hranice?
0/0
22.2.2006 17:11

doktor_bota

Re: protizidovske X protiislamske
Buď konkrétní, houbo. Plátky a weby, které vybízejí nebo obhajují vraždění židů jsou zakázané. Kritizující ne. Dtto platí pro Islám.
0/0
22.2.2006 17:12

John Nowak

Re: Re: protizidovske X protiislamske
Doktore boto, nemáš pravdu. Podle paragrafu 261 trestního zákona je trestné nejenom obhajování, ale i zpochybňování. No a jakýkoliv jiný názor než je ten oficiální je považován za zpochybňování. Jak prosté.
0/0
22.2.2006 18:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.