Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zelení už vědí, jak uspět: nemluvit o přírodě

Byl by to chyták do kvízu: Jakou politickou stranu vede muž, který vlastní barokní palác v Praze na Malé Straně a básní o snižování daní a zrušení přijímaček na školy? Správná odpověď zní: Stranu zelených. A jmenuje se Martin Bursík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jóžin

Zelení, nikdy!
Zelení, jen to ne!
 
 
0/0
24.2.2006 16:27

holiday

Bursík se mi docela líbí
líbil se mi i dnes na Primě. Ale jak je to s tou proklamovanou liberálností, když má za ně kandidovat bolšán Uhl nebo pomatenec vohnout Penc, to opravdu nevím. Takové straně bych hlas nedal ani omylem.
0/0
19.2.2006 23:12

Helena1

Zavraždím tě později, teď mě zvol!
Jak může strana mající jako cíl zlepšení životního prostředí říci: "Odstoupení od jaderné energetiky zůstává naším dlouhodobým cílem, ale nebude to priorita pro letošní volby," tvrdí Bursík. Tak pánové, s vámi končím.
0/0
19.2.2006 22:21

hrosak00

Re: Zavraždím tě později, teď mě zvol!
Já zase odmítzám volit partaj, která bojuje proti jedinému zdroji energie, který má budoucnost. To nemluvím o Temelínu ale o vužití energie hmoty jako takové. Utopistické bláboly o alternativních zdrojích jsou mi jakožto provozovateli malých vodních elektráren k smíchu. Zkuste dnes někde postavit vrtulu, jez nebo něco podobného a uvidíte jak na vás Bursíkovi kámoši vletí. A to by mi chtělo vládnout? Pánbuh s námi
0/0
21.2.2006 8:28

celtic

Bolševici mají...
ze SZ hrůzu a to je dobře...
0/0
19.2.2006 9:23

macovka1

Re: Bolševici mají...
Ani se jim nedivim. Paroubek si pohrává na severu s dalším rušením obcí kvůli uhlí. To určitě přihraje zeleným spoustu voličů. Protože sever je tradiční rudou baštou, logicky to bolšánům voliče ubere
0/0
20.2.2006 10:23

pancho10

Nezlobte se ale
tomu se jinak říká korytáři a nebo tchoři.Chci vědět:1)Jaderná energetika 2)Hybridní pohony aut........a názory a hlavně Váš volební program a tyto věci tam zakotvené.S tím ostatním jděte do (__)To umí každej mektat hubou.
0/0
19.2.2006 9:18

MilanMilanMilan2

Jen ať o té přírodě hodně mluví
A taky, jak budeme leštit ty ebonitové tyče.
0/0
19.2.2006 9:11

autor2

zeleni jsou modra sance pro ODS
kdo nechce modrou sanci, zelenym se vyhne - nedavno loni jejich predseda rekl v rozhovoru v radiu, ze preferuje koalici s ODS.
0/0
18.2.2006 22:38

barbudo

No nevim ...
... právě dochází levná ropa ...
... díky zrušení armády je naše účast ve rvačce o její zbytky směšná a podíl na kořisti bude odpovídající ...
... a tyhle trdla nám ještě zruší atomové elektrárny ...
... se máme na co těšit ...
0/0
18.2.2006 20:49

genro

zelení jsou jediná alternativa
pro liberální voliče levice, kteří tuší, že když hodí hlas čssd, tak tím dostanou k moci komunisty!
0/0
18.2.2006 18:10

Josefprav

Re: zelení jsou jediná alternativa
Souhlas. Těch voličů u ČSSD je dost, co nechtějí nic mít s komunisty a zase nevěří ODS. Budou volit SZ. Je to dobrá zpráva, že se do parlamentu dostane SZ. Koalice ODS - podnikání a tržní systém + KDU + kresťanská morálka atd + SZ ekologie a trochu brzda ODS to nění špatný.
0/0
18.2.2006 19:21

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: zelení jsou jediná alternativa
svata prostoto! ODS=mafiansky kapitalismus (spis socialismus) 90. let KDUCSL=zkorumpovani klerikalove (navrat upalovani na hranicich?) SZ=konec jaderne energie a vymluva pro ODS, proc neplni predvolebni sliby krasna budoucnost!
0/0
18.2.2006 20:43

dobredo

Re: zelení jsou jediná alternativa
Liberální volič levice??? Co to je??? Já rozlišuji pravici dvojí: liberální a konzervativní. Tu první uznávám, druhou nesnáším.
0/0
19.2.2006 9:57

ten.radi

to bude posila
- šílená kráva Kuchtová (specialistka na jadernou energetiku )
- koktavej Uhl či úd
0/0
18.2.2006 18:05

WebFilozof

Re: to bude posila
Spíš to ukazuje na to, jak youfalí jsou lidi z ostatních politiků, když můžou věřit někomu takovýmu.
0/0
18.2.2006 19:02

macovka1

Re: to bude posila
Uhl (čti uhl) se ze zoufalství holt nasere všude. Ještě by mohli vytáhnout Pitharta a Uhdeho
0/0
20.2.2006 10:27

Hans22

Zelení? A co ostatní malé strany?
http://www.ods-trebic.cz/view.php?cisloclanku=2006021701
0/0
18.2.2006 17:18

zbyndadoe

Re: Zelene muze volit
tyvole jakto ze to projde pres cenzuru asi je cenzor fanousek ivanka
0/0
18.2.2006 17:09

rozhod

Re: Re: Zelene muze volit
On jako dělník má určité výhody od KSČSSD.
0/0
18.2.2006 18:56

zbyndadoe

Ul
dekujeme panu uhlovi za loyalitu vlasti a sireni jejiho dobreho jmena v zahranici... PS: ti politici co maji v prijmeni h na HxOxVxNxO jsou HxOxVxAxDxA
0/0
18.2.2006 17:06

Nik

To je nějaký aprílový článek...?
"...Strana už dokonce potlačila ve svém programu do pozadí téma jaderná energetika"
vs.
"...Odstoupení od jaderné energetiky zůstává naším dlouhodobým cílem, ale nebude to priorita pro letošní volby," tvrdí Bursík"
vs.
"...v Jihočeském kraji vede zelené hlasitá odpůrkyně Temelína Dana Kuchtová"
 
Co odstavec, to perla... Protože pokud tyto tři úryvky, které popisují činnost a snahy SZ, neskrývají rozpor se skutečností, tak pak slovo "rozpor" přestalo existovat...
 
"Jako liberální strana...," říká Kuchtová..."
Odkdy se levicové straně říká liberální...? Ledaže bychom přecházeli na americký model - demokraté=liberálové=levice... A P. Uhl a S. Penc jsou vskutku "manažeři v oblecích"...  :-)
0/0
18.2.2006 16:58

biolit

Nesouhlasím s jejich názory, ale
Jedině vstup další strany dává šanci aby některá ze stran vytvořila vládu s lidovci a bez podpory komunistů. Takto to vychází 70 křesel ODS, 62 křesel ČSSD, 36 křesel, KSČ, 18 křesel lidovci a 14 křesel zelení.
Nesouhlasím s jejich názory, ale jsou pro mě lepší než komunistická varianta dalšího vyvoje.
0/0
18.2.2006 16:29

KADO

P. Uhl = nevolit!
     
0/0
18.2.2006 16:17

breznik

Dejte ruce pryc od lzi
zelene volim jiz nekolik let a fandim jim.tak jako si vazim exprezidenta HAVLA.Predevsim jeho prohlaseni,ze zezelenal by mela media oznacit za duvod pro 'nahle' prekroceni 5%hranice,a ne psat a vymyslet blaboly! Zeleni dotoho,at uz jste v parlamentu.snad jen jednu prosbu mám a to ať nespolupracují ani s komunistama ani s ubohými lháři z ods typu lidí klause.langra.tlustého.Hodně štěstí pane Bursík
0/0
18.2.2006 16:02

hnedka_zdrapana

Re: Dejte ruce pryc od lzi
A co od nich ocekavas? V programu moc pozitivnich veco nemaji.
0/0
18.2.2006 16:05

kolzig

Re: Re: Dejte ruce pryc od lzi
O program vubec nejde. Která strana se jím řídí? Volební program je asi jako jídelní lístek po třinácté hodině - většina je proškrtaná krátce po volbách.
0/0
18.2.2006 16:16

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Dejte ruce pryc od lzi
Ale jde. Strany se programem ridi alespon ramcove. Treba CSSD a KSCM maji destruktivni politiku v programu a realne se ji i irid.
0/0
18.2.2006 16:17

Destroyer7

Re: Dejte ruce pryc od lzi
To si snad děláš (_!_), ne? O program nejde, protože jej po volbách stejně nikdo nedodrží? Tak, proboha, podle čeho by občan měl polit.stranu posuzovat? Podle kvádra, mobilu, velikosti poprsí členek nebo objemu zadku?
 
0/0
18.2.2006 17:01

lurtz

Re: Dejte ruce pryc od lzi
Ty jsi naivni. Myslis si, ze soucasna politicka garnitura cssd bude ignorovat komance. Never tomu. A spoluprace s ods paroubkovi taky nebude delat problemy, protoze s nimi 10 let na prazskem magistrate fungoval. Tato strana navic neumi nabidnout zadnou realnou alternativu v energetice ale broji proti jadru. Vsichni tvrdi, ze neustale vyvazime, ale kdyz ted nastaly mrazy, tak jsme jeste dovazeli.
0/0
18.2.2006 16:09

rozhod

Re: Dejte ruce pryc od lzi
0/0
18.2.2006 18:56

pbse

nevolim je
Tak po precteni clanku je urcite volit nebudu - 1. pan Uhl, 2. jejich nesouhlas se zasahem na Czechtechu(strana zelenych by prece jenom mela chranit prirodu...)
0/0
18.2.2006 15:56

m123m

Re: nevolim je
Se zelenými nesouhlasím, protože nemají žádný reálný program. Aby byli trochu volitelní, přestali mluvit o hlavním důvodu názvu "zelení", tedy o přírodě. Ale myslet si, že zásah na Czechtechu měl bránit přírodu, to je velká naivita, ne-li blbost.
0/0
18.2.2006 16:47

lurtz

Nevolim je
Dokud budou proti jaderne energii, tak je nevolim. Chteji na tom vydelavat politicke body. Zadnou rozumnou alternativu nenabizeji a ostatni staty o jaderne energii zacinaji opet uvazovat. Lide v teto strane jsou patnact let zpatky.
0/0
18.2.2006 15:46

rudastraka

Re: Nevolim je
na tomhle si politicke body nenazenou. aspon u nas ne
0/0
18.2.2006 15:49

lurtz

Re: Re: Nevolim je
Nerad bych se nechal prekvapit, ze ten blaznivej uhl a ta zenska na budejovicku maji sanci uspet.:((
0/0
18.2.2006 15:55

rudastraka

Re: Re: Re: Nevolim je
uhl - to fakt slapli hodne vedle. jak tady nekdo psal, ten chlap dela problemy tam kde nejsou
0/0
18.2.2006 16:44

Cislo 2

Strana zelených má své limity.
Pokud bude chtít zachovat ekonomický růst a prosperitu, musí řešit problémy komplexněji a to už nebude pak stranou zelených. V předvolebních průzkumech zjistili, že musí ze svých vyhraněných postojů slevit, aby nalákali další voliče, takže to teď udělají, ale pak stejně nepřekročí svůj stín. Jejich potencinální noví voliči jsou ti, kteří vždy čekali na rychlé změny zvolíme a teď bude líp a vrhali se na cokoliv typu Čtyřkoalice, Václava Fishera, režiséra Chama apod.
0/0
18.2.2006 15:35

rudastraka

pavel pod
promin ale jsi mimo
0/0
18.2.2006 15:34

Pavelpod

Re: pavel pod
já vím, je nás (těch co nebudou volit "geniální" ods ani "zlou" čssd) víc :-)) .
0/0
18.2.2006 16:40

rudastraka

Re: Re: pavel pod
v jednom svym blabolu jsi reagoval na to, ze vzdelani voli pravici tim ze mladi co maji dobrou praci, zadne zdravotni problemy mozna jo, ale takovej starej profesot na vs co je nemocnej, tak pravici nevoli.
hochu, clovek je pravicak nebo levicak z presvedcebni, ne podle toho jestli jsi nebo nejsi nemocnej. kdyz to hodne prezenu, tak levice rika - lidi nemusite delat, hlady neumrete, protoze se o vas stat postara, pravicak rika kdyz nebudes delat - chcipnes hlady. kdo asi vic motivuje lidi aby to slo dopredu??? vubec neznamena to ze stary clovek voli livici aby mu zajistila duchod. levice nikdi zadny pokrok a vyssi zivotni urovn neprinesla, natoz aby ji vytvorila
0/0
18.2.2006 16:50

Pavelpod

Re: Re: Re: pavel pod
špatně jsi přečetl (asi) můj příspěvek. Podstatou byla reakce na "statistiky" o vysokoškolácích, kteří volí.. atd. - nejednalo se primárně o "nemoci" ( :-) ), ale o životní zkušenosti. A to je trochu rozdíl :-)) ...
0/0
18.2.2006 19:14

ferdapytlik

Jméno pana Uhla ke mně vyslalo jasný signál.
Pana Uhla nebudu nikdy volit a stranu která si takovou osobnost dala do popředí, posílám do pozadí !!!
0/0
18.2.2006 15:33

lurtz

Re: Jméno pana Uhla ke mně vyslalo jasný signál.
Nic nez souhlas. Tento pan je mi znacne nesympaticky!!!
0/0
18.2.2006 15:48

celtic

pro soudruhy z ODS....
jsou všechny strany nepřítelem....tedy se chlapci modlete, ať máte 51-100% jinak jste v řiti...
0/0
18.2.2006 15:06

Tutek

Re: pro soudruhy z ODS....
ODS volby vyhraje, ale nebude schopná sestavit vládu, což bude vlastně prohra, ale oni by potřebovali prohrát pořádně, aby se tam něco změnilo, ale stejně je půjdu volit..........
0/0
18.2.2006 15:27

rudastraka

Re: pro soudruhy z ODS....
na ptaky ste kratky, na ptaky ste maly paky, je to tak ...
0/0
18.2.2006 15:30

Tutek

Problém korupce a dalších nešvarů v politice už
vyřešil pan Pratchett, který v jedné svojí knize píše, jak v jedné zemi zvolí politky a rovnou je zavřou do vězení....... krásná představa
Pojdme to tady také zavést.......
P.S. stranu zelených neee, budoucnost je v jádru, ekologie a ekonomie provozu je i po zahrnutí Černobylu jednoznačně na straně jádra a aktivista Uhl by se měl přestěhovat do matiční ulice k neplatičům.
0/0
18.2.2006 14:55

Ccecil

Re: Problém korupce a dalších nešvarů v politice už
Ne jeho právo, ale povinnost tam aspon rok žít. Tlučhuba zviditelňovač jeden....
0/0
18.2.2006 15:06

Ccecil

Jestli za tuhle stranu kandiduje....
Jestli za tuhle stranu kandiduje politický turista Uhl, tak to o něčem hovoří. Jeho snahy hledat problémy tam kde nejsou a pozitivně diskriminovat menšiny jsou známé. V tomto kontextu doufám, že se do parlamentu nedostanou ani náhodou.
0/0
18.2.2006 14:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.