Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bývalá kotelnice Jílková: Nově vděčná nejsem

Bývalá moderátorka nováckého Kotle Michaela Jílková vyměnila televizní prostředí za reportérské oddělení MF DNES, kde bude dělat rozhovory s politiky. "Nově vděčná nejsem. Kotel byl oboustranný obchod," řekla Jílková v on-line rozhovoru se čtenáři iDNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Templ

Kritika Kotle?
Nelíbila se vám úroveň kotelníků? To že tam někdo vykřikoval nesmysly mě zas tak nenadzvedává jako kecy a úroveň politiků...a to by měli být profesionálové.
0/0
22.2.2006 8:40

antichipka

Kotel=Jílková?
Jen mám obavy, a berte to taky, prosím, jen jako názor, př. spekulaci, že ty průzkumy zkoumající a hodnotící osobu paní Jílkové příp. její práci, ale spíš přes její práci opět ji, mi připadají zavádějící. Mám za to, že paní Jílková, tak jak jsem ji v Kotli měla možnost sama vidět, je anorektičkou, ne štíhlou paní. To, že tu vypadá křehce, ondy zas jako onen Skopec, kterým prachsprostě je, „bejčí“ plnou parou na politika (u Skopce – zaplať Bůh, najde-li vůbec rozumný směr nebo spíš terč), není ničím jiným, než pouhou přirozeností tohoto znamení. Přesto, to jak bravurně a cílevědomě ovládá tyto postoje (a Skopci především ovládají, ať už sebe či jiné) svědčí o tvrdosti, které bych nechtěla nikdy stát v cestě.
A to, že se paní Jílková setkala se špatným vyhazovem, inu...ten obyčejný člověk to má dnes a d
0/0
20.2.2006 23:41

antichipka

Re: Kotel=Jílková?
ten obyčejný člověk to má dnes a denně na talíři...to je snad horší, ne? Proto jste ten pořad dělala, ne? Kdyby vás vyhodili z Kotle, ale Kotel zachovali, pak byste pověděla světu co? Já jsem pro tyto pořady. Rozhodně. Ale ne pro alibisty. A i to image mi připadalo nevkusné. Proč show? Politika a show? Jak ji pak lze brát vážně? Jak lze brát dotazy lidí brát vážně? Když uprostřed vřící masy v ohnivě oranžové arénce stojí Jílková ve večerní róbě? Prostě show. Strhující podívaná, nikoli to, o čem se mluví...paní Jílkovou obdivuji, ale dozajista bych si s ní nerozuměla v jediném.
0/0
20.2.2006 23:42

eloš

Byla zneužita Novou.
Ne Železným. Novou Novou.
0/0
20.2.2006 23:35

MilanMilanMilan2

Kotel
Chléb a hry tohoto druhu - to se prostě už přejedlo. Je třeba přitvrdit, třeba formou Velkého bratra apod.
0/0
20.2.2006 20:51

Spionator

Jáááááááááááá máááááám malej důůůůůůůůůůůchod
pane poslanče, a vy si žerete jako prasataaaaaaaaa, ja mi to vysvětlíte, cooooooooooooooooooooo?
0/0
20.2.2006 18:34

macovka1

Re: Jáááááááááááá máááááám malej důůůůůůůůůůůchod
Tak jsem si říkal, jaká to bude paráda, že v novinách se nedá ječet a histerčit, a ty mě z toho omylu hnedka vyvedeš
0/0
21.2.2006 10:10

Hans22

U D A V A Č K A
Ficcino, předběhl jste mě, taky jsem chtěl připomenout, jak skončil Pavel Dostál u výslechu po udání mladé soudružky Jílkové.
Víc takových horlivých redaktorek!
S Pozdravem
0/0
20.2.2006 16:23

ancijas

Re: U D A V A Č K A
di už do p_i:č_i s tím spamem kreténe...
0/0
21.2.2006 12:49

Ficcino

Udavačka
Dojímá mě, když o charakteru politiků mluví někdo, kdo za komunistů udával kolegy z šíření Samizdatu. Pavel Dostál by mohl povídat...
0/0
20.2.2006 16:15

abysser

Když uváděla Arénu...
.. bral jsem to. Nicméně Kotel byl naprosto neskutečný bezcharakterní kanál a "kotelnice Jílková" klesla na naprosté žurnalistické dno.. Můj názor..
0/0
20.2.2006 15:48

lookas

Re: Když uváděla Arénu...
Mam tyz nazor ... navic po precteni rozhovoru s Jilkovou uz pro me navzdy zustane jako arogantni, namyslena tupka ...
0/0
20.2.2006 16:05

Ccecil

Re: Když uváděla Arénu...
Připojuji se. Valnouu většinu času nezvládala publikum, které se tam šlo vyřvat.
0/0
20.2.2006 20:33

idneol

Kdyby
Kdyby Nova od začátku deklarovala:"Kotel je pořad pro lidi, kteří se chtějí vyřvat a proto tam dáváme moderátorku, která ničemu nerozumí, ale bude vytvářet tomu odpovídající atmosféru", neřekl bych ani slovo. A možná by jílkový mohli říct, že "politici, kteří nechtějí do kotle přijít", jsou teď už úplně všichni, takže by ani neměla co moderovat.
0/0
20.2.2006 15:02

cekon

Re: Kdyby
Máš hodně midráků? Rád bych věděl co tak doopravdy jsi...Jen vztek nad vlastní nicotou a bezvýznamností, že ano? Pravděpodobně nesaháš Jílkové ani po kotníky..O Jílkové ještě uslyšíme..
0/0
20.2.2006 15:05

ancijas

Re: Re: Kdyby
0/0
20.2.2006 15:13

idneol

Re: Re: Kdyby
Můj mindrák spočívá v šokujícím zjištění, že umíš psát. (Teda pokud jsem ten tvůj MIDRÁK přeložil správně.) A proč bychom o ní neměli slyšet? Média jsou plná úspěšných nul.
0/0
20.2.2006 15:24

ancijas

Re: Re: Re: Kdyby
Protože se mě líbí.Třeba.A její drsná role v kotli neodpovídá jejímu osobnímu stylu.Takže mě fakt zajímá její nová IMAGEitons Abych tě potěšil také neumím psát ale o proti tobě umím myslet
0/0
20.2.2006 15:40

idneol

Re: Re: Re: Re: Kdyby
Já nikomu jílkovou neberu. Jen prostě nemůžu spolknout tvrzení, že se v kotli jednalo o věcnou diskusi, které nám ta paní už léta podsouvá. Já jsem třeba před časem viděl už asi po patnácté Poklad na Stříbrném jezeře a taky bych se ohradil, kdyby mi to někdo zakazoval. Ale taky nebudu tvrdit, že je to psychologická studie.
0/0
20.2.2006 15:45

abysser

Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby
Naprostý souhlas. Ale zase nám ten Kotel nastavil zrcadlo. Když člověk viděl ty exempláře, které Nova svezla z okolních měst a vesnic, člověku se muselo trošku občas udělat špatně..
0/0
20.2.2006 15:50

idneol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby
V tom máš teda pravdu. Ale ono to tady někdy není o moc lepší.
0/0
20.2.2006 15:57

artN

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby
A to pozor, jak Jílková tvrdí v takové atmosféře to není jednoduché a nepoznáš doktora nebo soudce podle jeho projevu v kotli. To musí být teda hustá atmosféra když se takový doktor projevuje jako retardovaný imbecil s utkvělou myšlenkou vyblejt ze sebe názor, že panstvo bere víc než on, což ostatně byla většina příspěvků účinkujících nezávisle na tom kdo byl hostem.
0/0
20.2.2006 16:03

ancijas

Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby
Jen tak z legrace:Jak se začal vysílat kotel tak mě NOVA přestala zajímat.Nikoliv ovšem paní Jílková.Ona je OSOBNOST a Ti ksindli z politiky ji nesahaj ani po kotníky!Na netu je o ní dost informací aby se dalo pochopit že to co dělala byla hlavně velká dřina.Howk.
0/0
20.2.2006 18:54

sova_x

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby
Ano, udávání je velká dřina.
0/0
21.2.2006 10:17

ilna

Re: Kdyby
Plný souhlas.Tupka, která ničemu nerozumí, ale kolem které NOVA vytvoří virtuální pocit zvláštnosti a vyjímečnosti. A ostatní tupkové jí to žerou. Dobře jim tak.
0/0
20.2.2006 16:18

pancho10

Re: Re: Kdyby
Mám pocit že nepatřím mezi Tvé přátele:Tupky jak píšeš.Zcela jistě pokud umíš číst není diskuze o pořadu Kotel ale jen o pí.Jílkové.To jen tak pro bezmozky jako jsi Ty.Nikdo tu netvrdí že ten pochybný pořad měl nějakou hodnotu.Ale jak se ona dokázala postavit největším arogancům národa tak to se mě moc líbilo.A neměla to jednoduché pane...
0/0
20.2.2006 19:33

jacktabarnak

Jilkova
je typicky predstavitel ceskeho novinarskeho kretenismu. Porad Kotel jsem asi 2x zbezne sledoval a to blouzneni pomatenych ucastniku a jeji provokativni a naprosto neobjektivni zvaneni bylo skutecne na hranici toho kam az se da klesnout. Chapu ze ze politik by si zrejme mel najit cestu i k tomu nejvetsimu neuvedomelci, ale nevim proc by debaty lidi kteri si s prominutim slintaji na bradu mely byt vysilany v TV. To ze Nova porad zrusila by teto stanici melo byt pripsano k dobru, i kdyz mam bohuzel obavu ze za cas se objevi jeste neco mnohem horsiho.
0/0
20.2.2006 14:56

loopmaster

fotka
Na te fotce cumi trochu jako Marilyn Manson ;o))
0/0
20.2.2006 14:55

idneol

Re: fotka
0/0
20.2.2006 15:24

briza

dustojne a nedustojne
"Nejhorší zkušenosti jsem měla s těmi politiky, kteří do Kotle nechtěli přijít,protože otázky občanů a vůbec kontakt s lidmi pro ně byl, jak mi mnozí řekli, nedůstojný." Jde o to zda oprvadu rekli, ze je pro ne kontakt s lidmi nedustojny. Tipoval bych, ze pro ne nebyl nedustojny kontakt s lidmi, ale kontakt s luzou.
0/0
20.2.2006 14:36

Villy

Re: dustojne a nedustojne
Presne  Ono je to ovsem v nasich krajich, po 40 lete komunisticke masazi, ponekud obtizne oddelit normalni lidi od luzy, ktera tech 40 let byla neskutecne adorovana
0/0
20.2.2006 17:56

Jirmat

...
Bylo to nefér vůči občanům," uvedla v rozhovoru pro Magazín DNES
co na té kotlové komedii bylo nefér?Jílková si tam něco pindala,ale vždycky když šlo o skutečně žhavé téma,tak z toho nenápadně vybruslila.Celý kotel byl pouhá fraška"aby se vlk nažral a koza zůstala celá".
0/0
20.2.2006 14:33

tmf

jéé
ona ta blbost už skončila? To jsem si ani nevšiml.
0/0
20.2.2006 14:31

ctenar1

Kotel
Porad Kotel byl naprosto bezvyznamny, protoze kdokoliv z pozvanych nemel v pritomnych rovnocenneho partnera. Temer vzdy to byl pokus o stvanici, ovsem proto, ze pritomni byli valnou vetsinou nerovni partneri a jejich prispevky byly irelevantni, mohl si s nimi temer kazdy delat co chtel. Kdyby Jilkova uvadela nedelni diskusni porad na kterekoliv tv stanici a byla mene furiozni, mozna, ze by to delala dodnes. Pohotovost a odvaha ji nechybi. Ovsem kotel byl dryacnictvi a kolotocarstvi a ve sve podstate byl trapny. Vzdy se mi zdalo, ze nejtrapnejsi byli ti kverulujici nestastnici.
0/0
20.2.2006 14:20

Juras

Re: Kotel
Já si ji pamatuju z Arény. Pozvaným hostů skákala do řeči při odpovědích a celkově debatu rozbíjela. Občas to bylo z důvodu, nepochopení problému, špatně vyhodnotila, že host velmi výstižně odpovídá a přerušovala ho a mámila z něj odpověď. Ta neodbytnost - to je pro novináře hezká vlastnost, ale kdyby aspoň nebyla tak hloupá! :-)) Já jsem velmi nadšeně uvítal , že skončila v kotli, protože mezi kotelnickým publikem jí to sedí nejlépe ;-)
0/0
20.2.2006 14:39

idneol

Re: Re: Kotel
Nejvíc jsem se zasmál, když kdysi tvrdila, že se na kotel připtravuje celý den. Možná jí mohl někdo říct, že s ohledem na výsledek si tu námahu může odpustit.
0/0
20.2.2006 15:04

Dms?

Ja Nove vdecny jsem...
Ja Nove vdecny jsem, protoze (sice pozde, ale prece) poznala, ze Jilkova
 
1) je demagog
2) dela "blbou naladu"
3) oslovi jen primitivy
 
Naopak me neprekvapuje iDnes, ze Jilkovou prijala, jen tak pokracuje dalsi "bulvarizace" iDnes.
0/0
20.2.2006 14:11

Mržba

?
Me by taky zajimalo, jaka je pravda kolem zruseni Kotle.
0/0
20.2.2006 14:10

abarnett

Re: ?
Mě to taky totálně nezajímá. Vlastně je mi to úplně šuma fuk!
0/0
20.2.2006 14:27

Jirmat

Re: ?
prostě skončil a nikdo za ním nepláče.
0/0
20.2.2006 14:35

Olin_KOKON

Re: ?
Já bych taky chtěl vědět, proč zmizeli někteří mí kamarádi - Mlíkař, Profesor a proč?...
0/0
20.2.2006 14:35

mr603

Re: Re: ?
unesli je UFO
0/0
20.2.2006 20:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.