Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České logo se nezmění, Paroubek skousl bubliny

Česká republika nakonec bude mít logo v podobě mluvících bublin, i když k němu měl výhrady premiér Jiří Paroubek. Ten se s návrhem nakonec smířil. "Ministerstvo zahraničí už připravuje grafický manuál pro užívání loga a podepsalo smlouvu s jeho autorem," řekl mluvčí Vít Kolář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

qiiz

a pak si nedej ...
Bingo ! Pochopil jsem.
Cizinec (stejně jako já) z vyobrazených bublin nepozná vůbec nic charakteristického na ČR.
A tak si nadále bude myslet, že Česko je jednou z autonomiií Ruska a že máme kousek moře někde u Dubrovníku.
A pak si nedej ...
0/0
15.2.2006 7:10

dukeprvni

České logo .....
sice blbe jak jak svina, ale nase a unikatni  venku nas maji stejne za ujete bolsevicko-zlodejske blbce, tak to aspon bude sedet
0/0
15.2.2006 2:35

VilemMikula

majitel statu
Pokud jste take zhnuseni jako ja nasimi politiky zkuste se na to podivat jinak: Vy jste majitel statu a politik je Vas spravce, ktery spravuje Vas majetek. Pokud to nedela spravne muze byt Vami potrestan. Vice na http://www.volny.cz/vilem.mikula/ 1PS: Odpovezte si nejprve uprimne na otazku: Slouzi obcane urednikum a politikum nebo slouzi politici a urednici obcanum? 2PS: Vzkaz pro statni funkcionare a politiky, kteri nas okradaji. Budte v klidu. Nemusite me urazet. Lidem nevadi, ze nas okradate a na moje napady jak to zmenit kaslou.
0/0
15.2.2006 1:17

smartynaf

číšník skousl logo ČR...
FUJ, to se mi ulevilo. Ještě že žiji v Brně a ne v Praze. Představa, že by Jirka někdy viděl třeba mé auto, přítelkyni, psa....a řekl: " tak tohle se mi nelíbí" a já bych se podle toho musel pochopitelně zařídit, mi nedá spát...ještě že žiji v tom Brně(i když, to se mu možná taky nelíbí) :o)
0/0
15.2.2006 1:03

alias75

Banalní logo
Nelíbí se mě můj plat,jak se měří cikánům (proč jsou stále upřednostňováni) a jak jiným,že každý cca 10-tý má zkušenost s přepadením okradením atp.Nelíbí se mě ,vpodstatě beztrestnost u podvodů nad xx-milionu,postavení mladých párů s dětma ,jo a taky se mě nezamlouvaj boty co jsem dostal k ježíšku.A logo ? Tak to , to je mě u ...... !
0/0
15.2.2006 0:01

hisaak

Ktera z tech bublin symbolizuje paroubka?
Ta nejvetsi nebo ta nejblbejsi?
0/0
14.2.2006 23:44

mashley

zrovna ten Jagr je bomba
Ten dres je Pittsburghu,dnes uz davno hraje za Rangers a mezitim byl jeste 3 roky v Capitals....
K cemu je to dobre???
0/0
14.2.2006 23:33

honza-v

logo
Podle mě naše ideální logo je nahý lidský zadek,protože tam každému do něj lezeme
0/0
14.2.2006 22:47

celtic

logo je dobré....
a je to vlastně nepodstatná věc....
0/0
14.2.2006 22:33

eloš

Paroubek se mi nelíbí,
a logo se mi taky nelíbí. Na rozdíl od Paroubka, nevím proč, ale jde nějak mimo.
0/0
14.2.2006 22:05

Shumway

Re: Paroubek se mi nelíbí,
ale logo jo, má to nápad
0/0
14.2.2006 22:30

Bored

Ostuda.
"Podle průzkumů je totiž Česká republika často vnímána jako nevyspělá postkomunistická země." Ano, a dale podle toho loga bude. "Bubliny jsou dílem designérů Tomáše Machka a Luďka Kubíka a akademického malíře Karla Halouna". Komentovat to nebudu, nechcu nikoho urazit. Jako cizinec se podle toho loga muzu napriklad dozvedet ze Cesi uz umi vyrobit i zidle!! Taky tu porad orame rucne s volama, nebo se tu treba prodavaji boty Bata, nebo zetady lidi bydli v domech. FUJ!
0/0
14.2.2006 21:39

podiveny

Re: Ostuda.
Pozor, jak cizinec pozná, že židle vyrábíme? Co když autoři loga chtějí světu sdělit, že jsme národ na úrovni, který dokonce už umí sedět i na židlích a ne jen na polenech a pařezech kolem táborového ohně?
0/0
14.2.2006 21:49

captain cook

Re: Re: Ostuda.
Bored a podiveny,
ROTFLMAO
0/0
15.2.2006 3:31

Maxx-IP

Re: Ostuda.
Předesílám, že s grafickým vyvedením toho, co mělo být půvocně logo, nesouhlasím. Ale proč bychom se neměli pochlubit tím, co jsme významného dali světu? Čeká snad někdo, že v Německu tisknou knihy ručním lisem, nebo že v Anglii tahá vlaky Stephensonova Rocket? A přesto se právem chlubí, že v tom byli první.
0/0
14.2.2006 21:50

fleret1

bubliny
ano ,to je priznacne - vystizene...cesko vetsinou totiz dela jen bubliny
0/0
14.2.2006 21:35

jadnes

nevim
jestli nas v reprezentaci statu zachrani nejaky logo, kdyz nas vetsinou v zahranici politicky reprezentuji vyzrany pras-ta.navrhuju logo ve tvaru veprovy hlavy! 
0/0
14.2.2006 21:21

Borodiju

vyspělá země
Jasně, podle dresu Jaromíra Jágra, viněty Pilsneru a podle 200 let starýho pluhu si o nás budou myslet, že jsme moderní stát. :)))
0/0
14.2.2006 20:45

me2di

Re: vyspělá země
tohle za nas neudela zadny lodo na svete
0/0
14.2.2006 20:50

Maxx-IP

Re: vyspělá země
Toho pluhu bych se zastal. To byl ve své době dost významnej vynález a můžou se dva hádat, co přineslo lidstvu víc, zda lokomotiva, nebo ruchadlo. Němci se taky už 500 let pyšní Gutenbergem.
0/0
14.2.2006 21:05

cassul

Re: Re: vyspělá země
Nojo, jenže jaký reklamní přínos má bezpochyby geniální vynález pluhu, kontaktních čoček, polarografu nebo ohýbání dřeva? Stejně to skoro nikdo z obrázku pluhu, židle nebo Heyrovského fotky okamžitě nepochopí. To už ten i půllitr piva nebo vepřová hlava alespoň jasně deklaruje, že se u nás chlastá a žere, což bezpochyby jakýsi reklamní efekt má.
0/0
14.2.2006 21:58

Maxx-IP

Re: Re: Re: vyspělá země
To je právě to: Co Čech, to názor, co od té reklamy očekávat a co by se mělo prezentovat. Zkrátka to nebude plnit svůj účel. Taky nechápu, proč je tam "CECH REPUBLIK" v cizím jazyce. Vždyť když se napíše "ČESKÁ REPUBLIKA", rozumí tomu každý, kdo zná latinku, a ukáží se tím specifika našeho pravopisu (Č)
0/0
14.2.2006 22:14

cassul

Re: Re: Re: Re: vyspělá země
To logo nemá být samoúčelné, má být součástí propagace ČR ve světě. Já to chápu jako jakýsi podpis, který by sjednocoval všechny letáky, plakáty, publikace, mapy, www stránky a podobně. Něco jako má pražské zoo motiv zebřích pruhů - každý si to hned spojí s něčím africkým, dobrodružným, i když jde jen o kamufláž popelnice nebo šipku k WC. Jenže ty bubliny nevyjadřují absolutně nic.
0/0
14.2.2006 22:26

danny44

Tohle má být LOGO?????
Já měl vždycky dojem (asi dnes už zastaralej), že LOGO, je jednoduchý "stručný" charakteristický symbol, kerý člověk nemusí moc prohlížet, a ví o co, resp. koho jde... Tohle "graficko.-designérské" veledílo je snad spíš plakát nebo cosi takového...
0/0
14.2.2006 20:23

cassul

Re: Tohle má být LOGO?????
Ano, logo je hvězda u mercedesu, nakousnuté jablko u Aple nebo proužkaté IBM. Zkrátka něco, co uvidí průměrně vzdělaný člověk a má naprosto jasno. Okřídlený šíp je Škoda, javorový list je Kanada, Eiffelovka je Paříž nebo Francie, nějaké bubliny jsou proboha co?
0/0
14.2.2006 20:59

Bored

Re: Re: Tohle má být LOGO?????
Ty bubliny jsou odrazem ceske vlady, ze maji vybublany mozek
0/0
14.2.2006 21:43

danny44

Re: Re: Re: Tohle má být LOGO?????
Díky za poučení, teď už je mi to jasný....
0/0
14.2.2006 23:07

me2di

*
Paroubek nema co zkousavat, je to byvalej cisnik bez vkusu a odborneho vzdelani
0/0
14.2.2006 20:06

Stíhací vzducholoď Karel

stará židle a pluh?
To má být symbol naší země? To opravdu navodí představu moderní země, něco jako třeba Albánie.
0/0
14.2.2006 19:41

cassul

Re: stará židle a pluh?
Ono jim nejde o ten obsah, ten se má měnit dle potřeby, ale o ten tvar té komixové bubliny. Kravina. Mimochodem, to není ledasjaká stará židle, to je Thonetka, což je velmi zajímavá a nadčasová židle, vyráběná velmi zajímavou technologií ohýbání dřeva. Nicméně 99% lidí to pochopitelně nic neřekne, to je jako se chlubit polarografem. Bezpochyby úžasná věc, ale v reklamě neuplatnitelná.
0/0
14.2.2006 19:50

VenusHalley

Re: Re: stará židle a pluh?
no me ani tak kontaktni cocka nedosla hned na prvni pohled...
 
a bubliny ? fuj!
0/0
14.2.2006 20:29

kvikavec

Re: Re: stará židle a pluh?
:))) jsem se fakt zasmala:)) predstavila jsem si reklamu, kde se na zaklade odkazu na pulvlnovy potencial a Nernst-Petersovu a Ilkovicovu rovnice prodava rekneme...fakt me nenapada co:))) Ale zas..."hodnota pulvlnoveho potencialu je charakteristicka pro kazdy kov...i pro ten nas...Vitkovic steel, vas partner ve svete oceli". To by mohlo byt super, rozhodne konkurence by si sedla na prdel:)))
0/0
14.2.2006 21:09

cassul

Re: Re: Re: stará židle a pluh?
Náhodou, někde jsem něco podobného v reklamě viděl, byl to něco na způsob, že při stoupající teplotě dochází k rozkladu bílkovin, štěpení mastných kyselin, polymerizaci sacharóz a expanzi plynů (za přesné znění neručím, není to můj obor). Výsledkem je - tramtaradá - bábovka, byla to reklama na prášek do pečiva nebo něco podobného. Mělo to vtip a nebylo to úplně blbé, čili to rychle stáhli.
0/0
14.2.2006 21:49

lodovicius

Ostatní navrhy
Ja jsem videl i ostatni navrhy (jsou na strankach MZV), takze tohle je skutecne to nejlepsi.
Ten navrh je zvlastni, nevsedni, ale na tvary novych bavoraku jsme si taky zvykli, zvyknem si i na tohle - praxe ukaze.
0/0
14.2.2006 19:08

cassul

Re: Ostatní navrhy
Návrh to je bezpochyby nevšední, ale absolutně mimo mísu. Zaprvé to není logo, je to nějaký sjednocující grafický prvek, sice nápaditý a vhodný, dovedl bych si jej představit třeba v katalogu cestovky nebo průvodci. Zadruhé nijak nesouvisí s Českou republikou, při pohledu na něj mě můče napadnot ledacos, ale proč bych si jej měl spojit zrovna s ČR? Stylizovaná vlajka, Hradčany, lípa, lvíček, trikolóra nebo něco podobného je sice možná profláklé, ale Kanadě taky nepřipadá profláklý javorový list a britům BigBen nebo Union Jack. Zato to každý okamžitě pozná.
0/0
14.2.2006 19:23

Maxx-IP

Re: Re: Ostatní navrhy
Souhlasím. Dokonce jsem si jeden takový návrh vytvořil: Umístil jsem lipový lístek do písmene Č, vše v národních barvách. Že lípa je náš národní strom stejně jako javor pro Kanadu, je snad jasné. A písmeno Č je taky charakteristické a pro nás typické - má háček.
0/0
14.2.2006 19:59

VenusHalley

Re: Re: Re: Ostatní navrhy
to zni zajimave, muzes poslat obrazek, at si udelame predstavu?
0/0
14.2.2006 20:28

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Ostatní navrhy
Můžu. Máš corel?
0/0
14.2.2006 20:30

VenusHalley

Re: Re: Re: Re: Re: Ostatní navrhy
co jestli mam?
0/0
14.2.2006 20:33

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatní navrhy
Aha. Tak já to zkusím přendat do wordu. Protože v bmp by to bylo kostrbatý.
0/0
14.2.2006 20:43

Johny_S

Re: Re: Re: Ostatní navrhy
Když to je pro ně moc obyčejné, oni chtěli něco "nevšedního"
0/0
14.2.2006 20:28

VenusHalley

Re: Re: Re: Re: Ostatní navrhy
takze mame tento kentus
 
jeste horsi nez ta reklama "somewhere else..." ve ktere byla CR vylicena jako ospala dira.
 
 
0/0
14.2.2006 20:30

Johny_S

Tohle má být logo naší země?
Ze všeho nejvíc mi to připomíná nějakou učebnici angličtiny pro začátečníky. Aspoň kdyby to bylo v národních barvách. Ale to by asi byl zbytečný luxus...  
0/0
14.2.2006 18:59

abc

Re: Tohle má být logo naší země?
Já bych tam dal vyžranýho Paroubka, ten dokonale vystihuje českou národní povahu, a jako bývalý náměstek RAJe také nejlépe charakterizuje zájmy tohoto národa, prostě něco echt českého. 
0/0
14.2.2006 19:13

Johny_S

Re: Re: Tohle má být logo naší země?
Navíc je to bývalý agent StB, čímž symbolizuje všechny kolaboranty, a že jich český národ měl nepočítaně v každém režimu.
0/0
14.2.2006 20:21

chestburster

<i>
0/0
14.2.2006 18:13

WWWFlash

ufff
Velký Fuhrer to schválil, všichni si můžou oddechnout :)))
0/0
14.2.2006 17:55

ketiv666

????
Dodnes jsem si myslel, že jsem Čech, ale asi mám velké mezery...když nepoznám co je v bublině, co na to asi cizinec.......toto"logo" mi nejvíce připomíná komiks,takže vlastně,proč ne?
0/0
14.2.2006 17:31

Maxx-IP

Re: ????
Nikoliv, jsi Czech, soudě podle loga.
0/0
14.2.2006 17:42

VenusHalley

ja nevim
proc se tam snazime najednou narvat celou historii a vubec vse o nasi zemi... pokud nekdo slysi o CR poprve v zivote tak mu to stejne nic nerekne, a pokud nekdo o nas uz neco vi, tak mu to nemusime takhle servirovat,,,
 
navic ty obrazkou jsou divny, nejni poznat, co ze to ma sakra bejt...
 
a vubec, koho zajima, ze jsme vynalezli kostkovej cukr? pojede sem snad nekdo kvuli tomu?
0/0
14.2.2006 17:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.