Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálnici D11 přehradil převrácený kamion

Nehoda kamionu téměř půl dne blokovala dálnici D11. Na 27. kilometru ve směru na Hradec Králové se časně ráno převrátil kamion. Kvůli překládce nákladu a odstraňování kamionu se dálnici podařilo zprůjezdnit až krátce po 14. hodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

svitil

Kamióny na vlak!!!!
Já to vidím tak že v zájmu státu je především zisk.To si každý musí uvědomit než začne něco kritizovat.Čím více kamionú na silnicích tím více tady u nás natankované nafty.Z každého litru zhruba 15 Kč do státní pokladny.Čím větší zácpy na dálnicích _/ motory jsou stále vchodu popojíždí se cesta z Prahy do Brna 8 hodin / spottřeba na 100 km stoupá,ale pro státní pokladnu je velice hojivé.Proto na vlak nikdy.
0/0
13.2.2006 14:03

regazzi

Re: Kamióny na vlak!!!!
Jasne! Cim vic kamionu, tim vic nafty. Cim vic nafty, tim vic smogu. Cim vic smogu, tim vic rakovin. Cim vic rakovin, tim vetsi naklady na leceni.....My proste potrebujeme kamiony, ze jo?
0/0
13.2.2006 23:23

__XXXX___

Já to říkám pořád
AUTA STOJÍ, VLAKY JEDOU. Měla by se konečně ta kamionová doprava přesunout na železnici. Ubylo by škod i mrtvejch
0/0
13.2.2006 11:53

Bimboslon

Re: Já to říkám pořád
určitě má dráha připravené vlaky pro rychlou, přesnou a levnou dopravu nákladů - asi tak jako pro osobní nám nadělila Pendolino, to snad raději pěšky.
0/0
13.2.2006 12:00

svitil

Auta stojí,vlaky jedou.
Máš stoprocentní pravdu.
0/0
13.2.2006 13:52

svitil

Žádný blábol.
Jenom chci demonstrovat na tomto případu a ostatních nehod kde popisy nehod jsou zcela jasné.Čti každou nehodu proč se stala!! Vždyť ty auta přece svítila Jak jim to moc pomohlo vůbec nijak.Pomůže to státu který vybere na daních s propáleného paliva k výrobě proudu.Škoda že na autě není elektroměr,to by se každý divil,svitili by jen ti co mají dost peněz.
0/0
13.2.2006 11:24

Bimboslon

Re: Žádný blábol.
Jen mi nějak uniklo, jak chceš ty vyrobený a ušetřený kWh dostat z aut do sítě
0/0
13.2.2006 11:49

punqa

Re: Re: Žádný blábol.
To je vcelku elementárně jednoduchý. Nebude svítit a bude o něco menší spotřeba.
Ale na druhé straně jsem lépe vidět a tak radši budu svítit...
 
0/0
13.2.2006 12:14

Vanguard

Re: Žádný blábol.
Nic osobního, ale neuvažoval jsi někdy o návštěvě nějakého dobrého psychloga? Myslím, že by ti mohl pomoct... 
0/0
13.2.2006 12:32

Andee

Re: Žádný blábol.
Spočítej si, o kolik procent ti zvýší spotřebu několik desítek wattů potřebných ke svícení, když k pohybu auta potřebuješ energii v řádu desítek kilowatt, tedy tisíckrát víc. Bude to včetně nějakých ztrát při převodu energie tak velkej panák benzínu na 100 km... chytráku
0/0
13.2.2006 12:41

svitil

Re: Re: Žádný blábol.
Takových nevzdělaných lidí jako jsi ty jsou stovky neznají fyziku a kecají nesmysly.
0/0
13.2.2006 13:49

wery

Je to
jen v lidech.taky jsem jezdil s kamiony,dnes už jen osobní.Viníky nehod bych viděl v poměru tak 30% nákl.a 70% osobní.Když dojde ke karambolu,náklaďák je jen víc vidět.Osobák se třeba jen roztočí a pomačká plechy.Mnohokrát se mi stalo,že se mě malé auto "snažilo" vytlačit ze silnice,a kdyby se povedlo,říkalo by se taky-prase kamioňák.Někteří totiž zapomínají na předvídavost,ohleduplnost a zrcátka.To se týká obou stran.
0/0
13.2.2006 10:38

qiiz

Re: Je to
Jo, ale nikdy jsem si za volantem osobáku za jízdy neluštil křížovku, nečetl časák, nevykecával v "síbíčku"...
Pak jim na řízení prostě nezbejvá dost času !  
0/0
13.2.2006 11:18

medved_cz

Re: Je to
Ridici nakladnich automobilu zavini cca dvakrat vice nehod se smrtelnym zranenim nez ridici osobnich automobilu. A zivot je mi cenejsi nez nejake plechy.
0/0
13.2.2006 11:31

wery

Re: Re: Je to
Bral jsem to ze svého phledu řidiče a zkušeností.Statistika je věc jiná.Vyšetřování policie taky nebývá nezaujaté,protože je zajímá především rychlé odbavení nehod.Pokud mi vjede do cesty "kloboučník",bez zájmu o to co se děje kolem něho,a při vyhýbacím manévru se mi kamion smekne,můžu způsobit nehodu za kterou budu trestán já.On o ničem neví a jede si dál bez postihu a zápisu do statistik.
0/0
13.2.2006 13:36

crw

Re: Je to
mel jsem jednu nehodu, kamion me vytlacil na dalnici z leveho pruhu pri predjizdeni do odvodnovaciho kanalku....... od te doby jsou pro me kamiony vrazedne zbrane kterych se fakt bojim a ktere imho nepatri na silnice
0/0
13.2.2006 12:11

svitil

Tady pomůže celoroční svícení.
Zastánci celoročního svícení potvrďte že máte pravdu,takové to nehody by se asi nestaly kdyby až byla nová vyhláška o celodením svícení.Ročně se prosvítí 20000000 KW to 10dní výkon temelína ale za to budeme jezdit zcela bezpečně určitě se to vyplatí.Doma pak šetřete a zhasínejte každou žárovku.Nezapomínejte doma KW za 3,65 kč v autě KW za 27,50 kč." nezapomente hlavně doma zhasínat!!!!
0/0
13.2.2006 10:37

Bimboslon

Re: Tady pomůže celoroční svícení.
Co je to za blábol
0/0
13.2.2006 11:00

medved_cz

Re: Tady pomůže celoroční svícení.
Celorocni sviceni prokazatelne snizuje nehodovost o cca 13%. A plati se za kilowatHODINU.
0/0
13.2.2006 11:27

loginname

Re: Re: Tady pomůže celoroční svícení.
Tady je vidět, kolik jezdí autem slepců
0/0
13.2.2006 11:53

Andee

Re: Tady pomůže celoroční svícení.
Ty wole, co to zas blábolíš za hovadiny. Jedna kilowatthodina v autě vyjde na cca 4 Kč. Když počítám 2 Kč/km a průměrnou rychlost 50km/h.
0/0
13.2.2006 12:51

Bimboslon

Ne vše je úplně černé nebo úplně bílé.
Včera dopoleden jsem byl svědkem menší nehody na Štěrboholské radiále - jeden řidič se lekl přebíhajícího BAŽANTA (možná mu chtěl dát šanci) šláplna brzdy a další dva prakticky neměli šanci. Jedno auto na padrť ve svodidlech, jedno přes škarpu na trávu, třetí to ustál na silnici. Ale během 5 minut jsem byl jediný kdo se aspoň zastavil a zeptal se těch lidí jestli jspou celí- jezdily téměř výhradně osobáky - sáhněme si do svědomí vážení moralisté!!! jako prasata nejezdí jen kamiony
0/0
13.2.2006 10:22

ajjetotady

Je jedno kde to je
...vona Hradecká je taky samá nehoda. Ale jde spíš o to, že opět KAMION.  Kdo už konečně něco udělá s těma kamionama, kdo naučí ty chlapy řídit profesionálně. Jsou to profíci,ale jjen profesí,nikoliv uměním. Taky by potřebovali speditéři nakopat..a to pořádně za to že nutěj řidiče jezdit vrakama a bez řádného odpočinku.  ...Přitvrdit...
0/0
13.2.2006 9:36

Alygátorka

Re: Je jedno kde to je
To říkám pořád, že kamioňáci jezdí jak prasata
0/0
13.2.2006 10:06

juleg

Re: Re: Je jedno kde to je
porad nemuzu pochopit jak jezdi prase. do kamionu zrejme asi nevleze, ponevac neumi lozit po schodech a asi se mu dost blbe řadi protoze ma kopejtko
0/0
13.2.2006 16:19

jadnes

!
Pozor na omyl, pisi tu o D11 a ne o D1.
0/0
13.2.2006 9:02

ODSfuuj

Ja sem tam ted jel a nic ??
Nekdy kolem 7 rano sem tam jel a uplne volno ??
0/0
13.2.2006 8:56

*Lucas*

Re: Ja sem tam ted jel a nic ??
A nejel jste na D1 ?? toto je D11
0/0
13.2.2006 9:08

Mr. Talpo

to je zpráva číslo jedna?
dyť je tam pořád... to už dneska nikoho nepřekvapí
0/0
13.2.2006 8:41

kill7

no to je mi novina
0/0
13.2.2006 8:41

Mr. Talpo

Re: no to je mi novina
mě by šokovala po ránu zpráva, že D1 je suchá, průjezdná a doprava plynulá a hohleduplná. to bych viděl na titulku
0/0
13.2.2006 8:46

*Lucas*

Re: Re: no to je mi novina
Ale zde píšou o dálnici D11 Praha-Hradec Králové a ne o dálnici D1.A pokud vím tak na D11 se toliko nehod nestává.Je to také tím že dnes si stačí na D1 uprdnout a hned to ví celej národ :)) vděčné téma pro média.
0/0
13.2.2006 9:07

spartaman

Re: Re: Re: no to je mi novina
Máš pravdu, že je tam méně nehod než na D1, ale taky je kratší a nevede přes Velký Beranov. Na druhou stranu, když už se tam nehoda stane, tak málokdy vyváznou všichni živí. To je skoro vždycky masakr jak v Texasu. O to je nebezpečnější.
0/0
13.2.2006 9:57

medved_cz

Re: Re: Re: Re: no to je mi novina
Oni se prasata staci pozabijet na I-11, takze jich na dalnici moc nedojede...
0/0
13.2.2006 11:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.