Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Svitavsku se v noci srazily motorové vlaky

Pět lehce zraněných lidí si krátce před půlnocí vyžádal střet motorových vlaků u Kunčiny na Svitavsku. Strojvedoucí pomocného vlaku nedobrzdil před soupravou, která uvízla. Drážní inspekce škodu vyčíslila na 200 tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jóna

Jak to bylo???
Doneslo se ke mně, ale je to neověřená informace, že strojvedoucí byl špatně informován o místě uváznutí.
Údajně mu výpravčí v Třebovicích v Čechách uvedl špatný kilometr a strojvedoucí pomocného vlaku čekal uváznutý motorák až o kilometr dál. Když vyjel ze zatáčky, tak už to nedobrzdil, navíc je to místo, kde bývá každou chvíli problém se sněhem.
Úsek mezi zastávkami Mladějov na Moravě a Kunčina je pověstný zimními kalamitami. Jednou zde zapadla parní lokomotiva, která měla rozrážet závěje, tak, že ji vyhrabávali dva dny  Ale to bylo ještě za tatíčka Stááálina
0/0
14.2.2006 19:45

Maxx-IP

Ještě že iDNES nepíše o každé silniční nehoda, kde se lehce zraní 5 lidí.
To by se sem už nic jiného nevešlo.
0/0
8.2.2006 18:59

soudruhporucikTronik

Co to zase je?
Vzdyt ukazujete sipkou na mladejovskou uzkorozchodku, vy tupci...
0/0
8.2.2006 15:43

vaclavaki

Jinak
Chytraci, ono zastavit vlak na listi nebo snehu neni zas takova prdel, jak si tu myslite!! Ale vlastne, vy to musite vedet, vzdyt jste si jako mali hrali s vlackama a ten zastavil ksoro okamzite.
0/0
8.2.2006 14:52

Mr. Datel

ach ten pravopys
píše se xoro!!!!!!
0/0
8.2.2006 15:52

jkzrt

malá mzda
To zapříčinila malá mzda stávkujících strojvůdců,ne jejich blbost!Kdyby mašinfírové jezdili po silnici,tak by dojeli tak do Prčic!
0/0
8.2.2006 14:06

spunlock

Asi nestihl předjet vlak v odstavnym pruhu.
0/0
8.2.2006 13:56

Deleter

Aha,
posledně uklouzla pomocná lokomotiva na listí, nyní zřejmě na sněhu.
0/0
8.2.2006 12:40

peYoratiF

Jo,
poslední dobou je při podobných drážních akcích počet zraněných nádražáků větší než počet zraněných cestujících. Asi už tím vlakem nikdo jiný nejezdí anebo se chtějí válet doma s dobře zaplaceným pracovním úrazem anebo mají narozdíl od jiných cestujících chatrnější tělesné schránky.
0/0
8.2.2006 12:23

hbf

Re: Jo,
Nebo je to tím, že při čelních srážkách to nejvíc schytají kabiny strojvedoucích, v nichž sedí právě nádražáci ...
0/0
8.2.2006 12:32

chroustík

Re: Jo,
Ono to asi bude stavbou motorových vozů a lokomotiv. Pokud se na ně dobře podíváte, tak tam většinou není žádná deformační zóna (Pendolino je výjimka). Ale to člověk, který seděl naposled ve vlaku před revolucí, samozřejmě nemůže vědět. Jinak doporučuji si zkusit práci nádražáka, za týden budete utíkat až Vám bude hořet koudel za nohama.
0/0
8.2.2006 12:58

TBertuzzzi

Re: Re: Jo,
A proč neutíká ten nádražák doopravdy ??
 
Poněvadž na lidi se sedmi třídami základní školy asi s otevřenou náručí jinde než u ČD nečekají ....  
0/0
8.2.2006 13:23

spunlock

Re: Re: Re: Jo,
Jediný co uměj tak plivat na lokomotivy.
0/0
8.2.2006 14:01

peYoratiF

Re: Re: Jo,
Mno, deformační zóny samozřejmě jsou, počínaje řadou 163 (zajímavý experiment byl proveden na řadě 131). Chtěl jsem Vám poslat i názorný obrázek, ale nepošlu, protože mi jede co? Protože mi jede vlak, ...
0/0
8.2.2006 13:26

jkzrt

Re: Re: Re: Jo,
To stíhneš,vlak má hodinové zpoždění!
0/0
8.2.2006 14:07

vaclavaki

Re: Re: Jo,
Blbcum to nevysvetlite, oni nevi, co je to prace.. PS: Nejsem zamestnancem Ceskych drah, sedim cely den v kancelari, proto si odpustte nejake poznamky o tom, ze tu delam reklamu apod.
0/0
8.2.2006 14:50

spunlock

Re: Jo,
To je tim že chtěj všichni sedet ve předu.
0/0
8.2.2006 13:59

fingerprint

Úzkokolejka???
Největší sranda je, že na tom místě, který je označený na mapě šipkou stěží, kdy nějakej motorák projel. Ta zubatá čára na mapě totiž patří úzkokolejce, po které kdysi jezdily vagónky s šamotem z místních dolů a která už teď slouží jenom jako atrakce. Současný vlaky jezděj po té nešrafované čáře táhnoucí se asi o kilometr na východ.
0/0
8.2.2006 11:34

Mr. Datel

Úzkokolejka
 
jinak dobrá stránka s fotkama vlaků
0/0
8.2.2006 11:55

dislektik

někdo asi udělal chybu
0/0
8.2.2006 11:23

Jirka-Praha

to nic neni. az se nekde srazej bezmotorovy vlaky to bude teprve neco
0/0
8.2.2006 11:21

Mr. Datel

fluff
autor článku by měl správně napsat motorový vůz, což značí, že "lokomotiva" slouží zároveň k přepravě osob.
0/0
8.2.2006 11:52

chroustík

Re: fluff
Myslíte, že autor článku jel v posledních 15 letech vlakem ?
0/0
8.2.2006 12:58

Mr. Datel

Re: Re: fluff
neznám ho, je mi to lógr, jen to vysvětluju Jurovi z Prahy, že kdyby nebyl autor nedovzdělaný, neztratil bych čas s psaním těchto 3,14čovin.
0/0
8.2.2006 13:04

u-boy

...
to se jim zase podařilo... na mapě ukazuje šipka na mladějovskou muzejní úzkorozchodku místo na normální trať Chornice-Česká Třebová....
0/0
8.2.2006 11:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.