Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Distributoři pohrozili, že nemocnicím nedají léky

Asociace distributorů léčiv pohrozila, že přestane zásobovat fakultní nemocnice. Po ministerstvu financí chce, aby za ně uhradilo do 14 dnů dluhy. Podle ředitele asociace se jedná o reakci na návrhy ministra Ratha, který chce další snížení obchodních přirážek při prodeji léků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik

ukončit spolupráci okamžitě
0/0
8.2.2006 11:52

NERATHRATHA

VYDĚRAČI ? ! To snad NE !
Fakultní nemocnice dluží stamiliony za léky a když je chtějí zaplatit, jsou nazváni vyděrači. Máte-li v bance půjčku, neplaťte ji a v případě, že po Vás budou chtít peníze, nazvěte je vyděrači a upozorněte je, že se chováte stejně jako česká vláda. Případně nechť Váš dluh převedou na ČKA !Pan ministr URBAN si s tím nějak poradí! Operace CINCIBUCH je úspěšná.
0/0
8.2.2006 11:45

grandeda

jo, jo
já se jenom těším, že všichni tihle soudruzi zestárnou, děti se na ně vykašlou, úplně to vidím před očima. je mě mrzí, že se toho nedožiju ...
0/0
8.2.2006 0:02

VilemMikula

Majitel statu
Pokud jste take zhnuseni jako ja nasimi politiky zkuste se na to podivat jinak: Vy jste majitel statu a politik je Vas spravce, ktery spravuje Vas majetek. Pokud to nedela spravne muze byt Vami potrestan. Vice na http://www.volny.cz/vilem.mikula/ PS: Odpovezte si nejprve uprimne na otazku: Slouzi obcane urednikum a politikum nebo slouzi politici a urednici obcanum?
0/0
7.2.2006 20:13

melkors

Re: Majitel statu
Hare Vilem, hare Mikula, ...
0/0
8.2.2006 11:08

chemba

Distributor = dražší taxík
kdo to jsou ti distributoři? To jsou ti kteří lékárníkům vozí léky? Jedna paní v menším městě je lékárnice a její manžel je distributor.V lékárně potřebují acylpiryn a co se stane? A ) lékárnice jej nechá poslat dobírkou ze Zentivy / platí poštovné a balné cca 100 Kč) a nebo za B) pošle distributora manžela na otočku a hradí mu náklady( benzin amortizaci rodinného auta, diety, a mzdu ).B je správně. Pak se může stát , že lékárna nevydělává.
0/0
7.2.2006 18:39

Polarni punta

Re: Distributor = dražší taxík
Kdo je chemba ? Blb !! A přímo vývozní.
0/0
7.2.2006 18:57

Magnaat

Re: Distributor = dražší taxík
Řekl bych, že tohle je problém majitele té lékárny (ta lékarnice to asi sotva bude). Nebo je snad státní???
0/0
7.2.2006 19:48

jekal

Re: Re: Distributor = dražší taxík
to není problém, to realita vykazování nákladů 
0/0
7.2.2006 19:54

krueger

Re: Re: Re: Distributor = dražší taxík
Jekale, u tebe me podobna reakce vubec neprekvapuje ...
0/0
8.2.2006 0:46

Englishman

Re: Distributor = dražší taxík
Nejsi trošku trouba?
0/0
7.2.2006 19:52

PeKo2

Re: Distributor = dražší taxík
Jestli je její manžel distributor, tak já jsem čínský papež. Člověče, vždyť vy vůbec nevíte co to kecáte za kraviny. Seznam distributorů najdete na www.sukl.cz. Obávám se že manžel z horní dolní tam nebude.
0/0
7.2.2006 19:59

Silord

Re: Distributor = dražší taxík
Ze vy budete nejaky ten intelektual??? Kdyz nevite co je distributor tak radsi budte potichu. Distributor je od toho aby mel leky od vsech vyrobcu a tudiz si lekarny nemuseli objednavat od 100 vyrobcu kteri nemusi byt ani v CR ale stacilo jim obvolat jednotlive distributory.
0/0
7.2.2006 20:09

mc-t

Re: Distributor = dražší taxík
Výrobci se sice neustále spojují, ale troufám si tvrdit, že jich je stále víc než sto. Představa, že bych je všechny obvolávala a oni mi vše posílali či dováželi, mi připadá děsivá. To bych nemohla absolutně zvládnout. A že by je rodinný příslušník dovážel? Už to vidím, jak posílám manžela na Kypr pro 10 Gyrabloků. Jen jestli by mu jich tak malé množství prodali...
0/0
7.2.2006 22:03

krueger

Re: Distributor = dražší taxík
jezis to je slatanina, chtel bych videt toho vola, co to vytvoril
0/0
8.2.2006 0:45

Deleter

Re: Distributor = dražší taxík
Já myslím, že z tvého příspěvku vyplývá, že rozumíš leda tak rozdělovači, a to ještě jenom možná.
0/0
8.2.2006 11:29

PeKo2

Prohlášení AVEL

nnattalli

Re: Prohlášení AVEL
nefunguje
0/0
7.2.2006 17:50

PeKo2

Re: Re: Prohlášení AVEL
Opravdu, nevím proč, tak se podívej na lekarnici.cz.
0/0
7.2.2006 17:55

jekal

Re: Re: Re: Prohlášení AVEL
kuk
0/0
7.2.2006 17:55

jekal

Re: Re: Prohlášení AVEL
tak jak ODS
0/0
7.2.2006 17:55

PeKo2

Re: Re: Re: Prohlášení AVEL
Ty jsi opravdu magor, nesvíti slunce - ODS, nejezdí vlaky - ODS. Člověče, ty ODS musí být podle tebe hotové božstvo.
0/0
7.2.2006 17:59

jekal

Re: Re: Re: Re: Prohlášení AVEL
a co máš proti magorům. No a tvrdím, že vlády se musí střídat, jenže současné vedení ODS na to nemá, přesněji je nevolitelné,
0/0
7.2.2006 18:03

PeKo2

Re: Re: Re: Re: Re: Prohlášení AVEL
A kdo je podle tebe volitelný. Při takovéto úvaze bychom se museli odstěhovat do prvobytně pospolné společnosti.
0/0
7.2.2006 18:06

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlášení AVEL
kdo pro mne není až tak důležité, rozhodující bude kdo bude volitelnej pro cca 43% obyvatel, kteří přijdou k volbám. A já jen tvrdím, že současné vedení ODS jim nic pozitivního nenabízí, tak proč by ji měli volit. 
0/0
7.2.2006 18:11

PeKo2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlášení AVEL
A kdo nabízí co pozitivního, rád se to dovím.
0/0
7.2.2006 18:15

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlášení AVEL
Současná vláda, ODS roky tvrdila, že to současná vláda dělá vše jen špatně a ČR se ekonomicky bude hroutit, no a tím se ztrapnila a teď tápe a neví co dál. Pokud nevyhraješ volby či nesestavíš vládu, tak přihlížíš. Zbožná přání zde nemají místo.
0/0
7.2.2006 18:20

PeKo2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlášení AVEL
To myslíš tu nereformu zdravotnictví, nereformu penzí (do roku 2010 s tím není třeba nic dělat) apod. A jestli si opravdu myslíš, že současný vývoj ekonomiky nastarovala tato vláda tak ti opravdu nelze pomoci.
0/0
7.2.2006 18:46

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlášení AVEL
je tu furt dokola, co si mslím já není podstatné, rozhodne kdo osloví občany a já jen tvrdím, že to ODS nebude
0/0
7.2.2006 19:05

PeKo2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlášení AVEL
Tak pravila Sibyla.
0/0
7.2.2006 20:00

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlášení AVEL
jo, a v 06/2006 se přesvědčíš, že se nespletla 
0/0
7.2.2006 20:23

Snoopy13

Re: Prohlášení AVEL
Nechybi Ti tam lomitko / za .cz? Co treba takhle? http://www.lekarnici.cz/diskuze.php?did=4652
0/0
7.2.2006 19:04

PeKo2

Prohlášení AVEL
Asociace velkodistributorů léčiv (AVEL)
TISKOVÁ KONFERENCE – 7. 2. 2006
 
Distributoři léčiv musejí řešit situaci na trhu po neuvážených krocích ministra Ratha. Hrozí zastavení dodávek  nemocničním lékárnám
 
0/0
7.2.2006 17:41

Sporadany_obcan

To: Jekal
Níže ses tady přiznal, že podnikáš. Můžeš nám tedy vysvětlit, proč tady hájíš bolševiky? Vždyť jsi jim trnem v oku, závidí ti tvůj zisk a koukají, jak tě obrat.
 
My, pravičáci, ti to naopak moc přejem, protože víme, že bohatý a svobodný občan je základním stavebním kamenem pro bohatou společnost.
 
To socialisté si odjakživa chtějí podřezávat větev na které sedí a pravičáci je z toho musí dostávat ven....
0/0
7.2.2006 17:34

jekal

Re: To: Jekal
hele mne partaje nezajímají, jen popisuji co je a jak to bude pokračovat, svoje názory tu nesděluji, jsou moje. Vlády se střídat musí, no současné vedení ODS na to prostě nemá. Takže nikoho nehájím, tu se bavím vaší naivitou a neschopností vidět, že tohle vedení ODS musíte vyměnit, s ním  šanci na vládnutí nemáte. A vulgarita na tom nic nezmění, trpíte slepotou.
0/0
7.2.2006 17:38

Sporadany_obcan

Re: Re: To: Jekal
Ale ale, partaje tě nezajímají..Hmmm, no tak to jsem si tvé přisprostlé výlevy o modráscích do teď nějak špatně vysvětloval. Fajn, na závěr netuším, koho myslíš tím "vy", ukaž mi, v čem jsem vulgární a co tady zaslepeně tvrdím? Jako podnikatel jsi přece zvyklý neschovávat se za nějaké my/vy, ale musíš samostatně hájit své zájmy, nebo ne?  
0/0
7.2.2006 17:42

navsteva

Re: Re: Re: To: Jekal
Tak partaje boslevika opravdu nezajimaji. Partaj je jen jedna spravna a jedina - bolsevicka. Ostatni - STRANY - podle nich stejne patri vyhubit.
0/0
7.2.2006 17:44

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: To: Jekal
 pravda, pravda, ale stejně se těším, jak se k tomu svobodný podnikatel jekal sám postaví.
0/0
7.2.2006 17:46

jekal

Re: Re: Re: Re: To: Jekal
oprava , partaje tu máme dvě , a to leninského typu ODS a KSČM, protože socani jsou jen spolky a lidovci regionální sdružení
0/0
7.2.2006 17:51

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: To: Jekal
Možná bys sis měl v tom fofru s tou tvojí živností občas něco přečíst o leninisnmu, komunismu, o jeho praktikách a důsledcích existence těchto zhoubných ideologiíí...Tímto příspěvkem ses zde opět velmi ztrapnil
0/0
7.2.2006 17:59

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: Jekal
neztrapnil to je takovj foklór. A právě,že  totalitu jednak jsem dost roků zažil a jednak moji předci si užili své za nácků a následných komoušů, tak jsou mi dnešní bojovníci proti komoušům k smíchu, není-li CCCP nejsou bubáci.
0/0
7.2.2006 18:09

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: Jekal
to není o bojovníkům proti komoušům, ale o prorůstání bolševických praktik do každodenního života. Právě proto, že jsme to zažili. Právě proto je zřejmé, jak bolševici z řad vládních socanů nevynechají jedinou příležitost, jak pokořit občana, jak mu házet na hlavu nové a nové svazující předpisy, vyhlášky, zákazy, příkazy, poplatky, daně...proboha, to to nevidíš?
0/0
7.2.2006 18:15

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: Jekal
To samozřejmě vidím a mám proto následující vysvětlení, děje se tak  proto, aby lidé měli práci a na tom se již nic nezmění za žádné vlády. Musel jsem se seznámit s mnoha normami a předpisy EU, je tam pořád ještě více byrokracie než u nás (jistě to doženeme) a podobné to je ve všech tzv. vyspělých zemích. To je již neměnná realita,.  
0/0
7.2.2006 18:24

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: Jekal
Aha, konečně jsem tě pochopil, tak ono to s tím tvým podnikáním není tak žhavé. Mezi tzv. vyspělé země jistě neřadíš USA, ale socialismem prorostlé, zlenivělé a přebyrokratizované EU premianty, jako je Francie, Německo...ufff ..už jsem tam žil, ne, děkuji, nechci...
 
Ale EU si dala za cíl dohnat a předehnat USA, nebo ne? S tím Tvým myšlením se jí to ale nikdy nemůže podařit        Konec, tečka, končím.
0/0
7.2.2006 22:08

jekal

Re: Re: Re: To: Jekal
tož pro někoho může ironie být i přisprostlá, rozhodně si nelibuji v anonymních vulgaritách, jako mnozí . No Tvoje zaslepenost je schována ve víře v samospasitelnosti současné ODS a nerozpoznání reality. Protože co ODS nabízí jak v lidech , tak v programu, aby mohla sestavit vládu ? Proč by ji měli za současného stavu dát lidé důvěru ? Nenabízí nic lepšího, spíš naopak. Svoje zájmy si hájit musím umět, dělám to cca 14 let. 
0/0
7.2.2006 17:50

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: To: Jekal
Jako podnikatel bys měl vidět, zcela nezaslepeně, že pravicová ODS ti chce vytvářet podmínky pro tvůj růst a úspěchy, protože její politika je právě založena na myšlence, že bohatý a samostatný jednotlivec vytváří bohatou společnost a stát. Měl bys také vidět, že bolševická ksčssd ti chce vzít tvou svobodu, tvé zisky a tvou úspěšnou budoucnost.
0/0
7.2.2006 17:54

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: To: Jekal
to jsou řeči dle pouček, život se jimi neřídí
0/0
7.2.2006 18:05

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: Jekal
jestli tohle nevidíš, tak jsi slepý
0/0
7.2.2006 18:10

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: Jekal
svobodu mi nikdo nevezme, to již dnes není proveditelné a jsem vychován k samostatnosti
0/0
7.2.2006 18:13

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: Jekal
ale je to proveditelné, naivko....
0/0
7.2.2006 18:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.