Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při nehodě u Hradce Králové zahynul člověk

Na silnici I/11 nedaleko Roudnice u Hradce Králové se kolem šesté ráno srazily čtyři automobily. Jeden člověk nehodu nepřežil, další tři byli zraněni. Nehodu zřejmě zavinil řidič dodávky, který dostal smyk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

svitil

Berte řidičáky!!!!
Měřit rychlost co jedou o dvacet víc řidičák sebrat na pět let tím máme o jednoho zabijáka máme míň.
0/0
7.2.2006 13:51

rudastraka

Re: Berte řidičáky!!!!
proc??? rychlost nezabiji. to jen blbci co to nezvladnou
0/0
7.2.2006 18:04

mesner17

Ekologové-Díky
I díky super ekologům další zmařený život. Měli by si to tam párkrát za sebou zkusit projet. Třeba by změnili názor, kdyby se proti nim jel poblázněnej polskej kamion:-)
0/0
7.2.2006 9:33

iuos

hmm
Co to meleš? Ekologové nemůžou za to, že lidi jezděj jak prasata....
0/0
7.2.2006 9:42

rychloslimejs

Re: hmm
ekologove mohou za to, ze neni mozne postavit bezpecnejsi silnici. Lide jezdi jak prasata, ale snahou stavbaru silnic musi byt, toto jezdeni jim znemoznit. Bohuzel, kdyz se silnice nemuze postavit, protoze na tom ci onom miste je ten ci onen kvitecek, pak bohuzel je to vina take ekologu. Zduraznuji take. Nejsem clovek, ktery by byl pro drancovani prirody, buh chovej, jsem ze severu Cech, takze o tom vim sve, ale nekteri jedinci to bohuzel prehaneji. 
0/0
7.2.2006 9:54

iuos

hmm
i já si myslím, že by bylo dobré postavit nové, lepší silnice - nelíbí se mi ovšem logika typu - je hodně bouraček - bude se svítit, je hodně zraněnejch, bude se poutat pásama, je hodně bouraček - budou nový silnice - proč nikoho nezajímá základní příčina - prasata za volantem?
0/0
7.2.2006 9:57

svarak z krabicoveho vina

Re: hmm
Sice s tebou souhlasim ve tvem zaveru (prasata za volantem), ale na konstrukci "je hodně zraněnejch, bude se poutat pásama" žádnou logickou chybu nevidím. Ty ano?
0/0
7.2.2006 10:01

iuos

hmm
jak se to vezme - já to beru tak,ž e se neřeší příčina, ale důsledek - jinak je asi správný, že se poutáme..
0/0
7.2.2006 10:03

231

Re: hmm
Základní příčina automobilových nehod, je automobilový provoz. A ten těžko odstraníte.
0/0
7.2.2006 10:11

qiiz

Re: hmm
k tomu poutání - zkus se někdy zeptat hasičů, jak bývá rozmašírovanej nepřipoutanej řidič, kterýho plácne airbag do kebule... a budeš se rád poutat ještě před nastartováním.
0/0
7.2.2006 11:08

svitil

Re: hmm
Vláda chce vylepšovat vyhlášku a nařizovat co se musí.Když má někdo zimní pneu tak přesvětšený že může jet jako v létě.Zrovna tak když svítí což ho stojí pěkné peníze,že jede v pohodě.Pak vylétne ze silnice a jemu to houby platné.Ale splnůje vyhlášku.K čemu to ?.Příčiny nehod jsou jasné stačí číst příčiny nehod.
0/0
7.2.2006 13:45

Vanguard

Re: Re: hmm
Na ekology bych to skutečně neházel...nejbezpečnější silnicí je asi okreska, kde se víc než padesát jet nedá. Pokud myslíš bezpečnou silnicí obchvat (neznám místní situaci na místě nehody, píšu obecně), tak na obchvatech je spousta střetů ve vysoké rychlosti, protože jsou relativně široké s velkým poloměrem zatáček a každý pitomec to tom rozpálí právě z důvodu, že je na bezpečné silnici...já když jedu po nové bezpečné silnici Uh. Hradiště-Uh. Brod stovkou, běžně mě předjíždějí borci jedoucí odhadem 130...
0/0
7.2.2006 10:12

znaky

Re: Re: Re: hmm
musim s Tebou souhlasit ohledne obchvatu, ale je videt, ze opravdu neznas mistni situaci - je to sakra dlouha rovinka, kde je zakaz predjizdeni, ale ty prasata tam budou predjizdet porad. Navic ta silnice neni z nejsirsich a pokud se 3 polske kamiony rozhodnou, ze pojedou tesne za sebou, tak mas o zabavu az do Podebrad postarano - hodne tezko se to predjizdi
0/0
7.2.2006 10:23

exonvaldez

Re: Re: hmm
znemožnit lidem aby jezdili jako prasata je spíš práce policie, není liž pravda ? bohužel policie v tomto jaksi zaostává a soustřeďuje svůj zájem asi někam jinam
0/0
7.2.2006 10:27

VitaminS

Re: Ekologové-Díky
Umíš číst? V článku stojí: "zřejmě nepřizpůsobil rychlost stavu vozovky, na které ležel sníh."
0/0
7.2.2006 10:52

kovarikt

Zradny usek
Ten usek u Roudnice je zradnej. Je to dlouha rovinka s nekolika horizonty a krizovatkami, kde je zakaz predjizdeni. Dost casto se tam ale najdou blazni, kteri tam predjizdeji. Bohuzel krome Polaku (klasika), jsou to dost casto prave ridici dodavek. Uz aby ta dalnice byla v plnem profilu minimalne do Hradce, ale nejlepe v jednom smeru az na Moravu a ve druhem na polske hranice. Jen se bojim, ze do te dobytam zemre lidi jeste vic.
0/0
7.2.2006 8:30

Helmut_Zazvorka_von_Troppau

Do HK z Prahy raději jezdit vlakem.
0/0
7.2.2006 8:24

Jen Aby

Re: Do HK z Prahy raději jezdit vlakem.
Pandolínem .. jednou, až bude umět jezdit přes výhybky na trase od Pardubic :-)
0/0
7.2.2006 8:25

Helmut_Zazvorka_von_Troppau

Re: Re: Do HK z Prahy raději jezdit vlakem.
normální rychlík je ok.
0/0
7.2.2006 9:04

baloun

Řidič tranzitu
pravděpodobně nezvládl řízení a vjel do protisměru - jak příznačné pro vyholené frajírky v dodávkách, kteří se ženou hodně přes stodvacet nejen na I/11. Předpokládám, že to přežil a doufám, že mu jednou dojde, co způsobil. Doufám douáfám, že jo, ale myslím, že ne...
0/0
7.2.2006 8:16

Jen Aby

Re: Řidič tranzitu
nejsi ty magor? jet jako vůl může jet jak zarostlej, tak vyholenej, a to jak v dodávce, tak v sedanu.
A jeď se do těch míst podívat, jak to tam v tuto chvíli vypadá - stěží pojedeš 60 a ne 120 !!!
0/0
7.2.2006 8:20

baloun

Re: Re: Řidič tranzitu
Podle stylu tvé reakce jsi jedním z nich. Hezké ráno :-)
0/0
7.2.2006 8:30

mudroch

Re: Re: Řidič tranzitu
jestli jel 60 tak by nikoho nezabil !!!
0/0
7.2.2006 9:55

transalp96

Re: Řidič tranzitu
Reakce hodna trouby.
0/0
7.2.2006 8:56

ppaul

Aktivisti
Tady to máte tupci další smrťák doufám že jste na sebe hrdí když blokujete dálnici! Tuhle fotku si dejte nad postel a pokaždý když jdete spát, tak na ni koukejte, pač ten člověk mohl přežít kdyby ste nedělaly opruzy
0/0
7.2.2006 7:57

kafy

Re: Aktivisti
Ten člověk mohl přežít, kdyby se jezdilo opatrně. D1 je taky dálnice, a nevšimnul jsem si, že by byla bez nehod.
0/0
7.2.2006 8:02

znaky

Re: Re: Aktivisti
Proč je na D1 tolik nehod??? Protože minimálně 1/3 vozidel, které po ní jezdí směřuje na Severní Moravu! Pokud by fungovala D11, nemuselo by být na D1 tak rušno a nemusela by se rozšiřovat o další pruh, což mimochodem stejně nepomůže - ba naopak, myslím si, že při české mentalitě tam bude ještě víc nehod než dosud
0/0
7.2.2006 8:17

231

Re: Re: Re: Aktivisti
D1, je opravdu plná, protože 1/3 vozidel jede na Moravu. Tolik nehod na ní je ale proto, že většina "řidičů" neumí jezdit a poliši *erou na práci.
Ve světě jsou občas plnější dálnice, ale tolik nehod na nich nebývá.
0/0
7.2.2006 8:35

transalp96

Re: Re: Aktivisti
Jestli tu silnici znas,musis vedet,ze je pro stavajici dopravu absolutne nevyhovujici.
0/0
7.2.2006 8:59

znaky

D11
Kéž by ten mrtvý byl aktivista protestující proti dostavbě D11! Třeba by ta stavba dostala rychlejší spád a mohli bychom na konci roku jezdit z Prahy až do Hradce, protože takhle už to fakt nejde
0/0
7.2.2006 7:47

Kenkaku

Re: D11
To je fakr, úsek Poděbrady-HK je opravdu lahůdka (co tam člověk někdy potká... :-/ )
0/0
7.2.2006 8:04

231

Re: D11
Těžko můžete někoho vinit, že využívá svých práv. Problémy jsou podle mě dva:
a) v pomalém státu. Kdyby bylo během několika měsíců a právoplatně rozhodnuto včetně všech odvolání a stížností už by dálnice stála.
b) touha vládnoucích za každou cenu prosadit svůj názor. Myslíte že Plzeňanům ten několikaletý odklad stál za to, že trasa vede jak rozhodli radní. Kdy nešlo o město a silnici, ale o firmu a fabriku, tak by to ustoupení ekologům bylo levnější než několikaleté zdržení náběhu výroby.
P.S. Občas aktivisté vyhrají, tzn. že měli pravdu a zdržení nebylo kvůli nim, ale kvůli "státu".
0/0
7.2.2006 8:30

exonvaldez

no jo
pospíchej pomalu
0/0
7.2.2006 7:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.