Diskuze

Matka, která zabila Terezku, vyšla z vězení

Pomníček Terezky Čermákové na kladenském hřbitově je i v zimě obložený plyšovými hračkami. Svíčka tu téměř nikdy nezhasne. Od smrti čtyřletého děvčátka, které vlastní matka v opilosti zalehla a udusila, uplyne v červnu už pět let. Na smutný příběh místní lidé nedokázali zapomenout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

primeminister

7. 2. 2006 19:47
přivázat jí k topení a zapálit jí obě nohy a nechat v klidu doutnat bestie
0 0
možnosti

prtcakus

6. 2. 2006 23:45
hmm
Prečo jej to dieťa nezobrala sociálka? Však všetci vedeli, že chlastá, nie? Až potom ju chceli zlynčovať, keď už bolo neskoro. Dovtedy každý na to sr*l. Tak to chodí na svete..... :-(
0 0
možnosti

Jintaj

6. 2. 2006 21:37
Zkoušeli jste "zalehnout" 4leté dítě?
V tomhle věku se už dokáe celkem radikálně a intenzivně bránit a řvát na cleé kolo, takže stěží ho můžete tímto způsobem usmrtit. Co se té osudné noci událo, ví jen Čermáková, ale nic bych za to nedal, že své dítě nejprve opila a poté udusila polštářem. Vlastně ani moc nelhala - na ten polštář musela jistě zalehnout celou vahou, aby to mělo kýžený účinek. Zasloužila by minimálně 10 let - alespoň, že tenkrát nedostala od Václava Veškrny milost...
0 0
možnosti

bl99

7. 2. 2006 9:23
Re: Zkoušeli jste "zalehnout" 4leté dítě?
Václav Veškrna -
0 0
možnosti

svitil

6. 2. 2006 16:58
Jaký trest za hanobení mrtvoly!!
Když jí vyšlo to že usmrcení dítěte byla nešťastná náhoda,tak trest za hanobení mrtvolky to polití hořlavinou a zapalení  by neudělala ani ta největší macecha.To se rosudku  přešlo jako by se nic nestalo. Za to měl být také trest Až se nědo bude  takto zbavovat tchýně tak mu to pěkně spočítají.
0 0
možnosti

Bouše

6. 2. 2006 13:15
Nevěřím jí
Čermáková měla štěstí, že se vyšetřovatelům nepodařilo prokázat, že své dceři ublížila záměrně. Ať už to byla, či nebyla nehoda, jedna věc je jistá: žádná milující matka nepohodí své mrtvé dítě v lese jako chcíplého králíka.
0 0
možnosti

bl99

6. 2. 2006 13:25
Re: Nevěřím jí
souhlas, a dodávám - co nepohodí, ale hlavně nezapálí . A svalovat vše na chlast? blbost
0 0
možnosti

bl99

6. 2. 2006 12:44
Maxx-IP......
Ano souhlas, může za to alkohol, ale podstatný rozdíl je v tom, že druhý den dítě odnesla do lesa a tam ho zapálila. Snad mi nechceš tvrdit, že i za tohle může alkohol? Bylo to zcela úmyslné mazání stop. A nechala hledat několik desítek lidí svoji malou holčičku a "chutěra" plakala pro TV.
Neštěstí z alkoholu samo jsou, ale lidi většinou reagují jinak!!!!!
Pro mě je to balast společnosti a nemá právo tady žít.Né proto, co se bohužel stalo (pominu život Terezky, když máminka chlastala každý den), ale jak se k tomu postavila další dny.
0 0
možnosti

Maxx-IP

6. 2. 2006 12:58
Re: Maxx-IP......
Jak se snažila zamaskovat stopy je už jedno, když holčička tak jako tak byla mrtvá. Příliš to nemění skutkovou podstatu - ublížení na zdraví z nedbalosti s následkem smrti. Právě i ten způsob, jak chtěla po opici, asi v těžkém absťáku a šoku z toho, co způsobila, celou věc zakamuflovat a zahodit kam-si za hlavu, je typický pro alkoholiky. A sama se potrestala nejvíc.
Pokud se ale takový člověk úspěšně odléčí, je to pak někdo úplně jiný. Má smysl ho pak ještě trestat?
0 0
možnosti

celtic

6. 2. 2006 11:23
tak jí přejme....
ať se polepší....
0 0
možnosti

bl99

6. 2. 2006 13:23
Re: tak jí přejme....
já ji přeju tvrdej život. nejsem (jak si asi teď myslíš) úplná potvora, ale  tomuhle tvorovi přeju vše nejhorší.
Zkus se na to podívat z hlediska té Terezky, jaký měla život? Co udělala špatně, že matka chlastala, nestarala se o ní, dítě brala do hospod. Víš, co si musela vytrpět?
0 0
možnosti

ms344@cam

6. 2. 2006 11:16
Odsoudit umi kazdy, umeni je odpustit....
Nerikam, ze je to vsechno ok, ale chtel bych videt vas kritiky, kterym by se to prihodilo taky. Co byste v delali ve zkratu... Ono odsoudit umi kazdy, ale odpustit... to uz dokaze malokdo. A to je prave to, co lidi dela lidma.
0 0
možnosti

cassul

6. 2. 2006 11:20
Re: Odsoudit umi kazdy, umeni je odpustit....
Když přivřu obě oči, dovedu si představit, že tu nebohou dcerku ve zkratu a opilosti "zalehla". Ale dost dobře si nedovedu představit, že by ten "zkrat" byl tak dlouhý, že v něm stihla tělo odnést, zapálit a ještě asi týden tahat policii a celou veřejnost za nos.
0 0
možnosti

oracle29

6. 2. 2006 10:36
Je to odporné stvoření i kdyby se Flat Vamp
(plochá upířice) postavila na hlavu.
0 0
možnosti

WomansFace

6. 2. 2006 9:58
Zalehla (udusila) svou dcerku v opilosti...
ale co bylo dál?   Odnesla tělíčko kamsi do lesíka, zapálila, zahrabala a následně ohlásila ztrátu svého vlastního dítěte. Nechala ho x dní hledat armádou lidí...atd. Pitva prokázala alkohol v krvi dítěte. Je tu poněkud více trestných činů,ale byla souzena pouze za jeden. Možná, že jí ten pravý trest teprve čeká na svobodě a doufám,že taková žena už děti mít nebude..
0 0
možnosti

bl99

6. 2. 2006 9:59
Re: Zalehla (udusila) svou dcerku v opilosti...
 myslím, že do 9 měsíců má mimino. Zapomínáš na "výhodné" sociální dávky, přesně pro lidi, jako je ona.
0 0
možnosti