Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z učitelů si nic neděláme, říkají školáci

Návštěvníkům některých základních škol se může zdát, že to je džungle. Většina učitelů však tvrdí, že děti zlobí jen trochu jinak než před několika lety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antichipka

žáci
Moje paní učitelka češtiny s tím neměla problémy, neříkám, jiní ano. Ale ona ne. Kašlala na to, co si kdo myslí, ve třídě byl pořádek a hotovo a když se našel pochybovač, velice svérázně s ním vymetla, poslala ho ven ze třídy, flákla přes záda plochou dlouhého pravítka, vykrákala za malý pramen vlasů, nic, co by člověk nepřežil a když někdo znevažuje autoritu, zaslouží si trest. O jejích hodinách češtiny byl každý připraven a ve třídě bylo hrobové ticho, žádné vyrušování. Oni si ti hajzlíci ta drobná ponížení zaslouží. Horší jsou však jejich rodiče, kteří si pak přijdou stěžovat a orodovat za své nevycválané spratky. Přitom právě společný nepřítel - učitel - utužuje kolektiv a na šikanu nejsou myšlenky.A celkově se formuje myšlení člověka jinak. Právě toho je zjevně třeba.
0/0
11.2.2006 16:43

antichipka

Re: žáci
Na mou učitelku češtiny byla spousta stížností, do konce i tatínci vráželi rovnou do třídy urážet. Kašlala na tatínky kašlala na stížnosti. Ve třídě byl pořádek a jiné cesty nebylo. Buď ona a pořádek nebo někdo jiný a cokoli. Přestáli jsme to ve zdraví a jak sama prohlásila a vyzjistila si, nikomu se nesnížila známka z češtiny víc, než max. o dva stupně na střední.
0/0
11.2.2006 16:47

miciangora

Re: žáci
přesně, nás učila maminka Lenky Filipové a i ti nejvjetší syčáci se učili jenom kvůli ní, krom toho, že byla krásná, byla taky inteligentní a uměla to s dětmi.Kdyby za mých časů si dítě stěžovalo, že dostalo pravítkem  - tak mu doma tatík ještě přidá, protože si to zaručeně zasloužil.
0/0
11.2.2006 17:18

Dezo-Conka

Re: Zavolejte Dežu Čorkovi
Nejseš trochu drzej Dementere?
0/0
6.2.2006 0:36

Deleter

Re: Re: Zavolejte Dežu Čorkovi
Proč? Pozdravuj Pavlu a zamysli se nad internet-security.
0/0
6.2.2006 9:20

Pavel Sudoplatov

Klasika
A bude to horší.
0/0
5.2.2006 17:18

ak71

Kázeň pro dnešní společnost
Tenhle svobodnější trend je všude, ale naši učitelé s tím neumí pracovat.
 
Prostě je třeba se vzájemně podporovat, nepomlouvat, spolupracovat při výchově tříd.
 
A pak chybí rozumné tresty, jako odeslání do jiné třídy, možnost dítě vyřadit ze zajímavé aktivity (například tělocviku, který ovšem nemá být postrach), zavolání rodičů, aby si dítě odvezli nebo přeřazení do jiné ZŠ...
 
V některých zemích mají i učebnu pro toto speciálně určenou, kam dítě pošlou, případně "trestný nácvik" tj. 100x opsat nebo 10 příkladů taky není mimo mísu.
0/0
5.2.2006 0:10

killy

Kecáš bláboly! Chybí skutečná výchova v rodině....
..tak tu neblouzni o rozumnejch trestech. Vždycky je tu snaha řešit následky a příčiny nechat bez povšimnutí. To je jako chování na silnicích. Jenom buzerace a arogance.... a ohleduplnost a chování k okolní společnosti se jaksi vytratila a nepěstuje se.
0/0
5.2.2006 19:28

usnicka

Re: Kázeň pro dnešní společnost
S "ak" souhlasím,
ale ještě by se k tomu měly připojit dotazy pedagogů : "Co tě vedlo k této lumpárně, máš nějaký problém?" atd.
0/0
6.2.2006 10:18

dukeprvni

Z učitelů si nic neděláme, říkají školáci
podle toho to taky vypada, ze cely system vychovava takova mila tupoucka ditka, ktera krom blbeho kafrani na idnes, nic jineho neumi
0/0
4.2.2006 2:05

rasta_vesta

Re: Z učitelů si nic neděláme, říkají školáci
pridej   -  co je cesky , to je hezky
0/0
4.2.2006 5:42

maddog23

Chybí disciplína...
Víte, ona totiž facka není fašismus a ten učitel.
0/0
3.2.2006 19:56

durduin

a ptáte se dětí proč to dělají?
každý chce být duležitý...dospělý člověk má zamestnání, bojuje o pozici...a ve škole? pokud nechceš být šikanován,šikanu..pokud chceš být vážen...znevažuj autority...plivni učitelce do tváře...ona se sesype ale pro třídu budeš hrdina...a rodiče,...jsou blbíí...ze základky mě nevyhodí..půjdu na učňák...jebááát dobře vím jaká jsem byla před dvěma lety...
0/0
3.2.2006 19:32

maddog23

Re: a ptáte se dětí proč to dělají?
Kdyby mi někdo plivl do tváře tak mu urazím hlavu...
0/0
3.2.2006 19:56

vver440

nejvíc děti zloběj
hysterický učitelky...........
0/0
3.2.2006 18:29

wyatt

hmm
ještě dodám, že ohánět se tím, že když jsem to jako děcko dělal taky a dělali to všichni, je opravdu idiotské. To  jako, že malý Pepíček si hrál v mládí s flintičkou, tak svému děťátku povolí samopal? Jestli by všichni uvažovali vaší logikou, tak by děti za chvíli mohly podpalovat domy a rodiče by je omlouvali s tím, že oni si jako malí také hráli se sirkami.
0/0
3.2.2006 17:56

Michalll

pubertu má sociál.demokracie nastavením podmínek,
jinak školství je již odborně zvládnuté, včetně pomoci rodině, aby jejich dítě nebylo z opice či delfín....
0/0
3.2.2006 17:55

petsuch

a vo tom to je
co to je dneší
0/0
3.2.2006 17:11

so01

Dezo-Conka
Prosím nereagujme na výjevy tohoto skoro člověka. Je silně narušená osobnost, v současné době na dlouhodobé nemocenské, jelikož má utkvělou představu, že se pohybuje v lékařském prostředí tak že je doktor. Jeho léčba je prakticky nemožná. Pravda je ta, že se dlouhá léta živil jako pomocný dělník OPS Třinec, pak byl zaměstnán u lesů okresu Šumperk. Tam také došlo k úrazu padajícím stromem. Poté co se probral na nemocničním lůžku nabyl dojmu, že je lékař. Rehabilitace probíhala 24 měsíců a dnes je již schopen číst jednocuché texty a dorozumívat se psaním. Bohužel sa na něm projevují ještě i jiné vlivy jako je hnutí v šestinedělí, přechozený zánět mozkových blan. Ve 12 se mu tragicky zabila matka, otec byl již v té době třetím rokem v kriminále (hospodářská kriminalita). Byl vychováván psychicky narušeným strýcem, který chlapce pohlavně zneužíval.
Proto vás prosím mějte ohledy a nereagujte na jeho výjevy.
Děkuji
0/0
3.2.2006 13:07

magorek

Re: Dezo-Conka
to mluvíš o sobě...
0/0
3.2.2006 14:40

Dezo-Conka

Re: Dezo-Conka
Tys z toho třineckého smradu dočist zblbl nebo tě přejel vagón naložený ingotama?
0/0
3.2.2006 15:00

Dezo-Conka

ještě pro tupouny z ODS
Už v roce 1990 jsem pochopil co ODSka zamyšlí se školstvím a zdravotnictvím ,když ten slaboduchý ministr Bojar na platové požadavky lékařů reagoval  slovy"nejdříve musíme mít bohaté obce a fabriky,pak budeme mít bohaté lékaře" Ten debilek to bezpochyby převzal ještě debilnějšího Václava Klause
A tak dnes máme Kožené,Pitry a Krejčíře a chudé učitele a lékaře./
nepočítám,těch pár vydřiduchů co vyřetřují předeším zdravé lidi/
ODSka devastovala tuto zemi více,než 6 let nacistické okupace
0/0
3.2.2006 11:33

Příliš racionální člověk

Re: ještě pro tupouny z ODS
Lidice, Ležáky?
0/0
4.2.2006 23:35

Dezo-Conka

wyatt
Jaké průsery,jsem z Moravy a nic o tom nevím..........
Já bych rád volil pravici,ale ta u nás není,ODS musí skončit v propadlišti dějin,zdiskreditovala pravicovou politiku
.......
Co se týče učitelů tak si jejich práce
nesmírně vážím,zvláš´t dnes je to povolání pro masochisty......
Školství je o budoucnosti národa......
do škloství musí jít pracovat nejlepší lidé,zdravotnictví není prioritou,tou je školství....
Když vidím jak ODSka zruinovala školství,jaké jsou platy učitelů....
co píšou noviny....tak je mi velmi smutno.Já jsem se na gymnasiu naučil
německy tak,že jsem schopen konversovat i na odborné téma.......
a co naše děcka?      
0/0
3.2.2006 11:12

wyatt

Re: wyatt
njn, ten kdo vidí černobíle vidí jen co chce.
0/0
3.2.2006 12:59

jolly72

..
ve mu si hajzla na chodbu dostane lepáka a pohoda
0/0
3.2.2006 11:02

Brundi

Re: ..
A mas zalobu na krku. :-)
0/0
3.2.2006 11:36

pedr64

Re: ..
potkám tvoje děcko na ulici, dám mu lepáka....přijde Ti to normální?
0/0
3.2.2006 12:04

JTR

Re: Re: ..
pokud bude třeba škrábat auto rozbíjet okno TAK ANO!!! Možná na rozdíl od tebe!!!
0/0
3.2.2006 12:26

wyatt

Re: Re: Re: ..
0/0
3.2.2006 13:10

JTR

Re: Re: Re: Re: ..
děkuji za podporu, ale obávám se že to zde nebude pochopeno. Mám 2 dospělé děti (VŠ) občas nějakou slízli a myslím, že jim to neuškodilo . Pozdravit umí, chodí na dohodnuté schůzky včas dodržují sliby (to požadují i po nás ) a dokonce studují bez problémů.
0/0
3.2.2006 13:15

pedr64

Re: Re: Re: Re: Re: ..
já jsem taky doma nějakou tu slízl (někdy i dost) a neuškodilo mi to. Ale cizí člověk mi děti fyzicky vychovávat nebude.
0/0
3.2.2006 13:36

JTR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..
takže tvůj synek přijde domů a řekne: tatínku rozbil jsem prakem okno, nebo poškrábal klíčem auto a teď mi domluv!!! . Tak si to představuješ??
0/0
3.2.2006 13:44

pedr64

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..
ne, dostane doma co proto a pokud způsobí finanční škodu, zaplatí ji ze svého. Ale pokud uvidím, že ho někde někdo fackuje, tak si to líbit nenechám.
0/0
3.2.2006 13:52

JTR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..
A on ti to nahlásí nebo jak se to dozvíš??? Zdá se že máme rozdílný nazor na okolí. Ty perspektivně ve všech vidíš podvraťáky, co budou mydlit tvoje dítě bez příčiny. Já tomu říkám lidská lhostejnost -nechat i cizí děti dělat bordel třeba bez napomenutí!!!
0/0
3.2.2006 14:11

pedr64

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..
ne, pravděpodobně mi to nahlásí poškozený nebo škola. Je rozdíl někoho napomenout (případně třeba i zavolat policii) a brát spravedlnost do svých rukou. Když vás např.jako kuřáka uvidím na zastávce a dám vám pár facek, tak se vám to líbit nebude. Když totéž vy uděláte cizím dětem, je to správné. Neoperujte rozbitým autem. Celá diskuze je o tom, že děti ve škole neposlouchají a že učitelé nemají autoritu.
0/0
3.2.2006 14:26

wyatt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..
jenomže když takovéhleho fracka napomenete (berte v potaz i to, že dítě většinou není samo a tyhlety přestupky dělá většinou v partách, aby se předvedlo mezi sebou, kdo je větší frajer), tak se vám lehce může stát, že nafackováno dostanete vy. Tohleto, co píšete je teorie, hezká, ale teorie. Praxe je úplně jiná. Stačí si zajít v létě na koupaliště do Edenu a uvidíte sám, jak tyhle děti na ústnídomluvy reagují. Nebojí se ani plavčíků ani policistů - právě díky svým právům. Oni můžou všechno, protože jsou nezletilí a zákon je na ně krátký, jakmile se ozvete vy, tak je hned perzekuujete. Tak to je.
0/0
3.2.2006 14:43

pedr64

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..
poněkud mi uniká logika. Když se bojím, že bych dostal přes hubu, tak asi je nepudu fackovat. Myslím že je jasné, že mluvím o případu, když dospělej chlap někde fackuje desetiletý děcko.
0/0
3.2.2006 14:50

wyatt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..
ano - říkáte 10 letý děcko. Čtyři 10 letý děcka nedávno zabily důchodkyni. O tom mluvim zase já.
0/0
3.2.2006 17:49

killy

Já jsem jako školák nikdy vlastně svý neměl....
.. a tak jsem se nesnažil způsobit škodu... a když ve třídě prolítla výchovná facka.. se nic nedělo. Dotyčný otec po oznámení učitelem zfackoval většinou synka ještě preventivně tak, že byl velice dlouho klid. A ten táta (máma) to neházel na kantory. Jak vynalezli Makarenka a opatrné oprašování dětské duše, jde to ve článku předvedeným směrem.
0/0
5.2.2006 19:36

wyatt

Re: Re: Re: Re: Re: ..
pedr zřejmě vychovává svoje děti volným stylem, tj. dělej si, co chceš, poučíš se sám. Já jsem v tomto ohledu skeptická, ohánět se dětskými právy je fajn, ale i malé dítě - kolem 7 -8 let už dokáže být pěkný zmetek (pokud je chytré, tak falšování známek, "ztráty" ŽK, falešné podpisy rodičů atd. Když ho rodiče, které vdí jenom svého miláčka a nic víc navíc podporují, tak se pak nedivím tomu, co se na školách děje.
0/0
3.2.2006 14:38

pedr64

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..
kdežto vaše děti jsou asi denně řezány jako žito. Vše co jste vyjmenovala, jsem jako děcko dělal taky a myslím že většina si někdy něco podepsala. Režim máme doma přiměřeně tvrdý a za špatné výsledky nebo chování následuje doma sankce, ale výprask to není.
0/0
3.2.2006 14:56

wyatt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..
ne, moje děti jako žito řezány rozhodně nejsou a nikdy nebyly. Ale byly vedeny k tomu, že k učitelům se mají chovat slušně, doma mají být v domluvenou dobu a mají si plnit své povinnosti. Ale určitě nejsem pro nějakou volnou výchovu - rosti si jak chceš, ono to přejde samo.
0/0
3.2.2006 17:53

wyatt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..
ještě dodám, že ohánět se tím, že když jsem to jako děcko dělal taky a dělali to všichni, je opravdu idiotské. To  jako, že malý Pepíček si hrál v mládí s flintičkou, tak svému děťátku povolí samopal? Jestli by všichni uvažovali vaší logikou, tak by děti za chvíli mohly podpalovat domy a rodiče by je omlouvali s tím, že oni si jako malí také hráli se sirkami.
0/0
3.2.2006 17:58

hewlo

Re: Re: Re: Re: Re: ..
Neprijde Ti to ubohy... Mam 2 dospele deti (VS)..... To jste presne ten ten tip, co si zaklada jen na tom, aby jeho deti delali to co Vy jste nedokazal a mohl o tom vypravet..... Chudaci deti, co nemeli zadnou volbu.
0/0
5.2.2006 11:12

Dezo-Conka

Z řad
přiynivců ODS se tady opět sešla banda tupců,
místo normální diskuse o postavení učitele ve společnosti,o školství.jen bezduché urážky
Já ten článek chapu jako popis degradace práce učitele v dnešní době......Pro debilní děcka našich ODSáků a lopat dosávadní školy,
přísně oddělit děcka ,co chtějí učit
a věnovat jim maximální pozornost.
Jeden učitel na 10 děcek,počítače....pro chytré a nadané
všechno.........pro neukázněné d ebilky
lopata a členství v ODS.To by ovšem kopáč nemohl vydělávat více jak učitel........
Ať žije OD ozbrojená pěst dělnické třídy
0/0
3.2.2006 10:52

wyatt

Re: Z řad
se začátkem souhlasím, ovšem opět nechápu to napadání ODS, která s rezortem školství nemá nic společného.  Vede ho již několik let pí Buzková, která své vlastní dítko dává pro jistotu do francouzského lycea. Asi tak.
0/0
3.2.2006 11:04

wyatt

mno
Motáš hrušky s jablkama. Srovnávat Švýcary a Česko je hovadina už jenom kvůli poslednímu století. Jestli pan Paroubek pochopil, že vláda se má skládat z odborníků, tak proč v ní neustále zabírá místo pan Sobotka, neschopný Bublan a další?
0/0
3.2.2006 10:47

wyatt

Re: mno
omlouvám se, nějak se to nezařadil. To byla reakce na  Dezo-Conka.
0/0
3.2.2006 10:49

Dezo-Conka

Re: Re: mno
Máš pravdu,Sobotka do školy,Bublan se mi zdá alespoň slušný........
......... Debilci k lopatě,odborníci do vlady.Ale to se týká i Tlustého ,Římana
.....Dost bylo debilů u moci v obou bravách
0/0
3.2.2006 10:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.