Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Všichni jsme trochu Dánové

Arabové trpí pro víru: tatínek si nedá k večeři dánský sýr a chlapeček si nemůže stavět mešity z lega. Opět se projevuje, že malé příčiny mají velké následky. Jeden dánský list otiskl karikatury proroka Muhammada a Arabové vyhlásili bojkot všeho dánského.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Woodward

Je to moc zajímavý
málokdo z diskutérů si všiml jedné zásadní věci. našel jsem tu jeden zvláštní příměr, prý když bude soused vykřikovat, že moje žna je coura, taky mu dám po hubě. To jo. Ale když k tomu sousedovi přijdu na návštěvu a uvidím, že si na zeď vylepuje obrázky hanobící moji rodinu, tak holt už k němu příště na návštěvu nepůjdu. Dánové si otiskli v dánských novinách karikatury o islámským terorismu a machometánům se to nelíbí. Podle mě by měli přestat číst dánský noviny a nejezdit do dánska. Jestli chtějí zapálit ambasády všech zemí, kde si většina lidí prvoplánově spojuje islám s terorismem, tak budou mít dost honičku.
0/0
6.2.2006 9:27

osvetitel

<><><>
Niceho se neboj "Modrostraku", bude jeste hure!
0/0
4.2.2006 22:49

osvetitel

<><><>
HEHE Nemcum zajimaji lidi, protoze nejsou spokojeni ze zahranicni politikou,Francouzum tam delaji bordel,Do Holandska si zasli odkrouhnout  nekoho kdo se jim nelibyl aDanum a Norum ted nemohou prijit na jmeno takze se jim koukejte poradne omluvit at vidi ze mate v kalhotech a ze nechcete aby se na evropu hnevali a treba vas jeste nejaky cas nechaji na pokoji, ted kdyz maji praci z Bushem.Clovek by blil kdyz cte, zese Dansti diplomate chteji omlouvat za svobodu projevu jedince Uz vite proc byla Evropa tak impotentni neco vyresit  pritom rozpadu te Jugoslavie a tom Kosovskem problemu?! To vam to tam mohlo urychlit az byse k tomu ti rozlobeni pridali a vzali si to za svoji valku!
0/0
4.2.2006 22:47

osvetitel

<><><>
Modrostrak vam to vysvetli ,jak nebyt zidu by vas vsichni ti zaostali primitivove od jinud milovali!Prej nekupujete subtropicke ovoce pokud je nanem napsano "from Izrael"?Tak si nanej bambulove napiste "od militantnich primitivu" at vam lepe smakuje!
0/0
4.2.2006 22:31

osvetitel

Re: <><><>
Ps.Nebo tam jeste pripiste jsme svami Allah je velikej a pak nanej budou fronty a i "modrostrak" si urcite nejake koupi a pose*e se!
0/0
4.2.2006 22:33

Modrostrak

Re: Re: <><><>
Tezka samomluva?! To zase ten Tvuj Toluen:-) nebo snad to byly ty Tve houbicky?! Volej 112 rychle, nez Ti nebude uz pomoci:-)))
0/0
4.2.2006 23:03

osvetitel

Re: Re: Re: <><><>
Projevujes oni nejakej podezrelej zajem bambulo!Priznej se zete to se*e!
0/0
4.2.2006 23:12

osvetitel

<><><>
JOJO bambulove, rozlobeni primitivove, ktere vetsinou tesi hlavne ten fakt, zesi mohou vylejt svoji zlost, na "bilem" dablu" vam to jeste daji sezrat!Americani stou svoji "multikulti" kterou jeste kdejaky evropsky sasek litoval a nadaval zane amikum kvuli politickym a ne "humanistickym "cilum,neni v moc dobre pozici stim take neco udelat a donedavna jim jeste tem zjevum Evropa tleskala!Kdyby nebyli blbi a vzali to pekne poporadku,a nejdrive za pomoci evropy izolovali USA tak uz davno bylo po jejich!Pral bych vsem tem humanistickejm saskum,alespon docasny pobyt  a kazdodeni ziti na jejich uzemi, a pokud vypadaji jako "belosi"tak si uziji lepe, nezli oni na evropskem uzemi nebo v USA!Budou vas atakovat i bez duvodu jen proto ze mate bilou hubu! A kdyz se peti ubranite tak vas dvacet jinejch stejne roztrha vy bambulove!Umite si predstavit coby svama udelali po takovem svinstvu, jako oni udelali v USA?Ani otom neuvazujte!Kdesto >
0/0
4.2.2006 22:19

osvetitel

Re: <><><>
Tady se tech civilistu az na ojedinele pripady, nikdo ani nedotkl!Vy bujste museli unich hruzou trnout kdy vas pujdou lincovat, kvuli nejake CMARANICI
0/0
4.2.2006 22:21

osvetitel

Re: Re: <><><>
Ps,opravicka Lyncovat a by jste!
0/0
4.2.2006 22:22

Englishman

Další karikatury
http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C
0/0
4.2.2006 21:44

MilanMilanMilan2

Já v tom vidím
jen naprostou neschopnost vcítit se do myšlení jiných; u nás i u Arabů. Podobné hlouposti jen příkopy nepochopení prohlubují. Člověka, který má všech pět pohromadě, by nikdy nemělo napadnout dělat si legraci z jakéhokoliv náboženství, dokonce ani ne pod záminkou svobody slova. Když někdo jako já v žádné náboženství nevěří, má mít úctu k těm, kteří věří alespoň v něco. A zbytečně je nedráždit. Ty hloupé karikatury se nakonec obrátí proti všem; dánský premiér si to už plně uvědomil.
0/0
4.2.2006 21:27

Dr No

Re: Já v tom vidím
Dánský pramiér se chová jako idiot a dělá obrovskou ostudu naší civilizaci. Omlouvat se fanatikům znamená jenom je vybídnout, aby ještě přitvrdili.
0/0
4.2.2006 21:31

MilanMilanMilan2

Re: Re: Já v tom vidím
Jo, a až se všichni nebudeme chovat jako idioti, bude jistě ve světě bezpečněji. Hlavně v tom evropském.
0/0
4.2.2006 21:51

Englishman

Re: Já v tom vidím
OK, v řadě muslimských zemích se konverze ke křesťanství trestá smrtí. Postavit v muslimské zemi křesťanský kostel je naprosto nemyslitelné. Arabské noviny jsou nejen plné extrémně sprostých lží o Izraeli, ale když už je řeč o karikaturách, tak samozřejmě i proiizraelských a protikřesťanských karikatur. To je všechno v pořádku, jen my v Evropě si musíme dávat pozaor, abychom muslimy náhodou neurazili? Co když se začnou urážet tím, že žijeme? Máme spáchat sebevraždu, aby se necítili dotčeni naší existencí? To jsi nám chtěl říct? BTW pro pobavení: http://retecool.com/ffvimg/img/81495e15/101_fa7c7f3f2506d35a.jpg
0/0
4.2.2006 21:37

MilanMilanMilan2

Re: Re: Já v tom vidím
Chce ode všech jen jedno: být více nad věcí. Strašně mi vadí, že arabští vládcové tyto protesty netlumí. To je obrovská chyba.
0/0
4.2.2006 21:49

Woodward

Re: Re: Re: Já v tom vidím
chyba by to byla, kdyby si neuvědomovali, co dělaj, jenže oni to vědí moc dobře. Dokud magoři v ulicích nadávaj na křesťany, nebouřej se proti svým vládcům. Tak jim tatíček diktátor dopřeje zábavu a sám má pokoj.
0/0
5.2.2006 10:13

MilanMilanMilan2

Re: Re: Re: Re: Já v tom vidím
Jo...
0/0
5.2.2006 11:32

chamomil

Re: Já v tom vidím
TO JE ZAJÍMAVÉ? PROČ SE PÁN BŮH VE VTIPECH, FILMECH ATD. ZOBRAZUJE JAKO DŮCHODCE NA OBLÁČKU? POSERE SE Z TOHO NĚKDO Z KŘESTANŮ? VŠICHNI JSOU NAD VĚCÍ.
0/0
4.2.2006 21:39

MilanMilanMilan2

Re: Re: Já v tom vidím
Neviděl jsem nikdy či nečetl pohádku, kde by Bůh vystupoval jako krvežíznivý atentátník...
0/0
4.2.2006 21:53

Englishman

Re: Re: Re: Já v tom vidím
Nečetl jsi Hlavu XXII?
0/0
4.2.2006 21:54

MilanMilanMilan2

Re: Re: Re: Re: Já v tom vidím
Proč?
0/0
4.2.2006 21:56

celtic

dobrej článek....
na MfD až moc....
0/0
4.2.2006 12:51

barbudo

Můj pes říká, že některé věci se říkat nesmějí ...
... například o židech ...
0/0
4.2.2006 12:22

mtis

Re: Můj pes říká, že některé věci se říkat nesmějí ...
Kolik vydrancovaných velvyslanectví, bylo, hafej !!!
0/0
4.2.2006 12:22

barbudo

Re: Re: Můj pes říká, že některé věci se říkat nesmějí ...
... prozatím jen vyhrožujou ...
... válkou ...
... jadernou ...
0/0
4.2.2006 13:36

Englishman

Re: Re: Re: Můj pes říká, že některé věci se říkat nesmějí ...
Tou tedy zatím vyhrožují jen muslimové.
0/0
4.2.2006 21:37

wwwand

Jsou věci, které slušný člověk prostě neudělá
a nebo když je udělá (třeba v opilosti), tak se pak nediví následků. Když například budu před sousedem pokřikovat, že jeho žena (o které vím, že ji má rád) je coura, a že jeho dcery jsou po ní, pak se nemám co divit, když mi dá po hubě. Prostá vazba příčiny a následku. To, že muslinové budou hákliví na karikatury svého proroka by si asi taky každý soudný člověk uvědomil, a schovávat to za svobodu slova je nesmysl (tomu sousedovi bych to takhle asi taky nevysvětlil).
0/0
4.2.2006 11:52

ant.

Re: Jsou věci, které slušný člověk prostě neudělá
...a když bude coura a děti budou po ní?...dneska zakážeme karikatury,zítra neodsoudíma např.masového vraha-protože co kdyby se to nějakého jiného(třeba menšího)vraha dotklo,no a kvůli muslinům si asi necháme narůst vousy,ženy si oblečou burky(deky s dírou)a chovatele psů postavíme mimo zákon....
0/0
4.2.2006 12:18

mtis

Re: Jsou věci, které slušný člověk prostě neudělá
Bohužel tvrdit o slečně, kterou denně vidíš zvedat kolena v průjezdu pokaždé s jiným zákazníkem, že je panna, je dost velké pokrytectví, byť by to byla sousedova dcera, nemyslíš?
 
Podle mne ty karikatury většinou dost přesně vyjadřují spojení mezi islamistickým fašismem a terorismem a islámem. To je možná ten hlavní problém, proč je kolem toho tolik povyku .... že se mnozí poznali ...
0/0
4.2.2006 12:19

wwwand

Re: Re: Jsou věci, které slušný člověk prostě neudělá
A on snad muslimský prorok Muhammad skutečně byl terorista a nebo podporoval terorismus? To je stejně zcestné tvrzení, jakože Ježíš Kristus byl první proletář, takřka komunista, jak se mi kdysi snažil namluvit jeden dost angažovaný učitel. Tady je přece jasný rozdíl - jsou tu radikální islamisté, kteří se neštítí ničeho a zesměšňování Muhammeda, který s nimi ale nemá mnoho společného. Kdybychom podobně zobecňovali, pak by za řádění křižáků a jezuitů v minulosti a irských protestantů a katolíku dnes mohl Ježíš - což je nesmysl.
0/0
4.2.2006 12:45

Dr No

Re: Re: Re: Jsou věci, které slušný člověk prostě neudělá
Tak si přečtěte Korán. Nevím jestli všechny ty nenávistné a štvavé věci proti "nevěřícím" napsal zrovna Mohamed, ale je to určitě v duchu jeho učení. Křižáky, inkvizici a ty irské šílence sem netahejte - pro to, co dělali, by v Ježíšově učení nenašli ani slovíčko zdůvodnění - to byla jenom politika, která se maskovala křesťanstvím. A jestli někdo zešměšňuje Islám, tak jsou to jedině sami muslimové.
0/0
4.2.2006 21:07

chrtil

hmmmmm
my jsme tu všichni Go-Go
0/0
4.2.2006 9:44

Modrostrak

Nedovedu si predstavit
karikaturu znazornujici zidovskeho Jehovu a Davidovou hvezdou na krku, jak kaze z nebe naslouchajicim sionistum taky s davidovymi hvezdami na krcich: "Dokud Auschwitz a holocaust zatim jeste dojima, snazte se novou Berlinskou zdi vyhnat co nejvic Palestincu z jejich pudy a vesnic" Co by se stalo s takovym odvaznym platkem, je nabiledni. Nejvetsi ryk by ani nesel z Israele, jako z US Embassy a od domacich strazcu autocensurnich tabu.
0/0
4.2.2006 7:30

osvetitel

Re: Nedovedu si predstavit
Kdyz siji nedovedes predstavit ty, tak co hces po druhych?Pokud si nekdo predstavuje to "urovnani" tak ze jedinou zemi ktera tam v tom bordelu funguje jako demokracie odstehuje do Evropy nebo do more , tak se nesmi divit!Amici se tam uz nescislnekrate angazovali, ve snaze to tam urovnat, a zajiste by s radosti uvitali, kdyby tam byl vsude klid a Amici nemuseli hustit prachy do Izraele zatimco ty teroristycke skupiny se schovavaji za tim Palestinskym problemem a brani jakekoliv dohode!Obcas se vyskytne nejaky fanatik i na te Izraelske strane,jako ten co zavrazdil toho Rabina,ale na te Palestinske strane je jich mnohem vice a misto diplomacie pouzivaji teror a zakerne vrazdeni!Kdyby tolik elanu, jako vyvijeji na ty sebevrazedne atentaty, venovali diplomacii, tak stim co donich husti Evropa a jak jim jde na ruku, uz by se davno nemeli spatne!Bohuzel vetsina tech fanatiku zije jen proto, aby mohli sebevrazedne vzit sebou co nejvice svych nepratel!
0/0
4.2.2006 8:00

Modrostrak

Re: Re: Nedovedu si predstavit
Odpoved na svoji uvodni recnickou otazku mas na konci meho prvniho. Jakakoliv asymetrie a nevyvazenost prinasi napeti a konflikty. Zidovsky stat by nikdy nevznikl a tak dlouho se jeste neudrzel, pokub by Zide neprovadeli genozidu Arabu a Palestincu s takovou vervou a podporou zapaniho sveta, jako doposud. Cim se ropa stava strategictejsi surovinou, tim se ta tolerovana genozida stava horkou bramborou a svet laviruje se svym pocitem viny za holocaust a strachem ze zidovskych lobby a strachem o plynuly prisun ropy. Zatim je zesmesnovani sionismu tabu a zesmesnovani Proroka oproti tomu zadouci. Trend se ale zacina pomalu menit. Udalosti okolo ruskeho plynu poradne zatrasly nasim sebevedomim.
0/0
4.2.2006 8:27

osvetitel

Re: Re: Re: Nedovedu si predstavit
Totalni blbost a demagogie!Zidovsky stat vznikl hlavne kvuli tem exodusum z evropy a tomu zese to Anglikanum vymklo z rukou.Oni meli proto opodstatneni ,zavinene Hitlerovskym Nemeckem a proto vecina vcetne SSSR hlasovala pro ten vznik, z vyjimkou USA a par jinych!To co nasledovalo potom ,vcetne te studene valky, udelalo naopak z Izraele a USA spojence, kdezto SSSR vsadila na saudy v domeni ze rozsiri svuj vliv po celem strednim vychode!Co se tyka te ropy, tak kdyby tim byli amici tak posedli, tak maji dost na vlastni pude, kde se nevrta uz furu let kvuli ochrancum prirody!Arabove kteri maji olej, snim dobre kseftuji tak se one neobavej, oni by ho za ruble ani neprodavali, tak blbi nejsou!Naopak vecinou ho pouzivaji mimo jine lumparny na politicke vydirani!Ano Zidovska "lobby" je v USA ale zato patri vdek te Hitlerovske Evrope ktera je tam nenechala v klidu!Byli casi behem valky, zese tu ta Nemecka lod plna zidu, nesmela ani vylodit zrovna jako na Kube!Takze brecis na spatnem hrobe!
0/0
4.2.2006 9:31

Modrostrak

Re: Re: Re: Re: Nedovedu si predstavit
Zadna demagogie:-). Evropane reaguji ted presne podle toho co jsem popsal. Kdybys nebyl hloupy primitiv, ale byl vsimavy ke svetu okolo sebe, nemohl bys pehlizet, ze Israel je nejvetsim vyvozcem zimniho subtropickeho ovoce do Evropy. Presto v jednom jedinem obchode nebo hypermarketu v Evrope nikdy neuvidis jako misto puvodu mandarinek a dalsiho zbozi Made in Israel. Lantentni antisemitismus a vzrustajici uvedomely antisionismus v kazdem Evropanovi to neumoznuje. To presne popisuje vztah Evropy a Evropanu k Zidum a Israeli:-)!
0/0
4.2.2006 11:18

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Nedovedu si predstavit
Tak teda hloupej primitiv hej?Nice going, you fuc*ing shit-head! You are fuc*ed up beyond repair, so go fu*k yourself  bambulo
0/0
4.2.2006 13:30

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nedovedu si predstavit
Ps.Doufam zese potom subtropickem ovoci pose*es ty sasku pocmaranej!
0/0
4.2.2006 13:32

Modrostrak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nedovedu si predstavit
Toluen? nebo snad to byly ty Tve houbicky?! Volej 112 rychle, nez Ti nebude uz pomoci:-)))
0/0
4.2.2006 14:07

pancho10

Stejně je to zvláštní:
Lidé nadávají na parazity,romy,araby a ooprávněně.Politici(služebníci lidí)dělají že to neslyší a melou si svoje blůz.Lidi pak nadávají na politiky.Tohle je ta naše demokracie?A když se amíci naštvou a jdou s UK dělat pořádek v tomhle bordelu,tak média zmanipulují Ty lidi tak že nejsou schopni se orientovat.Radikálové se vyžívají nad neštěstím Egypta a pseudohumanisté brání teroristy.Je mi z toho někdy na blití.
0/0
4.2.2006 3:37

homberg_cz

Karikatura vs poprava
Islamsky svet je nemocny. Vadi mu takovato nevinna epizodka s karikaturou proroka a hned vyhlasuje div ne svatou valku Zapadu. Ale jak adekvatne by mel reagovat Zapad na to, kdyz se v arabske islamske televizi a tisku zobrazuji uneseni a ponizeni zapadni civiliste uneseni islamskymi radikaly? To je v poradku? Jim neni lidsky zivot svaty a pro pocmarany kus papiru by sli vrazdit...je me s islamu na bliti....
0/0
4.2.2006 2:47

celtic

Re: Karikatura vs poprava
0/0
4.2.2006 3:01

Isabelle

Re: Karikatura vs poprava
Proc by mel reagovat "Zapad"
 kde je "Zapad"?
 Europe je a nebo neni "Zapad" ?
0/0
4.2.2006 3:12

celtic

Re: Re: Karikatura vs poprava
západ začíná v LT....
0/0
4.2.2006 3:16

Isabelle

Re: Re: Re: Karikatura vs poprava
od Machovych schodu  a nebo od Radobylu ?
0/0
4.2.2006 3:19

Isabelle

Re: Re: Re: Karikatura vs poprava
Uz by jsi mel davno spinkat...
0/0
4.2.2006 3:19

celtic

Re: Re: Re: Re: Karikatura vs poprava
nemůžu....
0/0
4.2.2006 3:24

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Karikatura vs poprava
Only in Canada...
"The protest in the middle east have proven that the cartoonist was right...
It's being depickted as a violent people  that, yes we are...
Tarek Fatah...
0/0
4.2.2006 3:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.