Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Karikatury Mohameda rozpoutaly mezinárodní krizi

Spor kolem karikatur proroka Mohameda v dánském a evropském tisku nabírá nečekané rozměry. Islámský svět se bouří, některé země už odvolaly z Evropy své diplomaty. Statisíce muslimů vyšly do ulic, většina z nich bojkotuje dánské výrobky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

blondynb

Obrázek
Kde je ten hroznej obrázek ke stažení ve větší velikosti? Přítelkyně by si ho chtěla nažehlit na tričko. Má velký kozy. Tak tam bude mít pěkně vyvalený kukadla, pedofil jeden!:))
0/0
11.2.2006 22:48

celtic

muslimové....
jsou moc zumperlich....
0/0
6.2.2006 16:20

iuos

hmm
jsem rád, že jsem evropan (civiliozovaný humanista) - protože pokud je nějaký problém, tak evropan jej řeší s klidem, snaží se oponenta převýšit svojí kultivovaností a když je bodnut do zad, tak si nůž vytáhne a podá nepříteli s omluvou za potříštěný nůž (á la červený trpaslík :-)) -
0/0
6.2.2006 15:16

Putine

Re: hmm
Jen si vspominte ty chytraku na zasedani sametu v CZ a jak vy (civiliozovaný humanisto) jste resili situaci.. probehlo to v naprostem klidu .. zadne rozbyte vylohy, zadne zraneni (jen si vzpominte ).. Vas problem je, ze trpite asi ztratou pameti … civiliozovaný humanisto
0/0
6.2.2006 16:19

vojtek

Re: hmm
Jestli bych měl přemýšlet tak, že coby Evropan a Křesťan jsem (civilizovaný) humanista, při pohledu do historie by se mi jen potvrdilo to, že slovo humanismus je asi fakticky odvozeno od slova HUMUS?! Nezametej kolem sebe příteli slovem humanismus a už vůbec ne civilizovaný.
0/0
9.2.2006 8:27

jurasekj

islám a jeho pojetí
Jsme svědky dalšího případu kdy islámští radikálové dávají na jevo světu, že oni mohou vše proti celému světu(hanobení státních a náboženských symbolů, teroristické útoky atd.). Běda všaktomu kdo se kriticky vyjádří proti nim. Potom se chovají jako histerické, nevyzrálé dítě.
0/0
6.2.2006 14:36

Sayonar

Mimochodem
Jen tak pro pořádek. Íránci nejsou arabové ...............
0/0
6.2.2006 13:45

ruleta_

Re: Mimochodem
nekteri jsou...
0/0
6.2.2006 14:38

Modracek

Írán a atom: chudoba a útěk investorů
Íránskou "atomovou" krizí se nezabývají jen vrcholní politici. Obavy vzbuzuje i u místních podnikatelů a obyčejných Íránců.   
 
0/0
5.2.2006 20:28

joachim

bojkot Arabským výrobkům !
kromě ropy
0/0
5.2.2006 16:28

baronfonlempl

A o co kráčí?
Mezinárodní krizi dokáží rozpoutat daleko nicotnější věci. Tak máme konečně jednu krizi způsobenou malovanými obrázky.
0/0
5.2.2006 15:42

Marmeladeee

Volební preference
Hlasování nanečisto. Nevolte strany, které jsou pro vstup Turecka do EU. Pravý Blok je proti vstupu Turecka do EU.
 
 
0/0
5.2.2006 15:42

Marmeladeee

SVĚT PŘED III. SVĚTOVOU VÁLKOU! "KDO STOJÍ ZA "ISLÁMSKÝM" NUKLEÁRNÍM TEROREM PROTI SVOBODNÉMU SVĚTU.
JEFF NYQUIST: SVĚT PŘED III. SVĚTOVOU VÁLKOU! "KDO STOJÍ ZA "ISLÁMSKÝM" NUKLEÁRNÍM TEROREM PROTI SVOBODNÉMU SVĚTU.
0/0
5.2.2006 15:41

Marmeladeee

Až bude Turecko v EU a bude použit již dnes platící eurozatykač - to se z toho všichni evropané zeserou ! ! !
Eurozatykač, který platí v celé Evropské unii, spočívá v tom, že jakmile se nějaká osoba či organizace bude cítit poškozena, že byla porušena její práva, která jí zajišťuje zákon JEJÍ vlastní země, může dát tr. oznámení na koholi v nějaké jiné mezi EU, a týká-li se to rasismu, náboženství a terorismu, onen pachatel může být zatčen a vydán policii a soudům té jiné země, v níž se ten dotyčný cítí uražen. Takto to platí. A těď si představte, že Turecko bude v EU, někde v Budějovicích v hospodě se opijete, urazíte Alláha, nějaký Turek to uslyší, bude se cítit uražen, udá vás v Istanbulu, a turecká policie na vás vydá eurozatykač. Česká reopublika bude povinna vás vydat turecké policii a tureckým soudům...
0/0
5.2.2006 15:40

Larrax

Re: Až bude Turecko v EU a bude použit již dnes platící eurozatykač - to se z toho všichni evropané zeserou ! ! !
Naše ústava něco takového nedovoluje. Akorát mám bohužel pocit, že mezinárodní závazky jsou nadřazené zákonům ČR.
0/0
6.2.2006 15:12

Marmeladeee

Hlasování nanečisto
 Hlasovani nanecisto.
0/0
5.2.2006 15:30

Marmeladeee

Pri volbach mysleme na Turecko
Snad si nyni lide uvedomi, ze pokud jejich politici v cele Evrope za ne rozhoduji a delaji namluvy s muslimskym Tureckem, chystaji zkazu Evropy. Takove politiky nesmime volit. Takove strany, ktere jsou dnes u moci, prave namluvy s Tureckem delaji. Politicka strana Pravy Blok je vsak proti vstupu Turecka do EU.
0/0
5.2.2006 15:30

Marmeladeee

Karikatury nic nerozpoutaly, byly jen záminkou
JEFF NYQUIST: SVĚT PŘED III. SVĚTOVOU VÁ JEFF NYQUIST: SVĚT PŘED III. SVĚTOVOU VÁLKOU! "KDO STOJÍ ZA "ISLÁMSKÝM" NUKLEÁRNÍM TEROREM PROTI SVOBODNÉMU SVĚTU!!!" LKOU! "KDO STOJÍ ZA "ISLÁMSKÝM" NUKLEÁRNÍM TEROREM PROTI SVOBODNÉMU SVĚTU!!!"
0/0
5.2.2006 15:27

krabat_

a to chce turecko do eu???
dokazu si zive ho tam zive predstavit...
0/0
5.2.2006 11:50

Jirka-Praha

Re: a to chce turecko do eu???
ale jo. bude sranda
0/0
5.2.2006 12:33

krabat_

Re: Re: a to chce turecko do eu???
uz vidim ty protesty a peleni vlajek eu, dokud se neprijme zakon, ze allah je nejvetsi, ze vsech bohu...
0/0
5.2.2006 13:43

Marmeladeee

Jak bude fungovat eurozatykač, až Turecko bude v EU - to se všcuhni Evropani z toho zeserou ! ! !
Eurozatykač, který platí v celé Evropské unii, spočívá v tom, že jakmile se nějaká osoba či organizace bude cítit poškozena, že byla porušena její práva, která jí zajišťuje zákon JEJÍ vlastní země, může dát tr. oznámení na koholi v nějaké jiné mezi EU, a týká-li se to rasismu, náboženství a terorismu, onen pachatel může být zatčen a vydán policii a soudům té jiné země, v níž se ten dotyčný cítí uražen. Takto to platí. A těď si představte, že Turecko bude v EU, někde v Budějovicích v hospodě se opijete, urazíte Alláha, nějaký Turek to uslyší, bude se cítit uražen, udá vás v Istanbulu, a turecká policie na vás vydá eurozatykač. Česká reopublika bude povinna vás vydat turecké policii a tureckým soudům...
0/0
5.2.2006 15:38

Antonin_Tonda

"Svoboda názoru"
Svoboda názoru neznamená, aby nějaký nezodpovědný a arogantní redaktor zesměšnoval cizí náboženství a dokonce urážel symboly jakékoliv víry. Všechno má svoje hranice a nemá to v žádném případě nic společného s demokracií a se svobodou slova. Být demokratický neznamená urážet kohokoliv či cokoliv a je velice smutné číst některé příspěvky plné nenávisti, netolerance a neinformovanosti.
0/0
5.2.2006 9:17

Majkyho_pupik

Re: "Svoboda názoru"
s temi prispevky ubozaku kteri si tady leci sve komplexy souhlasim,je to az zabavne jak jsou hloupi,ale na druhou stranu mame opravdu svobodu slova a co neni zakazane je povolene,pokud jsou lide kteri jsou kvuli tomu ochotni protestovat zpusobem ktery ohrozuje zdravi a majetky jinych lidi stavaji se stejnymi ubozaky jako tio mistni jejihz asi jedinou zivotni radosti je urazet a napadat lidi z jinych zemi
0/0
5.2.2006 9:20

Antonin_Tonda

Re: Re: "Svoboda názoru"
Majky, muslimove, jakoz i krestane, zidove i budhiste si velice vazi sveho nabozenstvi. Vsadim se, ze pokud by se takove zbytecne urazlive karikatury objevili tez u jinych nabozenstvi, konkretne treba u zidu ci budhistu, videl by si stejne reakce. Je to nezodpovedne prilevani oleje do ohne v dobe, kdy je spis potreba vest rozumna debata s cilem zlepsovat vzajemne vztahy zapadu s vychodem.
0/0
5.2.2006 9:30

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: "Svoboda názoru"
myslim ze by kvuli tomu nikdo nevypaloval ambasady a nevyhrozoval smrti.chapu ze to nekoho mze dost nastvat ale musi znat miru
0/0
5.2.2006 9:46

Antonin_Tonda

Re: Re: Re: Re: "Svoboda názoru"
to co se stalo v Syrii je samozrejme chybne, tady ale vidim spis o akci syrske vlady, ktera necinne prihlizela a organizovala to. Nicmene, stacilo aby se jeden neprofesionalni a nezodpovedny redaktor omluvil. Vcera jsem se zrovna dival na porad BBC, kde se treba Francouzi omluvili a odvolali sveho redaktora a Britove to tez odmitli s tim, ze takovy styl zurnalistiky je vysoce neprofesionalni. 
0/0
5.2.2006 9:58

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: "Svoboda názoru"
nevim kde beres takovou jistotu ze to Syrska vlada organizovala,omluvit se meli ale nevim jestli by jim to k necemu bylo,tihle fanatici by se s tim nespokojili,hledaji kazdou zaminku k utokum. Odvolani redaktora bylo zasadni chybou a bylo asi jen kvuli tomu ze majitel listu je arab
0/0
5.2.2006 10:08

gagaryn

Re: Re: Re: "Svoboda názoru"
až na to, že budhismus není náboženství
0/0
5.2.2006 12:30

krabat_

Re: "Svoboda názoru"
ja vidim nenavist a netoleranci za strany muslimu. to co je tady, to se fakt neda s tema smradochama srovnavat. urcite si videl spoustu karikatur jezise krista a proc tehdy jsi nerikal, ze to nema nic spolecneho s demokracii a svob. slova? protoze jsi nadutej jarabak. je pravda, ze se od vyspeleho arabskeho sveta vlastne jeste musime ucit, co je to demokracie a svoboda slova...
0/0
5.2.2006 12:09

Marmeladeee

Re: "Svoboda názoru"
Když o někom udělám vtip nebo karikaturu, tak on když mi za to podpálí barák, tak se nechová adekvátně.
0/0
5.2.2006 15:32

Radim124

Re: Re: "Svoboda názoru"
To sice ne, ale může si za to sám.
0/0
5.2.2006 17:23

sidekick

Re: "Svoboda názoru"
Jen abychom proboha nikoho neurazili. Dánové, Norové, Finové a další by měli vyměnit své vlajky, vždyť je na nich kříž, symbol křižáků bojujících proti muslimům. Ostatně, nezodpovědní redaktoři by měli být voláni k zodpovědnosti, pokud urážejí nácky nebo komouše, neboť tím zraňují jejich cítění. Sorry, mezi nacismem, komunismem a islámským fundamentalismem žádný rozdíl nevidím, jsou to hnutí směřující k potlačení práv a svobod, a je mi zcela jedno, zda jedni věří v neúspěšného malíře, druzí v nedostudovaného syfilitického právníka a třetí v agresivního epileptika.
0/0
6.2.2006 15:03

lemax

nejhorsije, ze tihle mustafove maji novce porekadlo: kdo neni muslim, je jejich nepritelem!
Nakonec, budeme cekat na USA jak se rozhodnou! ale v pripade utoku, jim preji! EU je uplne mimmo svou stale vyjednavaci politikou vuci stredovekemu mysleni!
0/0
5.2.2006 7:07

Bronson

http://eurojihad.org/name-News-article-sid-1984.html
EURODŽHÁD
0/0
4.2.2006 21:35

ústavní.pacient

No
mame snad nadeji ze se vybijou samo...jen at dal nakupuji vice takovych vyslouzilych italskych lodi...
0/0
4.2.2006 17:44

bacilLBC

Radikal
Muslim driv zabije, nez aby si poslechl omluvu. A odpustit...u nich neexistuje  
0/0
4.2.2006 16:49

RidicTatry815

Radim124
co to plkas o porusovani svobody vyznani. Nikdo jim nebrani onanovat pred Allahem.....co jses zac? Nejaky multikulti hovado, co tak uspesne rozklada celou Rvropu? Prcas sna d velblouda nebo jsi nekde zhulenej v Turecku naprcal chlupatou muslimku?
0/0
4.2.2006 15:40

Jirka-Praha

Europe is the cancer, Islam is the answer:-)
 
0/0
4.2.2006 15:45

RidicTatry815

Pluhy a radlice z cele Evropy
a hrnme arabskou pakaz az za Bospor
0/0
4.2.2006 15:38

okurky

Fanaticke katolicke nabozenstvi.
1. a 2. s. valka byla plne potporena Vatikanem. 80 000 000 mrtvich. Kdyz odpocitam  14 000 000 nemcu, tak mate 66 000 000 nevinich zavrazdenich lidi. Mec vedli nemci. Vatikan organizoval, financoval a moralne podporoval svate tazeni proti zidum, slovanum a vsem negermanskem.   
0/0
4.2.2006 13:45

mtis

Re: Fanaticke katolicke nabozenstvi.
Hmmm, a na které straně Vatikán válčil? Za Rakousko-Uhersko nebo za Francii a Itálii?
 
Tys toho fakt moc nepobral, není tvůj předchozí nick geenius?
0/0
4.2.2006 13:55

sinenomine

Re: Fanaticke katolicke nabozenstvi.
...ty se nejdříve nauč česky než začneš hodnotit dějiny!!!
0/0
4.2.2006 16:21

okurky

Re: Re: Fanaticke katolicke nabozenstvi.
Ta cestina je mi fukkkkkkkkkk!
0/0
4.2.2006 21:28

petrelin

Re: Fanaticke katolicke nabozenstvi.
Chceš-li napadat katolickou církev, máš můj souhlas, mám jí v zadeli tak jako bolševika. Pokud ale budeš takhle hloupě plácat, akorát černý ptáky pobavíš. Byli takoví katoličtí kněží, kteří za to aby zachraˇnovali židy, nasazovali vlastní život. Chceš-li si rejpnout do katolíků, poptávej se, jak to bylo v Čechách před rokem 1989 se svěcením ženatejch chlapů na kněze. To bude zábava.
0/0
5.2.2006 12:29

JendaBrno

Zas*ani
Jarabaci....terorizuji cely Svet a jeste chteji delat urazene?:-/
0/0
4.2.2006 12:00

lemax

Sakra sneci, hodme tam bombu at uz je klid jednou pro vzdy!
ti snad trpi, ze jim kazdy kdo neni muslim chce ublizit.!!!!
0/0
4.2.2006 11:36

RodoDendron

Re: Sakra sneci, hodme tam bombu at uz je klid jednou pro vzdy!
a co ti nevinni? Vezmes to smahem jako Sodomu a Gomoru?
0/0
4.2.2006 14:12

mtis

Re: Re: Sakra sneci, hodme tam bombu at uz je klid jednou pro vzdy!
A tihle jsou vinní nebo nevinní?
0/0
4.2.2006 16:23

mtis

Re: Re: Sakra sneci, hodme tam bombu at uz je klid jednou pro vzdy!
A tihle jsou vinní nebo nevinní?
0/0
4.2.2006 16:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.