Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pašerák Hanykovics varoval školáky před drogami

Šestatřicetiletý "thajský" vězeň Radek Hanykovics v úterý besedoval s žáky trutnovské základní školy o nebezpečí drog. Po osmi letech v thajském žaláři se předloni dostal do českého vězení. Nyní má trest za pašování drog ze zdravotních důvodů přerušen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bjarne

THAJSKO
je mi sympaticky v jednom. Neboji se trestat a to poradne. Zrovna tak Singapur.Nerikam, ze CR by mela zavist to samy u nas, to asi tezko, ale kdyz vidim u nas ty pravniky a psychology-humanisty co jsou spis na strane delikventu a snazi se za kazdou cenu najit polehcujici okolnosti, tak je mi na bliti...
0/0
2.2.2006 10:17

karoten

Babáčkovi
Tohle byla osvěta a prevence chování obecně, s akcentem na ekonomické pohnutky v životě. Velmi záslužná práce paní učitelky. Takový nápad, rychle a jednorázově si přivydělat, totiž dostane každý odvážný mladý chlapec i děvče Babáčku. Ti odvážnější a liberálněji smýšlející bez správného vychování z domova - i realizují. Tak proto. Vrazi Stodolovi sem nepatří, přestože jejich pohnutky byly stejné - nelze totiž předpokládat hromadné ztotožňování se dospívajících dětí, s chutí cíleně vraždit. Tak hluboko náš ODS-společenský pokles nasahá.....
0/0
2.2.2006 10:15

monstrum

Proč nesedí ?
Jaktože nesedí ve vězení ???
0/0
2.2.2006 8:00

VilemMikula

Majitel statu
Nasi politici se staraji o paseraky=zabijaky, kteri neprimo zabijeji lidi drogami. Politici cestuji do exotickych zemi a uzivaji si dovolene za penize statu = z kolektivniho majetku v kapitalistickem vlastnictvi. Proc se stejne intenzivne nestaraji o nase obcany, kteri se dostali do problemu v cizine zcela nezavinene? (Napriklad klienti zkrachovalych cestovnich kancelari se v cizine o sebe musi postarat sami. Nasemu statnimu urednikovi na nasi ambasade jsou jejich problemy lhostejne.) Pokud jste take zhnuseni jako ja nasimi politiky zkuste se na to podivat jinak: Vy jste majitel statu a politik je Vas spravce, ktery spravuje Vas majetek. Pokud to nedela spravne muze byt Vami potrestan. Vice na http://www.volny.cz/vilem.mikula/ PS: Odpovezte si nejprve uprimne na otazku: Slouzi obcane urednikum a politikum nebo slouzi politici a urednici obcanum?
0/0
1.2.2006 22:11

TBertuzzzi

No appologies
Pověsit ! Nekompromisně ... Zlodějům sekat ruce , vrahy rozpouštět za živa v kyselině , pedofily narážet na kůl. Co s kriminálnickou svoločí ?
0/0
1.2.2006 20:12

pán velkomožný

Re: No appologies
A sadistické úchyláky, jako ty, zavírat do blázince.
0/0
1.2.2006 20:21

wyatt

Re: No appologies
tvuj nick mluvi za všechno. až někoho přizabiješ, tak pak nezapomeň na slzy a na to jak nevíš, jak tě to vůbec napadlo...
0/0
1.2.2006 21:25

wyatt

hmm
koukám, že jste tady všichni děsně drsný a nejradši byste ho polívali kyselinou, aby pomalu umíral. Já si myslim, že přesně tohle ten člověk dělal v tom thajskym vězení - umíral zaživa. Podle toho jak vypadá je buď HIV pozitivní anebo má rakovinu. Myslim, že už si vytrpěl dost a to, že je ochotný dělat takové přednášky je dobrá věc. Vy tady odszujete jednoho člověka, tak odsuďte ale i ty 1000, který prodávaj jenom v centru Prahy. Jděte po nich a rozbijte jim držky, když jste takový siláci! Těm dětem, kterejma se tady všichni oháníte, ty drogy nikdo nenutí! Zkusí to z blbosti anebo frajeřiny anebo taky proto, že na ně rodiče nemaj čas. To samý je s cigaretma a alkoholem. Myslim, že tenhle dealer, kterýmu zřejmě moc roků života nezbývá, se snaží o dobrou věc.
0/0
1.2.2006 19:46

Josefprav

Re: hmm
Skoro ve všem máš pravdu, ale přednáška pro děti může mít zcela opačný účinek. Mám s tím určité zkušenosti.  Potom mně připadá dost zcesný ho litovat. Ty jsi ženská?   
0/0
2.2.2006 0:26

wyatt

Re: Re: hmm
Já ho nelituju, ale myslim si, že už si vytrpěl svý. A evidentně se snaží svůj čin alespoň trochu napravit. A pochybuju, že by vyprávění o okovech a močení na nohy někoho zrovna motivovalo k dealerství. A ženská jsem.
0/0
2.2.2006 10:55

mashley

trosku zmylena,ne???
On to neudelal kvuli drogam,ale kvuli penezum a to je dost velky rozdil..
Dale by se nemelo zapominat na to,ze ten kdo siri drogu,je vlastne potencialni vrah...
0/0
1.2.2006 19:05

ian69

Re: trosku zmylena,ne???
Dáš si skleničku, nabídneš někomu alkohol? Jsi potenciální vrah?
0/0
1.2.2006 20:05

Josefprav

Re: Re: trosku zmylena,ne???
Nekecej blbosti.
0/0
2.2.2006 0:26

Velky Inkvizitor

kozel zahradnikem
Tak tohle je presne podle hesla "kozel zahradnikem". Kriminalnik prednasi o prevenci kriminality . I kdyz proc ne, kdyz prezident muze prednasek o tunelovani ekonomiky, viz
0/0
1.2.2006 18:40

wyatt

Re: kozel zahradnikem
ty pytlíku, zakladatel francouzský Surete byl taky kriminálník...a dokázal svý znalosti z té druhé strany velmi dobře zúročit!
0/0
1.2.2006 21:28

dr.Radarius

Zamysleni
Pokazde kdyz ctu o tomto panovi napadne me zda jdou drogy vymytit. Nekteri e-silaci jejichz prispevky nekdy ctu v diskuzich o drogach se vyjadruji stilem: "kdyby toho ha.zla povesili, zastrelili, zavreli na 50 let". Kdyz se nad tim zamyslite absolutne nic se nevyresi. V Thajsku a Asii obecne jsou tresty za drogy typu: smrt okamzite nebo chcines do 15 let v krysi dire a nic to neresi. Drogy tam dostanes koupit i ve vezeni na ulici ani nemluve. Takze se nabizi otazka proc drogy nepovolit??
0/0
1.2.2006 18:35

Kulich82

ALE ALE - DĚLAT Z NĚJ OBĚT ?
tak já vám povím že toto může být jen u nás v ČR. Každý prům.inteligetní člověk ví, že porušíli zákony té či oné země je tam dle nich trestán. TAKOVÉ VÝHODY JAKO MÁ TENTO PÁN JE TRAGÉDIE. Co se to děje, ještě mu vyjde kníha jako Krejčířovi. Jsme republikou šašků !!! Kdyby mu to vyšlo byl dnes multimuilionář a mluvil bu jinak, možná by bel i váženým občanem. ALE DĚLAT Z NĚJ OBĚT A priopagovat jej ? .......
0/0
1.2.2006 18:02

polinko

Re: ALE ALE - DĚLAT Z NĚJ OBĚT ?
tak sorry, ale pan Krejcir je trosku neco jinyho. Tenhle clovek udelal jednu chybu, poradne za to plati a uvedomil si to. Kolik chyb udelal Krejcir? A nemam pocit, ze by si neco uvedomil. A fakt nechapu, ze si nekdo tu knizku o Krejcirovi koupi, tadle by me docela zajimala. Uz jen jako odstrasujici pripad a jestli to zachrani jen jeden lidskej zivot, tak to ma smysl.
0/0
1.2.2006 20:09

Hell-AngeL

Za blbost se platí
Nejde o nabídku ale o poptávku, je každýho svobodný rozhodnutím jestli bude brát drogy nebo ne. Osobně jsem zkusil skoro všechno dostupný. Sem tam neco sezeru, vykourim nebo snupnu. A stále funguju, chodim do práce atd. Stejne jako si vyberu jestli budu kouřit, jestli budu pít alkohol ... tak si vyberu jestli budu brát tvrdý drogy. Jenže vono to lidi neznaj, tak se toho bojej a zbytečně dělaj strašáka. Pak to děti vyzkoušej, zistěj že je to "v pohodě" .. da si víc, a zase a už se vezou.
0/0
1.2.2006 17:17

polinko

Re: Za blbost se platí
tak sorry, ale pan Krejcir je trosku neco jinyho. Tenhle clovek udelal jednu chybu, poradne za to plati a uvedomil si to. Kolik chyb udelal Krejcir? A nemam pocit, ze by si neco uvedomil. A fakt nechapu, ze si nekdo tu knizku o Krejcirovi koupi, tadle by me docela zajimala. Uz jen jako odstrasujici pripad a jestli to zachrani jen jeden lidskej zivot, tak to ma smysl.
0/0
1.2.2006 19:54

polinko

Re: Re: Za blbost se platí
hm vedle :-(
0/0
1.2.2006 20:09

jolly72

..
už je měli oba dávno pustit!!!!!
0/0
1.2.2006 17:05

Delirium Tremens

Re: ..
Tvůj dealer je na suchu ?
0/0
1.2.2006 18:20

Krt3

článek
Tak si přečtěte www.blesk.cz/Clanek44665.htm To Vám přijde lepší? Zdá se jako kdyby Tito dva mohli za všechny špatnosti světa. Kdo jsi bez viny...
0/0
1.2.2006 16:48

dislektik

Re: článek
když je zavřely tak jsi týden neměl co šnupat že ??
0/0
1.2.2006 16:52

pextr

Beseda pro deti
Mile deti, (------) takhle velkej mozek jsem mel pred time nez jsem uzival drogy, (--) takovej je po pouzivani. (-) takhle malou prde'lku jsem mel nez jsem byl zavrenej do vezeni a ted je takhle velka (----------) a ted si z toho vyberte co chcete
0/0
1.2.2006 16:43

hovnoval-

@@
nemocnej nebo zdravej... mel by si odsedet cely trest...  starat se o nej muzou ve vezensky nemocnici..
0/0
1.2.2006 16:22

dislektik

Re: @@
když vidím Pergnerovou tam bych mu ještě přidal pašerákovy.
0/0
1.2.2006 16:28

Janhura

Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
tak jako já, to děsivý zoufalství a bezmoc, tak by tyhle Hanikoviče bez milosti střílel.
 
Když vybouchne nálož v metru a zahyne 50 lidí, tak je to jinej humbuk, než když potichu umírají stovky nezletilých, kterým Hanikovič dopomáhal k drogám.
(Ale stejně tak by pašoval výbušniny pro teroristy, když zaplatí.)
0/0
1.2.2006 15:49

Janhura

Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
P.S. A čekám, že zítra napíše Komárek v Mladý frontě oslavnej článek na Hanikoviče a bude všemožně zlehčovat působení drog - on to tak má ve zvyku.
0/0
1.2.2006 15:58

bartleby

Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
a ty si jako myslis,ze treba Hanikovic detem ty drogy nutil... deti si vyberou sami..nikdo je nenuti... akorat po case, uz to neni ze chtej..ale ze musej... kazdej si tu cestu vybere sam a je to jeho boj...
0/0
1.2.2006 16:05

VITA11

Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
Nabídka rozhodně netvoří poptávku.
0/0
1.2.2006 16:09

boubin1362m

Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
... ja zase myslim ze to neni jen o paseracich a prodejcich - zatim nic nezmenilo muj nazor, ze zakladem je prostredi ve kterem dite vyrusta  Dle vstanich zkusenosti vim, ze pokud mlady clovek ma i mimo skolu motivaci a plne vytizeni - sklouznuti k parte ' spekaru ' hrozi mnohem mene nez u nudicich se jedincu ... jednoduse, napriklad kdo ma denne sport.  trenink, nema cas brouzdat se po skole po ulicich a ve ctrnacti shanet speka ...
0/0
1.2.2006 16:10

klojokont

Re: Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
Fakt sory, ale spek a hero se nedaj srovnavat...nejdriv si ujasni, o cem chces mluvit...
0/0
1.2.2006 16:22

boubin1362m

Re: Re: Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
ja mluvim o ctrnactiletych detech a prvnich krocich do propasti , proto - spek ... a hlaven nepis o tom ze spek je pohoda a patri k zivotu ...  
0/0
1.2.2006 16:31

klojokont

Re: Re: Re: Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
Ale prosimte, snad nepatris k tem, kteri jsou si 100% jisti, ze od huleni speku se automaticky prechazi na tvrdy drogy. To jsou presne komentare tech lidi, kteri o tom vedi uplny kulovy. Zkus si o tom nejdriv neco precist, promluvit s lidma, co o tom neco vedi a pak se zapojuj do diskuze s vecnejma prispevkama...ty prvni kroku do propasti.
0/0
2.2.2006 11:41

boubin1362m

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
... tak to je presne to co slychavam od typu lidi jako si ty   Nikde jsem nenapsal, ze od speku se AUTOMATICKY prechazi k tvrdy droze ! Nicmene setkal jsem se a mam zname, kteri se do problemu dostaly prve touhle cestou . Jsem si ale 100% jist - ze je k ni mnohem blize huleni speku nez treba od tenisovy rakety ... uplne zjednodusene, psal jesm o tom ze - nejvetsim nositelem pruseru je NUDA
0/0
2.2.2006 18:40

katone

Pohled z druhé strany
Byl jsem 8 let závislý na tvrdých drogách (závislý sem pořád, ale už 6 let neberu) a myslím proto, že vím o čem píšu - a proto s Vámi nemohu souhlasit... Ten člověk to co dělá dělat nemusí, ale zapla´tbůh za to, že na takovou besedu jde a řekne o svojí zkušenosti. po revoluci nikdo takový po školách ani nikde jinde nechodil a ožná taky prot jsem naprosto nevěděl do čeho lezu, jaký to bude časem průser.
Škoda....
0/0
1.2.2006 16:25

boubin1362m

Re: Pohled z druhé strany
souhlas
0/0
1.2.2006 16:32

Tartareus

Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
...jednoho dne by se pred hlavni podobne beznadejneho strelce jako jste v urcitem okamziku byl vy sam, mohlo ocitnou ze stejneho duvodu prave to vase dite... Dokazal byste i v takove situaci orodovat pro odstrel se stejnou vasni???
0/0
1.2.2006 16:34

Bonelord

Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
Pokud jsi vychoval/a fetaka, tak je to predevsim Tvoje vina a zastrelit se klidne muzes. To tvoje uzasne ditko si napred drogu musi dobrovolne chtit koupit a pak teprve hraji roli prekupnici. Pokud by nebyly ealeri, tak si ten tvuj vejlupek da lysohlavky nebo muchomurku.
0/0
1.2.2006 16:46

termin

Re: Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
Teeeeda. Ty v tom mas jasno. By me zajimalo, jak jasno v tom budes mit, az budes mit vlastni decka v puberte.
0/0
1.2.2006 16:54

boubin1362m

Re: Re: Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
.. no prave ze mam
0/0
1.2.2006 17:10

boubin1362m

Re: Re: Re: Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
hups, reaguju kde nemam
0/0
1.2.2006 17:14

pan_socka

Re: Kdo zažil svoje dítě závislý na tvdých drogách,
to víš, že jo, ty tele.
0/0
1.2.2006 17:01

cassul

Když může chodit po besedách
tak přece může i sedět, ne? Jak to, že má ze zdravotních důvodů přerušen trest, když je schopen dojít a besedovat ve škole? Co na to Thajská vláda, pokud vím, podmínkou jeho vydání do ČR bylo odsezení zbytku trestu...
0/0
1.2.2006 15:26

VITA11

Re: Když může chodit po besedách
Závidíš mu rakovinu ?? Já ne.
0/0
1.2.2006 16:10

cassul

Re: Re: Když může chodit po besedách
Rakovinu mu určitě nezávidím, nicméně jak to souvisí s tím, že není ve vězení? Spáchal čin, byl za něj pravomocně odsouzen a fakt, že má rakovinu (což je mi líto), na věci nic nemění...
0/0
1.2.2006 16:32

anders22

Re: Re: Re: Když může chodit po besedách
0/0
1.2.2006 16:47

xxsmasher

TO JE UPLNE V POHODE
mladez si urcite vezme k srdci vic slova takoveho cloveka, ktery vi, o cem mluvi, nez nejakeho teoretika, ktery o tom nema sajnu. Jinak, chlapek sice udelal peknou blbost, ale jestli mu po 8 letech v thajskem zalari zbyva jeste 17 let v ceskem, tak to nema zrovna vesele. To se mu to hooodne nevyplatilo.  
0/0
1.2.2006 15:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.