Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek a barva MF DNES

Jiří Paroubek našel zajímavý způsob, jak se vyrovnávat s problémy sociálních demokratů. Když nějaký politik ČSSD chybuje, Paroubek hned zaútočí. Ne však na onoho hříšníka, ale na noviny. Kdo píše o chybách politiků ČSSD, musí být nutně spřažen s opozicí, nebo možná rovnou s ďáblem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antichipka

Škoda, no.
Já bych Paroubka potřebovala v nějaké jiné straně, kterou bych mohla volit. Právě v nějaké té, co není o ní slyšet, je někde v pozadí a mohla by relativně být lepší, než ČSSD a ODS (KSČM považuji za nesvéprávné). On by ji zviditelnil a prosadil její zájmy. Škoda, no.
0/0
12.2.2006 22:30

celtic

MfD....
hlásná trouba troubů z ODS....
0/0
2.2.2006 12:11

Janhura

Díky pane Čásenský
A taky díky panu Steigerwaldovi, paní Bendové a dalším. 
0/0
2.2.2006 12:07

MilanMilanMilan2

Re: Díky pane Čásenský
Děkuje pan Topolánek a spol.
0/0
12.2.2006 22:56

kagmark

Pablbek!!
Řidič Pablbkovi vládní limuzíny přejede v jedné vesnici prase.Pablbek se bojí vylézt a vyřídit to jak chlap a pošle tam svého řidiče.10min,20min nic a asi za hodinu přijde v podnapilém stavu s mnoha dárky a s úsměvem ne rtech.Pablbek se ho ptá,člověče kde se flákáte a co jste jim vůbec řek.NO,že jsem řidič Jiřího Paroubka a že to prase leží mrtví před vratama!!
0/0
2.2.2006 10:23

vovov

Re: Pablbek!!
Už jsi někdy viděl někoho lézt z letící helikoptéry ?
0/0
3.2.2006 11:13

vovov

Nevím, jakou barvu ...
má leža sprostota, ale toto barva jsou především barvy MFD!!
MFD zamlčuje podstatná fakta, překrucuje je je, píše polopravdy a mnohdy i vyslovené lži. Navíc hrubě až sprostě útočí zejmena na levicové politiky a to především na Jiřího Paroubka.
MFD nejsou seriozní objektivní noviny!!
0/0
1.2.2006 14:14

Janhura

Re: Já už vím, jakou barvu má lež a sprostota
- oranžovou ! 
0/0
2.2.2006 12:09

vovov

Re: Re: Já už vím, jakou barvu má lež a sprostota
A co ti modré straky ?
0/0
3.2.2006 11:12

Usmolená štětina

MF Včera
Barvou MF DNES je barva svobodné společnosti, ochrany soukromého majetku a volného trhu....říká pan redaktor. To jste mě opravdu pobavil
0/0
1.2.2006 10:27

MilanMilanMilan2

Ten článek je Boží
Autor má talent! I Karel Infeld-Prácheňský by to hned poznal !!
0/0
31.1.2006 20:35

hasmen

Tohle je taky dobrý :-)
iDNES je nejdůvěryhodnější zdroj informací na českém internetu. Důvěra v naše zpravodajství je klíčem k úspěchu vaší firmy. Důvěryhodnost přinášených zpráv je jedním z nejdůležitějších hledisek, podle kterých si čtenáři vybírají, jaké noviny, časopisy či internetové stránky budou číst a kde budou hledat informace. Porovnáním jednotlivých zpravodajských portálů bylo zjištěno, že nejvíce čtenáři věří zprávám, kterou si přečtou na internetové adrese www.idnes.cz.
0/0
31.1.2006 17:39

karoten

Re: Tohle je taky dobrý :-)
Typická manipulace statistikou. Podle té logiky, autor oslavné ódy na MF, smlčel prvenství Blesku. Ten má totiž pravidelných čtenářů ještě daleko více.
0/0
1.2.2006 15:45

hasmen

:-))
Možná vás překvapí, že další zpravodajské servery zná tak málo lidí, i když jejich návštěvnost není malá. Čím to je? Nejspíše tím, že jejich čtenáři vlastně ani nevědí, jaké zprávy si čtou. Právě vysoká kvalita čtenářů iDNES odlišuje tento zpravodajský portál od ostatních.
0/0
31.1.2006 16:15

vaclavj1

Re: :-))
Na jejich alespon castecnou obranu musim napsat, ze nepisi o diskutujicich, ale o ctenarich... (kdy mnoho diskutujicich neni asi vubec ctenari)
0/0
31.1.2006 20:31

whocares

Zaplať příroda
za MF Dnes, jediné noviny středopravicové orientace u nás. Dík panu Steigerwaldovi, a paní Bendové, ojedinělým zjevům v naší levicové žurnalistice !   Pan Šafr měl těžkou pravdu
0/0
31.1.2006 16:10

djmilion

Re: Zaplať příroda
Je to tak, spolu s Reflexem a týdnem jedny z mála periodik, které se nebojí napsat názor, který vládě nevoní.
 
Musím říct, že třeba zpravodajství ČT mi přijde často jako velmi provládní, nemluvě o té blbce bloňďaté blbce se sykavkama, co uvádí Komentáře události, vždycky straní vládě.
Navíc její otázky v rozhovorech jsou občas perly... Ta by měla moderovat leda tak dobré ráno...
0/0
31.1.2006 16:14

Usmolená štětina

Re: Re: Zaplať příroda
Výborní novináři Steigerwald, Bendová, provládní zpravodajství ČT...  Málem jsem si, vy šizuňkové, blahem ucákl do trenek
0/0
1.2.2006 10:32

Nik

Barva volného trhu, ochrany soukromého majetku, respektu k menšinám...
Ano, lze říci, že tyto hodnoty MfD hájí. Potíž (jak pro koho) nastává ve chvíli, kdy dojde k události, při níž se tyto principy střetnou (např. Czechtek - ochrana soukromého majetku vs. respekt k menšinám/svoboda projevu).
V takové situaci pak autorům přece jen dodává jistotu stranickoideologický kompas, který je orientuje spolehlivě.
0/0
31.1.2006 16:09

hnedka_zdrapana

Re: Barva volného trhu, ochrany soukromého majetku, respektu k menšinám...
Co se tyce Czechteku, tak tam se tyto principy urcite nestretly.
0/0
1.2.2006 2:09

karoten

Samoregulace to je
Ještě za dob ČSFR - což není tak dávno, se skloňoval v souvislosti s novinářskou etikou termín samoregulace/samoregulácia. Šlo o to, že novinář sám, měl vědět, co si dovolit smí a co už je nevhodné. Měl být jednoduše naladěn na tu správnou vlnu. Mnozí nechtěli rozumět, mnozí dokonce ani nerozuměli
 
MF Dnes má ale odpovědné redaktory, oni ví jaké nároky jsou na ně kladeny i co je třeba budovat.
0/0
31.1.2006 14:50

CharlesEmersonWinchesterIII

tak to je jeden z nejlepsich vtipu, co jsem si kdy precetl
barva mfdnes neni modra jako barva ods... lol to se jen tak nevidi tolik smyslu pro humor pane redaktore. paroubka ani cssd rad nemam, ale v tomhle ma naprostou pravdu. mfd je pro odsacka o tom muze pochybovat jen nekdo, kdo nikdy necetl aspon deset vydani
0/0
31.1.2006 14:14

djmilion

Re: tak to je jeden z nejlepsich vtipu, co jsem si kdy precetl
Tak ať MF Dnes někdo žaluje. nebo ať doporučují ať ty noviny nečtou, pak MF zkrachuje a je to. Očividně lidi zajímá názor redaktorů MF Dnes, když je to stále ten nejprodávanější deník mimo úplný bulvár...
0/0
31.1.2006 16:11

Usmolená štětina

Re: Re: tak to je jeden z nejlepsich vtipu, co jsem si kdy precetl
...zdá se mi, žes těch blbin tady nažvanil už akorát tak dost
0/0
1.2.2006 10:34

habit

... nejsou to jen silácké řeči...
... ale svatá pravda pro řadu lidí, jak naznačuje řada diskusních příspěvků - pro řadu lidí jsou Paroubkova slova svatá... inu blahoslavení chudí duchem - neb jim jsou tyhle výroky adresovány...
0/0
31.1.2006 13:58

celtic

lidi zajímá...
jistota a prosperita.....  Otázkou jen zůstává která strana to dokáže splnit....
0/0
31.1.2006 12:54

djmilion

Re: lidi zajímá...
jistota a prosperita jsou jen hesla, která v ústech politika vůbec nic neznamenají...
0/0
31.1.2006 12:56

celtic

Re: Re: lidi zajímá...
o tom mluvím....
0/0
31.1.2006 12:57

Deleter

Re: Re: Re: lidi zajímá...
Splnit všem to nedokáže žádná strana. Ale každá to dokáže všem slíbit.
0/0
31.1.2006 13:07

Casperak

?
Ty jseš ale zabedněnec!?
0/0
31.1.2006 11:22

Casperak

Re: ?
Pardon! To bylo k tomu přízpěvku dole!
0/0
31.1.2006 11:22

huhu007

Ostatně
...už to, že tu soudruh Čásenský uraženě hýká, je známkou toho, že paroubek měl výjimečně pravdu. Potrefená husa se vždycky ozve...
0/0
31.1.2006 10:10

vaclavj1

Re: Ostatně
Pravda, proc se branit narceni? (ovsem Vase logika jen jasne doklada vinu treba Krause, Grosse,...)
0/0
31.1.2006 14:11

huhu007

Barvou MF Dnes je modrá
...a Čásenský je jenom modrý hulibrk, co oblbuje lidi za prachy...
0/0
31.1.2006 10:09

whocares

Re: Barvou MF Dnes je modrá
Drž pec socane, a odtáhni na oranžové právo
0/0
31.1.2006 16:06

karoten

Obhajoba
...se zamítá. BUCH!
0/0
31.1.2006 9:57

Modrostrak

Co iDnes zatajuje a ODS vedome lze
Doc. JUDr. Robert Fico, CSc: ..... údaj, který je třeba v CR často používat, ČSSD jsou ODS často obviňováni, že jsou tu jen proto, aby rozdávali, aby zadlužovali, aby dělali dluhy. Jaká je skutečnost? Slovenská pravicová vláda tvrdí, že dělá reformy, na druhé straně musím říci, že za posledních 7 let vládnutí současné pravicové vlády zadluženost státu stoupla ze 167 mld. na téměř 600 mld. korun, a to se zprivatizovalo všechno, co nebylo přikované řetězy. Téměř všechno. Zůstalo už jen pár věcí, na které se, slovenska obdoba ceske ODS, ještě těší.
0/0
31.1.2006 9:13

djmilion

Re: Co iDnes zatajuje a ODS vedome lze
Jasně, názory soudruha Fica se ti líbí viď? Je jedno odkud soudruh je, furt je soudruhem a už jen proto se mu nedá věřit...
0/0
31.1.2006 10:18

Modrostrak

Re: Re: Co iDnes zatajuje a ODS vedome lze
Neplet si sve nazory a jasne udaje.Uz Tva pena u pusy nasvedcuje,ze ty udaje jsou hoodne neprijemne pro blby a nedouky jako jsi Ty:-)!
0/0
31.1.2006 12:49

djmilion

Re: Re: Re: Co iDnes zatajuje a ODS vedome lze
A ty si co? Hlásná trouba dělnické třídy že?
0/0
31.1.2006 12:54

jack24

Taky příklad barvy
I tohle svědčí o tom,s jakou svědomitostí se v MF pracuje...
Dnešní výsledky:
Dallas - San Jose 3:2 v prodl. (1:0, 0:1, 1:1 - 1:0) Branky: 6. P. Boucher, 56. Zubov, 65. Arnott - 25. McCauley, 49. Cheechoo. Střely na branku: 28:16. Diváci: 17.108.   Anaheim - Dallas 4:3 v prodl. (0:1, 2:1, 1:1 - 1:0) Branky: 28. a 48. Selänne, 40. Getzlaf, 62. S. Niedermayer - 20. Brown, 36. Armstrong, 58. Corvo. Střely na branku: 45:32. Diváci: 17.174.
To se ten Dallas dnes nadřel!!! .
 
0/0
31.1.2006 8:31

Dawe79

Kecy - každý ví jak to je - nedpiss článku: prezident rozhodll o termínu voleb, je úplně mimo realitu...
0/0
31.1.2006 8:17

klv

je to v pořádku
jakmile by některý s politiků noviny chválil bylo by to špatně,
0/0
31.1.2006 8:04

lemax

MF je v pohode, to parouba opet neslysi chvalu na sebe tak ho to zere!
Proste uz si zvykl na slovo pane! ze by driv soudruhu?
0/0
31.1.2006 3:04

JohnyKlada

MF dnes
Raději bych nepolemizoval jakou maj barvu, všichni víme že modrou. To nejsou seriozní noviny, to je BULVÁR. Hlavně ty jejich stupidní prognozy a názory a navíc se ještě serou sem.
0/0
30.1.2006 21:55

Martin Kostera

Re: MF dnes
"Všichni víme?" Mluv jen za sebe. Mě připadá MF Dnes jako levicový bulvár.
0/0
31.1.2006 2:47

jack24

1 z barev MFD...
Podle několika na sobě nezávislých zdrojů se však celá věc má údajně takto: sparťanský prezident Košťál přistihl trenéra Straku v kanceláři, jak šňupe kokain. To měl být pravý důvod, proč suverén ligy ve čtvrtek překvapeného kouče propustil a nahradil ho Jaroslavem Hřebíkem.
Tohle je příklad jedné z barev MFD-v tomto případě se pravda jasně ukázala.
Ale jak jde o ty,koho chleba jedí,dokážou být redaktůrci pěkní vlezdopr*elkové:
 
0/0
30.1.2006 18:14

Láďa Rejpal

No a co?
MF Dnes je pro pravicové čtenáře, právo zase pro levicové - a to tak že ta vyhraněnost je dost silná (odebírám obě,abych měl porovnání). Budiž. I kdyby to byla pravda, za aféry ČSSD nemůže "štvavá" MF Dnes, ale jen a pouze ČSSD. Ostatně - nic nebrání Rudému právu, hlásné troubě ČSSD, nebo Haló novinám, hlásné troubě KSČM, přijít s aférami proti ODS. Že afér ČSSD je mnohem více (a ne všechny objevila MF Dnes), je problém ČSSD. Nemůže vinu svalovat na média - A to je ta podstata problému.
0/0
30.1.2006 17:27

jack24

Re: No a co?
Pane,příklad "aféry" s kokainem p. Straky (vitz výše) je dostatečně názorný:MF prostě napíše cokoliv,co jí někdo nabulíkuje (Krejčíř,Pitr,čekám kdy něco vyfantazíruje Berdych nebo bratři Oláhové).Typické bulvární chování.To potom souhlas,že "afér" ČSSD je víc!Zaplať pánbůh,že Právo zveřejňování podobných pavlačových klepů odolává!Jistě mi taky dáte jako bystrý porovnávač za pravdu v tom,že jazyková úroveň a novinářský přehled,taková ta sečtělost,je jasně na straně pánů komentátorů Hekrly,Hanáka či Vernera.Bendová či Komárek mají opravdu jazyk více jednoduchý...
0/0
30.1.2006 18:22

djrhedy

Re: Re: No a co?
Pěkné ... Neřekl bych to lépe!
0/0
30.1.2006 19:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.