Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Katovicích zahynuli dva Češi, celkem 66 mrtvých

Při neštěstí v polských Katovicích zahynuli dva Češi. Smrt prvního potvrdil MF DNES generální konzul Josef Byrtus odpoledne. Druhého muže s českými doklady identifikovali večer úředníci. Záchranáři od sobotního večera našli 66 mrtvých a 160 zraněných. Dál musí pokračovat těžká technika.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

nouzová stavba, snad v létě, pokud nefouká
je to přece země, kde se např. takřka neudržují silnice v zimě, šikovný má hummera, zbytek počká na jaro
0/0
30.1.2006 22:22

Usmolená štětina

Tři mrtví
MF Včera. Opravte si to. Zahynuli zřejmě tři Češi. Jo, a tu odesáckou inzerci si narvěte do kloaky
0/0
30.1.2006 13:16

anatol

Re: Tři mrtví
Keď zahynutí Slováci dvaja, tak my tcheši traja. Keď vy inženýrku tak my, to budete .....
0/0
31.1.2006 9:21

rzlm

* * *
Todle je klasika! Polský fušer šetřil, kde se dalo a odnesli to nevinní lidé. Nevěřím tomu, že za to může jen počasí, zvláště, když byl sníh ze střechy sklizen. Doufám, že si to někdo pěkně odskáče, škoda jen, že už neplatí "oko za oko, zub za zub". Taková smrt, kde by pomalu chcípal v mrzu pod sutinami by se mu určitě líbila.
0/0
30.1.2006 7:02

Dezo-Conka

Re: * * *
na střeše bylo 50 cm sněhu,a co náš Liedl?
0/0
30.1.2006 7:04

rzlm

Re: Re: * * *
Liedl je vrah národních stromů! A jestli myslíš ten v Ostravě, tak to je jeden a tentýž případ, tam si taky raději najmou levného polského fušera, než poctivého českého dělníka. Krom toho, dole někdo psal, že to bylo odklizený a podle snímků to na takovou nadílku taky nevypadá - max. na 10cm.
0/0
30.1.2006 7:23

seppikub

Re: Re: Re: * * *
 LIDL vazeni, LIDL....
0/0
30.1.2006 7:27

rzlm

Re: Re: Re: Re: * * *
To je fuk, prostě popravčí četa. Kdyby se všichni češti lidé chovali tak jako já, tak si lidl ani liedl ani neškrtne a jejich stamilionové investice v tomhle státě přijdou vniveč. Nikdy jsem si tam nic nekoupil a nikdy si tam nic ani nekoupím, teda pokud to nebude jedinej obchod široko daleko otevřenej.
0/0
30.1.2006 8:03

barbudo

Re: Re: * * *
... na fotkách to vypadá spíš na 5 cm ...
0/0
30.1.2006 8:28

HarryIKeogh

Re: * * *
...metr čtvereční sněhu na té střeše vážil 800kg! s tím zřejmě nikdo nepočítal tak tady neplácej hovadiny!...
0/0
30.1.2006 8:17

HarryIKeogh

Re: Re: * * *
...krychlový...
0/0
30.1.2006 8:18

rzlm

Re: Re: Re: * * *
Ten kubík, když se rozloží na velkou plochu, tak na metr čvereční to není zase až tam moc, ale to je asi pro tvůj slepičí mozeček nepochopitelné, co?!! A jestli chceš tvrdit, že tam bylo půl metru sněhu, tak se podívej na fotky, troubo!!!
0/0
30.1.2006 8:59

rzlm

Re: Re: * * *
A že s tím nikdo nepočítal?? No, jak říkám, klasická fušeřina a někdo by si to měl odksákat. Je to klasické veřejné ohrožení a vražda z nedbalosti.
0/0
30.1.2006 9:01

Dezo-Conka

70 kg/m2
bylo tam asi 50 cm sněhu,1m2 sněhu váil 800 kg/vážili to/...........tj..400 kg/m2
bezpečnostní koeficient?
 
0/0
30.1.2006 6:40

Dezo-Conka

Re: 70 kg/m2
Polskie normy to zart...70 kg na m2 to grubo za malo...dobre moze w Hiszpanii Prosty przelicznik 70 kg na m2 to 7 cm wody na calej powierzchni. W przeliczeniu na swiezy snieg 7 cm x 10 = 70 cm. W Polsce w zimie 197879 spadlo 1.5 m sniegu w ciagu 24 godz. a dachy nie zapadaly sie. Opad 70 cm moze sie zdarzyc w kazdej chwili a przeciez trzeba troche czasu na reakcje, nie wszyscy od razu pojda na dachy... a pozatym jestem ciekaw jaki byl wspolczynnik bezpieczenstwa..
0/0
30.1.2006 6:41

...ING...

Re: 70 kg/m2
pokud sem dobre sl\sel, tak ve zpravach se nebavili o zatizeni na m2 , ale o vaze 1m3. Jinak pocitani zatizeni je dneska pomerne jednoducha zalezitost, kdy se stanovi dulezitost budovy a z toho ti vyjde  jeden koeficient, kterym nasobis celou kombinaci zatizeni, vlastni zatizeni snehem se pocita tak , ze si najdes podle mapy snehovych oblati vahu snehu, a vynasobis ji dalsim koeficient stanovenym dle sklonu  strechy, tak ziskas navrhove zatizeni. Nakonec je nutne vsechny slozky zatizeni - snehem vetrem ..... dat do jedne rovnice a uvazit jejich kombinace. A vzhledem k tragedii si myslim ze za hodne mohou mrazy a jejich schopnost snizit unosnost materialu az o 30 %.
0/0
30.1.2006 6:49

mosulský machredž

off topic
Kolik může stát špičkový poštovní holub ??
0/0
29.1.2006 22:53

Kodyna

+
Upřímnou soustrast!
0/0
29.1.2006 21:58

janarih

Nehorazne prispevky!
Proc redakce idnes nemaze tak nechutne prispevky tech ubozaku, co se tady tak odporne vyjadruji????Opravdu nechapu, jak nekdo muze psat takove zvratky a jeste se tomu posmivat! Nejlepsi by bylo diskusi k clanku zrusit.
0/0
29.1.2006 21:37

_Ufon_

Re: Nehorazne prispevky!
proste na to redakce uplne sere, v pripade diskuze na tema nasich socialne nejpotrebnejsich se to hemzi popelnicema, pripadne to rusej uplne. Docela by stacilo zrusit par registraci a zablokovat na tejden par IPcek a byl by od podobnych uchylaren pokoj. To je zrejme redaktorum zatezko. Je to nejen nechutne ale i nedustojne a to nejsem 2x cimperlich :(
0/0
29.1.2006 21:40

Lokutus4

Re: Nehorazne prispevky!
může za to český holub bublák, nejdřív se jen tak naparoval, pak se začal na bydýlku houpat, jen tak zlehýnky houpy houpy houpy houpy HOUPY HOUPY    
0/0
29.1.2006 21:53

kunde

Re: Nehorazne prispevky!
denně na světě umřou desítky dětí hlady, na triviální nemoci páč nemaj léky...mám tu plakat nad spadlou střechou?????
0/0
29.1.2006 22:24

_Ufon_

Re: Re: Nehorazne prispevky!
to po tobe nikdo nechce nebo snad jo?
0/0
29.1.2006 22:28

Lelicek

Re: Nehorazne prispevky!
Redakce! Okamzite cenzurovat nektere prispevky! To snad neni mozne aby zde mohl kydat hnuj kazdy bezcitny dobytek jak se mu zlibi ! Kde zustala lidska solidarita ?!
0/0
30.1.2006 1:42

JURDA67

Re: Re: Nehorazne prispevky!
Jo tak stím nic človek nenadělá,.........
0/0
30.1.2006 7:24

jacobsen

Re: Nehorazne prispevky!
idnes je bulvar. idnes žije z reklamy. jestli maji firmy českého trhu chuť prezentovat se u takových nechutností, nic nenaděláš.
0/0
30.1.2006 7:01

komunisti_sou_svine

takovou katastrofu polsko ještě nezažilo ?
to si nemyslim, počítám že když pšonkum srovnala se zemí waršavu luftwafe tak to bylo horší.....
0/0
29.1.2006 21:14

abarnett

Strecha
Na poláka sněží fouká, traverza mu z hlavy kouká.
0/0
29.1.2006 21:12

BlackLabelSociety

Re: Strecha
Takych ako si ty nie je skoda. Daj pozor aby aj tebe zajtra nieco nepadlo na tu tvoju sprostu dutu vec co ti sluzi len na to aby ti nenaprsalo do krku.
0/0
29.1.2006 23:11

JURDA67

Re: Strecha
opravdu kvalitní prezentace INTELIGENCE...........
0/0
30.1.2006 7:30

_Ufon_

Tak to mozny nebyl shih
"Dach był od¶nieżany, cało¶ć dokumentacji jest teraz zabezpieczona i będzie przedmiotem ¶ledztwa" - wyja¶nił. Dokumentacja dotycz±ca od¶nieżania dachu pawilonu hali targowej, który w sobotę załamał się została przekazana prokuraturze - poinformowali przedstawiciele zarz±du. Zdaniem pełnomocnika zarz±du Grzegorza Słyszyka przyczyn± zawalenia się dachu nie musiał być zalegaj±cy na nim ¶nieg, ale np. błędy projektowe budynku, błędy konstrukcyjne, wady materiałowe, różnica temperatur (wewn±trz plus 20 stopni, na zewn±trz minus 15 stopni Celsjusza) czy rezonans, wywołany gło¶n± muzyk±. Snad vam to nejaka dobra duse prelozi. Ve zkratce: na strese byl uklizen snih, spekuluje se o teplotnim namahani a o rezonanci pri hlasite hudbe :(
0/0
29.1.2006 20:54

killy

Nějak nemůžu pochopit, že...
..že při tomhle neštěstí, které potkalo lidi a jejich rodiny, někdo může vymyslet státní pohřeb. Myslím, že pozůstalým tím moc nepomohl.
0/0
29.1.2006 20:38

kunde

chvíli teď v rádiu
bude na stop listu "Hledám dům holubí"
0/0
29.1.2006 20:33

kunde

vidíte
jak je takové chování holubů nebezpečné.!!!!
0/0
29.1.2006 20:27

janarih

Polsko
Prosimvas nedelejte si srandu z takove katastrofy, je to opravdu nechutné! Jeden z tech lidi co tam zustali byl nas soused, spickovy holubar  a potkal ho takovy straslivy osud..Jsme zdrceni. Cest jeho pamatce.
0/0
29.1.2006 20:24

netopyr1

Re: Polsko
souhlasím s Tebou, některé příspěvky jsou fakt odporné, upřímnou soustrast
0/0
29.1.2006 20:34

NORDMAN

Re: Polsko
Je to fakt nechutne - tyhle prizpevky na idnesu. Pokud to opravdu byl Vas soused - uprimnou soustrast i jeho rodine.
0/0
29.1.2006 21:02

vver440

jestli byla střecha udělaná dobře jako polský žárovky a zářivky
tak bylo načase, aby spadla...........
0/0
29.1.2006 20:01

kazašský princ

Což dát si takhle špenát.
Pomsta Jířího Schelingera.
0/0
29.1.2006 19:59

slayee

poloky na hoky a hoky do olzy
0/0
29.1.2006 18:57

Psybiker

Re: poloky na hoky a hoky do olzy
Čecha do měcha a měch do dunaja.
0/0
29.1.2006 19:18

Comissario

Re: Re: poloky na hoky a hoky do olzy
0/0
29.1.2006 20:16

Tom-77

Upřimnou soustrast
0/0
29.1.2006 18:38

storo

link
Mozete mi prosim napisat nejaky link na polsky server kde by som im mohol vyjadrit uprimnu sustrast ? Dakujem
0/0
29.1.2006 18:28

neonni

Re: link
http://wiadomosci.onet.pl/4,50,13,2005361,-2,0,ksiega.html
0/0
29.1.2006 18:52

storo

Re: Re: link
dakujem
0/0
29.1.2006 19:41

bondy_

Opravdu nevi, proc redakce povazuje za nutne nechavat diskuzi u tohoto clanku.
Podle obsahu to vypada, ze tu par zastydlejch pubertaku vylejva svoji frustraci nad tim, ze jim maminka nedala na multikino. Teleci vek autora by byl jediny faktor, ktery by mohl omluvit debilni uroven vetsiny prispevku. Pokud nektere z ty radobyvtipnych a svetackych vyplodu pisi dospeli lidi, pak nemam slov.
 
0/0
29.1.2006 18:25

killy

Jak tak koukám, máš pravdu...
..ale není nad novinářskou přesnost: Blesk:V polském Chorzowě včera spadla střecha výstaviště….. ------ Katastrofy.com:Podle údajů z nedělního rána si sobotní zřícení střechy výstavní haly nedaleko polského města Katovice……. -----Aktualne.centrum:Pod zřícenou střechou výstavní haly v jihopolském Chorzowě……-----iDnes: Při neštěstí v polských Katovicích--------
0/0
29.1.2006 18:32

Tyrl

přesné místo neštěstí
Za tohle výjimečně novináři nemůžou - lépe než vysvětlovat ( znám to tam, trochu ), zkopíruju :
"... mogę wytłumaczyć dlaczego raz mówią Chorzów a raz Katowice. Otóż Międzynarodowe Targi są jeszcze w Katowicach ale to jest taki dziwny punkt, że jest to pogranicze Katowic, Chorzowa i Siemianowic Śląskich... Nawet mieszkańcy tych trzech miast mają problem z określeniem do jakiego miasta Targi należą..."
0/0
29.1.2006 21:57

_Ufon_

Re: přesné místo neątěstí
strucny preklad pro ty co nedavali pozor ve skole: ani ti co tam bydlej nemaji uplne jasno do ktere casti trhy vlastne patrej...
0/0
29.1.2006 22:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.