Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žalobce žene k soudu matku utonulé holčičky

Žalobce se rozhodl poslat k soudu matku osmnáctiměsíční Adélky, která utonula v bazénu. Žena podle něj zanedbala péči o dítě, které se loni v srpnu čtvrt hodiny topilo na zahradě domu v Hostivicích u Prahy. Záchranáři sice děvčátko oživili, ale nakonec zemřelo. Matce hrozí dva roky vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Barney8

S některých lidí je mi opravdu špatně
A tím mám namysli i žalobce ( i když pro ty mám alespoň trochu omluvu v tom, že skutková podstata byla možná opravdu naplněna) i případy, které sem píšou svoje moudra. Pro ty žádná omluva neexistuje. Jeden typ (např.klitoris) je klasický případ žlučovitého poďobaného úchyla, který se nejdříve ukájí pří psaní svého nesmyslného příspěvku a k vyvrcholení přijde, když se na jeho adresu dostaví odpovědi lidí, kteří s ním nesouhlasí(čím víc, tím líp). Druhý typ takzvaný rozumbrada korektní (pingiunone), který není tak zákeřný a možná se u toho neukájí, ale taktéž čeká na někoho, kdo s ním nesouhlasí, aby obhájil svůj nejbáječněší a nejsprávnější názor. Je mi z vás nablití. Jen doufám, jak už jsem jednou někde psal, že většina lidí co si čtou tyhle reakce, má normálnější názory a lidé jako vy jím nestojí za to, aby vám odpovídali a tím plnili vaše touhy po vaší seberealizaci.
0/0
27.1.2006 14:46

lemax

Tohle povazuji za nestesti, i kdyz ta zena souzena musi byt, ovsem ruku na srdce panove, myslite si ze ji je to jedno?
Ta je na cely zivot potrestana sama!
0/0
27.1.2006 14:19

klit0ris

Re: Tohle povazuji za nestesti, i kdyz ta zena souzena musi byt, ovsem ruku na srdce panove, myslite si ze ji je to jedno?
to sou kecy. potrestana by mela bej kastraci a minimalne 15 kriminalu
0/0
27.1.2006 15:21

Kleki Petra

Re: Re: Tohle povazuji za nestesti, i kdyz ta zena souzena musi byt, ovsem ruku na srdce panove, myslite si ze ji je to jedno?
Člověče, nebyli tví rodiče sourozenci?
 
P.S. Tedy například sourozenci jatečního skotu?
0/0
27.1.2006 15:26

VyMeTaky

Re: Re: Re: Tohle povazuji za nestesti, i kdyz ta zena souzena musi byt, ovsem ruku na srdce panove, myslite si ze ji je to jedno?
Hele, to se stava i v lepsich rodinach, ze se bracha se segrou postaraji o narozeni dementa...
0/0
27.1.2006 20:20

klit0ris

hm,
doufam, ze ji zavrou az zcerna a meli by ji taky vykastrovat, aby takovahle zenska uz zadny deti svou neschopnosti nezabila....
0/0
27.1.2006 14:06

Kleki Petra

Re: hm,
To víš, že jo, kočičko. A teď - šupšup, zpátky na pokoj! Pan doktor už jde!
0/0
27.1.2006 14:08

Venneticus

Re: Re: hm,
 
0/0
27.1.2006 14:09

bl99

Re: hm,
0/0
27.1.2006 14:13

Bouše

Re: hm,
Máš okouzlující mail.
0/0
27.1.2006 14:31

bl99

Re: Re: hm,
0/0
27.1.2006 14:47

Rebby

Nevim proc...
Nevim proc se v CZ stale ma za to, ze za KAZDOU situaci nekdo muze a za kazdou cenu se hleda vinnik. Nestastne nahody proste v CZ neexistuji. Jinde na svete ano, tady ne. Stejne tak zdravy rozum. Ten tu zalobci nemaji vubec...
0/0
27.1.2006 12:46

dislektik

Re: Nevim proc...
žalobce může udělat kariéru i když se pak na něj budou koukat jako na hyenu ale třeba mu to je jedno.
0/0
27.1.2006 12:49

aarghot

Re: Re: Nevim proc...
myslim ze ten zalobce by si zaslouzil par let v chladku
0/0
27.1.2006 14:37

pinguinone

osmnáctiměsíční Adélky,
.. mily hochu , nechat bez dozoru tak male dite v bazenu , neni nestastna nahoda..
0/0
27.1.2006 12:53

Venneticus

Re: osmnáctiměsíční Adélky,
no, to co si napsal opravdu neni nešťastná náhoda, to je vražda  
 
ale uvědom si že 18-ti měsíční dítě by si nesměl zpustit z očí, protože ono opravdu nemá rozum.....a věř mi, celý den se o dítě starat taky není jen tak easy......a stačí chvilka nepozornosti a průšvih je na světě.....  
0/0
27.1.2006 13:16

pinguinone

Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
..byla patnact minut ve vode... ..beru kdyz dite do vody spadne , ale nemuze tam byt ctvrt hodiny..
0/0
27.1.2006 13:19

Venneticus

Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
hlídal si někdy dítě? malý, nemyslím tím 5-6 let, myslím tím 18 měsíců....buď se mu věnuješ - ale to doslova, tzn. hraješ si s ním a věnuješ se mu, komunikuješ s ním, nebo ti brečí, když brečí, jsi nervózní a vadí ti to, proto si s ním jdeš hrát, večer tě budí, o5 se mu věnuješ, na domáctnost a tak máš čas opravdu jen ve vyjímečných případech.....pak ovšem není problém, když si třeba sedneš k televizi nebo posloucháš rádio a věř mi, bez problémů usneš, zkus si tohle 14 dní a pak piš něco o 15 minutách  
......kdo to nevyzkoušel osobně, může o tom promiň ale leda blbě kecat....
0/0
27.1.2006 13:25

pinguinone

Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
  ... muzes se rozcilovat jak chces...pokud spala ,tak mel byt bazen zajisteny,pokud dite spadlo do vody,tak ho mela minimalne hledat.., odkud beres drzost , mi podsouvat ,ze nevim o cem mluvim.. 
0/0
27.1.2006 13:31

Venneticus

Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
ale já se nerozčiluju  jenom se divím aronganci některých z nás....
 
drzost podsouvat ti, že nevíš o čem mluvíš beru z toho, jak reaguješ a z toho, co píšeš.....
 
a pokud víš o čem mluvíš, tak nechápu tvojí reakce....  btw nepiš, že ty si ten, komu by se nikdy nic podobného nestalo......
0/0
27.1.2006 13:42

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
..stat se muze leccos , ale pak se nebudu zbabele vyhybat zodpovednosti  nebo ji z nekoho snimat , kdyz se podivas ,co se deje na ceskych silnicich , tak jsou Cesi narod Schumacheru a Nebojsu , u soudu pak breci ,ze bylo kluzko...
0/0
27.1.2006 13:46

Venneticus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
eee, neodváděj rozhovor od tématu, naše silnice jsou a budou průšvih, ale my se teď bavíme o problému matka & dítě, které se díky její nepozornosti utopilo......je ovšem morální, aby za to byla ještě potrestána? nemyslíš že trestem pro ní je jen to, že se jí utopilo dítě? ovšem ty o tom napíšeš, cituji :
".. mily hochu , nechat bez dozoru tak male dite v bazenu , neni nestastna nahoda...." tudíž si napsal, že to je úmysl..s čímž já prostě nesouhlasím a snažím se ti vysvětlit, že to náhoda být může.....
0/0
27.1.2006 13:54

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
.. malo ctes,co pisu : nahoda by to byla ,pokud by dite do vody spadlo a zmizelo z dohledu , v ten okamzik ,ale musi dozor dite zacit hledat... a ne nekde cumet na televisi nebo spat..
0/0
27.1.2006 13:59

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
Nemíním ti upírat tvůj názor, ale protožes u toho nebyl a informace čerpáš jen z místní drbny, mohl bys být ve svých závěrech o tom, jak se matka na všechno vykvajzla, přece jen trochu opatrnější. Vůbec nevíme, co se přesně odehrálo.
0/0
27.1.2006 14:02

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
..to mas pravdu , ale nikde nehlasim do sveta ,jak to bylo ,ale komentuji v clanku popsane.. stejne ,asi jako vsichni zde...
0/0
27.1.2006 14:14

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
Jenže ty se do té mámy navážíš jako do osoby, která si šla, obrazně řečeno, malovat nehty u kafe, zatímco její dítě se topilo. A o tom nevíš vůbec nic. Stát se může všechno. Před mnoha a mnoha lety náš malý dvouletý syn na chalupě byl pod dohledem mým i mé ženy. Chalupa zavřená, připravoval se oběd, mrňous si skládal Lego... Všichni jsme byli přesvědčeni, že máme vše pod kontrolou. Jak jsme mohli tušit, že zatímco týden předtím ještě ne, ale tento týden už bobeš dosáhle na kliku hlavních dveří? Takže ho přivezl švagr, který se vracel s autem z nákupu po cestě mezi poli a našeho mladíka potka asi kilometr od baráku, jak si to štráduje neznámo kam. Horko mě polévá ještě dnes, a to přesto, že k nejbližší silnici s jakýms takýms provozem to bylo přes čtyři kilometry. A co to bylo? Stačilo deset patnáct minut přesvědčení, že jsme nic nezanedbali. A včil mudruj.
0/0
27.1.2006 14:20

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
..ze jsi mel nechat varit zenu a mit opticky kontakt na Tveho syna.. a nespolehat se na kliku ..nebo ji vymenit za zamykaci...
0/0
27.1.2006 14:23

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
Ty jsi nenapravitelný snílek. Můj názor je, že takhle život nefunguje. Tohle bych moéžná udělal, kdybych měl v dosahu zapuštěný bazén, protože na tohle jsem až přecitlivělý. Ale dítě tě vždycky dokáže něčím překvapit. Nikoho by ani nenapadlo, že se ten náš prostě vydá do světa, achtěl bych vidět někoho, koho by to napadlo. Teda kromě tebe, protože ty mi jistě napíšeš, že bys s tím počítal už v okamžiku jeho početí.
0/0
27.1.2006 14:29

Venneticus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
omg, no comment, podle mě ideální pro tebe by bylo, kdyby se na děti dělali takový ty přenosný bedny na kočky co jsou, když by si dítě pustil ven, tak jedině na vodítku, aby si na něj pořád viděl.......
0/0
27.1.2006 14:30

Venneticus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
aha, no nezbývá než diskuzy pravděpodobně ukončit, protože se tímto vracíme o nekolik řádků z5.......totiž opravdu seš si jistej, že když hlídáš dítě 14 dní v kuse, měsíc v kuse, 2...3..že se ti během tohoto období nestane, že by si o něm na chvilku nevěděl? nebo dokonce, což u tebe nepředpokládám, únavou usnul?
 
btw ono do tý vody nespadlo? já myslel, že jo....
0/0
27.1.2006 14:04

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
.. u 18 mesicniho ditete ,neni 15 minut chvilka ... pokud neni dozor schopny okamzite zasahnout , tak musi byt bazen zabezpeceny..
0/0
27.1.2006 14:18

Venneticus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: osmnáctiměsíční Adélky,
zkusíme to jinak:
 
1) a 10 minut chvilka je?
2) nemusí přece jít o bazén, dítě si může s něčím hrát a spolknout to, může něco jíst a zaskočit mu, je strašně hodně moc věcí co by se mohlo přihodit, ale to pole tebe ne, prostě se mu nevěnovala a konec....to je špatnej názor...
 
btw z tvých příspěvku mě napadá, že vím, kdo jseš - ty jsi Bůh, neomylný, který má oči vždy, pro všecny a všude, pokud ano, gratuluji, pokud ne, lituju tvé omezenosti....
 
zdravim a jdu hlídat děcko (doufám že se k němu neotočím na minutu zády a ty mi to později nevyčteš, že jsem nepozorný a neschopný....)
0/0
27.1.2006 14:28

Shara

Re: Nevim proc...
u malých dětí člověk musí být neustále ve střehu (sama to znám). Pokud je na to matka sama, tak je to hodně psychicky náročné, i když s jedním dítětem se to zvládnout dá, horší je, když jsou děcka dvě. raději budu sedět celý den v kanclu a tvářit se důležitě než hlídat malého caparta, ještě že už to mám za sebou.
0/0
27.1.2006 13:54

pinguinone

Re: Re: Nevim proc...
..nechala by jsi dite bez dozoru ,kdyz by jsi vedela ,ze muze spadnout do bazenu..
0/0
27.1.2006 13:59

Shara

Re: Re: Re: Nevim proc...
Nenechala, ale, vždyť říkám, že postarat se o dětičky ne mnohem náročnější než mlátit do compu. Pamatuji si jak jsem šla s malýma "dětma" na koupák to byl arenalin...
0/0
27.1.2006 14:03

miciangora

Re: Re: Re: Nevim proc...
hele, dítěti se může stát v podstě cokoli, pokud nespí..a i tak není nic jistý, to dítě jí prostě zdrhlo, když dělala něco jiného, myslím jinou nutnou práci...když zjistila, že je nějak moc klidu, tak už bylo pozdě.
0/0
27.1.2006 14:10

zlej

Re: Re: Re: Re: Nevim proc...
To se opravdu může stát každém, je to strašný, ale může.
0/0
27.1.2006 14:15

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Nevim proc...
..to muze ,ale pak si reknu : proc jsem ten bazen nechal pristupny...
0/0
27.1.2006 14:20

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Nevim proc...
.. a i kdyz spi , ...
0/0
27.1.2006 14:19

Shara

Re: Re: Re: Re: Nevim proc...
no jo to si pamatuji jak bylo ticho to bylo podezřelý. Naštěstí dětičky jen něco demolovaly.
0/0
27.1.2006 14:56

kestrik

beze slov
0/0
27.1.2006 12:27

barnaked

Je to smutné, ale bylo to tak vždy
Mimochodem moji babičce podobnu nešťastnou náhodou v létě r. 1947 zahynula dcera a její sousedce syn, bylo jim 3 a 5 let. Hráli si před domem naproti pískového domu. Babička odešla do domů pro jídlo a děti utekly do lomu, kde je zasypal písek. Verdikt soudu, který byl v té době velmi rychlý: 3letá podmínka za nedbalostní tresstný čin. Takže, když si pořídím dítě, musím ho mít do určitého věku stále na očích
0/0
27.1.2006 12:01

barnaked

Re: Je to smutné, ale bylo to tak vždy
oprava nebo domu, ale lomu.
0/0
27.1.2006 12:02

zlej

Re: Je to smutné, ale bylo to tak vždy
Jojo,,,jsi bůh všmocný a neomylný. Ty si bereš sebou děti i když jdeš na velkou, to mě napadlo hned.
0/0
27.1.2006 12:45

miciangora

Re: Re: Je to smutné, ale bylo to tak vždy
tak tohle je to nejmenší...hahaha..když se zavřeš na záchodě tak si děti řed něj stoupnou a začnou řvát jak poiminutý, dělají to skoro bez výjímky všechny děti tak do dvou, dvoiu a půl let.Moje to dělaly taky ..musela jsem nechat otevřený dveře a konverzovat s nima. Bráchova dcerka si brala před záchod dětskou stoličku a pokud byla v domě návštěva, tak tuto chodila pravidelně informovat, že maminka ještě kaká...je to prostě takové období v dětském životě. Ale jinak máš pravdu, děti neuhlídáš a když se má něco stát, tak se to stane.
0/0
27.1.2006 12:50

zlej

Ta se tak potrestala
že už ji nikdo stejně víc ublížit nemůže.
0/0
27.1.2006 11:59

dislektik

je to hodně smutná událost matka zanedbala péči ke všemu když bylo dítě u bazénu
ale proč ji zavírat jaká náprava to asi bude.
0/0
27.1.2006 11:50

Kleki Petra

Re: je to hodně smutná událost matka zanedbala péči ke všemu když bylo dítě u bazénu
O zavírání nikdo nic nepsal. Jen o trestní sazbě, která hrozí.
0/0
27.1.2006 11:56

dislektik

Re: Re: je to hodně smutná událost matka zanedbala péči ke všemu když bylo dítě u bazénu
podle toho co jsem četl v článku ji hrozí vězení tak jsem se zeptal k jaké nápravě povede její uvěznění tot vše.
0/0
27.1.2006 11:58

Kleki Petra

Re: Re: Re: je to hodně smutná událost matka zanedbala péči ke všemu když bylo dítě u bazénu
A to je právě ta trestní sazba. Trest vězení hrozí prakticky téměř za všechny trestné činy. Otázkou druhou je, zda je také ukládán. V mnoha případech, kdy soud dospěje k závěru, že pouhé projednání věci před soudem postačí k nápravě obžalovaného, upouští od potrestání. Jakési TYTYTY, které tato paní pravděpodobně nepotřebuje, ale bude holt muset vypít kalich hořkosti až dodna.
0/0
27.1.2006 12:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.