Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Saddám chce v Haagu zažalovat Bushe i Blaira

Bývalý irácký diktátor Saddám Husajn se rozhodl vyrazit do protiútoku. Prostřednictvím svých obhájců chce u haagského tribunálu zažalovat amerického prezidenta George Bushe a britského premiéra Tonyho Blaira. Měli se podle něj dopustit válečných zločinů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tajemnik z létajícího ostrova

.
krasny priklad demokracie v palestinskem pojeti...  i kdyz na druhou stranu se treba v boji o koryta vymorduji mezi sebou 
0/0
29.1.2006 15:31

tajemník z létajícího ostrova

Re: .
"Saddám chce v Haagu zažalovat Bushe i Blaira" :))))
0/0
30.1.2006 8:21

monstrum

Skutečná pravda
Podle dobře informovaných zdrojů žádný Haag neexistuje. Je tam jedna velká díra a jsou tam lvi.
0/0
28.1.2006 16:51

tajemnik z létajícího ostrova

.
saddam patri na sibenici  
0/0
28.1.2006 15:31

lemax

konecne zacalo prset!!!!!
0/0
28.1.2006 6:27

lemax

vstavame sneci, kavu nekdo?
0/0
28.1.2006 6:11

lemax

Prosim vas, nemohl toho paznechta Sadama vyhodit nahodne z letadla?
treba ze by se propadl zachod snim!
0/0
28.1.2006 4:52

rasta_vesta

Re: Prosim vas, nemohl toho paznechta Sadama vyhodit nahodne z letadla?
zkus to klokane
0/0
28.1.2006 4:56

lemax

Re: Re: Prosim vas, nemohl toho paznechta Sadama vyhodit nahodne z letadla?
Velice rad to udelam ale jeste si vezmu sebou dva pobocniky! ti poleti dolu snim, aby meli jistotu ze se toho howado zabije! ses nejakej vtipnej ty chytra diro!
0/0
28.1.2006 6:08

lemax

Re: Re: Re: Prosim vas, nemohl toho paznechta Sadama vyhodit nahodne z letadla?
myslim jeho dva byvale pobocniky!
0/0
28.1.2006 6:11

Pilat

uz se tesim ;o))
zapomel tam dat Clintona, taky nema ciste ruce
0/0
28.1.2006 3:21

wwwand

vývoz demokracie
Amerika tvrdí, že chce arabský svět poučit o demokracii. No tedy pokud je to co předvádí (mučení - následně eufemisticky zlehčované až na samou hranici trapnosti, možnost věznění a nyní i poprav bez možnosti řádné odhajoby a soudu), pak nemá co "vyvážet" To všechno už diktatury po celém světě dělali a dělají i bez takovéhoto "importu". Akorát, že tomu neříkají demokracie. Ale možná, že právě v tom je to americké know-how, říkat takovímto bestialitám demokracie. Gebls musí v hrobě vsteky blednout, Stalin a Polpot tiše závidí.
0/0
27.1.2006 18:30

-RASWAN-

Re: vývoz demokracie
Gebls,ty být velký vzdělanet viď
0/0
27.1.2006 18:37

sibidlo

Re: Re: vývoz demokracie
jak čte, tak píčéééééééééééééé
0/0
27.1.2006 18:44

-RASWAN-

Re: Re: Re: vývoz demokracie
No doufám že umí aspoň myslet ,aniž by u toho musel mluvit nahlas
0/0
27.1.2006 18:46

wwwand

Re: Re: Re: vývoz demokracie
sibidlo, chápu, že se vám asi neustále honí (hlavou) jen to jediné, což posléze také sem tam vede k nutné úlevě formou verbálnímu projevu. Ale přeci jen by mě zajímalo, zda kromě té jedné utkvělé myšlenky na ženské orgány, jste schopen i jiných plodných a podnětných úvah. S napětím čekám, co z vás vypadne za moudro, čímpak nás oblažíte.
0/0
27.1.2006 18:55

wwwand

Re: Re: vývoz demokracie
Ano, uznávám že nevím jak se správně píše jméno tohoto fašistického ministra propagandy. Tím se snad nemění nic na mých názorech a jejich obsahu. Vždyť slovy klasika "co je po jménu, vždyť kdyby růže i jinak zvána byla, voněla by stejně" (W. Shakespeare, Romeo a Julie)
0/0
27.1.2006 18:46

-RASWAN-

Re: Re: Re: vývoz demokracie
Nacistického,jelimane,nacistického...Fašismus měli v Itálii,Portugalsku a Španělsku ...
0/0
27.1.2006 18:50

wwwand

Re: Re: Re: Re: vývoz demokracie
Ajta krajta, jak vy mě umíte vždy vyhmátnout a dostat na švestkách. Ale kromě těchto marginálií, máte také něco k meritu věci?
0/0
27.1.2006 18:57

-RASWAN-

Re: Re: Re: Re: Re: vývoz demokracie
Mám,to co říkáš je blábol,velmi pravděpodobně vyplývající z neznalosti historie a celkových poměrů ve společnosti
0/0
27.1.2006 18:59

wwwand

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vývoz demokracie
No konečně je to trochu k věci. Říkáte, že to co píšu je blábol. Pokud tím nemáte na mysli špatně napsané jméno Geblse (nebo jak se to vlastně jmenoval - oba ole víme o koho jde) či o omyl v označení jeho stranické příslušnosti (to bych považoval za opravdu horší prohřešek, nežli to s tím jménem), tak tedy vážně (pokud máte chuť k seriozní diskusy, tyď bud trocha klidu, mnozí přešli ke sledování večerníčku), co se vám na mém názoru zdá blábolovité, případně bez znalosti poměrů ve společnosti?
0/0
27.1.2006 19:05

lemax

Re: Re: vývoz demokracie
Pise se GOEBLES ne?
0/0
28.1.2006 4:55

ty.vogo

Re: vývoz demokracie
Goebbels schvalil ze se bude natacet vcelka Maja a to mu budiz pripocitano k dobru.
0/0
28.1.2006 4:47

zpravodajec007

Je možné,
že se ještě dnes vyskytnou tak naivní jelítka, která si myslí, že Česko bude v klidu a pohodě, když je soběstačné, nikoho neokupuje, nikoho nevykořisťuje a má dobrou armádu?
Kde se potom sakra, v tom roce 1938, stala chyba?
0/0
27.1.2006 17:01

ty.vogo

Re: Je možné,
zamichali misto aby protrepali, no nesejmul bys je?
0/0
28.1.2006 4:48

lemax

vyhodit ho z letadla omylem! na kurdske uzemi ovsem!
aby jsme meli jistotu ze neprezije!
0/0
27.1.2006 14:57

ruleta_

Takze
kraticke resume. Vse je jen medialni bublinka Saddama, par magoru pokyve hlavou souhlasne se Saddamem, vykrici se "smrt USA" nu a to je tak vse.
0/0
27.1.2006 14:20

-RASWAN-

Re: Takze
Mohli ušetřit a odprásknout ho kulkou za pár centů :-)
0/0
27.1.2006 14:22

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Takze
demokraticky a svobodne
0/0
27.1.2006 14:46

-RASWAN-

Re: Re: Re: Takze
Klidně nedemokraticky a nesvobodně ,to je jedno
0/0
27.1.2006 14:47

lemax

Re: Re: Re: Re: Takze
moje rec, tajemnik nechce slyset o tech mrtvych kurdech! ale jen o tom, ze se jedna o muslimy, ovsem zapomnel ze kurdove jsou muslimove taky!
0/0
27.1.2006 14:56

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Takze
co to meles? :))
0/0
27.1.2006 17:06

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Takze
no fuj... to by jirka u boziho soudu neobhajil :)))
0/0
27.1.2006 17:06

-RASWAN-

Re: Re: Re: Re: Re: Takze
Klidně ho odprásknu za něj,když mi ho sem přivedou
0/0
27.1.2006 18:36

lemax

Salam uz vystrkuje ruzky? Odstrelit!
0/0
27.1.2006 14:13

Ajvn75

cena lidského života
Pokud při atentátu byť na toho největšího možného teroristu na světě současně tzv. "politováníhodným omylem" zemře jen jediný nevinný civilista, je takový čin neospravedlnitelný a osoby za toto odpovědné musí být nekompromisně potrestáni! Že se tak nikdy neděje? ... To je jen doklad toho, jak typicky americká administrativa (a není to výsadou jen USA) na lidský život pohlíží s arogancí moci, s pocitem beztrestnosti. Takže bez ohledu na to, pokud takovou žalobu podá zločinec nebo ctihodná osobnost, souhlasím s ní, protože je principielně jedině správná. A pak se ještě diví, proč mezi určitými skupinami lidí sílí averze proti USA, která přerůstá v ozbrojený odpor? Bezpráví páchané na nevinných plodí zaslouženou odvetu. Dělají si to sami!
0/0
27.1.2006 13:29

-RASWAN-

Re: cena lidského života
Protože každý není takové prostoduché a naivní jelito jako ty
0/0
27.1.2006 13:32

pancho10

Re: Re: cena lidského života
 Nemá to cenu komentovat..
0/0
27.1.2006 13:41

Ajvn75

Re: Re: cena lidského života
O prostoduchosti spíš mnohé vypovídá kultivovanost projevu, tedy i toho písemného. Přeberte si to jak umíte. Omyl, do naivního člověka mám na míle daleko, jsem pravověrný realista. Jen nezavírám oči před některými fakty, které se těžko nechají uspokojivým způsobem zodpovědět, aby z nich člověku nebylo blivno. Bohužel, společnost se raději naučila problémy nevidět, než takové odpovědi hledat. Ono je to tak pohodlné! A když jsme u té naivity, skrytým úkolem světových masmédií je minupulace, v závislosti na tom, komu daná masmédia patří a tedy i slouží. Bylo by tedy naivní vše z médií přebírat, jak se nám snaží často nastiňovat, že jsou věci buď antracitově černé nebo sněhově bílé. Pokud tedy chcete objektivně soudit chování jistých "loveckých" skupin brázdící svět a s bianco šekem odpravující nepohodlné osoby, nedívejte se na to jen pohledem Evropana sedícího v teple svého obýváku, ale zkuste se přiblížit pohledu obyvatel v daném koutě světa a když ne prožít jejich situaci, tak se ji al
0/0
27.1.2006 13:53

-RASWAN-

Re: Re: Re: cena lidského života
Podívej,když se divíš takovýmhle věcem,pak máš evidentně dost problémy s orientací v realitě a do realisty máš daleko asi jak koloběžka k traktoru...Přeju hodně zábavy při čtení spravedlivých Rychlých Šípů
0/0
27.1.2006 13:57

Ajvn75

Re: Re: Re: Re: cena lidského života
Pokud čtu po sobě správně, nikde se v mých příspěvcích "nedivím" stavu, jaký je. Já ten stav komentuji, v čemž spatřuji rozdíl. Kdybych se divil, tak proto, že ho nechápu, že mi přijde nepochopitelný. Mně ten stav v globálním pohledu přijde až velmi dobře pochopitelný, na jakých svých "principech" stojí. Že se mi skladba těch principů nezamlouvá, je věc jiná, je to můj osobní postoj a nechť se třeba i liší od postojů jiných lidí, mají na to sve svaté právo. ;-)
0/0
27.1.2006 14:07

-RASWAN-

Re: Re: Re: Re: Re: cena lidského života
"...osoby za toto odpovědné musí být nekompromisně potrestáni! Že se tak nikdy neděje?"...  Hodně jalové...Libit se ti to nemusí,a pochopitelně že v teple obýváku se můžeš rozhočovat nad nespravedlností světa a filozoficky disputovat nad kávičkou o tom co je dobré a zlé,ale tak to prostě chodí,chodilo a chodit bude - lidská historie je jeden flák nasekaného lidského masa 
0/0
27.1.2006 14:19

Ajvn75

Re: Re: Re: Re: Re: Re: cena lidského života
Co vás na té citaci tak pobavilo? :-) Já se tam nedivím, já hned v následující větě sice ve zjednodušující zkratce, leč pokouším se nastínit zdůvodnění. ;-) K tomu příméru s masem. Ano, je na něm mnoho pravdy. Je otázka, jestli je člověk vědomě/nevědomě, chtěně/nechtěně hněten a semlet, anebo je tou osobou, která právě hněte tu masu, přičemž řada z nich je pak posléze tou masou semleta rovněž. :-)
0/0
27.1.2006 14:30

-RASWAN-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cena lidského života
K tomu zdůvodnění,to není otázka toho jak to bere vláda USA,ale otázka principů vládnutí jako taková ...Vědomě-nevědomě,chtě nechtě,člověk je kolektivní tvor a jako takový podléhá sociální hierarchii kterou spoluvytváří-čím níže je,tím spíše  je méněcenným a nahraditelným trubcem,čím výš,tím více určuje osudy jiných 
0/0
27.1.2006 14:44

Ajvn75

Re: Re: Re: Re: Re: Re: cena lidského života
A propos, dovolím si vám položit jednoduchou otázku. Otázkou je, jestli se dočkám jednoznačné odpovědi. ;-) Vám se jeví jako ODPOVÍDAJÍCÍ nebo jako NEAKCEPTOVATELNÉ ŘEŠENÍ, pokud je vrámci honu na kohokoliv a kdekoliv nikoliv zabito, ale zavražděno 1-více nevinných osob? To a nebo to? K čemu se více kloníte? P.S. jde skutečně o vraždu, protože uvažuje-li se při plánování akce s "přijatelnými ztrátami", je to vědomé a úkladné odejmutí života.
0/0
27.1.2006 14:50

-RASWAN-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cena lidského života
Ano v konkrétních případech to může být přijatelné,to je ale věc hlubšího strategického a taktického rozboru situace,nikoli paušálního schvalování či odmítání vedlejších ztrát 
0/0
27.1.2006 14:56

Ajvn75

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cena lidského života
Kdybych použil oblíbený slogan Reva v automobilových diskusích, tak když mají USA "náskok díky technice" :-)), tak mají zajistit, aby nezařval někdo, kdo s tím nemá nic společného. Pokud s tím mají problém, musí počkat na jinou vhodnější příležitost nebo si nechat zajít chuť. Ještě dokážu pochopit, že dojde ke ztrátám na civilních životech ve válečném stavu na svém území nebo na území státu, s nímž jsem oficiálně ve válce. Ale na území, které ve válce není? .. Když vám z ničeho nic nic netušíc přisviští granát nebo letecká puma na barák a vám zbydou jen oči pro pláč spolu se zbytkem těla rozeseté desítky metrů po okolí .. to je prachsprostý zločin.
0/0
27.1.2006 15:55

-RASWAN-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cena lidského života
Vedlější ztráty vždy jde pouze minimalizovat nikoli odstranit a neměli by být fundamentální překážkou operace  ...Vidíš a já to dokážu chápat celé ...No tak budu mít prostě smůlu,a bude ze mě statistická položka vedlejších ztrát
0/0
27.1.2006 16:41

Ajvn75

Re: Re: cena lidského života
.. alespoň snažit nezaujatě pochopit. Pak možná uvidíte celou situaci mnohem barvitěji a ne tak jednoznačnou.
0/0
27.1.2006 13:54

jack_rupnick

Re: cena lidského života
souhlas
0/0
27.1.2006 13:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.