Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mrázkova smrt změní české podsvětí

Odstranění podnikatele Františka Mrázka není obyčejnou vraždou, jichž je v České republice tak dvě stě do roka. Mrázek totiž patřil k nejbohatším podnikatelům v zemi. Jeho smrt může mít podle policie zlomový vliv na život českého podsvětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antichipka

job solidního muže
Pokud tato společnost ví o takovýchto lidech a není schopna předcházet jejich aktivitám, byť věčně na hraně zákona, pak co s ním? Začínám věřit, že být vrah může být i job solidního muže.
0/0
13.2.2006 0:07

sisilein

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
At ho zabil,kdo ho zabil,udelal dobre!
0/0
27.1.2006 22:27

Maveric

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
přesné Baťovi nebo Masarykovi by se z takových "podnikatelů" chtělo zvracet
0/0
28.1.2006 14:34

svarak z krabicoveho vina

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Přesně tak. Inu, s čím kdo zachází, tím taky schází. Zas o jednoho mafiána míň.
0/0
30.1.2006 11:04

Korčagin

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kdyby zabil tebe, taky by udělal dobře??? Kdy je zabít člověka dobře??? Ať udělal či neudělal cokoliv, brát to jako důvod pro zabití??? Uvažuj, než něco napíšeš, HYENO!!!
0/0
2.2.2006 7:50

figurapce

Ten screenshot k clanku...
To ma bejt jako co? Neodpovida ani tomu, co se stalo, ani tomu, jak by odstrelovac miril, to ma bejt neco jako "jak me na novinarskym ucnaku ucili, jak pracuje snajpr pri likvidaci genofondu cile"? lol
0/0
27.1.2006 19:11

12h

Mrázek ústředna , líbí?
Když už není trest smrti legální je dobře, že tito ofukáři ví, že se taky nedá dělat beztrestně cokoliv.
Doktore Sokole apod., na tento druh justice nestačíte
Střelec dal znamení žonglérům se zákony, jaké nedá policie i s deseti Husákyza sto let
0/0
27.1.2006 13:03

lachta

Re: Mrázek ústředna , líbí?
jasně, můžou třeba beztrestně nechat zabít konkurenta :o)
0/0
5.2.2006 14:12

Phantom2005

Tak ještě jednou ...
... i pro policii - nábojnice je to, co po výstřelu zůstává ve zbrani, střelec ji buď ze zbraně ani nevyhodil nebo ji později sebral (já bych vám ji tam taky nenechával, víte kolik stojí dobrá nábojnice ;)? ). To co letí vzduchem, je střela/projektil. Dále "rtuťová" střela je mýtus, zamyslete se nad tím jak byste stabilizovali předmět rotující rychlostí zhruba 1500 otáček za sekundu (to není překlep!), ve kterém šplouchá něco tak těžkého, jako je rtuť. Profík by ani nepoužil střelu s jádrem, protože riskuje, že udělá čistou díru durch a pokud nezasáhne životně důležitý orgán, tak to oběť může přežít.
0/0
27.1.2006 12:59

kestrik

Tak,
add NABOJNICE :
Spravny profik se nikdy neprozradi tim, ze by nekde nechal nabojnici. Odstrelovacky nebo na jejich zpusob upravene zbrane nemaji nemaji zasobnik. Pouzivaji se vetsinou na 1-2 rany. Duvod ?  Protoze zasobnik je komplikace k zaveru, ktery je hlucnejsi. Zbran je i tezsi. Hrozi riziko zaseknuti posunu nabojnice. Obvykle jsou odstrelovacky 1-3 mistne (neco jako u revolveru, ale v malem). Komora 1. Pri pouziti spravneho tlumice je zvuk vystrelu podobny jako prasknuti sucheho klaciku (to nemusi byt na vzdalenost vice jak 20-30 m. slyset).
 
add ZAMERENI :
Viditelny laser se uz moc nepouziva. Obet nebo jeji spolecnici mohou byt varovani. Zamereni je obvykle s optikou velmi jednoduche, zvlast, stoji-li obet na svetle (v tomto pripade poulicni lampy). Strelec urcite mapoval teren a vedel co a jak. Seznamit se s terenem je svrchovane dulezite.
 
add NABOJ (STRELA, CEPICKA) :
Mozna vsichni znaji nebo uz
0/0
27.1.2006 13:15

kestrik

Re: Tak ještě jednou II.
add NABOJ (STRELA, CEPICKA) :
Mozna vsichni znaji nebo uz slyseli vyraz strela DUM-DUM. Pouziva se rtut nebo obycejna stribrenka. Je-li naboj dobre pripraven, v naboji nic nesploucha a neni tedy ani velka moznost vychyleni z osy vlivem odstredivych sil vnitrku naboje zpusobenych rotaci. Je tu i neco, na co jei zapomel. Pri vystrelu je napln diky sve nulove potencialni energii vmacknut k "zadum" naboje. A tak tomu je i behem letu. Pri narazu na prekazku se rychlost naboje prudce snizi a kineticka energie naplne zpusobi roztrzeni spicky, ktera pak pusobi jako ....asi jako nuz se sekackem dohromady....
Tolik tedy o trhavych nabojich.
0/0
27.1.2006 13:16

Phantom2005

Re: Re: Tak ještě jednou II.
Historicky je střela dum-dum obyčejná celoplášťová střela s odříznutou nebo odbroušenou špičkou, takže je odhalené olověné jádro. Taková střela se pak hřibovitě deformuje nebo se i tříští. Název vznikl podle indického města Dum-Dum kde sídlil britský arzenál, který je vyráběl když se ukázala jejich účinnost (původně si britští pěšáci upravovali munici sami). Název pak přešel jako obecné označení různě expandujících/tříštivých střel. Já osobně, pokud bych se na takovouhle práci připravoval, bych se ovšem vybodnul na veškeré experimenty typu rtuť, stříbřenka nebo glycerín a naládoval bych úplně obyčejnou loveckou poloplášťovou kouli, u které mám zajištěnou řízenou a přesně definovanou deformaci.
0/0
27.1.2006 14:09

kestrik

A jeste chci dodat, ze strelec nebyl zacatecnik.
Spousta lidi by mirila na hlavu. ALE TO JE ZATRACENE MALY CIL. Zvlast za noci, byt je k dispozici optika.
Miril na telo, to je cil jak vrata (pokud nestoji "cil" bokem, ze....
Pravdepodobnost, ze se mu podari zasahnou primo srdce neni mala, ale i kdyby srdce nezasah, trhava strela by v okoli srdce (nebo jinych zivotne dulezitych organu - napr. sleziny, ledviny, strev, plic...) stejne zpusobila takovou paseku, ze pokud by nebyl IHNED k dispozici operacni tym pro transplantaci i s novym organem, pak by byl "cil" stejne mrtev (jenom by to bylo delse a ne tak presvedcivee !!!)
0/0
27.1.2006 13:23

tatami

Re: A jeste chci dodat, ze strelec nebyl zacatecnik.
Skoro dobry-jen dodavam jedna z nejlepsich odstrelovacek v soucasnosti je Dragunov a ta ma zrovna automaticky zaver. To znamena ze po vystrelu vyhodi nabojnici a zasune novy naboj do hlavne. Ale zase slusny profik tam ma na zaveru pripevneny plateny pytlik do ktereho je vyhozena nabojnice zachycena.
0/0
27.1.2006 14:30

chestburster

Re: Re: A jeste chci dodat, ze strelec nebyl zacatecnik.
Dragunov je už v dnešní době překonán.
0/0
27.1.2006 14:38

sisilein

Re: Tak ještě jednou ...
Nejsi to nakonec ty sam?Jestli jo,tak gratuluju.
0/0
27.1.2006 22:28

roba21

záchranka 20 min, kriminálka 90 min
Gratuluji zůčastněným složkám k opětovnému prokázání naprosté neschopnosti. Kdyby to bylo někde uprostřed polí destíky kilometrů od civilizace, ale v Praze to je opravdu neuvěřitelné.
0/0
27.1.2006 12:53

kestrik

Jo, zmeni. Bude vic modrych majacku, vice goril.....
"Dedecek" Husak se bal bez ochranky i na zachod.....
 
Skoda jen, ze ten strach neni dost silny na to, aby se z nej poucili soucasni i budouci.
SKVELE A CISTE ODVEDENA PRACE !!!  GRATULUJI !!!
Pokud budou najimat odstrelovace, tak se hlasim.....
 
P.S.: Doufam, ze nasi skvele policii pribyde v budoucnu vic takovych "pomnicku"....
0/0
27.1.2006 12:35

nenápadně maskovaný Kei

Re: Jo, zmeni. Bude vic modrych majacku, vice goril.....
co to meleš? Že ho odsnajprovali na příkaz ČSSD je nějaký hrdinství?
0/0
27.1.2006 12:40

kestrik

Mne je uplne jedno, na ci prikaz....
Jen mam radost, ze je o jedno "prase" mezi nami min....
0/0
27.1.2006 12:47

nenápadně maskovaný Kei

Re: Mne je uplne jedno, na ci prikaz....
S tím souhlasím, nicméně v prioritní frontě prasat nebyl na prvním místě...
0/0
27.1.2006 12:49

kestrik

Taky souhlas.
Shody se maj zametat shora...
0/0
27.1.2006 12:51

Letec Jenda

Jeho stara
ho oddelala, to je jasny. Kaslal na nakupy a na uklid doma. Podle dokonalosti provedeni to udelala  zenska, pravedpodobne manzelka.  :-)
0/0
27.1.2006 12:28

Zwerg

Mrázek není první kontraverzní, snad kriminální, osoba napojená na pohlaváry ČSSD,
která byla zavražděna....
Totéž co Mrázkovi, se stalo také jinému příteli špiček ČSSD a sponzorovi této partaje - Ivanu Lhotskému.
0/0
27.1.2006 12:23

molim

Re: Mrázek není první kontraverzní, snad kriminální, osoba napojená na pohlaváry ČSSD,
Asi kluci z ČSSD záviděli Vašíkovi Klausů, že má takové šikovné kamarády jako Kožený, a Rumlovi záviděli bratry Helbigy, a celé ODSce exotické Radžívy Singhy a záhrobní Maďary, tak si hot taky pořídili něco extra
0/0
27.1.2006 12:34

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: Mrázek není první kontraverzní, snad kriminální, osoba napojená na pohlaváry ČSSD,
Akorát ODS kvůli tomu nikoho nestřílela, protože dárci se zjevili až posmrti.
0/0
27.1.2006 12:41

Zwerg

Re: Re: Mrázek není první kontraverzní, snad kriminální, osoba napojená na pohlaváry ČSSD,
Jojo, je zde ale přece jen jeden, dle mě celkem podstatný, rozdíl - kontraverzní přátelé ODS jsou všichni živí z zdraví, zatímco konraverzní přátelé ČSSD jsou vražděni takovým tempem nevídaným....
0/0
27.1.2006 13:29

Lokutus2

Re: Mrázek není první kontraverzní, snad kriminální, osoba napojená na pohlaváry ČSSD,
Moulo a proto vlajky na hradě visí na půl ředi... a soudruh Tlustý u 2 dny brečí jako želva!
Ten člověk napumpoval do ODS obrovský prachy!
0/0
27.1.2006 12:45

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: Mrázek není první kontraverzní, snad kriminální, osoba napojená na pohlaváry ČSSD,
Co to meleš??? Vždyť je snad veřejně známo, že je to sponzor ČSSD, ne?
0/0
27.1.2006 12:46

Zwerg

Re: Re: Mrázek není první kontraverzní, snad kriminální, osoba napojená na pohlaváry ČSSD,
Co to blábolíš fanatiku?
Mrázek i Lhotský byli napojeni na pohlaváry ČSSD a minimálně Lhotský byl finančním sponzorem ČSSD. Tohle jsou veřejně známá, nezamlžitelná, fakta. Z toho se nevykecáš nějakým nesmyslným blábolením!
0/0
27.1.2006 13:27

jadnes

klidne
at se to podsveti vystrili mezi sebou a az se cele vystrili, tak zjistime, ze nam najednou chybi polovina vlady.
0/0
27.1.2006 12:18

veruskaa

Re: klidne
To je vtipný příspěvek, alespoň člověka v této bezvýchoné předvolbové době pobaví. I když je to vlastně krutá realita...
0/0
30.1.2006 11:52

veruskaa

Re: Re: klidne
oprava: bezvýchodné
0/0
30.1.2006 11:53

exonvaldez

komunismus je svinstvo
a komunisti sou svině
0/0
27.1.2006 12:06

komunisti_sou_svine

Zajímavé že zrovna k tomu neměl nikdo čas vyjet...
To je zajímavé že zrovna k němu neměl nikdo čas vyjet.... zachranka 20 min a policie 90 min .. v Praze... EHM ? To mi nepřijde jako uplně normalní reakce systemu na nahlešenou event, v Praze v době kdy nijak nekolabuje doprava atd... to je docela k zamyšlení...
0/0
27.1.2006 11:59

Leva

Re: Zajímavé že zrovna k tomu neměl nikdo čas vyjet...
Drath kontroloval vybavení záchranky, zda-li vzali sebou aspirin, proto to zdržení. Tu kontrolu prý nařídil Bradavičník Pablboubek.
0/0
27.1.2006 18:48

Brundi

Mrázkova smrt změní české podsvětí
Hmm, hezky nadpis. Jen skoda, ze v clanku o tech zmenach pak uz nebylo ani slovo... :-D Nj, to bychom po iDNES uz asi chteli moc...
0/0
27.1.2006 11:53

Loubik1

a co parlament?
Jednu osobu, o které jsem já osobně ani před tím neslyšel, zastřelil profík protože někomu šlápl na kuří oko... možná i někoho okradl, ale ti kteří kradou nejvíce si dále klidně sedí v parlamentu a dělají z komančů slušný lidi... tam by bylo zapotřebí profisionála s náklaďákem plastických dobrot... myslím lidi, že se ale budeme muset složit... protože tohle si žádný gauner - rozuměj jejich kamarád - na triko nevezme... zlatý slepice nikdo do polívky nechce...
0/0
27.1.2006 11:43

nenápadně maskovaný Kei

soxky
V kuloarech jsem slysel, ze byl trnem v oku CSSD...ze by sniper Paroubek?
0/0
27.1.2006 11:40

Brundi

Co to je?!? :-DDD
"páchají kvalifikovanou hospodářskou trestnou činnost..." Pak to ma u nas k necemu vypadat, kdyz uz tady mame kvalifikace uplne na vsechno. :-))))
0/0
27.1.2006 11:32

Boldrick

Re: Co to je?!? :-DDD
Asi prošli rekvalifikační kurzy. Nevíte, jestli je ještě něgde otvíraj???
0/0
27.1.2006 11:53

Brundi

Re: Re: Co to je?!? :-DDD
Zkuete se zeptat nasich politickych predstavitelu, z nich jimi prosli skoro vsichni... ;-D
0/0
27.1.2006 11:55

yxarinka

profik
nutno uznat,ze najali opravdu profika - presne trefil a svedky usetril. To muselo byt hodne drahy,....
0/0
27.1.2006 11:28

Pucmeloud007

Uz to tady nekolikrat padlo
ale, da se v teto zemi legalne podnikat a vydelat miliony? Nemuzu si pomoci, ale mam pocit, ze co cesky bohaty podnikatel v teto zemi, to gauner. jediny kdo se tomuz zatim nejak vymyka je Kellner (nebo Keller) z PPF. Ale treba je to jen protoze na nej zatim nic neprasklo
0/0
27.1.2006 11:21

dukeprvni

Re: Uz to tady nekolikrat padlo
0/0
27.1.2006 11:38

nenápadně maskovaný Kei

Re: Uz to tady nekolikrat padlo
Spravne pises, ze na nej to zatim jeste neprasklo...
0/0
27.1.2006 11:39

pakous

Re: Uz to tady nekolikrat padlo
Asi to jde, nekde nedavno psali, ze tech dolarovych milionaru je tu pres 12 000(?), jenze novinare zajimaji logicky jen gauneri. Ovsem ty miliardove majetky, co bych cekal ze budou  vznikat po generace nebo vyuzitim nejake prevratne myslenky, to je trochu zahada.
0/0
27.1.2006 11:55

NUCENEJ_VEJSEK

chudák malej
takový neviňátko, to si teda nezasloužil.kdo mu to mohl udělat???
neměl přece žádné nepřátele.
0/0
27.1.2006 11:20

Pucmeloud007

kdyz na to nestaci ceske pravo a soudy
tak se to zuctuje jinak. Na kazde prase se vari v hrnci voda
0/0
27.1.2006 11:17

pino

....
no jo vždyť je tu podvodníků pořád dost a dost
0/0
27.1.2006 11:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.