Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve vytápěných stanech přespalo 65 bezdomovců

Stanové městečko pro bezdomovce, které vyrostlo v Praze na Letné, přivítalo v úterý večer první obyvatele. V pěti vytápěných vojenských stanech strávilo noc 65 lidí bez střechy nad hlavou. Podle pracovníků sdružení Naděje jich bude v následujících dnech ještě přibývat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prenda

...
Já těsně po civilce byl taky bez domova,přespával jsem ve staré skříni v rozpadlém baráku.A dneska jsem se z toho vyhrabal.VLASTNÍ PÍLÍ A PROTOŽE JSEM CHTĚL!!!!!Pokud nemají snahu se jakkoliv z tohoto srabu dostat,nemají právo na slitování.Já se slituju nad člověkěm,kterej má vůli a nějaký cíl.Ne nad alkoholem otrávenou troskou,která jen živoří a společnosti jen škodí!!!!!Já sem důkaz toho,že se LZE vyhrabat z tohoto srabu.A lidi,kteří tady děkují za soucit a podobně pro ně stejně nic neudělali,tak radši držte huby!!!
0/0
26.1.2006 15:02

prenda

Re: ...
Ono děkovat z teplíčka od počítače dokáže každej.Mě ta zima dokopala k tomu,něco ze sebou dělat.
0/0
26.1.2006 15:03

celtic

prospěšná akce....
v těchto mrazech....
0/0
25.1.2006 18:22

pancho10

Re: prospěšná akce....
OK.Ale mohli AČR při stavbě aspoň pomáhat
0/0
26.1.2006 7:38

inc

Re: prospěšná akce....
Souhlas, dobrej job.Myslim, ze by si to mohla armada vzit kazdorocne pod patronat,aspon se jeji prachy konecne jednou vyuziji ucelne.A pomahat vojakum pri stavbe?? Blbost, maji nauceny postupy a ten kdo se nevyzna by se tam jen zbytecne pletl.
0/0
26.1.2006 12:50

racekk

Reakce
Omlouvám, se reaguji na útoky na pravici, kterou tady kdosi obviňuje z toho, že vyrábí bezdomovce. Chtěl bych připomenout co mají komunisté na svědomí např. v SSSR. Cituji z Neviditelného psa - vědecké sekce: Dělníci a městská chudina v SSSR žijí tak, jak žili naši předkové před sto lety, stejně jako dělníci v USA, kteří ovšem žijí tak, že my tak nebudeme žít ani za sto let. UVKS SSSR DO DNEŠNÍHO DNE nezabezpečil ani základní potřeby  pro ruské občany - Solženycin r. 1989. 
0/0
25.1.2006 18:21

racekk

Re: Reakce
Nikdy nezapomenu, co jsem viděl na nádraží v Kursku. Nějakých 600 sedláků, muži, ženy, děti leželi, někteří téměř nazí, na ledovém betonu. Někteří viditelně umírali na tyfus. Z každé tváře zíral hlad, únava a utrpení - ze zprávy renegáta OSN Kriwitskeho r. 1957
0/0
25.1.2006 18:22

racekk

Re: Re: Reakce
Rok 1930 hladomor na Ukrajině, který vyvolala kolektivice venkova:   < align=justify>"Na nádražích veřejně umíraly tisíce “kulaků" a jejich “nohsledů”. Kulak se nepov a žoval za člověka, tak jako se v Německu nepovažoval za člověka Žid. Vynálezcem sloganu obhajoby těchto vražd nebyl nikdo jiný než veliký proletářský humanista Maxim Gorkij: “Když se n e přítel nevzdá, musí být zničen." < align=justify>Ve stejný den, 15. listopadu 1930, otiskla Pravda a zvěstija: < align=justify>“Jsou proti nám všecky síly starého světa, který se přežil a který přežil čas vyměřený mu historií. To nás opravňuje k tomu, abychom se znovu považovali za lidi v občanské válce." Všechny zvěsti o hladu na ukrajině je v
0/0
25.1.2006 18:25

racekk

Re: Re: Re: Reakce
výmysl a štvavá kampaň kapitalistů...
0/0
25.1.2006 18:26

Jirka-Praha

Re: Re: Reakce
nj to bylo pred 50 lety/ neska uz je ani na nadrazich umirat nenechaj:)
0/0
25.1.2006 18:25

racekk

Re: Re: Re: Reakce
0/0
25.1.2006 18:26

Swooppy

Možná to píšu na špatné místo...
..ale přesto,pokud by tu byl někdo kdo se podílel,rozhodoval nebo financoval tento počin,postavit pro bezdomovce v těchto krutých mrazech aspoň nějakou skrýš,tomu budiš poděkováno bez jakýchkoliv postraních osočení.Děkuji,a to za sebe.Nejsem bezdomovec a ani nemám podobné problémy,ale uvědomuju si že ti lidé,přesto jak na tom jsou ,jsou lidské bytosti a naší povinností je jim pomoc aspoň tím,že jim dáme v takovéto situaci šanci přežít.Jsme přeci lidé!? A pro přispěvatele kteří napadají zde organizátory této akce mám jen jeden vzkaz.JSTE HIENY!! Nepřející,do sebe zahledění,sobečtí parchanti kteří svět okolo sebe měří jen přes své plazmové televize a nabouchaná hifi a slovo lidskost a solidarita jim říkají asi tolik,jak komunistům tržní hospodářství.Styďte se! A oragnizátorům ještě jednou dík,že nemysleli jen na sebe.
0/0
25.1.2006 17:37

urbi001

Re: Možná to píšu na špatné místo...
0/0
25.1.2006 17:38

Maxx-IP

Re: Možná to píšu na špatné místo...
Naprosto souhlasím a dokonce se ani nezlobím pro tu poznámku... no, určutě víš, kterou, i ona sedí.
0/0
25.1.2006 17:50

petrucciani

Ve vytápěných stanech přespalo 65 bezdomovců
Obycejny predvolebni trik ODS.  Jak oblnout volice ziskat potrebne hlasy. Po volbach. i kdyby mraz dorazil ze samotneho Kremlu, jim Magistra vcele s primatorem, stavet stany a vyvarovnu, delat nebude.
0/0
25.1.2006 16:41

urbi001

Re: Ve vytápěných stanech přespalo 65 bezdomovců
Armáda je poprvé v historii ČR pod kontrolou ODS? No konečně...
0/0
25.1.2006 16:51

Maxx-IP

Re: Ve vytápěných stanech přespalo 65 bezdomovců
To je chybný předvolební tah. Voliče ODS nezíská mezi těmi, co mají soucit.
0/0
25.1.2006 16:58

urbi001

Re: Re: Ve vytápěných stanech přespalo 65 bezdomovců
Soucit lidé většinou mají jen tak dlouho, dokud z něj mohou sami těžit. Pochybuji, že by se odborářský boss, typický volič Socdem, vzdával svých výhod ve prospěch žebráka...
0/0
25.1.2006 17:10

Maxx-IP

Dokázali byste ožebračit i žebráka.
Že tolik lidí dokáže závidět bezdomovcům stany, co jim postavili vojáci v rámci svého výcviku, tedy bez zvýšení nákladů, a trochu té polévky - to je vrchol omezenosti.
0/0
25.1.2006 16:28

monstrum

Re: Dokázali byste ožebračit i žebráka.
K čemu bezdomovci vlastně jsou ?
 
 
 
0/0
25.1.2006 16:30

Helena1

Re: Re: Dokázali byste ožebračit i žebráka.
To je po dlouhé době zajímavá otázka. Já si myslím toto: Lidská společnost aby jako celek šla dopředu, potřebuje ke svému vývoji nejen kladné, ale i záporné extrémy. A k tomu slouží bezdomovci. Ukazují jeden extrém - záporný extrém, kam až jde dojít.
0/0
25.1.2006 16:38

Maxx-IP

Re: Re: Dokázali byste ožebračit i žebráka.
K čemu jsi mně ty?
0/0
25.1.2006 16:39

Deleter

Re: Re: Dokázali byste ožebračit i žebráka.
To ví každý malý dítě.
0/0
25.1.2006 16:41

urbi001

Re: Dokázali byste ožebračit i žebráka.
Stejné smutné ovšem je, když se někdo dovolává z teplíčka soucitu k člověku žijícímu v nouzi, ale fakticky nikdy nic pro tyto lidi neudělal. Toť typické chování "soucítící levice" - ve jménu potírání chudoby ždímá z lidí daně, aby je pak předala nikoli těm nejpotřebnějším,ale těm, kdo nejhlasitěji křičí - odborářům, regulovaným nájemníkům, kampeličkovým důchodcům...
0/0
25.1.2006 16:39

Maxx-IP

Re: Re: Dokázali byste ožebračit i žebráka.
Co myslíš pod pojmem "něco pro ně udělat"? Dát jim střechu nad hlavou, oděv, polívku, peníze, vykoupat je? jednou? Ale to je k ničemu. Tady je potřeba věnovat jim psychickou, či dokonce psychiatrickou péči. Namotivovat je, že je pro ně dobré, aby něco dělali, a tyky tu práci pro ně pro začátek sehnat. Levicový politik není od toho, aby jim scháněl milodary, ale aby vytvořil podmínky pro odstranění bezdomovectví jako jevu.
0/0
25.1.2006 16:56

urbi001

Re: Re: Re: Dokázali byste ožebračit i žebráka.
Naprosto souhlasím. Jenom odmítám, že tak levicový politik skutečně činí. Tvrdím, že jeho zájmem jsou více vlivné a početné voličské skupiny, ne nějací bezdomovci. Nejsem věřící, ale myslím, že nejvíce lidí oddaných službě sociálně potřebným se rekrutuje právě z jejich řad, nikoli z voličstva komunistů a sociálních demokratů...
0/0
25.1.2006 17:15

racekk

Co to kecáš zmetku !
z bolševických keců o tom jak kapitalismus  vyrábí bezdomovce je mi na zvracení. Já jsem viděl prvního žebráky v životě když mi bylo 14 v komunistickém ráji v Moskvě a v Oděse. byly jich tam stovky na schodech kostelů, na náměstích a musím říct, že pražský bezdomovec je proti ni malekýn. To byly vyhladovělé trosky v páchnoucích hadcech a nikoho nezajímali. Někteří měli i uniformy a válečné řády z 2. sv. války a mnozí byli váleční invalidé. další žebráky jsem o rok později viděl v Polsku a byly jich stovky ve Varšavě a v Krakově, a další jsem viděl v Maďarsku, a Rumunsku -se nedalo vystroupit z auta, protože nás okamžitě obsypaly zástupy hlasdových dětí, a samozřejmě například u nás v Brně bylo bezdomovců už v osmdesátých letech stovky, žrali zbytky z popelnic u bufetu Sputnik, přímo proti knihkupectví kde jsem tehdy pracoval. A bolševickým úřadům byli tito lidé lhostejní, tehdy neexistovala žádná charita, žádné azylové domy. Jenom podotýkám: všichni tilo lidé
0/0
25.1.2006 15:13

racekk

Re: Co to kecáš zmetku !
Jenom podotýkám: všichni tilo lidé byli v důchodovém věku. A taky tehdy neexistovala ODS ale VLÁDLA  tady KSČ!  A ještě juedna věc: moje přítelkyně, která je věřící pracovala 2 roky v pražské Naději jako dobrovolník. Po dvou letech ji ideály přešly a vykašlala se na to. Zjistila totiž, že devadesát procent bezdomovců si svůj způsob života vybralo DOBROVOLNĚ a neměli absolutně zájem o práci a o normální život. TAK CO TADY KDO MELE O ZLÉ PRAVICI !    
0/0
25.1.2006 15:13

urbi001

Re: Re: Co to kecáš zmetku !
Přesně tak. Je to jenom taková věčná socialistická pokrytecká úlitba ohánět se neustále chudinou a křičet, jak pravice tyto lidi vykořišťuje.
0/0
25.1.2006 15:29

Maxx-IP

Re: Re: Re: Co to kecáš zmetku !
Kde žiješ? Mrkni se taky někdy z okna a nečum jen na ten monitor.
0/0
25.1.2006 16:09

urbi001

Re: Re: Re: Re: Co to kecáš zmetku !
Stačí sledovat diskusní pořady s levicovými politruky. Panděra, že se do kalhot nevejdou a plná huba keců o soucitu s chudinou. Vsadím se, že v životě nehnuli pro nikoho cizího prstem. Možná by stálo za to nechat si vyjet statistiky o tom, kolik bezdomovců přibylo za vlády ČSSD.... 
0/0
25.1.2006 16:23

Maxx-IP

Re: Co to kecáš zmetku !
Roztomile žvatláš. V sedmdesátých a osmdesátých letech v Moskvě, Soči Leningradě, Kyjevě, Oděse, Černigově, Suchomi, Batumi - nikde jsem tam žebráky neviděl. A nebylo to jen tím, že by je snad milice včas odlifrovala z míst, kde chodí cozinci, protože zejména v Lemingradě jsme prolezli kdejakou uličku. Jo, že by nás na ulici svlíkli z džíns a ženské ze silonek a dávali nám za tyto oděvy a prádlo 100 rublovky, to ano. Že většina lidí tam měla oblečení jak u nás žebráci, i to je pravda. Ale žebrat a ještě k tomu na rušných ulicích a schodech do kostela - to je hovadina!
0/0
25.1.2006 15:57

Deleter

Re: Re: Co to kecáš zmetku !
 
Máš to hezky projetý, soudruhu. To bylo v rámci SČSP?
0/0
25.1.2006 16:42

Maxx-IP

Re: Re: Re: Co to kecáš zmetku !
Ne. SČSP nebyl tak bohatý, aby někomu platil zahraniční zájezd. Prvně jsem tam byl na váměnné praxi od průmyslovky, takže jistě uznáš, že jsme prolezli i jiná místa než hlavní bulváry, odkud by milice případné žebráky včas odklidila. A později s cestovkami.
0/0
25.1.2006 17:03

Maxx-IP

Re: Co to kecáš zmetku !
Roztomile žvatláš. Moskva, Leningrad, Novorosijsk, Soči, Kyjev, Oděsa, Černigov, Suchumi, Batumi v sedmdesátých a osumdesátých letech - nikde jsem tam žebráky neviděl. A nebylo to jen tím, že by před zraky cizinců milice žebráky včas odlifrovala, protože jsme prolezli kdejakou uličku. Jo, že oblečení běžných obyvatal nám tam připadalo žebrácké, je pravda. Že by nás byli z džínsů a ženské ze silonového prádla svlékli na ulici a dávali naám za to storublovky, to je taky pravda. Ale žebrat a ještě k tomu na rušných ulicích a schodech u kostelů - to je hovadina.
0/0
25.1.2006 16:04

Helena1

Konečně po dlouhé době dobrej nápad.
Bezdomovci jsou zvláštní povahy. I když je nemám rád, zaslouží si trochu péče. Proto jsem za ty stany rád.
0/0
25.1.2006 15:06

racekk

Re: Konečně po dlouhé době dobrej nápad.
Já proti nim taky nic moc nemám. Jsou to svobodní lidé
0/0
25.1.2006 15:14

Borgh

Re: Re: Konečně po dlouhé době dobrej nápad.
takový ideál svobodného občana dle liberální ODS?
0/0
25.1.2006 15:49

odesák

Klaus nadělal bezdomovců ....
Klaus a jeho ZLOČINECKÁ ODS nadělala tisíce bezdomovců, ale péči o ně přenechala současné vládě.Proto už nikdy nesmíme dovolit,aby tato strana,se ještě někdy dostala k moci.
0/0
25.1.2006 14:14

urbi001

Re: Klaus nadělal bezdomovců ....
Jak se bezdomovec dostane k internetu??
0/0
25.1.2006 14:52

urbi001

Re: Klaus nadělal bezdomovců ....
A na vládu raději moc nespoléhejte. Ta se zdaleka nestará o ty sociálně nejpotřebnější. Spíše ji zajímají regulovaní nájemníci, odboráři a totalitou odkojení důchodci.
0/0
25.1.2006 14:56

lemax

Re: Klaus nadělal bezdomovců ....
no a kolik jsi prebral ty smazko? jedna z nejbohatsich zemi mas 3680 registrovanych bezdomovcu! a ty me tu brecis na 65 snecich, kterym se nchce proste makat! Takze vis co s nimi a s tebou?
0/0
25.1.2006 14:56

Helena1

Re: Klaus nadělal bezdomovců ....
Ty jsi debil nebo polodebil?
0/0
25.1.2006 15:08

racekk

Re: Re: Klaus nadělal bezdomovců ....
VELEDEBIL
0/0
25.1.2006 15:16

Borgh

Smrt podchlazením je údajně velmi milosrdná...
0/0
25.1.2006 13:50

Maxx-IP

Re: Smrt podchlazením je údajně velmi milosrdná...
Co ti tedy brání svléknout se, vyjít před dům a setrvat tam...sám poznáš...jak...dlo..u.h...o je....potř.........
0/0
25.1.2006 14:00

Borgh

Re: Re: Smrt podchlazením je údajně velmi milosrdná...
moje existence není zbytečná a nikoho neobtěžuje...
0/0
25.1.2006 14:37

Maxx-IP

Re: Re: Re: Smrt podchlazením je údajně velmi milosrdná...
A dává ti kvalifikaci posuzovat, čí existence je zbytečná a určovat, co je to užitečná nebo zbytečná existence, že.
0/0
25.1.2006 15:39

Borgh

Re: Re: Re: Re: Smrt podchlazením je údajně velmi milosrdná...
Existence notorického houmlese, který o práci a civilizovaný život nemá zájem a jen obtěžuje zápachem a somrováním okolí, je rozhodně zbytečná a na obtíž. S pokryteckým hyperhumanismem běžte do prde..
0/0
25.1.2006 15:45

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Re: Smrt podchlazením je údajně velmi milosrdná...
A co lidé, trpící jinými nemocemi? Ty je taky zbytečné živit ve špitálech a věnovat jim péči?
0/0
25.1.2006 16:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.