Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České vojáky zdrtila smrt slovenských kamarádů

Návrat domů po delší době si většina lidí spojuje s radostí, že uvidí své blízké. Pro české vojáky, kteří se v pátek vrátili z mise v Kosovu, to ale bylo přece jenom jiné. Mysleli na své slovenské kolegy, kteří se vraceli domů jen den před nimi. Až na jednoho však let do Košic nepřežili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Englishman

Někde je chyba
Buď české vojáky smrt Slováků ve skutečnosti nezdrtila, nebo jsou to vojáci naprosto nepoužitelní pro skutečný konflikt.
0/0
21.1.2006 12:15

slayee

upřímnou soustrast
všem pozůstalým,hlavně dětem
0/0
21.1.2006 8:50

dolnolibchavak

Vysvětlení té ruky
Pokud byste četli nebo vyděli Pána prstenů, tak by vám muselo být jasné, že redaktoři idnes jsou v moci bílé ruky - SARUMANOVY RUKY (vzhledem k tomu, že býlou ruku na bílí podklad nenakreslí, tak kreslí červenou)
0/0
21.1.2006 8:46

savers

Re: Vysvětlení té ruky
ty jsi blbí až to bolý..
0/0
21.1.2006 11:23

andik308

Re: Vysvětlení té ruky
Jedna se o placenou reklamu.   Na nekterych web strankach se i objevuje text Jiz brzy se dozvite vic....
0/0
21.1.2006 11:52

Vrchní našeptávač

Dotaz na redakci iDNES...
Neni to k tematu letadla, ale musim se zeptat: koho napadlo jako background pod clanky davat tu grafiku s tou krvavou rukou??? Pokud by to bylo v rubrice Krimi anebo Cerna kronika, tak budiz, ale proc to je uplne vsude po celem serveru?? Ma to snad nejakou spojitost se zmenou na postu sefredaktora MF DNES?? Anebo je to pokus o sebeironii, ze veskere zpravy z iDNESu jsou opravdu uz spis horror nez serizoni novinarina?? ;-))
0/0
21.1.2006 6:34

lemax

Re: Dotaz na redakci iDNES...
ale to by jsi mel mailovat redakci a ne nam na diskuzi! Takze septadlo, do toho!
0/0
21.1.2006 6:35

Pilat

neni to vtipne ci rikam
ale tak jsem si predstavil, jak by je zdrtila valka
0/0
21.1.2006 4:57

petrucciani

Re: neni to vtipne ci rikam
To ja si zas umim predstavit, jak zacnou zadat bud vysi zold nebo priplatek za riziko, po tehle tragedii, ze tez sedaji do podobne starych vyslouzilych rachotin a nevi, jestli se ve zdravi vrati.
0/0
21.1.2006 10:51

Monte Pelmo

ta krvava ruka
se zvlaste pod timto clankem skutecne vyjima... :(
0/0
21.1.2006 3:15

zen1111

Re: ta krvava ruka
ale co je tam na pravo pod tou rukou to je ovela horsie ako ta ruka --- Útok na Írán zatím nechystáme, tvrdí USA" - Riceova .. ta zenska ma vie dozrat. Uz davno mala sediet a este sa drzo skeri. Koli takymto vyzera tento svet tak ako vzera ..a koli ich paradnej demokracii a humannemu bombardovaniu. Pfujj !
0/0
21.1.2006 3:38

Vrchní našeptávač

Re: Re: ta krvava ruka
Lady Rice je moje favoritka. Predevsim se mi libi, jak zhruba pred rokem mela tu poznamku o "domyslenem ublizenectvi Cechu" a o tom, jak se v Praze krade... heh, tak to trefila na hlavicku dokonale. A toho kriku co se potom zvedlo. Ja ji fandim, osobne bych ji posadil v Praze na Hrad misto Mr. Narcise... ;-))
0/0
21.1.2006 6:38

petrucciani

Re: Re: Re: ta krvava ruka
Neblbni, podobnym kandidatek na Hrad mame pozehnane, treba Renata Kalenska atd.
0/0
21.1.2006 10:55

zen1111

Tu je to zle.
Z tohto sa Slovensko len tak nedostane. Kam sa pohnem tam o tom ludia hovoria. Ked sa vcera hovorilo vsade v televizii o narodnej tragedii, bol som sokovany, neveril som tomu co som videl v TV po cely cas v mimoriadnom spravodajstve, bolo mi velmi luto tych ktori sa uz tak tesili domov a boli len par km pred cielovou stanicou , ..no zaroven som si hovoril. "ano teraz hovorite o narodnej ragedii, pozajtra bude pohrem a zabudnete" ale ked som dnes bol v meste, ludia boli ako obareni. Netusil som ze az takto moze zasiahnut cely narod takato vec. Je to tu uplne ine ako bolo. Toto sa nemalo stat. Nie az takto :(
0/0
21.1.2006 2:34

Isabelle

Re: Tu je to zle.
Neboj...Slovensko se dostane z daleko horsiho...
0/0
21.1.2006 2:43

komunisti_sou_svine

Re: Re: Tu je to zle.
Co jim chceš udělat :-/ ?
0/0
21.1.2006 2:45

Isabelle

Re: Re: Re: Tu je to zle.
Proc bych jim mela co udelat ?
0/0
21.1.2006 2:48

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
Já to mám vědět ?
0/0
21.1.2006 2:49

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
Mas podivny nick...
Tebe jsem se na nic neptala...Ty jsi se zaptal...
0/0
21.1.2006 2:51

zen1111

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
ah Isabelle, ahoj :) No ja ti neviem. Keby si to videla, otrislo to celou krajinou ako tak vidim tych ludi.
0/0
21.1.2006 2:57

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
ah.. ..ahoj.. ...
podobne otrislo celou krajinou hurikany Katrin a Rita...je to sice daleko ode mne ale dokazu to pochopit...
cas zahoji dost ..ne vsechno...
0/0
21.1.2006 3:02

zen1111

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
To je pravda s tou Katrinou a Ritou. Nebol som tam, nevidel som to tak som si to az tak neuvedomil. Len co vidim tu tak ...ono ludia sa posledne uz dostavali fakt do takeho optimizmu. Co samozrejme vyplyva z lepsej situacie a tak. A teraz ked som videl tu zmenu tak.... je mi z toho nanic. Predtym som nevedel ze takato vec dokaze celou krajinou, obycajnymi ludmi az tak otriast
0/0
21.1.2006 3:07

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
Chtela jsem Te povzbudit...
0/0
21.1.2006 3:09

zen1111

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
ale podarilo sa :)
0/0
21.1.2006 3:10

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
To mne potesilo...
0/0
21.1.2006 3:12

zen1111

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
Ale super je ze vam sa vratili dnes stastne a zdravo domov :)
0/0
21.1.2006 3:14

zen1111

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
Teda vcera samozrejme
0/0
21.1.2006 3:14

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
Tomu nerozumim...kdo se vratil stastne domov ?
0/0
21.1.2006 3:16

zen1111

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
vasi vojaci z Kosova, ...vcera (v piatok) o siedmej vecer, vsetkych 28 :) tu v tomto clanku je o tom tusim... Oni boli v jednej jednotke spolu z nasimi na tom istom mieste v Kosove , v Pristine
0/0
21.1.2006 3:20

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
O tom doopravdy nic nevim...
jsou to cesi a nebo Kanadiens ?
0/0
21.1.2006 3:25

zen1111

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
Tam sa pise o Cechoch ze prileteli vcera vecer do Prahy tusim.
0/0
21.1.2006 3:32

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
Kanada (kde ziji )ma jen dobrovolne vojaky, kteri jsou peacekeepers...
0/0
21.1.2006 3:38

zen1111

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
peacekeepers su nasi. teda teraz pocuvam uz druhy den o tom ze sa vracali peacekeepers a tak. Inak ako sa mam na teba pekne usmiat ked tu nemam smajliky :)))
0/0
21.1.2006 3:40

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
nevadi
mas je na pujcku
uz musim utikat...ahoj...
0/0
21.1.2006 3:45

zen1111

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
aha, dik :) zaroven sme si vymenili dobru noc, tak dobru noc :)
0/0
21.1.2006 3:46

zen1111

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu je to zle.
No nic, idem ja do hajan, ledva dycham a vidim. Dobru noc.
0/0
21.1.2006 3:45

komunisti_sou_svine

Tak se neperte.
Spadlo letadlo , to se stává i v lepší společnosti. (Irán, Rumunsko..)
0/0
21.1.2006 2:24

Tubajfor

Pro cenzora co vydil muj prispevek (reakci)
Pro cenzora: Ano poskodili jste mne. A taky umoznili urazit ty zemrele vojaky tim ze jste necenzurovali prave ten prispevek na ktery jsem reagoval.
Vulgarni slovo ci nevulgarni, dulezitejsi je vyjadreny obsah a svoboda slova.
0/0
21.1.2006 2:20

Tubajfor

Re: Pro cenzora co vydil muj prispevek (reakci)
Ma reakce byla na vyplod toho debila Pyuse (nize).
0/0
21.1.2006 2:21

komunisti_sou_svine

Re: Re: Pro cenzora co vydil muj prispevek (reakci)
to je bot idiote
0/0
21.1.2006 3:18

Pyjus Čůrus Maximus

kamaradi z boje?
Cesti kamaradi, ze sjou zdrceni? Vzdyt to jsou stejni zoldaci a prodlouzena ruka utocneho paktu NATO pod velenim americkeho imperialismu. Zaslouzi si takovi zoldaci nasi litost
0/0
21.1.2006 1:35

zen1111

Re: kamaradi z boje?
Mno, nechcem a ani nebudem sa zastavat vojska a vojenstva, je to proti mojim postojom. Ale nie nadarmo sa ti ktori odchadyaju zo SR, alebo CR volaju mierovy kontingent. Niesu to jednotky ako take i ked vy mate aj chemicku, to je uz ine, ostatne aj my tam mame chemikov myslim. Oni pomahaju tym ludom a keby robili nieco zle tak ich tam nechcu. Ale oni ich chcu a to jeden aj druhy tabor ktore si k sebe pomaly nachadzaju cestu. Slovaci ani Cesi tam nechodia vrazdit ako amici a to ze maju maskac a su tam pod NATO. Keby si mohol pomoct ludom v nudzi v cudzej krajine a niekto by ti povedal ze do tej krajiny nesmies, iba ak ako clen NATO. Tak by si nesiel pomahat aj popd tzm NATO, ak ty by si tam ciste len pomahal? To presne robia oni a ze je NATO svinstvo, to mne hovorit nemusis. Ale o to viac si vazim prave taketo mierove jednotky. Ze dokazu mozno ovela viac ako ti magori z inych armad co zabijaju tych ludi.
0/0
21.1.2006 3:31

sprav

Re: kamaradi z boje?
Je zajímavé, že  právě Čeští a slovensští vojáci byli /a jsou/ oblíbeni ve všech misích. V Jugošce se amíci vymlouvali na jazykovou příbuznost s chorvaty a samozřejmě na národní příbuznost. Je zajímavé, že naši (rozuměj čeští a slovenští) vojáci byli mnohem příznivěji Bráni i u Srbské části (muslimech) a nikdo je neobviňoval z etnického nadržování (na rozdíl třeba od rusů a některých jiných slovanských národů).
Potom přišel Afghanistan a a Irak... a hle... situace stejná
V misích OSN (pozorovatelé) jakbysmet.
 
Mimochodem, Čs. mise byla přítoma jako "rozhodčí" pozorovatel na Korejsko-Korejské hranici. Dříve za KLDR a Dnes za... KLDR  Samozřejmě po třenicích z roku 1990, kdy po revoluci čeští pozorovatelé museli chodit "na druhou" stranu i pro jídlo (k američanům a švýcarům).
0/0
21.1.2006 11:28

ohoh

Re: kamaradi z boje?
ked nevies co mas napisat resp. nevies o com pises tak radsej nenapis nic lebo potom vyzeras ako blbec.....
0/0
21.1.2006 15:41