Diskuze

Řidiči metra zkracují na Smíchově peron, aby viděli

Strojvedoucí metra mají v některých stanicích špatný výhled. Aby viděli dobíhající lidi, musí zastavit dřív, než jim určuje značka. To se stalo i ve středu na Smíchovském nádraží, kde cestující zapadla nohou pod vlak. Kamery ukázaly, že zadní dveře byly těsně na hranici nástupiště.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kasavaros

20. 1. 2006 16:59
a jak ho zkracují?
To při každém zastavení vyběhnou a kousek ho ukousnou?
0 0
možnosti

dukeprvni

20. 1. 2006 1:50
Řidiči metra zkracují na Smíchově peron, aby viděli
to je prece ceska specialita mit preventivne vsecko "sku rveny" vylepseny a nase  takze udelat zastavku kratsi nez vlak aby se usetrilo, je taky ok a svetovy, to taky nikde nemaj
0 0
možnosti

karoten

20. 1. 2006 14:19
Re: Řidiči metra zkracují na Smíchově peron, aby viděli
Duke, ty seš taky unikátně blbej, takovýho taky jinde nemaj. Aspoň si přečti článek, než začneš po moravsku soudit...
0 0
možnosti

Warťan

19. 1. 2006 23:35
Návrhy a skutečnost
Takhle je to v provozu s většinou věcí a je to zkrátka proto, že "provoz" a "intelektuál" nikdy nešly dohromady a "intelektuál" se těžko vcítí právě do provozu. Příkladem je i nízkopodlažní Citybus od Karosy po poslední inovaci. Zapnutý blinkr je signalizován hlasitým TŮT-TŮT-TŮT... nelze to ztlumit, pro špatný přístup ani odpojit, řešením je výměna vozu za starší typ a od Citybusu vůbec raději dál. Zaručeně by projektanti stanic měli vyslyšet návrhy provozních pracovníků a neohlížet se na nějaké ozdůbky a moderní tvary, je to sice možná hezké, ale když si lidi budou lámat vazy na schodech a padat pod metro, tak v nemocnici si asi těžko řeknou"zranil jsem se, ale to nevadí, hlavně že je stanice hezká..." takže to chce trochu poslouchat zejména ty, kdo v tom potom pracují a nesedí v kanceláři. Otázkou je, jestli dopravní podnik je k návrhům pracovníků přístupný, aby je potom předal dál, možná právě v tom je kámen úrazu...
0 0
možnosti

fenol

20. 1. 2006 0:29
Re: Návrhy a skutečnost
mily pane, velmi pochybuju, ze se na delce stanice, ci na poloze schodiste vuci nastupisti podepsala touha projektanta po nejake modni libustce. Je videt, ze absolutne nechapete jak podobny projekt vznika a placate jen nesmyly z pozice zaniceneho amatera.
0 0
možnosti

wader

19. 1. 2006 23:13
DP zameta stopy..
DP vse zatluce a upravi podle sebe viz dnesni clanek v jejich metru http://www.metropoint.com/ftp//20060119_Praha.pdf prekrouti co se da "pani prej nastupovala" a to co tam pisou co prej rekla pani mluvci sezerou jen ti chudaci duchodci pro ktere je to jediny tisk za den.
0 0
možnosti

Tw_ista

20. 1. 2006 14:07
Re: DP zameta stopy..
A vsiml sis, ze to je info z CTK? Navic z "Ženě se nic nestalo, nastoupila zpět do metra a pokračovala v cestě." jasne vyplyva, ze v metru uz byla.
0 0
možnosti

noone123

19. 1. 2006 20:31
až za peron
to, co je tady popsané je ještě docela dobré, jednou jsem zažil, že souprava zastavila na zastavce vysocanska tak, ze posledni dvere zadniho vagonu byly za zabradlickem, nastesti, kdyby nekdo vystoupil, tak by si asi akorat otevrel a zavrel dvirka, pripadne by se kolem nich obtocil... kdyby ale vystoupil slepec (slepci zadnimi dvermi nastupuji a vystupuji docela casto) mohlo by vse dopadnout mnohem hur.
0 0
možnosti

regazzi

19. 1. 2006 20:04
?????
Kdyby DP místo imbecilních displejů v busech a tramvajich hlasících příští stanici (celá léta to stačilo na papíře a bylo to jasný a navíc bylo jasné, KUDY trasa vede) koupila kamery a insalovala je na kritických místech, k podobným problémům by nedošlo. Jenže někdo asi někomu potřeboval nutně nechat vydělat, že....,?
0 0
možnosti

Aussigman

19. 1. 2006 21:38
Re: ?????
Ty tvý imbecilní displeje jsou pro návštěvníky Prahy celkem důležitý a imbecilní hlášení zase celkem pomůže slepcům. Ale chápu, že se ti určitě ulevilo, když sis zanadával.
0 0
možnosti

RHRH

19. 1. 2006 19:54
Zrcadlo
Takže jestli tomu rozumim, řidiči maj na Smích. Nádr. směr centrum problém, že neviděj v této stanici na přední dveře, aby zároveň viděli do zrcátka a na obrazovku. Co takhle jim tam namontovat pevný zrcadlo vedle obrazovky, aby v něm viděli na 1. dveře?
0 0
možnosti

lu2222

19. 1. 2006 22:26
Re: Zrcadlo
A vo cem by pak na Idnesu psali, ty chytraku?
0 0
možnosti

babacek

19. 1. 2006 18:02
Jak dlouho již
je v provozu tato trasa,že naléhavé problémy se začínají řešit až když se stane něco podobného.I když tentokrát ze šťasným koncem.
0 0
možnosti

pepovaspajzka

19. 1. 2006 18:18
Re: Jak dlouho již
Zase vykrik do tmy, TRasa A a trasa C je jiz automatizovana. Takze nevidim duvod pouzivat slovo SE ZACINAJI RESIT. Jak je mozny ze sem tenhle nazor predpokladal, ze ho tady nekdo vypusti.
0 0
možnosti

V2kt0r

19. 1. 2006 17:27
Strojvedoucí se mezitím dozvěděl, že by někdo mohl být v kolejišti. Událost nahlásil na dispečink, vlak zajistil a s technikem šel zkontrolovat koleje.
...vcera tam stalo, ze strojvedouci uz hlasil, ze teda pojede, az potom, a prave proto zacali lid kricet...hmm, kdopak tady po vcerejsi hysterii ted zase maluje strojvudce jako siroka kulate lidumilne tvare?
0 0
možnosti

djrhedy

19. 1. 2006 17:22
Idnes těžko překvapí
Tak po včerejším hysterickém článku se ukázalo, že všechno je trochu jinak ... včera ta paní pokud vím spadla až do kolejiště a ošetření prý nepotřebovala .... famy.idnes.cz :-D
0 0
možnosti