Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Doležal chtěl ovlivnit vyšetřování vlastní kauzy

Odposlouchávání a sledování dnes už bývalého poslance Vladimíra Doležala z ODS, obviněného z korupce, bylo v pořádku. Zjistila to trojice poslanců, která se kvůli tomu ve středu na policii probírala dokumenty případu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VilemMikula

Majitel statu
Pokud jste take zhnuseni jako ja nasimi politiky zkuste se na to podivat jinak: Vy jste majitel statu a politik je Vas spravce, ktery spravuje Vas majetek. Pokud to nedela spravne muze byt Vami potrestan. Vice na http://www.volny.cz/vilem.mikula/ PS: Odpovezte si nejprve uprimne na otazku: Slouzi obcane urednikum a politikum nebo slouzi politici a urednici obcanum?
0/0
19.1.2006 18:39

Johny_S

Re: Majitel statu
Přímá demokracie je v našich podmínkách neobyčejně nebezpečná. Stačí se podívat, jak nyní rostou preference komunistům z ČSSD. Úplně stejně by byla lůza ovlivnitelná v případě referend. A to by byla cesta do pekel. Proto děkuji, ale nechci. A proč se vlastně ta tvá strana jmenuje Majitelé Státu? To velké S je tam úmyslně? Jako že ne majitelé ledajakého státu, ale přímo Státu, podobně jako křesťané nevěří v ledajakého boha, ale v Boha? Anebo velké S jako název firmy?
0/0
19.1.2006 19:47

VilemMikula

Re: Re: Majitel statu
Nemel jsem na mysli zadny umysl, co se tyce velikosti pismen. Asi je to ovlivnene tim, ze se v anglictine casto v nadpisech pisou vsude velka pocatecni pismena. Ja to ale stridam ruzne MAJITELE STATU, Majitele Statu i Majitele statu tudiz nemam v tom zadny umysl. Myslim si, ze to co navrhuji, je zastupitelska demokracie - lide voli sve zastupitele=spravce sveho majetku. Pouze je zdurazneno, ze zastupitel=spravce bude odmenovan podle vysledku sve prace a podle toho o kolik zhodnoti majetek obcanu=stat.   Muj navrh neni dokonaly ma jiste nejake chyby. Jsem naivni snilek. Pomozte mi prosim dat dohromady lidi s podobnymi ale realnymi napady. Dekuji.
0/0
19.1.2006 20:00

Johny_S

Re: Re: Re: Majitel statu
Dobře, tak naznačím nebezpečí: stačí momentální pokles preferencí strany, která původně vyhrála volby, protože třeba začne dělat reformy, do kterých se předtím nikomu nechtělo, a tudíž je pak jednoduché vyvolat hlasování o odvolání příslušných politiků a příslušné politiky odvolat. A to není dobře. Pokračujme ovšem v diskuzi. Stojí strana Majitelé státu spíše nalevo, nebo napravo?
0/0
19.1.2006 20:21

VilemMikula

Re: Re: Re: Re: Majitel statu
Ve srovnani se soucasnou vladou by byla strana Majitele statu napravo. Tj. mensi statni regulace a prerozdelovani cehokoli a vice volne ruky trhu. (Napriklad bankovni poplatky, ktere jsou u nas primo nekrestanske. Stat by nemel regulovat banky a urcovat jim jake maji mit poplatky. Stat by ale mel umoznit konkurenci mezi nasimi a zahranicnimi bankami a tim je donutit, aby se u nas banky chovaly trzne. Nejsem ekonom nevim jak to udelat, ale ze to jde o tom svedci to, zahranicni banky ve sve zemi maji nizsi poplatky nez jake zavedly u nas. Pravdepodobne nejaky predpis nebo zakon odrazuje solidni banky, aby se snazily u nas investovat.) Na druhou stranu musi byt zachovana socialni solidarita mezi lidmi, aby ti kteri se dostali do tizive situace nechcipli zimou na ulici. Napadlo me, ze platy poslancu by se mohly odvijet treba od poctu nezamestnanych, pak by ubylo socialne slabych a neprizpusobivych obcanu.  
0/0
20.1.2006 1:11

jekal

Převzato od jinud
Před budovou místní pobočky ODS v Praze 5 se prý scházají dobrovolníci (vyzbrojeni většinou špuntovkami) v boji za národní svobodu, v boji proti EU. Rozhlas ODS volá o pomoc.
Už jsem tam viděl i nějaké koňské povozy, Mirek Topolánek pobíhá okolo v uniformě wermachtu a organizuje velký osvobozenecký pochod příznivců ODS na Brusel. Politruk Zahradník čte nějákou zdravici od duchovního vůdce pochodu Klauna.
Fortelné české ženy přibalují k plátům špeku se slzami na očích svaté obrázky pana Klauna z Hradu,  na dlouhou cestu skrze nepřátelské to hvozdy malému českému člověku, k tomu hraje řízná dechovka pravé české písně do pochodu.
 
0/0
19.1.2006 17:28

1_130_202_135

Re: Převzato od jinud
no blbe to seš ale ve špatný diskuzy mi tady řešíme DOLEŽALA Z ODS LOTRA
(rovněž převzato odjinud) 
0/0
19.1.2006 17:30

arts

to je humus - pan VOLF z ODS dnes před soudem
 to je humus - pan VOLF z ODS dnes před soudem
0/0
19.1.2006 16:05

caterpillar

Re: to je humus - pan VOLF z ODS dnes před soudem
A jak dopadl soud...?
0/0
19.1.2006 16:09

Kleki Petra

Re: Re: to je humus - pan VOLF z ODS dnes před soudem
Já nevím. Ale třeba Volf před ním jenom ráno stál a zapaloval si trabuko.
0/0
19.1.2006 16:57

arts

ODS páchnete
 to je humus - pan VOLF z ODS dnes před soudem
0/0
19.1.2006 15:43

1_130_202_135

Re: ODS páchnete
Ještě štěstí, že paní Wolfová už má soud za sebou. Tehdy byla soudružka členkou ČSSD, jestli se nemýlím
0/0
19.1.2006 15:46

arts

mýlíš se
ale to je u tebe naprosto běžný 
0/0
19.1.2006 16:05

1_130_202_135

Re: mýlíš se
Reakci bez návaznosti na vyslovené bych očekával s určitostí jen od Jekala. Nejsi ty náhodou Jekal?  Jekul? Jekyl? Jekol?
0/0
19.1.2006 17:00

jekal

Re: Re: mýlíš se
a že je Ti smutno
0/0
19.1.2006 17:28

Velky Exorcista

Kakaova afera
No ja bych se spise nez na ODS zameril na vladno CSSD a jejich kakaovou aferu. Nazorny obrazek je zde: http://chaos.ic.cz/kraus_kakao.jpg
0/0
19.1.2006 14:56

tappat

Re: Kakaova afera
a ja bych se zameril na oboje
0/0
19.1.2006 15:33

arts

ODS KRADE LŽE PODVÁDÍ
no blbe to seš ale ve špatný diskuzy mi tady řešíme DOLEŽALA Z ODS LOTRA
0/0
19.1.2006 15:44

caterpillar

Re: ODS KRADE LŽE PODVÁDÍ
Znovu si kladu otázku: Jeden člověk znamená ODS...? Nikoliv.
0/0
19.1.2006 15:48

narkissos

Re: ODS KRADE LŽE PODVÁDÍ
Ty hrubky píšete schválně, abychom viděli, na jaké úrovni jsou příznivci ČSSD?
0/0
19.1.2006 15:59

leoxx

Re: Kakaova afera
Aha ale jeden Kraus znamená ČSSD.. to je ono..
0/0
19.1.2006 16:55

caterpillar

Re: Re: Kakaova afera
Záleží na tom, jak se strana s tím člověkem, který je z něčeho obviněný vypořádá. Pokud ho i přes evidentní, jasné a důvodné podezření stále hájí a říká, že se stal předmětem novinářským lží, pak to něco napovídá i o té straně. 
0/0
19.1.2006 16:59

leoxx

Re: Re: Re: Kakaova afera
Aha ale Doležala ODS odepsala.. hmm, že sem si nevšim, že by odešel z konsolidační agentury a Topolánek se vyjádřil v tom smyslu, že se za něj styděj.. asi sem něco prošvihnul. Můžete mi sem dát odkaz na ten článek kde tak ODS učinila. Dík.
0/0
19.1.2006 17:00

arts

to je humus - pan VOLF z ODS dnes před soudem
další prase z ods bude odsouzeno
0/0
19.1.2006 14:45

lemax

Jenom by mne zajimalo" dostava poslanec ci senator v tehcto pripadach zbaveni funkci a mandatu, take tucnou vysluzku na duchod?
Nebo nedostane nic a zaradi se mzi nas poctivy chudy bez tucne odmeny jak navrhoval jedem pasnek az 20 milionu!
0/0
19.1.2006 13:59

vodic

Chtel bych videt, kdo by netelefonoval...
To, ze se boji o krk a snazi se zjistit, co se da, mi neprijde byt nic divneho. Ja bych taky obvolaval zname jak divej.
0/0
19.1.2006 13:47

lemax

Re: Chtel bych videt, kdo by netelefonoval...
No v podstate ted uz je to stejen jedno! skoncil tak jak tak a myslim ze uplatek stejne nedostal, takze dostane maximalne podminku!
0/0
19.1.2006 13:57

arts

to je humus - pan VOLF z ODS dnes před soudem :-)
další ODSák zlodějskej
0/0
19.1.2006 13:41

pacers

Re: to je humus - pan VOLF z ODS dnes před soudem :-)
Dej si prášek pod jazyk nebo tě jebne
0/0
19.1.2006 13:46

arts

jakej ?
máš s tím jistě zkušenosti
0/0
19.1.2006 14:46

lemax

Re: to je humus - pan VOLF z ODS dnes před soudem :-)
Co ti ten topolanek lezi tak v hlave? On te do no kopl? asi malo ne?
0/0
19.1.2006 13:55

arts

to je humus - pan VOLF z ODS dnes před soudem :-) mimochodem
Tragický Topolánek Mirek Topolánek (Autor:  Jan Zátorský , Lidové Noviny)
PRAHA 19. ledna 2006  | 8:48 Předsedovi ODS Mirku Topolánkovi ani tolik nevadí, že si poslanec jeho strany Vladimír Doležal snaží sehnat protekci a ovlivnit vyšetřování své kauzy. Více mu překáží to, že se tahle špína provalila. A jako typický český politik se nepídí po podstatě problému, ale po tom, kdo jej provalil.

pacers

Po volbách .
Se domluvěj,velká koalice se stane realitou a na názor zde přítomných stejně nebude brán ohled.Tak se tady nenapadejme.Přeji hezkej den.
0/0
19.1.2006 13:34

Kleki Petra

Já nevím, čím to je, ale na spoustě diskusí se vždycka objeví nějaký blbec, jako arts (cufir1mufir a bůhvícomáještězanicky),
který svými stupidními lepičkami naprosto zlikvidují možnost rozumné debaty a tříbení názorů. Tohle mi osobně leze krkem daleko víc, než když někdo obhajuje jiný názor a já mám pocit, že třeba zaslepeně. Aspoň je možná nějaká reakce. Ale jak reagovat na tohoto tupce? To prostě nejde.
0/0
19.1.2006 13:28

EasyR

Re: Já nevím, čím to je, ale na spoustě diskusí se vždycka objeví nějaký blbec, jako arts (cufir1mufir a bůhvícomáještězanicky),
Nulová tolerance :o)
0/0
19.1.2006 13:30

poslanec_termit

takovi hajzlove, typu Kraus, delaji ODS ostudu
ODS by mela vsechny takove Dolezaly vyrazit.
 
                   
     modra sance  
0/0
19.1.2006 13:26

arts

Fuj fuj ODSáci modří ptáci
Tragický Topolánek Mirek Topolánek (Autor:  Jan Zátorský , Lidové Noviny)
PRAHA 19. ledna 2006  | 8:48 Předsedovi ODS Mirku Topolánkovi ani tolik nevadí, že si poslanec jeho strany Vladimír Doležal snaží sehnat protekci a ovlivnit vyšetřování své kauzy. Více mu překáží to, že se tahle špína provalila. A jako typický český politik se nepídí po podstatě problému, ale po tom, kdo jej provalil.

EasyR

Re: Fuj fuj ODSáci modří ptáci
Uveřejněno v rubrice "Názory" :o) A názor nějakého Zátorského má nulovou vypovídací hodnotu... :o/
0/0
19.1.2006 13:21

arts

PRAHA 19. ledna 2006 | 8:48 Předsedovi ODS Mirku Topolánkovi ani tolik nevadí, že si poslanec jeho strany Vladimír Doležal snaží sehnat protekci a ovlivnit vyšetřování své kauzy. Více mu překáží to, že se tahle špína provalila. A jako typický český
PRAHA 19. ledna 2006  | 8:48 Předsedovi ODS Mirku Topolánkovi ani tolik nevadí, že si poslanec jeho strany Vladimír Doležal snaží sehnat protekci a ovlivnit vyšetřování své kauzy. Více mu překáží to, že se tahle špína provalila. A jako typický český politik se nepídí po podstatě problému, ale po tom, kdo jej provalil.
0/0
19.1.2006 13:15

parohubek

Re: PRAHA 19. ledna 2006 | 8:48 Předsedovi ODS Mirku Topolánkovi ani tolik nevadí, že si poslanec jeho strany Vladimír Doležal snaží sehnat protekci a ovlivnit vyšetřování své kauzy. Více mu překáží to, že se tahle špína provalila. A jako typický če
Co se jako "provalilo" ? Ve věci vyštřování to Doležalovi nic nedokazuje. Spíš naopak. Jestli je to je vše,co mají, měli by se rychle Doležalovi omluvit a začít vyšetřovat skandální únik nahrávek odposlechů v průběhu vyšetřovnání.
0/0
19.1.2006 13:16

Nik

Krátké shrnutí...
1) "...Je to hroznej Mirek Dušín," charakterizoval do telefonu Rittig Doležalovi státní zástupkyni Zdeňku Galkovou...
To je to, čeho se bojíte, vážení politici... Mirka Dušína na vás! ;-) 
2) "...Už to tady řeším na ministerský úrovni..."
Rittig má patrně přehnané mínění o své vlastní důležitosti. Skoro jako ti tři chlápci, co tvrdili, že budou jednat s ministry české vlády někde u stolu, v důsledku čehož raději kódovali své rozhovory. Kdo by s nimi jednal?
3) Jinak důkazy dost chabé...  
0/0
19.1.2006 13:07

EasyR

Re: Krátké shrnutí...
"Pět v českých na stole" nebylo zcela jistě o jednání s ministry :oDDD
0/0
19.1.2006 13:08

parohubek

Re: Krátké shrnutí...
naprosto souhlasím a dodávám, že účelový únik těchto informací v průběhu vyšetřování naznačuje, že toho na Doležala víc nemají, jinak by to jistě  použili.
0/0
19.1.2006 13:10

Kleki Petra

Re: Krátké shrnutí...
...zřejmě paní státní zástupkyně krásně běží.
0/0
19.1.2006 13:11

EasyR

Re: Re: Krátké shrnutí...
A Doležal je plantážník :o)
0/0
19.1.2006 13:15

arts

je todle normální ?
PRAHA 19. ledna 2006  | 8:48 Předsedovi ODS Mirku Topolánkovi ani tolik nevadí, že si poslanec jeho strany Vladimír Doležal snaží sehnat protekci a ovlivnit vyšetřování své kauzy. Více mu překáží to, že se tahle špína provalila. A jako typický český politik se nepídí po podstatě problému, ale po tom, kdo jej provalil.
0/0
19.1.2006 12:57

EasyR

Re: je todle normální ?
A zdroj ?
0/0
19.1.2006 13:03

arts

Zdroj :
Lidové noviny a Hospodářské noviny
0/0
19.1.2006 13:16

EasyR

Re: Zdroj :
Ovšem v ne v rubrice "Zprávy", nýbrž v rubrice "Názory" - to jsi jaksi pozapoměl sdělit... :o/
0/0
19.1.2006 13:19

1_130_202_135

Re: je todle normální ?
To psali kde?
 
V tmhle je ten váš problém (jekal, mail, 16.01.2006 18:46 ) reagovat
na národce při výuce čtení zapoměli některým sdělit, že ne vše co si přečtou musí brát vážně či tomu věřit ? Tam se stala ta chyba.
0/0
19.1.2006 13:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.