Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rathova rituální oběť: Musílková

Kéž by to bylo tak jednoduché, jak vypráví ministr Rath: za největší problémy zdravotnictví může ředitelka největší pojišťovny. Ředitelka byla na jeho pokyn včera odvolána. Odteď tedy můžeme očekávat jen samá "pozitiva".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

habit

Rath si privatizuje české zdravotnictví....
... jsem zvědav, kolik u něj stojí audience teď, když už má plně pod kontrolou i VZP - to už se asi se třema melounama nespokojí...
... ta derathizace bude muset být opravdu důkladná...
0/0
19.1.2006 15:47

fryfa

paní Bendová
už před lety,jsem pochopil za koho že to v této branži hrajete. Papoušek by lépe neopakoval názory politiků ODS.
0/0
19.1.2006 15:36

Kuttlirz

Re: paní Bendová
Nepochopil jsi nic. Napsala pravdu. Rath je psychopat a všichni, kteří jsou jím fascinováni, by se také měli nechat vyšetřit.
0/0
19.1.2006 17:17

Usmolená štětina

Ale paní Bendová...
...pojišťovna je bohužel spojena pupeční šňůrou s politikou a politika ČSSD (s podporou komunistů) ji (rozuměj Musílkovou) semlela...Tohle je, paní Bendová, z vaší hlavinky, nebo vám to někdo nedej Bůh nadiktoval ?
0/0
19.1.2006 12:43

Loma Linda

moc tobolí?
Kdyby p. ministr Rath nedělal nic, byla by asi všeobecná spokojenost. Nadávalo by se jen tak, aby se neřeklo. Pokud hned od svého nástupu postupuje jasnými a promyšlenými kroky - a vůbec není jednoduché, odkud začít, šlape mnoha lidem na bolavá kuří oka. A proto hodně kříčí, já se jim nedivím. Ale jinak než skalpelem se kuříc´h ok nezbavíme.
0/0
19.1.2006 10:23

Kuttlirz

Re: moc tobolí?
Už dlouho jsem neslyšel lepší vtip - jasné a promyšlené kroky! Vidíš si do huby, respektive na klávesnici?
0/0
19.1.2006 17:20

Loma Linda

Re: Re: moc tobolí?
Vím, o čem mluvím. Nechci Vás urážet, abych řekla:"Na rozdíl od Vás". Čas ukáže.
0/0
23.1.2006 10:21

babca

Bendová...
plavenky a antikoncepce jsou zbytnosti? Hmmmm, sem netušil, že prevence je horší, než léčení... platno pro obojí... Bože ta baba je bl.á jak štolverk
0/0
19.1.2006 8:51

Kuttlirz

Re: Bendová...
IQ houpacího koně jsi právě předvedl ty - jak se jmenuje choroba, kterou léčí plavenky nebo antikoncepce?
0/0
19.1.2006 17:24

babacek

Hlavně
aby po volbách byl Ráth rituální obětí voličů
0/0
19.1.2006 6:42

jack24

Odvolání
Milí sportovní přátelé,může mi někdo říct,kdo vyletí od týmu jako první když nejsou výsledky?A ptají se ho na důvody mizérie?Je pravda,že s příchodem nového trenéra mohou výsledky(aspoň trochu lepší)přijít aniž by se cokoliv jiného změnilo?Takže si tu otázku postavme opačně:proč by tam Musílková měla dál zůstávat?Já myslím,že její odvolání nic pro nás,pacienty zhoršit nemůže,ne?Jó možná pro Ouzké a spol. nastanou těžší chvíle(zkuste se zeptat v průměrné softwarové firmě za kolik by udělali IZIP-mě jedna řekla že do 100tis.),ale to je jiná pohádka... 
0/0
18.1.2006 18:32

Ruda Pivrnec

Re: Odvolání
Jo, to je dobré srovnání. Když připočtu, že k 1. lednu sama slíbila odchod a nakonec se tam držela jak pijavice, není mi ji líto. Možná nemůže za vše, ale rozhodně jí lze klást za vinu to, že s mnohými záležitostmi, na které poukázal NKÚ, několik let nedělala vůbec nic.
0/0
18.1.2006 19:40

Jostik

Re: Odvolání
No, nechci se zastávat paní Musílkové ,ale musím souhlasit s autorkou, protože zcela evidentně se jí pánové  nasRath a (plnou)ParouBack snažili "vystrnadit" z jejího místa a získat tak kontrolu ve VZP, a hlavní roli tam určitě nehrála špatná finanční situace. Jinak vy si ten IZIP asi představujete jako Hurvínek válku, ne? Cenu 100tis. za takovýho projekt Vám navrhne leda pan Krejčíř, který si je odveze na Seychely a vysměje s Vám....
0/0
18.1.2006 20:35

Usmolená štětina

Re: Re: Odvolání
Ještě jste Mirku Topolánku zapomněl přidat vaše oblíbené Dráth a doženeme je v letech 27 nebo 28
0/0
19.1.2006 12:45

Jostik

Re: Re: Re: Odvolání
Jděte si prosím budovat ten svůj socialismus, já radši vyrazím včas na západ. A jinak s panem Topolánkem doženeme v letech 27 nebo 28 leda tak Bangladéš
0/0
19.1.2006 19:50

eman1

Re: Odvolání
Tak to se nedivim že ta firma byla průměrná , ale opravdu průměrná. Mimochodem platila zdravotní pojištění za své zaměstanace, nebo to bylo  one man show ?
0/0
19.1.2006 15:04

1_130_202_135

Re: Odvolání
A na kolik korun si myslíš, že výjde jeden člověkoden programátora v průměrné SW firmě?
0/0
19.1.2006 15:39

Kuttlirz

Ano, přesně.
Jana Bendová to trefila jako obvykle, možná to říká zbytečně jemně a kultivovaně.
0/0
18.1.2006 16:57

sageorg

Bendová.......
dobrý a přesný
0/0
18.1.2006 16:21

gentlastwo

Albert Nerom...označovali nepřátele, volali po jejich krvi..
A  Vy  si  jako   myslíte,  že  Sametová  revoluce
byla  nějak    odlišná??
Opět   začali   likvidovat  ty  samé   lidi-
Přečtěte   si   DEZO   CONKA....jak   tatrínek přišel
ze  zajetí, pak   valik    k   Černým  baronům...
No a  v Praze   si  žili  a   žijou...
Jak   za 1  svtětové   války...
Naši  dědečkové  chcípali  v  zákopech  a  Víden   tančila   valčíky..
0/0
18.1.2006 13:24

Kleki Petra

Re: Albert Nerom...označovali nepřátele, volali po jejich krvi..
...a za to všechno může Musílková a hlavně Klaus.
0/0
18.1.2006 13:26

j@ck

-
jistě pí soužko bendová, vy jako odbornice na slovo vzatá jste svým pronikavým zrakem proukoukla celou podstatu problémů našeho zdravotnictví. nechcete v příštích volbách kandidovat a poté se stát mininstryní zdravotnictví? jistě by se vám celý ten bordel podařilo dát dokupy a nemusela byste pouze vést slovní ideologickou kampaň v jednom z nejhorších plátků v celem našem státě. go, bendová, go
0/0
18.1.2006 13:17

BohusII

Re: -
Odbornice to být nemusí, ale ve svém krátkém článku přesně vystihla stav čs. zdravotnictví. A jenom rudí šmejdi si to nechtějí přiznat.
0/0
18.1.2006 13:51

Usmolená štětina

Re: Re: -
Použije-li někdo výraz rudí šmejdi, pak je s ním každá diskuse marná. Můžeš tak maximálně telefonovat s Horníkem...
0/0
19.1.2006 12:47

huhu007

Tak se nám spouružka opět rozbučela...
Cituji: "České zdravotnictví připomíná nebožáka, který stojí rozkročený nad roklí: jedna noha na tržním břehu, druhá na břehu centralizovaném, socialistickém."...
České zdravotnictví je nebožák v kriminále zneužívaný podnikatelskou lobby a masově využíván k řešení sociální problematiky, která by se ve slušném státě řešila jinak.Tržní břeh nehrozí.
Tím tržním břehem je tedy myšlen zřejmě ten bolševický bordel, který tady nastolila za svých vlád ODS.
Rath je první, kdo alespoň částečně popsal věci pravými jmény, zlodějinu zlodějinou a svinstvo svinstvem. A to se mnohým modrým prasátkům nelíbí.
Zdravotnictví má především dobře léčit. A záruka tohoto je především spokojený a motivovaný a tudíž dobře kvalifikovaný lékař. Nikoli spokojený tunelář z ODS, tím méně soudružka Bendová.
Jen tak dál, soudružko, už se těšíme na další zabučení, bez vás vy byl život hrozně nudný. Takhle se člověk aspoň trochu zasměje.
0/0
18.1.2006 12:04

Deleter

Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
To si myslíš ty pako jedno, že snad prachy pro felčary zajistí kvalitní péči? Podívej se na politiky: nouzí jistě netrpí a přitom snad ještě neschválili nic, co by mělo hlavu a patu!!! Jsi směšný     .
0/0
18.1.2006 12:15

molim

Re: Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
Jenže politikem se můžete stát pouze tehdy, když nemáte to, co se u dobrého lékaře předpokládá - čest a svědomí.
0/0
18.1.2006 13:51

Deleter

Re: Re: Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
HAHAHA, u lékařů čest a svědomí no to je teda funny si někdy zajděte na mejdany mediků a uvidíte ty čestné, odpovědné a svědomité lidi.
0/0
18.1.2006 14:17

Deleter

Re: Re: Re: Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
Čímž ovšem netvrdím v žádném případě, že mezi lékaři nejsou čestní a svědomití lidé.
0/0
18.1.2006 14:18

Dr No

Re: Re: Re: Re: Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
Zato je mezi nimi jeden naprosto zaručeně nečestný, bezcharakterní všehoshopný kariérista a bohužel se před krátkým časem (a modleme se všichni, aby to bylo také jen nakrátko) stal ministrem zdravotnictví.
0/0
18.1.2006 19:32

molim

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
Což potvrzuje to, co jsem řekl v úvodu. :-))
0/0
18.1.2006 20:43

molim

Re: Re: Re: Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
Radši ne, nechci hledět kruté pravdě do očí a chci si uchovat poslední zbytky iluzí. I když, jak známo, i z divokých mediků se v minulosti vyklubali odpovědní a svědomití lékaři - ona ta divokost může být i reakcí na čelní střet s lidskou zranitelnsotí a smrtí ...
0/0
18.1.2006 14:21

vojcek_p

Re: Re: Re: Re: Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
To je fakt, když už od prváku na výšce pitvají mrtvoly, tak se potřebují občas pořádně odvázat.
0/0
18.1.2006 20:11

Deleter

Re: Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
a ještě dodám, že k tomu, aby někdo dělal špičkovou medicínu, musí mít krom jiného předpoklady pro špičkovou politiku, jinak se z okresního eléva nedostane VŮBEC NIKAM.
0/0
18.1.2006 14:19

molim

Re: Re: Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
Hm, maně vzpomínám na institut anglického domácího lékaře - nedostal se nikam, a celý život dělal čestně a odpovědně to, co jeho bavilo a všem prospívalo... a možná byl šťastnější než dnešní kongresoví turisté...
0/0
18.1.2006 14:23

huhu007

Re: Re: Tak se nám soudružka opět rozbučela...
Prachy zajistí dostatečný přetlak na trhu práce, což vyselektuje kvalifikovanou a kvalitní pracovní sílu, soudruhu, aspoň tak to říkají pravidla trhu - tedy toho skutečného, ne toho modrobolševického, co ho ve zdravotnictví propaguje ODS.
Politik není zaměstnanec, primitive. Prachy si schvaluje sám a voliči v česku volí podle blbých tlachů, co z huby vypustí a ne podle skutečných činů, které se ve všech případech od všech těch tlachů radikálně liší. Tam pochopitelně tržní pravidla taky platí, ale trochu jiná, bohužel. Problém je v tom, že žádný z odpovědných činovníků nemá naprosto zájem na tom, aby v jeho zařízeních pracovali kvalitné lidé, tak je pochopitelně ani neplatí a místo toho si hraje malou domů za různé nadhodnocené zakázky, kterých není nikde víc, než ve zdravotnictví. Až někdo z tvé rodiny zaklepe bačkorama, budeš se možná ptát, proč se doktor víc nesnažil, proč neměl lepší kvalifikaci. Ale to už bude pozdě.
0/0
18.1.2006 15:40

xlb2

Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
pokud jde o bruceni, tak tvoje hlava by se dala dobre pouzit na vyrobu ulu. na ten staci duty spalek...
0/0
18.1.2006 12:53

Albert Nerom

Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
Správně jste pochválil tvrdě přesvědčenou soudružku tržní (modroptákovskou) komsomolku. Bohužel se narodila do nesprávné doby. Slušela by jí padesátá léta. Obdobná (o své jediné svaté pravdě nezvratně přesvědčená) novinářská individua viděla také svět černobíle, a proto s nadšením a přesvědčením vymývala mozky čtenářům, označovala jednoznačné nepřátele a ve jménu pracujících volala po jejich krvi.
0/0
18.1.2006 12:58

BohusII

Re: Tak se nám spouružka opět rozbučela...
Už jsem na tebe reagoval v jiné diskuzi. ty jseš fakt pitchus jako dům.
Píšeš že bolševický bordel, tady nastolila ODS???? tak se prober!
Kundrath, který současný stav spoluzavinil a teď ještě ke všemu likviduje zdravotnictví bezkoncepčním škrtáním výdajů.
Ano zdravotnictví má především léčit, ale musí být za co. a ty peníze MUSÍ platit pacient, který se stará o své zdraví.
Tak ty radši nebuč a zavři tu svou rudou tlamu
0/0
18.1.2006 13:56

boganek

Tak
to je skutečně komentář hodný "nezávislého" tisku - není Vám to už pí. Bendová blbí a co teprvka Karlík S. co ten předvádí :-)))
0/0
18.1.2006 9:39

djmilion

Re: Tak
Pravda se přijímá těžko že? Ale co konkrétně je v článku tndeční a zkreslené? Třeba to, že Rath ještě týden před vyhlášením nucené zprávy křičel, že je třeba teprve vše anylzovat a pak teprve jednat?
Nebo třeba to, že řekl, když Musílková odstoupí, tak zruší nucenou správu?
Rath je sobecká karieristická svině. Kdo to nevidí, je naivka, který se nechá  oblbnout jakýmkoliv podobním prodavačem...
0/0
18.1.2006 9:43

boganek

Re: Re: Tak
A Musílková snad odstoupila nebo jenom řekla, že odstoupí
0/0
18.1.2006 10:05

djmilion

Re: Re: Re: Tak
Co to meleš? Řekla že odstoupí a včera ji odvolali, ale reaguj na podstatné věci, jako to, že to byla očividná snaha Ratha se jí zbavit, nic jiného v tom nebylo.
 
Ty máš taky palici na to aby ti nefoukalo do krku ne?
0/0
18.1.2006 10:14

boganek

Re: Re: Re: Re: Tak
Nejdrřív řekla odstoupím a pak řekla neodstoupí - jen tak mimochodem, jako šef podniku, by ste si nechal za náměstka nekvalitního člověka, o kterém víte že Vám okamžitě namaže schody, ale jděte - śanžím se psát slušně - zkuste to taky.
0/0
18.1.2006 12:01

BohusII

Re: Re: Re: Re: Re: Tak
Jak ti mám slušně říct, že jsi blb, když nechceš chápat, že ještě v létě PS schválila pojistný plán a teprve, když se Kundrath dostal na MZ a začal si vyřizovat účty a léčit svoje komplexy.
řekla, že odstoupí, ale aby co nejdéle bránila Kundrathovi v ovládnutí VZP, tak se nechala odvolat PS, tak jak to má být podle zákona.
0/0
18.1.2006 14:03

Polarni punta

Re: Tak
A jak by měl vypadat komentář prodle tebe. Něco ve stylu agitky 50 let ? Nechceš ty noviny rovnou znárodnit ? Všichni povinně vstoupí do strany (KSČSSD) a povinně budou ten tisk odebírat. Tak si to představuješ ? Denně vychází v ruzných novinách x článků které se všem nezavděčí. A vovovo tom to je víš bambulo.
0/0
18.1.2006 9:53

boganek

Re: Re: Tak
Ale ten komentář je přesně ve stylu agitky majitele novin - jsem teda hloupej, ale já už se jich ve velkém RP načet
0/0
18.1.2006 10:06

jardahorak

Re: Re: Re: Tak
V cem lze? Konkretizuj... :-/
0/0
18.1.2006 10:57

Albert Nerom

Re: Tak
Musím s Vámi souhlasit. Novináři mají poukazovat na nešvary, ale to co předvádí p. Bendová, je tak tendeční, že je to až odporné. I když v něčem pravdu má. Např. že "Pojišťovna je bohužel spojena pupeční šňůrou s politikou..."; u VZP je to bez jakékoliv diskuze pupeční šňůra ODS. Jde nejenom o páně Cabrnocha a další (stamilióny bez veřejné soutěže), ale i další čelné politiky, na hejtmany napojené na lobby privatizérů nemocnic (p. Bendl atd.) A pokud uvádí "Člověk, který zažívá politiky po roce 89, se bojí o to víc..", také musím sohlasit. Dějí se u nás divné věci. Ale u socanů jde o podivné miliony (Gros, Kraus atd.) zatímco za vlády ODS šlo o tunely v řádech stamiliard. Odsudek p. Bendové na adresu péče vlád ČSSD o zdravotnictví je také namístě, ale co nám předvedli předtím ODS (Rubáš aj.)? Také nic. Jinak zdravotnictví není jen problém ČR. Viz dnešní stávka v Německu - např. http://ihned.cz/1-10071640-17625060-003000_d-d5
0/0
18.1.2006 12:49

Deleter

Re: Re: Tak
Sprostě lžete. Jenom si připočítejte Zgarbovy a Palasovy miliardy.
0/0
18.1.2006 13:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.